die had er geenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je niks aan
denk je dat steve jobs een mbo diploma had ofzo??
O ja, dan maakt het niet uit of je een diploma hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet politicus worden Feertje
Was dat niet de grap dan? :$quote:
Met mbo in compleet ongerelateerd vakgebied kun je prima minister van onderwijs worden schijnt het.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, dan maakt het niet uit of je een diploma hebt.
Daarom. Ik ben opgeleid dierverzorger, ik denk aan Economische Zaken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mbo in compleet ongerelateerd vakgebied kun je prima minister van onderwijs worden schijnt het.
Of defensie ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben opgeleid dierverzorger, ik denk aan Economische Zaken.
quote:
Waarom wil je dat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik a alsno op mn 19de defensie proberen in te komen
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
die kkr graf honden verplichten me om heftruck bewijs te halen
ik ga klagen morgen
nee ik had nagevraagd van mot ditquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je vast van te voren wel wist dat dit moest.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Opgesloten in de keukenzit nog een badkamer tussen om naar mn kamer te komen en een huisgenoot is aan t douchen
torrents? als de seeds maar tot 97 gaan kun je lang wachtenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:22 schreef Flippiee het volgende:
is dit het klachtentopic?
Ik ben al drie kwartier bezig met downloaden van iets en hij staat nu al 10 minuten vast op 97%
Dit is mijn klacht en daar zult u het mee moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |