neuh update maar gok dat iedereen tegelijkertijd hem binnenhaalt en ik de lul benquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
torrents? als de seeds maar tot 97 gaan kun je lang wachten
nounounouquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
De CL kan niet zonder Ajax.
Daar mis ik niets aan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
De CL kan niet zonder Ajax.
Objectief moet je toegeven dat het geen fuck uitmaakt of PSV of Ajax meedoet.quote:
Ik miste mijn grote vriend Inso en zag je hier posten. Vandaar. Ook Adames schijnt hier te posten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dag Kapi. Wat leuk om je hier te zien
Nee objectief qua kwaliteit niet, maar ik vind het natuurlijk interessanter als Ajax meedoet dan PSVquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Objectief moet je toegeven dat het geen fuck uitmaakt of PSV of Ajax meedoet.
Hoe maakt u het.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik miste mijn grote vriend Inso en zag je hier posten. Vandaar. Ook Adames schijnt hier te posten.
Ik zit nog niet eens aan de 140kquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Over na deze post 5 posts op 153k posts.
Dit gaat niet goed jongens.
Ik moet zeggen dat ik een zeer matige anderhalf week door ga de laatste anderhalf week.quote:
Komt het door school?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik een zeer matige anderhalf week door ga de laatste anderhalf week.
Maar buiten dat gaat het aardig.
Dat is een onhandige constructie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Opgesloten in de keukenzit nog een badkamer tussen om naar mn kamer te komen en een huisgenoot is aan t douchen
hehehquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Opgesloten in de keukenzit nog een badkamer tussen om naar mn kamer te komen en een huisgenoot is aan t douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |