Ja, dat wordt een hele doos vol "confettiachtige glitter"quote:Op woensdag 30 september 2015 12:15 schreef L-E het volgende:
Dit zijn goede tips voor wie Majo als lootje heeft.
hehe ga je gang, ik open die enveloppen standaard boven de wasbakquote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een hele doos vol "confettiachtige glitter"
Ik geyf ye een doos vol Griekse ijsquote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok. Ik ben allergisch voor staatsloten.
SUBTIEL VERPAKTquote:Op woensdag 30 september 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan uit ervaring vertelen dat Always heel goed is met subtiel verpakte glitterbommen
Ik voel me een beetje genegeerdquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik vin van wel gij cactusvrouw.
Stuur je mij een poesjemauw?
Een kattebelletje had ik graag gezien.
Met aldaar een email adres of 10.
Maar 1 is ook goed
Ja, dat is natuurlijk heel erg en zielig.. niemamd zal die sturen hoor, ter beschermingquote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan toch maar thee?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Neen mijn allerliefste vrouw...quote:Op woensdag 30 september 2015 14:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje genegeerd
Ben je niet gewoon allergisch voor Lushquote:Op woensdag 30 september 2015 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt de confettiachtige glitter en dat is geen probleem. Ik ben allergisch voor die hele kleine goudachtige glitters, volgens mij zijn die gemaakt van glas.
Hoe het precies zit weet ik ook niet, ik kwam erachter toen ik bij LUSH werkte. Zodra ik zo'n glitter bruisbal aanraakte kreeg ik meteen rode vlekken op mijn handen. Zo ben ik er ook achter gekomen dat ik allergisch ben voor oranjebloesem nadat ik een bruisbal met dat spul in bad had gegooid en ik daarna rode uitslag over mijn hele lichaam had
Dat is je straf vanwege de vorige keerquote:Op woensdag 30 september 2015 16:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Volgens mij sta ik nog niet in de OP! Heb wel al 2x een mailtje gehad voor het lootje
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:48 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat is je straf vanwege de vorige keer
Oh ja, alle producten! Met name met vanille en jasmijnquote:Op woensdag 30 september 2015 16:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon allergisch voor Lush?
Dacht het wel maar kan nu nergens vinden waar glitter precies van gemaakt wordt, behalve dan plastic. Lijkt me niet dat ik daar allergisch voor benquote:Op woensdag 30 september 2015 16:41 schreef AwayTL het volgende:
Maar maak ik hier nu uit op dat er glas in LUSH zit?
KAMERVRAGEN![]()
Oh heerlijk die bruisballenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Glitterballen van lush. Over bloemige geurige aids gesproken
Overjarig bij Lush zegt niet zoveel, dat doen ze alleen om zich in te dekkenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:14 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh de overjarige Lush kan ik dus in een pakketje stoppen natuurlijk!
Inclusief alle andere flessen badmeuk die zich in de kast opstapelen.
Zo kom je nog es van je zooi af, lang leve SS
Ah joh, dan kies je toch wat anders. Keukenrolallergie. Of prikbord.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, alle producten! Met name met vanille en jasmijn
[..]
Dacht het wel maar kan nu nergens vinden waar glitter precies van gemaakt wordt, behalve dan plastic. Lijkt me niet dat ik daar allergisch voor ben
[..]
Oh heerlijk die bruisballenAlleen zo ontzettend duur
En als je ziet wat de inkoopwaarde is dan schrik je je dood
Maamdverband dat gaat glitteren waar je vloeitquote:Op woensdag 30 september 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan uit ervaring vertelen dat Always heel goed is met subtiel verpakte glitterbommen
Australië.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Doen we eik 3 okt GMT+1 OF 3 okt Australië?
Flauw.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:38 schreef L-E het volgende:
Ik doe dan toch liever Nieuw-Guinea jongens, sorry hoor.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
nee, een echt moederkapsel is zo'n bruine doffe paardenstaart.
Korte kapsels moet je in model brengen en vergen onderhoud. Een paardenstaart vergt alleen een elastiekje
Oh jij bent ook zo goed met word perfect he geef je ook computer les gr gr nel nol en de kleinkidsquote:
Niemandquote:
Nee want die wordt verwijderd als verder alle lootjes ingeleverd zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ah, zie het! Maar iehiehiemand kan niet niehiehiemand krijgen?
je bent een beetje laat wel, langzame typer?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat ben ik, incognito. Niet verder vertellen hoor!
Hij stond idd te lang openquote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
je bent een beetje laat wel, langzame typer?
Ssst! Ik wil 2 loten!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee want die wordt verwijderd als verder alle lootjes ingeleverd zijn
#zobenikquote:Op woensdag 30 september 2015 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat, of all people, juist jij zo reageert.. typisch.
Echt he.quote:
*noteert*quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:12 schreef Hilzillah het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van glitters hou <3
Ik ben t zaagsel nog niet vergeten hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
OP of in dingen hè... Niet los... In een doos![]()
Jaaaa, soort Pipi Langkousquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:55 schreef LuDann het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij 2 staartjes in.
Jij hebt krullen, dat telt nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:08 schreef Crumpette het volgende:
Paardenstaart present. Maargoed, ik heb een jongetjesbaby dus niemand kijkt naar ons
.
ftfyquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben t zaagsel nog niet vergeten hoor![]()
![]()
Vond t bij verhuizen nog terug
Maarruh in/op dingen... patatmetglitterMaJo!
Dan kun je hem afknippen, die invlechtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:33 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jij hebt krullen, dat telt niet
En de ultieme ditkapselkunjedriedageninhoudenzonderjehaartekammen is natuurlijk een invlecht!
Graag wel inclusief opgedroogde uitgespuugde melk he. Anders is het niet authentiekquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:08 schreef Burdie het volgende:
Nou als dát geen goede hint is... een afgeknipte vlecht in je cadeautje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |