neuh update maar gok dat iedereen tegelijkertijd hem binnenhaalt en ik de lul benquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
torrents? als de seeds maar tot 97 gaan kun je lang wachten
nounounouquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
De CL kan niet zonder Ajax.
Daar mis ik niets aan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
De CL kan niet zonder Ajax.
Objectief moet je toegeven dat het geen fuck uitmaakt of PSV of Ajax meedoet.quote:
Ik miste mijn grote vriend Inso en zag je hier posten. Vandaar. Ook Adames schijnt hier te posten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dag Kapi. Wat leuk om je hier te zien
Nee objectief qua kwaliteit niet, maar ik vind het natuurlijk interessanter als Ajax meedoet dan PSVquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Objectief moet je toegeven dat het geen fuck uitmaakt of PSV of Ajax meedoet.
Hoe maakt u het.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik miste mijn grote vriend Inso en zag je hier posten. Vandaar. Ook Adames schijnt hier te posten.
Ik zit nog niet eens aan de 140kquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Over na deze post 5 posts op 153k posts.
Dit gaat niet goed jongens.
Ik moet zeggen dat ik een zeer matige anderhalf week door ga de laatste anderhalf week.quote:
Komt het door school?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik een zeer matige anderhalf week door ga de laatste anderhalf week.
Maar buiten dat gaat het aardig.
Dat is een onhandige constructie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Opgesloten in de keukenzit nog een badkamer tussen om naar mn kamer te komen en een huisgenoot is aan t douchen
hehehquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Opgesloten in de keukenzit nog een badkamer tussen om naar mn kamer te komen en een huisgenoot is aan t douchen
Ik heb witte met bloemen erop. Niet echt verduisterend, maar ik kan op zich nog wel goed slapen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Gekke vraag maar wat voor gordijnen hebben jullie? Ik heb sinds ik hier woon van die verduisterende gordijnenIk vind dat echt zo chill. Snap niet dat ik ooit heb kunnen slapen met simpele rolgordijnen.
Ik heb ook een bloemen gordijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb witte met bloemen erop. Niet echt verduisterend, maar ik kan op zich nog wel goed slapen.
Ik heb alleen op mijn slaapkamer half doorschijnende gordijnen. De rest van de ramen hebben geen gordijnen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook een bloemen gordijn
Heel ergquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden. Hebben jullie me gemist?
Sliep je? :$quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden. Hebben jullie me gemist?
Ik miste jou ook. Ik wilde constant over jou praten, maar zij wisten niet wie jij was.quote:
hehehequote:Op dinsdag 29 september 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik miste jou ook. Ik wilde constant over jou praten, maar zij wisten niet wie jij was.
Eten was heerlijk. Zit erg vol. Ze hadden helaas geen nasi.
Jeetje, wat een luxe. Lerarenleef goed leef.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was uit eten met mijn team. Was gezellig.
Nu wel snel bedje in, moet morgen weer vroeg opquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, wat een luxe. Lerarenleef goed leef.
Hopelijk ligt je volle maag je niet dwars.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wel snel bedje in, moet morgen weer vroeg op
even vinger in de keel tochquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk ligt je volle maag je niet dwars.
Dat ligt hij ook als ik niet eetquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk ligt je volle maag je niet dwars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |