Ik zou ook wel willen dat het hier groter wasquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen hier leeft dat niet zo. Ben wel eens op een Halloween feest geweest van vrienden. Moet zeggen, die hadden wel echt hun best gedaan om er iets van te maken.
Was dat niet Iers?quote:
je bent zelf letterlijkquote:
boeiendquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
moet wel anders haal k me mbo diploma nied
heb je niks aanquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
moet wel anders haal k me mbo diploma nied
nee maar hij was joodquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je niks aan
denk je dat steve jobs een mbo diploma had ofzo??
maakt niet uit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:38 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook een mbo diploma en ik ben nu werkloos. Dus niet je mbo diploma halen kinderen.
Je moet politicus worden Feertjequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:38 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook een mbo diploma en ik ben nu werkloos. Dus niet je mbo diploma halen kinderen.
die had er geenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je niks aan
denk je dat steve jobs een mbo diploma had ofzo??
O ja, dan maakt het niet uit of je een diploma hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet politicus worden Feertje
Was dat niet de grap dan? :$quote:
Met mbo in compleet ongerelateerd vakgebied kun je prima minister van onderwijs worden schijnt het.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, dan maakt het niet uit of je een diploma hebt.
Daarom. Ik ben opgeleid dierverzorger, ik denk aan Economische Zaken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mbo in compleet ongerelateerd vakgebied kun je prima minister van onderwijs worden schijnt het.
Of defensie ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben opgeleid dierverzorger, ik denk aan Economische Zaken.
quote:
Waarom wil je dat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik a alsno op mn 19de defensie proberen in te komen
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
die kkr graf honden verplichten me om heftruck bewijs te halen
ik ga klagen morgen
nee ik had nagevraagd van mot ditquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je vast van te voren wel wist dat dit moest.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Opgesloten in de keukenzit nog een badkamer tussen om naar mn kamer te komen en een huisgenoot is aan t douchen
torrents? als de seeds maar tot 97 gaan kun je lang wachtenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:22 schreef Flippiee het volgende:
is dit het klachtentopic?
Ik ben al drie kwartier bezig met downloaden van iets en hij staat nu al 10 minuten vast op 97%
Dit is mijn klacht en daar zult u het mee moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |