abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156443556
quote:
Christelijke vluchtelingen in Duitse asielzoekerscentra zijn hun leven niet zeker. Zij worden door strenggelovige moslims uitgescholden, gespuugd, geslagen en met de dood bedreigd. Ook christelijke kinderen worden aangevallen. Dit bericht de krant Welt am Sonntag.

Volgens de voormalige Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Hans-Peter Friedrich (CSU), moeten Duitse moslimorganisaties van islamitische asielzoekers 'respect eisen voor onze cultuur en onze rechtsstaat'. De voorzitter van de Duitse Groenen, Cem Özdemir, wil meer bescherming voor christenen, jezidi's en andere religieuze minderheden, die in overvolle asielzoekerscentra blootstaan aan geweld door moslimfundamentalisten. ,,De islam hoort bij Duitsland,'' zei Özdemir. ,,Maar het islamisme zeker niet.''

De krant Welt am Sonntag beschreef een lange rij van geweldsincidenten in asielzoekerscentra, verspreid over de Bondsrepubliek. ,,Strenggelovige moslims zeggen: 'waar wij zijn heerst de sharia, de islamitische wet','' vertelde de Berlijnse dominee Gottfried Martens, die zich het lot van christelijke Syriërs, Irakezen en christenen uit andere landen aantrekt. Christenen mogen hun voedsel niet bereiden, zij mogen geen kruis om hun hals dragen en zij worden aangevallen als zij niet vijf maal per dag bidden.

Fles
Een bijzonder schrijnend geval deed zich voor in Hemer, waar een groep Algerijnse moslims een christelijke man uit Eritrea en diens zwangere vrouw aanviel. De man werd geslagen met een kapotte fles.

Een jonge Syriër uit het azc in Giessen, waar veel verkrachtingen voorkomen, waarschuwt dat mannen er 'leuzen schreeuwen die IS roept voordat ze mensen onthoofden'. ,,Ik kan hier als christen niet blijven." Elders gingen christenen, moslims en jezidi's met elkaar op de vuist tijdens de ramadan.

Volgens hulpverleners ligt de kans dat christenen in azc's slachtoffer worden van geweld 'rond de 100 procent'. Behalve gevluchte christenen zijn ook vertegenwoordigers van de Koerdische minderheid van jezidi's vaak slachtoffer van geweld. Eerder doken berichten op over verkrachtingen in azc's.

http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)is-100-procent.dhtml
:{ Wat halen we op ons hals met de import van zoveel islam?

Hier het Duitse artikel:

http://www.welt.de/politi(...)echtlingsheimen.html

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 10:02:59 ]
pi_156443590
Welkom in de EU *O*

Moslims en respect :')

ich habe es nicht gewusst kan weer uit de kast worden gehaald over een paar jaar.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156443636
Ze waren toch op de vlucht voor geweld?

Nu zijn ze weg en gaan ze zelf geweld toepassen, konden ze beter in MENA blijven.
pi_156443637
Je hoeft dus helemaal geen IS terroristen binnen te halen, gewone gematigde moslims kunnen het werk ook gewoon doen, kost iets meer tijd en is minder spectaculair. Maar de islam heeft geduld, de EU hoeft niet perse volgend jaar geïslamiseerd te worden, over 10 of 20 jaar is ook goed.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_156443735
Goh, als je een paar honderd mensen (of zelfs duizend) bij elkaar zet op een vrij kleine ruimte ontstaan er conflicten en zitten er ook wat criminelen tussen. Dat zou met blanke Europeanen vast niet gebeuren.
  maandag 28 september 2015 @ 10:14:06 #6
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156443759
Importeer genoeg islam in een land en hij zal langzaamaan kapot gaan. Europa gaat ten onder aan zijn eigen politiek correcte naïviteit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156443760
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Goh, als je een paar honderd mensen (of zelfs duizend) bij elkaar zet op een vrij kleine ruimte ontstaan er conflicten en zitten er ook wat criminelen tussen. Dat zou met blanke Europeanen vast niet gebeuren.
We zullen deze reactie doorsturen naar de christenen in AZC's in Nederland, dan zullen ze zich vast beter voelen.
  maandag 28 september 2015 @ 10:15:51 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443786
quote:
Naja, ik ben voor het opnemen van vluchtelingen maar hoe het nu gaande is, is geen oplossing. Gedoemd om verkeerd te gaan, en daar is niemand bij gebaat. Geen vluchteling, geen asielzoeker en geen autochtone Europeaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_156443804
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Naja, ik ben voor het opnemen van vluchtelingen maar hoe het nu gaande is, is geen oplossing. Gedoemd om verkeerd te gaan, en daar is niemand bij gebaat. Geen vluchteling, geen asielzoeker en geen autochtone Europeaan.
Goh, ben je uit je diepe slaap aan het ontwaken?
pi_156443814
quote:
,,De islam hoort bij Duitsland,''
Doe normaal man. Brattwurst en bier en Oktoberfest en schlagers etc horen bij Duitsland }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 28 september 2015 @ 10:18:10 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443818
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 10:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goh, ben je uit je diepe slaap aan het ontwaken?
Heb ik er ooit anders over gedacht dan? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_156443832
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb ik er ooit anders over gedacht dan? :?
Dacht dat jij nogal van de "Jij bent welkom club" was.
  maandag 28 september 2015 @ 10:20:20 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443842
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dacht dat jij nogal van de "Jij bent welkom club" was.
Wat mij is iedereen inderdaad welkom. Maar met een andere organisatie van het systeem dan nu het geval is.
pi_156443878
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat mij is iedereen inderdaad welkom. Maar met een andere organisatie van het systeem dan nu het geval is.
Dus die figuren die christenen intimideren, slaan en bespugen zijn ook welkom?
  maandag 28 september 2015 @ 10:28:14 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443980
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus die figuren die christenen intimideren, slaan en bespugen zijn ook welkom?
In den beginne waren die wat mij betreft welkom ja. Uiteraard verliezen ze na dit soort incidenten wat mij betreft wel hun recht op een Europees bestaan.
pi_156444005
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Dven het volgende:

[..]

In den beginne waren die wat mij betreft welkom ja. Uiteraard verliezen ze na dit soort incidenten wat mij betreft wel hun recht op een Europees bestaan.
In den beginne waren het ook al streng gelovige / fundamentalistische moslims. Had je anders verwacht van ze?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 10:29:57 ]
pi_156444026
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar ja, ze zijn al binnen, of ga jij ze persoonlijk uitzetten :)
Goed dat je al uit de ontkenningsfase bent, maar nu zit je nog in de bagatelliseringsfase.
Politici moeten nog ontwaken, mar zijn te druk met baantjes verdelen: VN,EU, nationale parlementen
Exaudi orationem meam
pi_156444042
Simpele oplossing is om alleen maar christelijke asielzoekers op te nemen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_156444061
Dat notabene Duitsland een ideologie met fascistische elementen binnen haalt, is alleen om je diep en diep te schamen.
pi_156444086
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:32 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Simpele oplossing is om alleen maar christelijke asielzoekers op te nemen.
Je mag niet discrimineren he.. ook al verneuk je je eigen land, dan nog mag het niet.
pi_156444107
quote:
Dan zou je in de azc's dus ook geweld van christenen en yezedi"s richting moslims verwachten. Gebeurt dat?
pi_156444118
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Klopt, maar wat is dan de oplossing? De mensen op het strand laten zitten?
pi_156444122
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je mag niet discrimineren he.. ook al verneuk je je eigen land, dan nog mag het niet.
Het is ironisch: de islam is grondwettelijk tegen discriminatie beschermd terwijl de ideologie zelf wel discrimimerend tegenover minderheden is.
pi_156444136
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

We zullen deze reactie doorsturen naar de christenen in AZC's in Nederland, dan zullen ze zich vast beter voelen.

Tuurlijk niet. Zelfde geldt voor mensen waarbij wordt ingebroken terwijl de inbraakcijfers dalen. Ik snap je punt niet zo.
pi_156444139
100 % kans op geweld. :')

Dat krijg je ervan als je een man tegen een kruis spijkert omdat ie riep dat het een goed idee zou zijn als we allemaal wat vriendelijker tegen elkaar zouden doen. O-)
bivd kijkt met u mee.
pi_156444147
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. En alleen de christenen en yezidi,s binnenlaten.
pi_156444154
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 10:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dan zou je in de azc's dus ook geweld van christenen en yezedi"s richting moslims verwachten. Gebeurt dat?
Geen idee. Maar aangezien het een veel kleinere groep is vast ook veel minder.
  maandag 28 september 2015 @ 10:39:55 #28
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_156444177
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:{ Wat halen we op ons hals met de import van zoveel islam?

Hier het Duitse artikel:

http://www.welt.de/politi(...)echtlingsheimen.html
Wat zouden we volgens jou moeten doen met de vluchtelingen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_156444184
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. En alleen de christenen en yezidi,s binnenlaten.
:')
Ik hoorde vanochtend nog een PVV'er bij WNL zeggen dat ze maar in Griekenland moeten blijven. Dus eerst willen ze Griekenland niet helpen met hun problemen en vervolgens willen ze ze ook nog met een probleem opzadelen dat meer onze schuld is (wij zijn al jaren behoorlijk aan het rommelen in het MO) dan dat van hun.
pi_156444185
Wat zijn die Duitsers tegenwoordig toch ook een softies.

Ze zouden de azc's waar dit gebeurt stelselmatig moeten schoonvegen en de figuren die zich hieraan schuldig maken boven Raqqa moeten uitwerpen.
pi_156444187
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Geen idee. Maar aangezien het een veel kleinere groep is vast ook veel minder.
misschien een taak voor de christenen in Nederland om ze daar te helpen? Soort van buurtvaders-en moeders, haha
  maandag 28 september 2015 @ 10:50:54 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156444325
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:31 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Maar ja, ze zijn al binnen, of ga jij ze persoonlijk uitzetten :)
Goed dat je al uit de ontkenningsfase bent, maar nu zit je nog in de bagatelliseringsfase.
Politici moeten nog ontwaken, mar zijn te druk met baantjes verdelen: VN,EU, nationale parlementen
Hier gestopt met lezen.
  maandag 28 september 2015 @ 10:52:23 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156444349
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In den beginne waren het ook al streng gelovige / fundamentalistische moslims. Had je anders verwacht van ze?
Streng gelovig is wat mij betreft alles behalve gelijk aan crimineel.
pi_156444391
Je snapt toch niks van die Christenen in Europa met hun naastenliefde. Hun eigen broeders laten ze gewoon verscheuren door Moslims.
pi_156444441
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:52 schreef Dven het volgende:

[..]

In het geval van de islam zijn strenggelovigen nog wel zorgwekkender dan een gemiddelde crimineel.
  maandag 28 september 2015 @ 10:59:07 #36
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156444457
Moslims _O_ AZC _O_
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  maandag 28 september 2015 @ 11:13:12 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156444674
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In het geval van de islam zijn strenggelovigen nog wel zorgwekkender dan een gemiddelde crimineel.
Daar zijn wij het dan niet over eens.
pi_156444731
Jij ziet geen gevaar in de fundamentalistische islam?
pi_156444799
Terug op de boot zetten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156445018
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 11:22 schreef H.FR het volgende:
Terug op de boot zetten.
Zinloos, het zijn christenen, hun baas loopt over water.
bivd kijkt met u mee.
pi_156445035
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:35 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Zinloos, het zijn christenen, hun baas loopt over water.
Mijn excuus dat ik zo verschrikkelijk onduidelijk was. Ik bedoelde niet de slachtoffers, maar de geweldsplegers (en degenen die dit goedkeuren).

Hopelijk is e.e.a. nu wat duidelijker voor je.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 28 september 2015 @ 11:37:22 #42
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156445059
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:03 schreef -AMG- het volgende:
Welkom in de EU *O*

ich habe es nicht gewusst kan weer uit de kast worden gehaald over een paar jaar.
Dat kunnen ze al veel eerder uit de kast halen hoop ik. Ontkennen van problemen gaat binnenkort zeer lastig worden. Er zijn wat veel incidenten en er komen er nog véél meer.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156445077
quote:
Duitse politie wil vluchtelingen scheiden naar geloof

De Duitse politie heeft zich uitgesproken voor het scheiden van vluchtelingen op basis van geloof. In Duitse asielzoekerscentra komt het geregeld tot confrontaties.

Volgens vakbondsbestuurder Jörg Radeck zit de politie aan de grens van wat zij nog aan kan. Dat zegt hij in de Duitse krant Die Welt.

De sterk toegenomen werkdruk heeft volgens de bond niet alleen te maken met de toegenomen spanning in de centra. Ook het registreren van de asielzoekers en hen beschermen tegen rechtsextremisten kost veel werk.

Bij een vechtpartij tussen twee rivaliserende groepen in een asielzoekerscentrum in het West-Duitse Calden raakten afgelopen weekend veertien mensen gewond. Vrijdag ontstond in een noodopvang in Leipzig een massale knokpartij na onenigheid over wie het eerst naar de wc mocht. Zo'n 200 vluchtelingen, onder wie Syriërs en Afghanen, sloegen op elkaar in met stokken, tafelpoten en bedden.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)scheiden-naar-geloof
pi_156445078
Duitsland :')!!! Wat een softie land is dat geworden zeg, laat echt alles maar gebeuren.
  maandag 28 september 2015 @ 11:40:05 #45
78780 deedeetee
pi_156445119
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Ligt er aan wat de leerstellingen zijn waar je in gelooft.
pi_156445122
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mijn excuus dat ik zo verschrikkelijk onduidelijk was. Ik bedoelde niet de slachtoffers, maar de geweldsplegers (en degenen die dit goedkeuren).

Hopelijk is e.e.a. nu wat duidelijker voor je.
Het is gewoon stemmingmakerij.
Er is geen hond die dit goedkeurt, zelfs niet in Duitsland.

Als je mensen opvangt, zal je ook orde moeten bewaren.
Geweld is geweld, en moet bestraft worden.

Moeilijker wordt het niet.
bivd kijkt met u mee.
pi_156445193
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:38 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Religieuze Apartheid in Europa anno 2015! Het gaat de goede kant op.

En dat alleen maar omdat groepen aanhangers van een religie, gesticht door iemand die wel eens met het zwaard geweld gebruikte, niet vreedzaam met andere religies samen kan leven.
pi_156445279
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Het is gewoon stemmingmakerij.
Er is geen hond die dit goedkeurt, zelfs niet in Duitsland.

Als je mensen opvangt, zal je ook orde moeten bewaren.
Geweld is geweld, en moet bestraft worden.

Moeilijker wordt het niet.
Dat is ook precies wat ik voorstel; terugsturen is een gepaste straf.
pi_156445290
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:38 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Absurd.

Gewoon de lui die zich niet kunnen gedragen volgens de hier geldende regels en wetten het land uit trappen. Wat nou religies van elkaar scheiden?

Dit is toch niet te geloven? :{

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 11:50:12 ]
pi_156445323
quote:
13s.gif Op maandag 28 september 2015 11:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Want? Door hun schuldgevoel van het aanhangen van het Nazisme zijn ze nu extra soft geworden. En halen ze door hun extra softheid een andere onverdraagzame ideologie binnen: die van het Arabisch schiereiland.

Voor de Syriers is het erg tragisch dat ze in de 7e eeuw door de Arabieren veroverd zijn. Was dit niet gebeurd, dan hadden ze wellicht nog hun eigen religie.
pi_156445325
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat ik voorstel; terugsturen is een gepaste straf.
Bullshit.
We zijn beschaafde landen, en we hebben strafrecht, gebruik dat gewoon.
Goed voor het gevangeniswezen, daar kun je gelijk her-opvoeden.
bivd kijkt met u mee.
pi_156445368
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Bullshit.
Alsof je dit volk nog kan heropvoeden :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 28 september 2015 @ 11:54:30 #53
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156445405
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Duitsland :')!!! Wat een softie land is dat geworden zeg, laat echt alles maar gebeuren.
Duitsland heeft gewoon heel veel schuldgevoel vanwege de Tweede Wereldoorlog. Gezien de aanpak van Europa heb ik niet veel vertrouwen dat ze de vluchtelingenstroom kunnen stoppen.

In mijn ogen is de enige oplossing om met Assad en de Russen IS te bestrijden. Eerst IS bestrijden en dan nadenken wat te doen met Assad.
pi_156445408
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Bullshit.
Je gaat toch geen zware criminelen in je land opnemen? Bewaar die plekken lekker voor mensen die zich wel kunnen gedragen.
pi_156445435
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je gaat toch geen zware criminelen in je land opnemen? Bewaar die plekken lekker voor mensen die zich wel kunnen gedragen.
zware criminelen ? :')

Slachtoffers van hersenspoeling ;)
bivd kijkt met u mee.
pi_156445454
De duitse politie is het ook zat, deze manier van opvang is niet goed

http://www.telegraaf.nl/b(...)oof_scheiden___.html
pi_156445457
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Duitsland heeft gewoon heel veel schuldgevoel vanwege de Tweede Wereldoorlog. Gezien de aanpak van Europa heb ik niet veel vertrouwen dat ze de vluchtelingenstroom kunnen stoppen.

In mijn ogen is de enige oplossing om met Assad en de Russen IS te bestrijden. Eerst IS bestrijden en dan nadenken wat te doen met Assad.
Assad gewoon lekker laten zitten waar hij zit. Saddam Hoessein en Khaddaffi verwijderen is ook zo'n succes geworden he :')
  maandag 28 september 2015 @ 11:58:05 #58
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156445478
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Assad lekker laten zitten waar hij zit. Saddam Hoessein en Khaddaffi verwijderen is ook zo'n succes geworden he :')
Daar heb je wel een punt. ^O^
pi_156445483
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:56 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

zware criminelen ? :')

Slachtoffers van hersenspoeling ;)
Dit zijn lichte vergrijpen volgens jou?
pi_156445554
Kan iemand me ook even uitleggen wat Algerijnse moslimfundamentalisten in een vluchtelingencentrum te zoeken hebben? Heb ik iets gemist vanmorgen of zo toen ik even niet oplette..sinds wanneer is er daar oorlog en zijn Algerijnen op de vlucht?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 28 september 2015 @ 12:01:49 #61
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156445564
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:56 schreef Odaiba het volgende:
De duitse politie is het ook zat, deze manier van opvang is niet goed

http://www.telegraaf.nl/b(...)oof_scheiden___.html
christenen bij elkaar, moslims bij elkaar, communisten bij elkaar, en de normalen bij elkaar.
Say what?
pi_156445592
quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2015 12:01 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

christenen bij elkaar, moslims bij elkaar, communisten bij elkaar, en de normalen bij elkaar.
Sowieso een apart vrouwenkamp voor iedere groep erbij
pi_156445633
quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2015 12:01 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

En dan nog moet je bij moslims opletten dat je geen shia's en sunni's bij elkaar zet, anders kan het nog een puinhoop worden.
pi_156445664
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dan nog moet je bij moslims opletten dat je geen shia's en sunni's bij elkaar zet, anders kan het nog een puinhoop worden.
En ook even de radicalen scheiden van de gematigden, anders krijg je alsnog problemen op latere tijd.
pi_156445683
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:01 schreef Hathor het volgende:
Kan iemand me ook even uitleggen wat Algerijnse moslimfundamentalisten in een vluchtelingencentrum te zoeken hebben? Heb ik iets gemist vanmorgen of zo toen ik even niet oplette..sinds wanneer is er daar oorlog en zijn Algerijnen op de vlucht?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Echt een verrijking voor de EU, die islam!

Meer meer meer
pi_156445722
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:05 schreef Odaiba het volgende:

[..]

En ook even de radicalen scheiden van de gematigden, anders krijg je alsnog problemen op latere tijd.
Radicalen hoef je niet te scheiden, bij de eerste tekenen van agressie richting andersdenkenden gewoon eruit trappen en als ongewenste vreemdeling verklaren.
pi_156445739
Geen zorgen allemaal.

De Douane houdt de wacht.

bivd kijkt met u mee.
  maandag 28 september 2015 @ 12:09:31 #68
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156445747
quote:
Radicale islamisten worden in Algerije hard aangepakt, dus logisch dat ze vluchten want ze zijn hun leven daar niet zeker.
Say what?
  maandag 28 september 2015 @ 12:09:36 #69
78780 deedeetee
pi_156445751
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:02 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Sowieso een apart vrouwenkamp voor iedere groep erbij
^O^ Apart kamp voor alleenstaande vrouwen, ben ik helemaal vóór. Moet dan wel niet in de buurt van een kamp waar mannen verblijven zijn anders zijn ze nog niet veilig.
pi_156445757
quote:
Vind ik ook vreemd.
pi_156445771
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:09 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Radicale islamisten worden in Algerije hard aangepakt, dus logisch dat ze vluchten want ze zijn hun leven daar niet zeker.
Dat is dan voor ons geen enkele reden om ze dan maar binnen te halen.
pi_156445847
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 10:33 schreef Zienswijze het volgende:
Dat notabene Duitsland een ideologie met fascistische elementen binnen haalt, is alleen om je diep en diep te schamen.
Schijnbaar trekt dat Duitsland toch.
pi_156445873
quote:

[..]

Waarom verlenen wij ze in godsnaam asiel?
pi_156445883
Uiteindelijk lopen alle christenen en andersdenkenden in Europa gevaar. Er is geen één moslimland waar christenen veilig zijn. Om een of andere reden schijnen Europese leiders daar geen boodschap aan te hebben.
Misschien hebben ze deze visie: alle gelovigen zo veel mogelijk mengen zodat je niet de situatie krijgt van de ene helft van de wereld moslim en de andere helft niet waarbij de ene partij de andere wil vernietigen. Maar ik vraag me dan wel af hoe je bijv. in Europa wil bewerkstelligen dat beide partijen vredig naast elkaar existentieren als de haatdragendheid van de ene partij - islam - zit ingebakken in het geloof. Ik ben veel meer voor het indammen van de islam overal ter wereld.
pi_156445891
quote:

[..]

Kunnen ze hier lekker ongestoord radicaal zijn.
pi_156445905
quote:

[..]

Dat is zelfmoord als meer dan 90% moslim is?
pi_156445950
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:14 schreef Loekie1 het volgende:
Uiteindelijk lopen alle christenen en andersdenkenden in Europa gevaar. Er is geen één moslimland waar christenen veilig zijn. Om een of andere reden schijnen Europese leiders daar geen boodschap aan te hebben.
Misschien hebben ze deze visie: alle gelovigen zo veel mogelijk mengen zodat je niet de situatie krijgt van de ene helft van de wereld moslim en de andere helft niet waarbij de ene partij de andere wil vernietigen. Maar ik vraag me dan wel af hoe je bijv. in Europa wil bewerkstelligen dat beide partijen vredig naast elkaar existentieren als de haatdragendheid van de ene partij - islam - zit ingebakken in het geloof. Ik ben veel meer voor het indammen van de islam overal ter wereld.
Dus de Westerse landen hebben nooit agressie getoond naar moslim-landen? _O-
pi_156446008
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dus de Westerse landen hebben nooit agressie getoond naar moslim-landen? _O-
Goed lezen wat er staat..
pi_156446086
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Goed lezen wat er staat..
Ja, het geloof krijgt de schuld. Ik ben er heilig van overtuigd dat zonder de war on terror, de onwettige oorlog in Irak en het in eigen belang bewapenen van groeperingen in het Midden-Oosten het nooit zover gekomen zou zijn. De agressoren in dit conflict zijn helemaal geen moslims.
pi_156446093
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kunnen ze hier lekker ongestoord radicaal zijn.
Je verzint het niet.
  maandag 28 september 2015 @ 12:44:04 #81
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_156446381
quote:
13s.gif Op maandag 28 september 2015 10:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Doe normaal man. Brattwurst en bier en Oktoberfest en schlagers etc horen bij Duitsland }:|
Inderdaad. Is Vogelaar soms in Duitsland neergestreken?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_156446434
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Inderdaad. Is Vogelaar soms in Duitsland neergestreken?
Nee, het was de voorzitter van de Duitse Groenen, Cem Özdemir, die dit zei. Ook niet zo verrassend toch?
  maandag 28 september 2015 @ 12:48:21 #83
3647 B.R.Oekhoest
pi_156446440
Met terugwerkende kracht had Pim Fortuyn steeds meer gelijk toen hij midden jaren 90 al waarschuwde voor de islamisering in Nederland. Alleen keken de meeste mensen hem toen nog raar aan, van waar heeft ie het in godsnaam over. Nu zijn we 20 jaar verder en is zijn schrikbeeld helaas behoorlijk de realiteit geworden. Zijn rotatiefrequentie in het graf zal die van een propellermotor inmiddels wel hebben overschreden...
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 28 september 2015 @ 12:52:26 #84
3647 B.R.Oekhoest
pi_156446507
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, het was de voorzitter van de Duitse Groenen, Cem Özdemir, ....
De Groengrijze Wolven?
  maandag 28 september 2015 @ 12:57:03 #85
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_156446601
Wat eerder ook al is gezegd: je haalt deze 'mensen' niet uit het conflict, maar je haalt de conflicten hier naar toe. Daar wordt dan nog aan toegevoegd dat men helemaal niet om kan gaan met de hier geldende regels en wetten.

Het is niet de vraag of, maar wanneer het tot uitbarsting komt.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_156446649
Dat soort lui gelijk terug sturen naar het heerlijke Syrie.
pi_156446678
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:59 schreef Chadi het volgende:
Dat soort lui gelijk terug sturen naar het heerlijke Syrie.
In de OP kun je lezen dat er ook incidenten zijn met mensen uit het door oorlog verscheurde Algerije
pi_156446696
quote:

[..]

Misschien als de verhoudingen anders lagen?
pi_156446731
quote:

[..]

Dat is de enige manier om moslims onder de duim te houden, daarvoor heb je harde dictators nodig. In Egypte begrijpen ze dat gelukkig anders hadden we er nog 80 miljoen vluchtelingen bij
Exaudi orationem meam
pi_156446755
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In de OP kun je lezen dat er ook incidenten zijn met mensen uit het door oorlog verscheurde Algerije
Gewoon oprotten met die achterlijke ideeën. Maakt me weinig uit waar een persoon vandaan komt of wat zijn achtergrond is. Je mag ze hier in dit land hebben maar je moet met je klauwen van een ander af blijven.
Een ander heeft namelijk net zoveel recht op een mening als jij. En ja die kan heel erg anders zijn dan jouw mening. Kan je daar niet mee leven, dan moet je niet in dit land zijn want hier moet je ermee leven.
  † In Memoriam † maandag 28 september 2015 @ 13:05:26 #91
230491 Zith
pls tip
pi_156446756
Ik kan niet wachten om tegen de islam te stemmen in het referendum.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156446782
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dat is de enige manier om moslims onder de duim te houden, daarvoor heb je harde dictators nodig. In Egypte begrijpen ze dat gelukkig anders hadden we er nog 80 miljoen vluchtelingen bij
_O-
  maandag 28 september 2015 @ 13:12:29 #93
78780 deedeetee
pi_156446908
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:57 schreef AvispaCS het volgende:
Wat eerder ook al is gezegd: je haalt deze 'mensen' niet uit het conflict, maar je haalt de conflicten hier naar toe. Daar wordt dan nog aan toegevoegd dat men helemaal niet om kan gaan met de hier geldende regels en wetten.

Het is niet de vraag of, maar wanneer het tot uitbarsting komt.
Ik heb de indruk dat t nu vrij snel gaat.
pi_156446916
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee, die 10 miljoen die klaarstaan ook gelijk opnemen.

Maar maak je niet druk, die komen volgend jaar wel, althans een deel daarvan.

De rest volgt de jaren daarna.
pi_156446979
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij ziet geen gevaar in de fundamentalistische islam?
Nee want bij Pauw zit elke avond wel een BN'UURRR die zegt dat we ze allemaal moeten opnemen.

Dus dan loopt het schapenvolk achter deze mening aan.
  maandag 28 september 2015 @ 13:15:17 #96
78780 deedeetee
pi_156446988
Als zeer op het strand niet meer bijpassen blijven ze vanzelf weg. Of ze gaan elkaar daar weer te lijf... Beter dáár dan hier.
pi_156447012
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Met terugwerkende kracht had Pim Fortuyn steeds meer gelijk toen hij midden jaren 90 al waarschuwde voor de islamisering in Nederland. Alleen keken de meeste mensen hem toen nog raar aan, van waar heeft ie het in godsnaam over. Nu zijn we 20 jaar verder en is zijn schrikbeeld helaas behoorlijk de realiteit geworden. Zijn rotatiefrequentie in het graf zal die van een propellermotor inmiddels wel hebben overschreden...
Bolkestein zei het zelfs al eerder, en die werd bijna publiekelijk gelynched.
pi_156447033
quote:

[..]

Vergeet het platgebombardeerde Albanie niet.
  maandag 28 september 2015 @ 13:17:43 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156447043
Die nemen het geweld lekker mee. ;(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 28 september 2015 @ 13:19:30 #100
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156447079
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:03 schreef -AMG- het volgende:
Welkom in de EU *O*

Verantwoordelijken mogen wat mij betreft een dikke vette boete betalen of de cel in.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_156447099
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

De Groengrijze Wolven?
_O_
pi_156447115
quote:

[..]

Zou je ook minder likes krijgen op facebook als je een foto upload met een vluchteling uit Algerije?
pi_156447162
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 13:21 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zou je ook minder likes krijgen op facebook als je een foto upload met een vluchteling uit Algerije?
:D
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156447300
quote:
En danzij de Duitse Wiedergutmachungsdrift heeft heel Europa daar nu last van.

Het zou al schelen als ze alleen de gezinnen binnen zouden laten (en Russische homo's die hebben ook geen leven in hun land) en de alleenstaande mannen beter zouden screenen voor ze ze door laten. Kennelijk hebben ze allemaal zo'n beetje hetzelfde verhaal dat ze ophangen.
pi_156447472
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:06 schreef Oud_student het volgende:
Je hoeft dus helemaal geen IS terroristen binnen te halen, gewone gematigde moslims kunnen het werk ook gewoon doen, kost iets meer tijd en is minder spectaculair. Maar de islam heeft geduld, de EU hoeft niet perse volgend jaar geïslamiseerd te worden, over 10 of 20 jaar is ook goed.
Inderdaad. Mensen die claimen dat we niet bang hoeven te zijn want er zijn geen terroristen :') Iedere moslim is in potentie een terrorist wanneer de overwinning van de islam binnen handbereik komt. Zo gauw ze de glorie van de islam proeven maakt het niet uit wie ooit een vriend en gastvrij was, dan is het gewoon sharia for europe.
pi_156447497
quote:
Asielzoekers die zich schuldig maken aan geweld, moeten geen asiel krijgen. Dat vindt SGP-fractievoorzitter Kees van der Staaij. ,,Laat helder zijn dat wie een ander bedreigt, het recht op een verblijfsvergunning verspeelt. Dat staat nu al in de Vreemdelingenwet'', aldus de parlementariër maandag.

Hij benadrukt dat het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) en het kabinet hier bovenop moeten zitten.

De SGP wijst op diverse berichten van de afgelopen tijd over vooral geweld tegen christenen. ,,Daaruit blijkt dat zij regelmatig worden bedreigd en geïntimideerd, soms alleen maar omdat zij een kruisje dragen.''
Ah, dus het is al geregeld dat dit soort gevallen weer weg moeten. Een kwestie van goed handhaven dus :)
pi_156447628
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:40 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad. Mensen die claimen dat we niet bang hoeven te zijn want er zijn geen terroristen :') Iedere moslim is in potentie een terrorist wanneer de overwinning van de islam binnen handbereik komt. Zo gauw ze de glorie van de islam proeven maakt het niet uit wie ooit een vriend en gastvrij was, dan is het gewoon sharia for europe.
Hoe bedoel je brainwashed. Als er al sprake is van brain :D
pi_156447648
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 13:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ah, dus het is al geregeld dat dit soort gevallen weer weg moeten. Een kwestie van goed handhaven dus :)
Mooi! Kunnen die radicale Algerijnen lekker terug naar Syrië
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 13:51:16 #109
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156447663
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet bekend met sala danwel wahabisme.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156447909
quote:

[..]

Er zijn genoeg artikelen en bronnen die beweren dat de islam niet verenigbaar is met het westen. Wanneer een land een minderheid van moslims heeft, zullen deze zich misschien nog aanpassen, maar wanneer zij de grootste groep kunnen vormen of de macht binnen bereik ligt ben je naief als je denkt dat ze daar geen gebruik van maken.

Een voorbeeld hiervan is dus direct al te zien in het artikel in de OP, waar een meerderheid van moslims een christelijke minderheid bedreigt en mishandelt.
pi_156448034
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, het geloof krijgt de schuld. Ik ben er heilig van overtuigd dat zonder de war on terror, de onwettige oorlog in Irak en het in eigen belang bewapenen van groeperingen in het Midden-Oosten het nooit zover gekomen zou zijn. De agressoren in dit conflict zijn helemaal geen moslims.
De islam vertoont al sinds de 7e eeuw tekenen van agressiviteit en discriminatie tegen minderheden.
pi_156448051
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 13:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet bekend met sala danwel wahabisme.
Nee joh , jij zal het wel beter weten.
pi_156448057
quote:
Zelfs Wilders zei in 2001 nog dat het met de islam wel allemaal meevalt. Wat een naief en incompleet beeld hebben West-Europeanen over de islam toch...
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:11:15 #114
pi_156448070
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee joh , jij zal het wel beter weten.
Leuk zo'n jij bak, maar ik stel een vraag. Blijkbaar weet je dus niet waar je over bazelt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156448076
Sapstengel, als er een meerderheid van veganisten komt, dan zullen ze hun wil ook aan de vleesetende minderheid gaan opdringen. Dus ga niet dit probleem tot de islam reduceren, want je bent best wel simplistisch.
  maandag 28 september 2015 @ 14:12:00 #116
3647 B.R.Oekhoest
pi_156448083
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Er zijn genoeg artikelen en bronnen die beweren dat de islam niet verenigbaar is met het westen. Wanneer een land een minderheid van moslims heeft, zullen deze zich misschien nog aanpassen, maar wanneer zij de grootste groep kunnen vormen of de macht binnen bereik ligt ben je naief als je denkt dat ze daar geen gebruik van maken.

Een voorbeeld hiervan is dus direct al te zien in het artikel in de OP, waar een meerderheid van moslims een christelijke minderheid bedreigt en mishandelt.
Het beste voorbeeld is natuurlijk Bosnie.
pi_156448085
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja en ? Omdat er artikelen zijn die dat beweren is dat dus juist? Worden christenen in elk "moslim" land waar ze minderheid zijn bedreigd? Nee toch? Dan klopt je stelling al niet.
pi_156448102
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Leuk zo'n jij bak, maar ik stel een vraag. Blijkbaar weet je dus niet waar je over bazelt.
Weet het beter dan jij. Het is hetzelfde als zeggen joh die westerlingen gevaarlijk spul. Kijk naar het stormfront. Dat is uiteindelijk wat alle westerlingen willen.
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:14:33 #119
pi_156448123
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Weet het beter dan jij. Het is hetzelfde als zeggen joh die westerlingen gevaarlijk spul. Kijk naar het stormfront. Dat is uiteindelijk wat alle westerlingen willen.
Knap dat je nu al weet het beter te weten dan ik. :D Bovendien denk ik helemaal niet dat alle moslims zo denken en handelen maar diegene die de fundamentalistische variant(en) aanhangen veelal wel.

Dat ontkennen is echt compleet achterlijk.
pi_156448142
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja en ? Omdat er artikelen zijn die dat beweren is dat dus juist? Worden christenen in elk "moslim" land waar ze minderheid zijn bedreigd? Nee toch? Dan klopt je stelling al niet.
Noem dan eens een land met een moslimmeerderheid die vredig samenleeft met een christelijke minderheid.
pi_156448178
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Noem dan eens een land met een moslimmeerderheid die vredig samenleeft met een christelijke minderheid.
Turkije. Maar volgens mij hebben christenen daar niet dezelfde rechten als moslims. Is er een moslimland waar elke gelovige dezelfde rechten heeft?
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:17:46 #122
pi_156448185
quote:

[..]

Syrië was er een van. Zegt genoeg dat dat alleen goed gaat met een dictator aan het roer.
pi_156448201
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Syrië was er een van. Zegt genoeg dat dat alleen goed gaat met een dictator aan het roer.
Was inderdaad, net als Irak toen Saddam er nog was.
pi_156448216
Kijk ze Assad en Saddam verdedigen.. en het dan raar vinden als de moslims niet zo dol zijn op deze massamoordenaar-lovers.
  maandag 28 september 2015 @ 14:21:44 #125
38496 Perrin
pi_156448260
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:19 schreef kkdhd het volgende:
Kijk ze Assad en Saddam verdedigen.. en het dan raar vinden als de moslims niet zo dol zijn op deze massamoordenaar-lovers.
Als het alternatief moordende hordes wilden zijn, wil ik hen ook wel verdedigen hoor.
pi_156448274
Nou dan doe je dat lekker, maar het is wel van hetzelfde niveau: alleen IS weet hoe om te gaan met christenen, want voor je het weet gaan ze je kind verkrachten in de kerk.
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:23:10 #127
pi_156448278
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:19 schreef kkdhd het volgende:
Niemand verdedigt Saddam of Assad, maar er word louter opgemerkt dat het blijkbaar alleen goed gaat met een dictator aan het roer. Grappig dat jij dat als vededigen en massamoordernaar lovin' ziet. Zegt dat wat over die dictators of over de mensen die diezelfde dictator onder de duim houdt?

We kunnen zien wat voor mooie bende het is geworden in die landen omdat wij onze neus er zo graag in wilde stoppen.
pi_156448290
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 14:17 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Turkije. Maar volgens mij hebben christenen daar niet dezelfde rechten als moslims. Is er een moslimland waar elke gelovige dezelfde rechten heeft?
Klopt wel aardig als we voor het gemak de Armeense en Assyrische genocide buiten beschouwing laten. Er zijn wel her en der wat conflicten met de weinige christenen die nog over zijn, maar geen georganiseerde vervolging.
pi_156448326
quote:

[..]

Indonesie heeft het lang relatief vredig volgehouden en het is nog steeds op de meeste plekken vrij vredig daar. (Jakarta heeft zelfs een Christelijke gouveneur).
pi_156448333
Spanje gaat goed om met minderheden.. alleen als je de inquisitie buiten beschouwing laat!

VS gaat goed om met minderheden.. alleen als je de tientallen miljoenen native American dead bodies buiten beschouwing laat.
pi_156448350
Er was minder gezeik toen Assad, Saddam en Khadaffi e.d. aan de macht waren.
pi_156448362
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt wel aardig als we voor het gemak de Armeense en Assyrische genocide buiten beschouwing laten. Er zijn wel her en der wat conflicten met de weinige christenen die nog over zijn, maar geen georganiseerde vervolging.
Samen met Indonesie zijn er dus misschien 2 of 3 op totaal 57 moslimlanden waar minderheden zonder problemen en met gelijke rechten kunnen leven.
pi_156448372
Straatcommando, Saddam's partij is door de CIA aan de macht geholpen (zoek naar Saddam Hussein CIA agent exposed - op youtube).

Westerse bemoeienis met die landen begon al toen men die fake borders ging tekenen.
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:28:52 #134
pi_156448386
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:28 schreef kkdhd het volgende:
Straatcommando, Saddam's partij is door de CIA aan de macht geholpen (zoek naar Saddam Hussein CIA agent exposed - op youtube).

Westerse bemoeienis met die landen begon al toen men die fake borders ging tekenen.
Dat zeg ik. Na de val van het Ottomaanse rijk is dat al begonnen.

Het maakt verder ook niet uit, toen werd je vervolgd of koud gemaakt als je voor de oppositie was en nu omdat je in een andere god gelooft.
pi_156448434
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Knap dat je nu al weet het beter te weten dan ik. :D Bovendien denk ik helemaal niet dat alle moslims zo denken en handelen maar diegene die de fundamentalistische variant(en) aanhangen veelal wel.

Dat ontkennen is echt compleet achterlijk.
Weet het wel zeker beter. Zit er in eerste plaats tussenin. Dus die paupers kom ik vaker tegen in het ECHT . Niet van het internet.
Ben zelf moslim dus om dan te zeggen alle moslims.. fuck off kid.

En wat achterlijk is , is de gedachte die jij vast houdt.
pi_156448440
quote:

[..]

marokko
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:31:48 #137
pi_156448441
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

Weet het wel zeker beter. Zit er in eerste plaats tussenin. Dus die paupers kom ik vaker tegen in het ECHT . Niet van het internet.

Lezen, kneus. Ik heb die gedachte niet en ik geef ook aan dat niet ''alle'' moslims zo zijn, maar je zal wel weer aan het nerdragen zijn.

Mooi. Ik heb een vriend verloren aan die achterlijke ideologie die uiteindelijk ook daadwerkelijk naar Syrië vertrokken is. Ik heb het van dichtbij meegemaakt wat dat vergif met je kan doen.

Kijken of je dit wel snapt. Waarschijnlijk denk je nu dat ik met vergif ''de'' islam bedoel. Terwijl jij als kenner zou moeten weten dat er niet zoiets als ''de islam'' is.
pi_156448446
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:28 schreef kkdhd het volgende:
Ja, en als ik zoek op youtube naar een filmpje over hoe Obama eigenlijk een hagedis is krijg ik ook media die dat argument ondersteunt. Dat maakt het alsnog vrij nietszeggend, natuurlijk.

Dus als het je intentie is om mensen te overtuigen met youtubefilmpjes, post dan in ieder geval het specifieke filmpje waar jij autoriteit aan leent.
Conscience do cost.
pi_156448459
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 14:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Lezen, kneus.
_O- Yup gelijk schelden. Dom volk.
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:33:31 #140
pi_156448473
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:32 schreef Chadi het volgende:

[..]

_O- Yup gelijk schelden. Dom volk.
Ja sorry als je niet kan lezen is inhoudelijk discussiëren onmogelijk.

fuck off kid is trouwens ook niet bepaald netjes, hé.
pi_156448477
quote:

[..]

marokko
Mwuah, in Marokko mogen niet-moslims geen moslims bekeren. Andersom wel. En soennieten mogen wel sji'ieten bekeren maar andersom niet. Dan kan je niet echt over gelijke rechten praten.
pi_156448482
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, en als ik zoek op youtube naar een filmpje over hoe Obama eigenlijk een hagedis is krijg ik ook media die dat argument ondersteunt. Dat maakt het alsnog vrij nietszeggend, natuurlijk.

Dus als het je intentie is om mensen te overtuigen met youtubefilmpjes, post dan in ieder geval het specifieke filmpje waar jij autoriteit aan leent.
Je bent gehersenspoeld, komt door de chemtrails
quote:

[..]

Nee jij bent een aanwinst voor de samenleving :')
pi_156448587
Algemene kennis dat de VS in 1953 een coup d'etat heeft uitgevoerd in Iran, en in 1963 in Irak. 40 jaar voor de illegale invasie van 2003.

Duitsland gaat goed om met minderheden. Alleen als je de holocaust buiten beschouwing laat. Lol, wat een redenering van de intellectueel Sapstengel.
pi_156448611
quote:

[..]

marokko
Niet echt, de christenen daar zijn vooral buitenlanders en expats. Voormalige moslims die bekeerd zijn worden opgepakt en kunnen voor een half jaar in de cel verdwijnen. Net als met mensen die het geloof openlijk uitdragen en hiermee misschien moslims verleiden.
pi_156448681
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

9/11 en vele aanslagen daarvoor halen je overtuiging volledig onderuit.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_156448696
Net een zeer interessant filmpje bekeken. Gaat over integratie van moslims in Duitsland. Ik denk dat het hier in Nederland ook wel op deze manier gebeurt.

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_156448724
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Niet echt, de christenen daar zijn vooral buitenlanders en expats. Voormalige moslims die bekeerd zijn worden opgepakt en kunnen voor een half jaar in de cel verdwijnen. Net als met mensen die het geloof openlijk uitdragen en hiermee misschien moslims verleiden.
De vraag was waar ze vredig naast elkaar leefden.
pi_156448814
quote:

[..]

Je hebt het over de mensen die letterlijk een boekje naleven en zich daarom misdragen.

Maar omdat wij ze zo zielig en verward vinden halen we ze hierheen.
pi_156448844
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 14:08 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De islam vertoont al sinds de 7e eeuw tekenen van agressiviteit en discriminatie tegen minderheden.
Xenofoob, dit dat.
pi_156448854
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:48 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je hebt het over de mensen die letterlijk een boekje naleven en zich daarom misdragen.

Maar omdat wij ze zo zielig en verward vinden halen we ze hierheen.
cut the crap :W
pi_156448864
@bedachtzaam: ik heb net staatsgrepen opgenoemd die in de jaren 50/60 van de vorige eeuw zijn gepleegd door de VS, kom jij met je 9/11 aan :') Het is juist een wonder dat de islamitische wereld zich zo lang heeft beheerst en NIET heeft gereageerd op de Amerikanen, maar pas in 2001, zoals Noam Chomsky en andere westerse intellectuelen opmerken.
pi_156448880
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:11 schreef kkdhd het volgende:
Sapstengel, als er een meerderheid van veganisten komt, dan zullen ze hun wil ook aan de vleesetende minderheid gaan opdringen. Dus ga niet dit probleem tot de islam reduceren, want je bent best wel simplistisch.
Matige troll 2/10.
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:51:35 #153
pi_156448890
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

cut the crap :W
Ga jij maar eerst eens leren lezen voor je anderen de les leest.
pi_156448926
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als het alternatief moordende hordes wilden zijn, wil ik hen ook wel verdedigen hoor.
Dit.
pi_156448954
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
Er was minder gezeik toen Assad, Saddam en Khadaffi e.d. aan de macht waren.
En toen besloot de V.S. even grote rotzooi te gaan trappen en lachen ze Europa nu uit omdat wij alle asielzoekers krijgen.

En wij maar blijven gehoorzamen.
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:54:39 #156
pi_156448964
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En toen besloot de V.S. even grote rotzooi te gaan trappen en lachen ze Europa nu uit omdat wij alle asielzoekers krijgen.

En wij maar blijven gehoorzamen.
Precies dit.
pi_156448995
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Reptilians. :r
pi_156449020
@Smack10: de tijd waar blanke niet-moslims massamoordenaars konden opleggen aan de moslims is voorbij, zie de Islamitische Staat, waar blanke niet-moslims falen om hen te vernietigen. Best wel een dilemma voor de blanke niet-moslims, aan de ene kant haten ze moslims, maar aan de andere kant hebben ze weer moslims nodig om de Islamitische Staat te bestrijden, want de blanke niet-moslims zoals Albert Verlinde, Caitlyn Jenner en Conchita Wurst gaan de klus natuurlijk niet klaren.
  maandag 28 september 2015 @ 14:57:14 #159
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156449027
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Absurd.

Gewoon de lui die zich niet kunnen gedragen volgens de hier geldende regels en wetten het land uit trappen. Wat nou religies van elkaar scheiden?

Dit is toch niet te geloven? :{
Dat is discriminatie!

Er is maar een oplossing, mensenrechten verwijderen van diegenen die zoiets uithalen.

Ze gebruiken de conventie van de rechten van de mens als wapen tegen ons.

Als je ze nou het mens zijn ontneemt op het moment dat ze iemand kwaad doen, en ze extra duidelijk maakt dat ze hier te gast zijn en extra strenge regels gelden.

Dan kun je daarna alles met ze doen wat je wil. Verzin het maar.

Andere oplossing is: Koning treedt af en Achmed de Barmhartige Onthoofder neemt de plaats over.
  maandag 28 september 2015 @ 14:59:44 #160
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156449079
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:56 schreef kkdhd het volgende:
@Smack10: de tijd waar blanke niet-moslims massamoordenaars konden opleggen aan de moslims is voorbij, zie de Islamitische Staat, waar blanke niet-moslims falen om hen te vernietigen. Best wel een dilemma voor de blanke niet-moslims, aan de ene kant haten ze moslims, maar aan de andere kant hebben ze weer moslims nodig om de Islamitische Staat te bestrijden, want de blanke niet-moslims zoals Albert Verlinde, Caitlyn Jenner en Conchita Wurst gaan de klus natuurlijk niet klaren.
Achterlijke troll.
pi_156449129
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:59 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Achterlijke troll.
Gewoon niet op reageren.
  maandag 28 september 2015 @ 15:07:19 #162
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156449208
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:03 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Gewoon niet op reageren.
Negeren of uitlachen is vaak het beste inderdaad.
pi_156449315
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, die 10 miljoen die klaarstaan ook gelijk opnemen.

Maar maak je niet druk, die komen volgend jaar wel, althans een deel daarvan.

De rest volgt de jaren daarna.
Dit is altijd zo'n mooie reactie als je vraagt wat de oplossing is van mensen die de vluchtelingen hier niet willen opnemen. Ze staan hier op onze Europese stranden he. Wat wil je concreet met die mensen doen? Wat er nu gebeurt is zeker niet ideaal, maar wat is het alternatief?
  maandag 28 september 2015 @ 15:15:47 #164
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156449369
Oh, dat we deze kanker toch binnenhalen hè. :') kan er zo kwaad om worden. Echt gewoon neigingen om me bij extreem-rechts te gaan aansluiten. Ik ga ook radicaliseren door dat tyfus tuig!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156449423
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:12 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dit is altijd zo'n mooie reactie als je vraagt wat de oplossing is van mensen die de vluchtelingen hier niet willen opnemen. Ze staan hier op onze Europese stranden he. Wat wil je concreet met die mensen doen? Wat er nu gebeurt is zeker niet ideaal, maar wat is het alternatief?
Schepen beschikbaar stellen om ze massaal terug te brengen is nog het meest humane lijkt me in dat geval
  maandag 28 september 2015 @ 15:25:40 #166
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156449570
Dit nieuws is toch echt ten hemel schreiend. En ik vrees dat het in NL niet veel anders eraan toegaat.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156449808
Voor fascisme, nationaal-socialisme, "real existierender sozialismus" en communisme was en is (terecht) geen plaats in Europa, maar voor die haatdragende, imperialistische ideologie uit de woestijn rollen we de rode loper uit... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_156449835
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 15:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
Voor fascisme, nationaal-socialisme, "real existierender sozialismus" en communisme was en is (terecht) geen plaats in Europa, maar voor die haatdragende, imperialistische ideologie uit de woestijn rollen we de rode loper uit... :')
Ironisch inderdaad.
pi_156450001
quote:

[..]

Stranden?

pi_156450044
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 15:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me af hoeveel de verantwoordelijken ervoor krijgen om ons land naar de klote te helpen.

Leuk baantje in Brussel of de VN.

Of bij een multinational?

Wie weet het?
pi_156450144
quote:

[..]

Ik begin steeds meer te zien in gigantische remigratiekampen waar men niet af mag en men onder een streng, maar rechtvaardig regime als een soort gevangenen moet werken in ruil voor een fatsoenlijk onderkomen.

In de tussentijd bouwen we aan kampen in de eigen regio waarnaar men zal worden getransporteerd indien voltooid.
pi_156452769
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 14:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ga jij maar eerst eens leren lezen voor je anderen de les leest.
bla bla bla :W
  maandag 28 september 2015 @ 17:55:48 #173
3647 B.R.Oekhoest
pi_156452893
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:56 schreef kkdhd het volgende:
Is deze persoon wel helemaal jofel in zijn bovenkamer?
  maandag 28 september 2015 @ 18:00:15 #174
3647 B.R.Oekhoest
pi_156452970
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 14:10 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zelfs Wilders zei in 2001 nog dat het met de islam wel allemaal meevalt. Wat een naief en incompleet beeld hebben West-Europeanen over de islam toch...
Het is allemaal dus Volkerts schuld. Want anders was onze Pim premier geworden en die had de grenzen wel op slot gegooid ;)
pi_156452975
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel de verantwoordelijken ervoor krijgen om ons land naar de klote te helpen.

Leuk baantje in Brussel of de VN.

Of bij een multinational?

Wie weet het?
Maar ik zit me dit dus serieus af te vragen de laatste tijd.
Ik heb in mijn leven nog niet eerder een propagandamachine als deze op gang zien komen in Nederland als de laatste 2 a 3 jaar. Zwarte Piet moet kapot, immigranten uit islamitische landen moeten met open armen verwelkomd worden. Geen tegengeluidje te horen vanuit bestuurders en media.
Maar waarom niet? Waarom bestrijden ze deze aankomende vernietiging van de Nederlandse cultuur niet? Waarom bevorderen ze het? Wat is daar het doel van? Wie heeft er baat bij?

Is het echt puur naïviteit en de behoefte om zichzelf en anderen op de schouders te kunnen kloppen over hun oh zo verlichte medemenselijkheid? Misschien aangevuld met angst voor racist, xenofoob, islamofoob uitgemaakt te worden? Is dat het echt?
Of zit er toch een groter doel achter? Ik kan het niet ontdekken en dat frustreert me mateloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door UltraR op 28-09-2015 18:18:12 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_156453694
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:00 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ik heb in mijn leven nog niet eerder een propagandamachine als deze op gang zien komen in Nederland als de laatste 2 a 3 jaar. Zwarte Piet moet kapot, immigranten uit islamitische landen moeten met open armen verwelkomd worden. Geen tegengeluidje te horen vanuit bestuurders en media.
Maar waarom niet? Waarom bestrijden ze deze aankomende vernietiging van de Nederlandse cultuur niet? Waarom bevorderen ze het? Wat is daar het doel van? Wie heeft er baat bij?

Is het echt puur naïviteit en de behoefte om zichzelf en anderen op de schouders te kunnen kloppen over hun oh zo verlichte medemenselijkheid? Misschien aangevuld met angst voor racist, xenofoob, islamofoob uitgemaakt te worden? Is dat het echt?
Of zit er toch een groter doel achter? Ik kan het niet ontdekken en dat frustreert me mateloos.
Een van de redenen kan zijn dat als het Westen alle bewoners van Syrië opneemt, het Westen ook wat te vertellen krijgt over Syrië.
pi_156453945
Al die anti vluchtelingen propaganda in Nederland :N
Moet je je eens voorstellen dat jij moet vluchten uit een oorlogsgebied en dan in een land terecht komt vol met racisten, zoals Nederland daar steeds meer op begint te lijken. Ik schaam me echt voor dit land als ik sommige reacties hier lees ;(
pi_156454079
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:46 schreef wbeco het volgende:
Moet je je eens voorstellen dat jij moet vluchten uit een oorlogsgebied en dan in een land terecht komt vol met racisten, zoals Nederland daar steeds meer op begint te lijken. Ik schaam me echt voor dit land als ik sommige reacties hier lees ;(
Helemaal zelf bedacht, deze reactie?
pi_156454159
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:46 schreef wbeco het volgende:
Als ik jou was zou ik naar Syrie en al die ander landen gaan om ze te waarschuwen voor die vuile rascisten in Nederland en dat ze beter niet naar Nederland kunnen gaan zeg maar dat we hier allemaal met een puntmuts op rondlopen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_156454291
In Duitsland, maar ook in Nederland en de rest van Europa is spoedwetgeving nodig, in combinatie met een soort super-snelrecht. Asielzoekers die zich misdragen, moeten onmiddellijk worden aangehouden en worden uitgezet.

Er moet ook een soort contract komen dat asielzoekers tekenen bij aankomst. Daarin moet bijvoorbeeld staan dat ze onze cultuur respecteren en dat ze zich niet schuldig maken aan geweld en discriminatie van andere geloofsgroepen.

Mensen die eten weigeren omdat het door een christen is bereid, krijgen gewoon geen eten! Eens zien hoe lang ze dat volhouden.
pi_156454432
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
In Duitsland, maar ook in Nederland en de rest van Europa is spoedwetgeving nodig, in combinatie met een soort super-snelrecht. Asielzoekers die zich misdragen, moeten onmiddellijk worden aangehouden en worden uitgezet.

Er moet ook een soort contract komen dat asielzoekers tekenen bij aankomst. Daarin moet bijvoorbeeld staan dat ze onze cultuur respecteren en dat ze zich niet schuldig maken aan geweld en discriminatie van andere geloofsgroepen.

Mensen die eten weigeren omdat het door een christen is bereid, krijgen gewoon geen eten! Eens zien hoe lang ze dat volhouden.
Maak eens een lijstje anders met wat onze cultuur behelst.
pi_156454492
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 17:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Is deze persoon wel helemaal jofel in zijn bovenkamer?
Hij refereerde eerder naar een video op youtube, iets met Saddam CIA agent ofzo, dus waarschijnlijk heeft iemand het hek naar BNW opengelaten.
pi_156454501
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 19:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Laten we beginnen met:
-Vrijheid van meningsuiting
-Vrijheid van religie
-Geen geweld jegens andersdenkenden
-Seculiere wetgeving gaat boven religieuze regels
-Geen seks met kinderen
-Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig
Ter verduidelijking van deze gelijkwaardigheid tussen seksen:
-Vrouwen mogen zich zo kleden als ze zelf willen, inclusief blote stukken huid en zichtbaar haar
-Vrouwen hebben volledige zeggenschap over hun eigen lichaam en seksualiteit.

Volgens mij is dat al veel te veel om te behappen voor een hoop van deze nieuwkomers.

[ Bericht 4% gewijzigd door UltraR op 28-09-2015 19:13:06 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_156454556
Ja, als je ze echt wil opvangen zul je idd ook voor het volgende moeten zorgen:
1. gescheiden AZC's voor islam en andere geloven/kuffar.
2. sekswerkers in dienst nemen voor de jongemannen (testosteron clusterbommen).
3. hele zooi moskeeën bijbouwen.
I´m back.
pi_156454667
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Een kogel en een gat in de grond is goedkoper voor diegene die zich misdragen lijkt me
  maandag 28 september 2015 @ 19:12:44 #186
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156454669
quote:

Sorry dat ik het zeg maar dat is gewoon toegeven aan dat schorriemorrie. Beter gewoon eruit schoppen.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_156454743
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 19:12 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Een kogel en een gat in de grond is goedkoper voor diegene die zich misdragen lijkt me
quote:
9s.gif Op maandag 28 september 2015 19:12 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg maar dat is gewoon toegeven aan dat schorriemorrie. Beter gewoon eruit schoppen.
Gaat mij er niet om wat ik ervan vind, het gaat erom dat je een aantal problemen ziet en daar moet je een rationele oplossing voor vinden als je eenmaal gezegd hebt dat je die mensen wilt opvangen. En dat doet de politiek: kom maar binnen, het liefst ruimhartig.
Doe je deze dingen niet, dan krijg je dus enorm grote conflicten en problemen. Zitten we daar op te wachten?
I´m back.
pi_156454914
quote:
Als er gescheiden AZC's nodig zijn voor moslims en andere gelovigen, klopt er iets fundamenteels niet. Veel van die asielzoekers gaan niet terug en blijven hier.

Als ze in het AZC al niet kunnen (of leren) samenleven met mensen die een ander geloof hebben, hoe moet dat dan straks in de samenleving waarin ze belanden?

NB: Ik wil niet dat ze blijven, maar dat zal onherroepelijk toch wel het geval zijn, gezien de slappe houding van politici die totaal niet in het landsbelang denken.
  maandag 28 september 2015 @ 19:21:46 #189
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156454946
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[..]

Gaat mij er niet om wat ik ervan vind, het gaat erom dat je een aantal problemen ziet en daar moet je een rationele oplossing voor vinden als je eenmaal gezegd hebt dat je die mensen wilt opvangen. En dat doet de politiek: kom maar binnen, het liefst ruimhartig.
Doe je deze dingen niet, dan krijg je dus enorm grote conflicten en problemen. Zitten we daar op te wachten?
Ik snap wat je wilt zeggen maar ik kan het er gewoon niet mee eens zijn. Gescheiden opvang oké. Moskeeën zijn er genoeg.

Als je je hormonen trouwens niet in bedwang kunt houden is er iets helemaal mis (in je hoofd wellicht). Zelfs al sta je zoveel maanden droog.

Harde aanpak pleit ik voor. Vluchtelingen opvangen is 1 ding, misdragingen zouden per definitie afgestraft moeten worden met een weigering van de asielaanvraag (Syriër of niet). Of dat nou gaat over het aanranden van een meisje of een Christelijke mede-vluchteling onder pissen of wat dan ook.
- Charlton Heston
pi_156454969
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[..]

Een rationele oplossing is: mensen die zich misdragen onmiddellijk oppakken en uitzetten. Een rationele oplossing is ook: mensen bij binnenkomst heel goed duidelijk maken wat in dit land de spelregels zijn.

Wat jij doet, is onaangepaste moslims ruim baan bieden en ze ongestoord hun gang laten gaan. Bijzonder gevaarlijk is dat. Alsof we nog niet genoeg problemen in dit land hebben met slecht geïntegreerde moslims. :N
pi_156455000
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als er gescheiden AZC's nodig zijn voor moslims en andere gelovigen, klopt er iets fundamenteels niet. Veel van die asielzoekers gaan niet terug en blijven hier.

Als ze in het AZC al niet kunnen (of leren) samenleven met mensen die een ander geloof hebben, hoe moet dat dan straks in de samenleving waarin ze belanden?

NB: Ik wil niet dat ze blijven, maar dat zal onherroepelijk toch wel het geval zijn, gezien de slappe houding van politici die totaal niet in het landsbelang denken.
Mee eens wat je zegt hoor. Alleen de politiek nodigt deze mensen uit en dan moeten ze de problemen en conflicten die hieruit voortkomen ook netjes oplossen, dat is mijn punt. Ga je het negeren, dan krijg je nog meer problemen.
I´m back.
  maandag 28 september 2015 @ 19:24:43 #192
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156455037
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mee eens wat je zegt hoor. Alleen de politiek nodigt deze mensen uit en dan moeten ze de problemen en conflicten die hieruit voortkomen ook netjes oplossen, dat is mijn punt. Ga je het negeren, dan krijg je nog meer problemen.
Misschien zijn echte problemen juist nodig om de ogen te openen. GroenLinks en consoorten hoeven we niks van te verwachten, Klaver zou nog hetzelfde zeggen als z'n eigen dochter werd aangerand. Maar de VVD/PvdA zijn misschien wel voor rede vatbaar.
- Charlton Heston
pi_156455054
quote:
9s.gif Op maandag 28 september 2015 19:21 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik snap wat je wilt zeggen maar ik kan het er gewoon niet mee eens zijn. Gescheiden opvang oké. Moskeeën zijn er genoeg.

Als je je hormonen trouwens niet in bedwang kunt houden is er iets helemaal mis (in je hoofd wellicht). Zelfs al sta je zoveel maanden droog.

Harde aanpak pleit ik voor. Vluchtelingen opvangen is 1 ding, misdragingen zouden per definitie afgestraft moeten worden met een weigering van de asielaanvraag (Syriër of niet). Of dat nou gaat over het aanranden van een meisje of een Christelijke mede-vluchteling onder pissen of wat dan ook.
Ja, okee, ik geef ook alleen maar aan wat de problemen zullen zijn en hoe je die kunt oplossen. Hoop dat er mensen zijn in de regering die dezelfde rationele insteek hebben en de problemen die nu al de kop opsteken agv hun beslissingen niet negeren, want dan worden ze erger...
I´m back.
  maandag 28 september 2015 @ 19:27:48 #194
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_156455112
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Aparte woonwijken voor moslims zou een oplossing kunnen zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_156455295
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:23 schreef Ryan3 het volgende:

Waarom "netjes" oplossen? Je kunt problemen ook krachtig en hardhandig oplossen. Als ze maar worden opgelost.

Verder zit er behoorlijk wat verschil tussen jouw en mijn mening. Jij wilt allerlei voorzieningen voor moslims (aparte AZC's en dergelijke) zodat ze vooral niet in aanraking komen met andere geloven. Ik wil aanpassing van mensen die hier met hun volle verstand naartoe komen. Platgeslagen komt het hier op neer: aanpassen of oprotten.

Simpeler kan ik het niet maken. Dit is Nederland. Hier gelden onze wetten en regels, niet die van de islam, de sharia, of wat dan ook. Kun je je niet aanpassen of kun je er niet mee leven dat moslim-wetten hier niet gelden? Fijn, opgedonderd!
pi_156455322
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom "netjes" oplossen? Je kunt problemen ook krachtig en hardhandig oplossen. Als ze maar worden opgelost.

Verder zit er behoorlijk wat verschil tussen jouw en mijn mening. Jij wilt allerlei voorzieningen voor moslims (aparte AZC's en dergelijke) zodat ze vooral niet in aanraking komen met andere geloven. Ik wil aanpassing van mensen die hier met hun volle verstand naartoe komen. Platgeslagen komt het hier op neer: aanpassen of oprotten.

Simpeler kan ik het niet maken. Dit is Nederland. Hier gelden onze wetten en regels, niet die van de islam, de sharia, of wat dan ook. Kun je je niet aanpassen of kun je er niet mee leven dat moslim-wetten hier niet gelden? Fijn, opgedonderd!
Mensen gaan niet aanpassen, moet je realistisch in zijn.
I´m back.
pi_156455336
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:27 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Concentratie van moslims heeft de afgelopen decennia juist de problemen rondom integratie enorm in de hand gewerkt. Er zijn al genoeg buurten in Nederland waar vrijwel alleen allochtonen wonen. Er zijn al genoeg moslims die compleet buiten de Nederlandse samenleving staan.

Als mensen hier willen wonen, moeten ze integreren. Zo niet, dan moeten ze vertrekken.
pi_156455364
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mensen gaan niet aanpassen, moet je realistisch in zijn.
Fijn. Dan gaan wat mij betreft de grenzen dus onmiddellijk dicht. Waarom zouden wij ons wél aanpassen en allerlei voorzieningen bieden aan mensen die zichzelf weigeren aan ons aan te passen? Geef me eens één goede reden?
pi_156455438
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2015 19:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Fijn. Dan gaan wat mij betreft de grenzen dus onmiddellijk dicht. Waarom zouden wij ons wél aanpassen en allerlei voorzieningen bieden aan mensen die zichzelf weigeren aan ons aan te passen? Geef me eens één goede reden?
Dat kun je stellen, en dan heb je een punt, zeker aangezien je de instroom met factor 3 à 4 moet vermenigvuldigen. Maar, weet je wat een ander punt is, de politiek heet ze welkom... kunnen jij of ik niets aan veranderen op dit moment. En dan hoop ik dus dat ze niet wegkijken van de problemen die zich nu al aan het ontwikkelen zijn, maar die oplossen.
I´m back.
pi_156455440
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 18:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik naar Syrie en al die ander landen gaan om ze te waarschuwen voor die vuile rascisten in Nederland en dat ze beter niet naar Nederland kunnen gaan zeg maar dat we hier allemaal met een puntmuts op rondlopen
hahahahaha _O-
pi_156455520
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat kun je stellen, en dan heb je een punt, zeker aangezien je de instroom met factor 3 à 4 moet vermenigvuldigen. Maar, weet je wat een ander punt is, de politiek heet ze welkom... kunnen jij of ik niets aan veranderen op dit moment. En dan hoop ik dus dat ze niet wegkijken van de problemen die zich nu al aan het ontwikkelen zijn, maar die oplossen.
De politiek gaat pas wat doen als er massaal rassenrellen e.d. zijn. En dan doen politici waarschijnlijk nog het verkeerde ook, de dhimmitude huichelaars.
pi_156455577
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 19:41 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

De politiek gaat pas wat doen als er massaal rassenrellen e.d. zijn. En dan doen politici waarschijnlijk nog het verkeerde ook, de dhimmitude huichelaars.
Als deze problemen niet getackeld gaan worden, verwacht ik wel bepaalde dingen idd.... Ik zie hoe het publieke debat momenteel verloopt en dan is de conclusie toch wel dat wrs een vrij grote meerderheid niet meer echt tevreden is met wat de politiek doet. Ik hoop ergens dat ze mensen in dienst hebben om via internet af en toe eens de nieren te proeven van de bevolking iig...
I´m back.
pi_156455685
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De politiek heet ze welkom, zonder dat er sprake is van genoeg draagvlak onder de Nederlandse bevolking.
De politiek heet ze welkom, zonder dat het einde van de toestroom in zicht is en zonder dat er een grens wordt gesteld aan het aantal asielzoekers dat Nederland maximaal kan opvangen.
De politiek heet ze welkom, zonder dat er een adequaat uitzetbeleid is.
De politiek heet ze welkom, zonder dat er duidelijke eisen worden gesteld aan het gedrag van de asielzoekers en zonder dat er consequenties volgen na wangedrag.
De politiek heet ze welkom, terwijl de problemen nu al de spuigaten uitlopen en terwijl het in dit land barst van de slecht geïntegreerde moslims.
De politiek heet ze welkom, met valse argumenten over extra werkgelegenheid, welkome arbeidskrachten en een "verrijking" voor Nederland, terwijl het ons alleen maar geld kost dat ook nuttiger kan worden besteed.

Je kunt wel zeggen dat jij en ik er niks aan kunnen veranderen, maar we kunnen op z'n minst onze mond opentrekken en bovenstaande problemen benoemen.
pi_156455736
quote:

[..]

Dat is ook waar ik me zo kapot aan erger bij Nederlandse politici. Ze gaan altijd pas wat doen als de problemen uit de hand zijn gelopen. Of je nu praat over de pensioenleeftijd of hypotheekrenteaftrek of over een onderwerp als de toestroom van asielzoekers. Het is altijd dweilen met de kraan open, problemen erger laten worden. En als het water ons dan aan de lippen staat, kan het zijn dat er een keertje wordt ingegrepen.
pi_156455813
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2015 19:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De politiek heet ze welkom, zonder dat er sprake is van genoeg draagvlak onder de Nederlandse bevolking.
De politiek heet ze welkom, zonder dat het einde van de toestroom in zicht is en zonder dat er een grens wordt gesteld aan het aantal asielzoekers dat Nederland maximaal kan opvangen.
De politiek heet ze welkom, zonder dat er een adequaat uitzetbeleid is.
De politiek heet ze welkom, zonder dat er duidelijke eisen worden gesteld aan het gedrag van de asielzoekers en zonder dat er consequenties volgen na wangedrag.
De politiek heet ze welkom, terwijl de problemen nu al de spuigaten uitlopen en terwijl het in dit land barst van de slecht geïntegreerde moslims.
De politiek heet ze welkom, met valse argumenten over extra werkgelegenheid, welkome arbeidskrachten en een "verrijking" voor Nederland, terwijl het ons alleen maar geld kost dat ook nuttiger kan worden besteed.

Je kunt wel zeggen dat jij en ik er niks aan kunnen veranderen, maar we kunnen op z'n minst onze mond opentrekken en bovenstaande problemen benoemen.
Jawel tuurlijk wel.
Ik wijs ze er alleen maar op dat hun taak niet af is, met dat welkom heten, dat als ze A zeggen, ze ook B moeten zeggen. En zo niet, zijn zij de veroorzakers van veel problemen, conflicten en noem maar op.
Maar ik heb niet de illusie dat wij iets kunnen veranderen. Wij zullen ons pragmatisch moeten opstellen.
I´m back.
pi_156456232
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel tuurlijk wel.
Ik wijs ze er alleen maar op dat hun taak niet af is, met dat welkom heten, dat als ze A zeggen, ze ook B moeten zeggen. En zo niet, zijn zij de veroorzakers van veel problemen, conflicten en noem maar op.
Maar ik heb niet de illusie dat wij iets kunnen veranderen. Wij zullen ons pragmatisch moeten opstellen.
Ik verwacht van politici gewoon meer verantwoordelijkheidsgevoel dan jij. Jij stelt dat we niks kunnen veranderen, ik wil politici verantwoordelijk houden voor de gevolgen van hun wanbeleid. En niet alleen dat: ik wil ook dat ze nu acuut ingrijpen als mensen zich misdragen. Er is sprake van een noodsituatie en dat vergt bijpassende acties.
  maandag 28 september 2015 @ 20:14:20 #207
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156456495
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:00 schreef UltraR het volgende:

[..]

Is mee iets voor BNW forum natuurlijk... Maar uiteindelijk is er iets te behalen dus, dat kan haast niet anders. Je moet alleen even verder kijken dan het probleem.
"Problem - reaction - solution" maar eens googlen.
Het venijn zit hem zo meteen in de solution, uiteraard, terwijl hier iedereen nog vol is van het gecreeerde problem.
pi_156456557
Mijn mening omtrent de hele asielstroom is bekend. Toch valt me iets op aan de topictitel. Kans op geweld tegen christenen 100% in azc.

Dat zou dus betekenen dat alle christenen te maken krijgen met geweld. Lijkt me niet erg geloofwaardig. Er zullen ongetwijfeld christenen zijn waar je geen ruzie mee moeten zoeken, of azc's zijn waar het geweld tegen christenen niet of nauwelijks voorkomt.
pi_156456944
Dit heeft niemand zien aankomen natuurlijk.
pi_156460547
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Dit heeft niemand zien aankomen natuurlijk.
Wat?
pi_156464276
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 19:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo'n inferieure kutcultuur als de onze moet gewoon uitgeroeid worden ten faveure van islamitische verlichting. Wat heb je aan fenomenen als carnaval, schuttersfeesten,het oktoberfest, Sinterklaas enz. als je ook een imperialistische ideologie als de islam kunt aanhangen?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_156464303
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:10 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Zo'n inferieure kutcultuur als de onze moet gewoon uitgeroeid worden ten faveure van islamitische verlichting. Wat heb je aan fenomenen als carnaval, schuttersfeesten,het oktoberfest, Sinterklaas enz. als je ook een imperialistische ideologie als de islam kunt aanhangen?
Jij snapt 'm.
pi_156464507
quote:

[..]

Kijk alleen al hoe een relatief simpel probleem als de Griekse staatsschuld volledig uit de hand is gelopen over de loop der jaren. Dat biedt weinig hoop op dat Europa dit veel grotere probleem wel daadkrachtig en tijdig gaat oplossen.
pi_156464636
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Kijk alleen al hoe een relatief simpel probleem als de Griekse staatsschuld volledig uit de hand is gelopen over de loop der jaren. Dat biedt weinig hoop op dat Europa dit veel grotere probleem wel daadkrachtig en tijdig gaat oplossen.
De huidige generatie Europese politici is dan ook totaal niet in staat en/of bereid om tot oplossingen te komen.

Daarom zijn politici als Wilders een godsgeschenk; dan kan men nl. lekker urenlang over "de toon van het debat" debatteren zonder dat men zich bezig houdt met het daadwerkelijk nemen van politieke beslissingen, daar kun je als politicus nl. op afgerekend worden en dat moeten we met zijn allen niet willen...
pi_156464726
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij snapt 'm.
Ben je het daar mee eens?
pi_156464756
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:34 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Stiekem wel, denk ik.
pi_156464894
quote:

[..]

Met een muur erom heen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_156464997
quote:

[..]

Je bedoelt zoiets als de Schilderswijk? Omdat dat ook al zo'n toonbeeld van geslaagde integratie is?
  dinsdag 29 september 2015 @ 00:55:10 #219
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_156465026
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je bedoelt zoiets als de Schilderswijk? Omdat dat ook al zo'n toonbeeld van geslaagde integratie is?
Hooguit 5% gaat integreren, de rest niet. Scheiden naar woonwijk is niet meer dan het aanpassen aan de realiteit.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_156465082
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:16 schreef luxerobots het volgende:
Mijn mening omtrent de hele asielstroom is bekend. Toch valt me iets op aan de topictitel. Kans op geweld tegen christenen 100% in azc.

Dat zou dus betekenen dat alle christenen te maken krijgen met geweld. Lijkt me niet erg geloofwaardig. Er zullen ongetwijfeld christenen zijn waar je geen ruzie mee moeten zoeken, of azc's zijn waar het geweld tegen christenen niet of nauwelijks voorkomt.
Je hoeft alleen maar te kijken naar de bevolkingssamenstelling in Irak, Syrie, Libanon etc. van de afgelopen 20/30 jaar. Christenen, Koerden, Yezidi's etc. zijn systematisch gezuiverd en verjaagd uit de gebieden waar de Islam met de scepter zwaait.

Die mensen dachten ook: "Wij zitten wel veilig, de Islam heeft niets tegen ons en wij niets tegen hen" tot de haatbaarden ze samen met de buren een berg opjagen de hongerdood in of starten met bloedige aanslagen.

Wat dat betreft is over vrouwen urineren, verkrachten, voedsel weggoien en met messen elkaar te lijf gaan al een hele 'stap' als de gebruikelijke standaard onthoofdingen, massale slachtpartijen en bomaanslagen betreft.
pi_156465188
quote:
Waarom zijn rechtse figuren vaak bozig?

Geert lijkt me ook geen dijenkletser om een biertje mee te drinken.
pi_156465263
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Omdat de man oprecht boos is?

En gelijk heeft hij, trouwens. Hij legt de vinger feilloos op de zere plek, daar waar de door ons gekozen politici doen alsof ze gek zijn.
pi_156465273
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:34 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

pi_156465289
quote:
Spijker op zijn kop.
pi_156465319
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een beetje vragen naar de bekende weg. :{
pi_156465452
Politievakbond: Migranten spreiden naar religie

Groepen vluchtelingen in asielzoekerscentra moeten beter worden gescheiden naar etniciteit en geloof. Dat bepleit politievakbond NPB. Gebeurt dat niet, dan vreest de politie overwerk in de azc's.
,,Voorheen was bij azc's minimale inzet nodig, maar nu dreigt dat anders te worden'', zegt Han Busker, voorzitter van de Nederlandse Politie Bond (NPB). Hij doet een oproep aan het Centraal Opvangorgaan Asielzoekers (COA): ,,Denk goed na over de bewonerssamenstelling. Dat is in ons aller belang, ook die van de vluchtelingen. Voor hen wordt het rustiger en veiliger.''

De huidige manier van opvang vraagt extra capaciteit van de politie
Busker sluit zich aan bij zijn Duitse collega's. Die pleiten voor gescheiden opvang op basis van religie en etniciteit. ,,Of het zo strikt moet, is aan het COA. Maar ik constateer dat de huidige manier van opvang extra capaciteit van de politie vraagt.''

Grote vechtpartijen
Afgelopen week vonden in opvanglocaties in Overberg (Utrecht) en Almelo grote vechtpartijen plaats. De politie moest in beide gevallen massaal uitrukken. Hoewel niet helder is dat etnische spanning de belangrijkste oorzaak was, maakt ook Gerrit van de Kamp van de Algemene Politie Bond (APB) zich ernstige zorgen. ,,Die gaan we kenbaar maken aan de minister.''

Het COA houdt vast aan gemengde opvang. ,,Locaties inrichten voor specifieke groepen is al 20 jaar geen beleid meer. De ervaring van het COA is dat een gemêleerde groep gunstig is voor de leefbaarheid en beheersbaarheid'', zegt een woordvoerder.

Waarschuwing
De politiebonden vinden wel gehoor bij Peter Wijninga, verbonden aan The Hague Centre for Strategic Studies. ,,Laten de berichten over misstanden in de Duitse azc's een waarschuwing zijn. Wanneer je alle etnische groepen bij elkaar zet, kunnen er wrijvingen ontstaan. Misschien niet meteen, maar wel als mogelijk de uitzichtloosheid groeit.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-naar-religie.dhtml
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_156465505
Ben vooral benieuwd wat 'links' vindt van dit discriminerende voorstel om mensen te scheiden op basis van etniciteit en geloof. Had Wilders eens moeten voorstellen :D Hele land in rep en roer!
  dinsdag 29 september 2015 @ 03:10:14 #230
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156465749
In alle gevallen zul je zien dat moslims de agressors zijn. Ik heb medelijden met de gemeenten die exclusief islamitische asielzoekerscentra krijgen. Moeders hou je dochters thuis.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156470050
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik begin de laatste maanden o.a. de woede van Wilders steeds beter te begrijpen.
Het moet toch diep frustrerend en gekmakend zijn dat je al jaren en jaren ergens voor loopt te waarschuwen en in ruil daarvoor het leven onmogelijk wordt gemaakt.
Ik ga er vanuit dat een Wilders ergens in z'n achterhoofd toch steeds hoopte dat hij ongelijk had, en de donkere toekomst die hij aan zag komen niet zou gebeuren.
En nu zie je de laatste maanden zijn voorspelling uitkomen, elke halvegare moet kunnen inzien dat deze stroom immigranten met een onhebbelijke godsdienst (mooi gezegd door Jort Kelder) tot grote problemen zal gaan leiden. En nog, nog!, grijpt men niet in, laat men het gebeuren, bevordert het zelfs.
Ik kan me goed voorstellen dat je daar als Wilders zijnde onvoorstelbaar pissig over wordt. Ik merk het zelfs aan mezelf de laatste dagen nu de voorspelbare berichten over haat, geweld en vrouwenmisbruik die de immigranten met zich meebrengen de media in beginnen te sijpelen.
Om je hoofd door de tafel te slaan, zulke naïeve stupiditeit van de mensen die dit hebben laten gebeuren om zich maar lekker tegen Wilders af te kunnen blijven zetten.
Nou, ik heb over de laatste maanden iig een ruk van midden-rechts naar de rechterflank gemaakt.
pi_156470182
Kanker snij je meestal weg uit een gezond lichaam , je bestrijdt het.

Wat er nu gebeurt is vrijwillig elke dag weer nieuwe tumoren bijplaatsen en zeggen dat het vanzelf goed zal komen.

De ranzige debiliteit van een policor en met oog en oorkleppen getooide groep mensen in Europa en in dit land is niet alleen enorm.

Maar vooral de schaamte compleet voorbij.
pi_156470195
quote:
Kan het filmpje niet kijken heeft iemand een korte samenvatting?
pi_156470380
quote:
Kunnen ze misschien eens bij DWDD vertonen i.p.v. de standaard policor tranentrekkende shit.
pi_156470402
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:24 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

"Zijn de Europese politici en bestuurders nou echt blind en totaal achterlijk om een enorme golf mensen met een onverdraagzame, haat zaaiende godsdienst/cultuur zonder besef van mensenrechten ongehinderd binnen te laten? Zelfs uit te nodigen? De EU breekt haar eigen wetten door migranten door heel Europa te laten reizen terwijl de wet zegt dat ze zich moeten registreren in het eerste EU-land waar ze aankomen.
Het breken van hun eigen wetten door de EU om derde wereld moslims binnen te laten met hun haat- en verkrachtcultuur is een garantie voor een veel gevaarlijkere samenleving in de EU. Omdat deze moslims te dom en onwetend zijn om te beseffen dat hun gedrag en achterlijke cultuur, vooral richting vrouwen en andersdenkenden, in een beschaafde westerse samenleving niet acceptabel is. En onze politici en bestuurders staan erbij en kijken ernaar."
pi_156470412
quote:

[..]

Massa immigratie + islam + Europa = ellende.

Niks nieuws maar nu x factor 6.

De man heeft geheel gelijk.
pi_156470416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:36 schreef UltraR het volgende:

[..]

"Zijn de Europese politici en bestuurders nou echt blind en totaal achterlijk om een enorme golf mensen met een onverdraagzame, haat zaaiende godsdienst/cultuur zonder besef van mensenrechten ongehinderd binnen te laten? Zelfs uit te nodigen? De EU breekt haar eigen wetten door migranten door heel Europa te laten reizen terwijl de wet zegt dat ze zich moeten registreren in het eerste EU-land waar ze aankomen.
Het breken van hun eigen wetten door de EU om derde wereld moslims binnen te laten met hun haat- en verkrachtcultuur is een garantie voor een veel gevaarlijkere samenleving in de EU."
Danku, goeie visie heeft ie ook man beter kan het niet worden verwoord.
pi_156471502
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:13 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ik begin de laatste maanden o.a. de woede van Wilders steeds beter te begrijpen.
Het moet toch diep frustrerend en gekmakend zijn dat je al jaren en jaren ergens voor loopt te waarschuwen en in ruil daarvoor het leven onmogelijk wordt gemaakt.
Ik ga er vanuit dat een Wilders ergens in z'n achterhoofd toch steeds hoopte dat hij ongelijk had, en de donkere toekomst die hij aan zag komen niet zou gebeuren.
En nu zie je de laatste maanden zijn voorspelling uitkomen, elke halvegare moet kunnen inzien dat deze stroom immigranten met een onhebbelijke godsdienst (mooi gezegd door Jort Kelder) tot grote problemen zal gaan leiden. En nog, nog!, grijpt men niet in, laat men het gebeuren, bevordert het zelfs.
Ik kan me goed voorstellen dat je daar als Wilders zijnde onvoorstelbaar pissig over wordt. Ik merk het zelfs aan mezelf de laatste dagen nu de voorspelbare berichten over haat, geweld en vrouwenmisbruik die de immigranten met zich meebrengen de media in beginnen te sijpelen.
Om je hoofd door de tafel te slaan, zulke naïeve stupiditeit van de mensen die dit hebben laten gebeuren om zich maar lekker tegen Wilders af te kunnen blijven zetten.
Nou, ik heb over de laatste maanden iig een ruk van midden-rechts naar de rechterflank gemaakt.
Heel veel mensen zijn het ergens best met Wilders eens. Toch durf ik er m'n hand voor in het vuur te steken dat hij niet de nieuwe premier van Nederland wordt. Door zijn extreme uitspraken en bozige gedrag heeft hij veel mensen van zich vervreemd. Dat heeft lachebek Rutte een stuk beter voor elkaar.
pi_156471652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Heel veel mensen zijn het ergens best met Wilders eens. Toch durf ik er m'n hand voor in het vuur te steken dat hij niet de nieuwe premier van Nederland wordt. Door zijn extreme uitspraken en bozige gedrag heeft hij veel mensen van zich vervreemd. Dat heeft lachebek Rutte een stuk beter voor elkaar.
Wilders kan domweg geen premier worden, omdat niemand nog met die clown een kabinet wil vormen, gaat gewoon nooit gebeuren. Het enige positieve aan Wilders is dat ie op een soms amusante wijze kleur geeft aan het grijze muizen wereldje van de politiek, maar meer krediet dan dat verdient hij ook niet.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:52:01 #240
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156471841
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Spijker op zijn kop.
Niet echt. Beetje kansloos eigenlijk.

Herhaling van de 'waarschuwingen' die rechts Europa al een tijdje roept, maar het blijft onderbuik.
Feiten ontbreken alsnog.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_156471926
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het COA houdt vast aan gemengde opvang.
+10 voor COA, gewoon scherp toezicht houden en probleemveroorzakers gelijk het land uitzetten.
pi_156472006
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:56 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

+10 voor COA, gewoon scherp toezicht houden en probleemveroorzakers gelijk het land uitzetten.
quote:
De ervaring van het COA is dat een gemêleerde groep gunstig is voor de leefbaarheid en beheersbaarheid'', zegt een woordvoerder.
Maar als ze in die houding blijven geloven, dan is dit een recept voor chaos en ellende.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:12:25 #243
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_156472576
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wilders kan domweg geen premier worden, omdat niemand nog met die clown een kabinet wil vormen, gaat gewoon nooit gebeuren. Het enige positieve aan Wilders is dat ie op een soms amusante wijze kleur geeft aan het grijze muizen wereldje van de politiek, maar meer krediet dan dat verdient hij ook niet.
Geen krediet voor het voorzien en benoemen van een probleem dat zich nu heel duidelijk aan het manifesteren is, terwijl de rest hem er altijd om heeft gedemoniseerd en het probleem ongeremd laat doorwoekeren en dat ook nu nog blijft doen?
pi_156472604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Niet echt. Beetje kansloos eigenlijk.

Herhaling van de 'waarschuwingen' die rechts Europa al een tijdje roept, maar het blijft onderbuik.
Feiten ontbreken alsnog.
De explosieve stijging van verkrachtingen in oa. Zweden en Duitsland is onderbuik?
pi_156472613
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:36 schreef UltraR het volgende:

[..]

Het breken van hun eigen wetten door de EU om derde wereld moslims binnen te laten met hun haat- en verkrachtcultuur is een garantie voor een veel gevaarlijkere samenleving in de EU. Omdat deze moslims te dom en onwetend zijn om te beseffen dat hun gedrag en achterlijke cultuur, vooral richting vrouwen en andersdenkenden, in een beschaafde westerse samenleving niet acceptabel is. En onze politici en bestuurders staan erbij en kijken ernaar."
Keurige samenvatting en - een stuk triester - 100 procent waar.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:31:50 #247
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156472636
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef Hathor het volgende:
De explosieve stijging van verkrachtingen in oa. Zweden en Duitsland is onderbuik?
Die in Zweden is sowieso discutabel zo niet non-existent.

Die in Duitsland, geen idee.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156472655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:29 schreef UltraR het volgende:

[..]

Geen krediet voor het voorspellen en benoemen van een probleem dat zich nu heel duidelijk aan het manifesteren is, terwijl de rest hem er altijd om heeft gedemoniseerd en het probleem ongeremd laat doorwoekeren en dat ook nu nog blijft doen?
Die voorspellingen hadden jij en ik ook wel kunnen maken, daar hoef je echt geen rocketscientist voor te zijn. Hij is alleen een van de weinige publieke figuren die het ook hardop durft te zeggen, maar daar verdient hij toch echt geen medaille voor.
pi_156472688
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:31 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die in Zweden is sowieso discutabel zo niet non-existent.

Die in Duitsland, geen idee.
Hoogste percentage verkrachtingen in Europa is non existent?
pi_156472692
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zweden in ieder geval wel ja.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:34:05 #251
116015 SicSicSics
pi_156472694
quote:
Ik vond Pat Condell altijd wel sense maken, tegenwoordig helaas veel minder.

Hij heeft een heel plausibel verhaal, over dat de EU niets doet aan het probleem. Het probleem alleen maar erger maakt. En eigenlijk dat iedereen stom is. Dat moslims een achtergestelde verkrachtingscultuur hebben/ zijn. En dat iedereen moet vrezen voor alle Islamstrijders die eraan komen.

Eigenlijk het standaard riedeltje.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:35:31 #252
116015 SicSicSics
pi_156472731
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:33 schreef Hathor het volgende:
Dat was een heel groot misverstand! Tenminste, dat hoop ik...

Hoewel het me ook niet zou verbazen dat de partij die dit 'nieuws' naar buiten bracht eigenlijk wel wist dat ze met de cijfers aan het knoeien waren.
Fine, fuck you then!
pi_156472767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

https://www.bra.se/bra/br(...)opean-countries.html

http://www.bbc.com/news/magazine-19592372

Gebruiken een hele andere vorm van meten, nemen veel meer mee dan andere landen. Vergelijken is dan ook zinloos.
pi_156472781
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

http://www.amren.com/news(...)capital-of-the-west/
pi_156472818
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die voorspellingen hadden jij en ik ook wel kunnen maken, daar hoef je echt geen rocketscientist voor te zijn. Hij is alleen een van de weinige publieke figuren die het ook hardop durft te zeggen, maar daar verdient hij toch echt geen medaille voor.
Daar ben ik het volkomen mee oneens. Hij heeft met dat benoemen tenminste nog geprobeerd er wat tegen te doen. De rest heeft bewust of onbewust z'n ogen gesloten en Wilders het leven, letterlijk, onmogelijk gemaakt. Dat Wilders desondanks niet heeft opgegeven verdient wat mij betreft meer dan een medaille. Hij is de strijd blijven voeren ten koste van een vrij leven! Dat is een enorm offer. En zoals ik eerder in dit topic schreef is het inderdaad niet effectief dat hij inmiddels een zeer boze en extreme toon aanslaat, maar in het licht van voorgaande wel zeer begrijpelijk.

Ik heb vanwege die extreme toon nog nooit op Wilders gestemd. Maar nu ik zie dat hij volkomen gelijk aan het krijgen is en nog, nog!, doet de rest van de politiek niets. Nu krijgt Wilders mijn stem.

[ Bericht 4% gewijzigd door UltraR op 29-09-2015 14:47:41 ]
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:45:39 #256
116015 SicSicSics
pi_156472942
quote:
Bron is het Gatestone Institute en die hebben de cijfers (al dan niet per ongeluk) verkeerd geïnterpreteerd. ^O^
Fine, fuck you then!
pi_156473459
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:45 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Bron is het Gatestone Institute en die hebben de cijfers (al dan niet per ongeluk) verkeerd geïnterpreteerd. ^O^
Hoewel de resultaten inderdaad verkeerd geïnterpreteerd worden, mijns inziens bewust, zijn immigranten wel bovengemiddeld aanwezig in de criminaliteitsstatistieken van het land:

A report studying 4.4 million Swedes between the ages of 15 and 51 during the period 1997-2001 found that 25% of crimes were committed by foreign-born individuals while and additional 20% were committed by individuals born to foreign-born parents. In particular, immigrants from Africa and South & Western Asian were more likely to be charged of a crime than individuals born to two Swedish parents by a factor of 4.5 and 3.5 respectively. Findings from a previous study published by the Swedish government in 1996 determined that between 1985 and 1989 individuals born in Iraq, North Africa (Algeria, Libya, Morocco and Tunisia), and Africa (excluding Uganda and the North African countries) were convicted of rape at rates 20, 23, and 17 greater than individuals born in Sweden respectively - "Immigration and Crime in Scandinavia". Psych and Society. Retrieved 2015-09-24.

In a study by the Swedish National Council for Crime Prevention in 1997-2001, 25% of the almost 1,520,000 offences were found to be committed by people born abroad, while almost 20% were committed by Swedish-born people with a foreign background. In the study, immigrants were found to be four times more likely to be investigated for lethal violence and robbery than ethnic Swedes. In addition, immigrants were three times more likely to be investigated for violent assault, and five times more likely to be investigated for sex crimes. Overall, North Africa and Western Asia were strongly overrepresented in the crime statistics.

Waar Zweden inderdaad een unieke definitie en telling van bijvoorbeeld verkrachting heeft en dit verkeerd kan worden geïnterpreteerd, zijn immigranten er wel in oververtegenwoordigd. Hoewel het percentage ongetwijfeld stukken lager zal liggen dan in Zuid-Afrika of El Salvador.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eufonie op 29-09-2015 15:14:10 ]
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_156473692
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:08 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Hoewel de resultaten inderdaad verkeerd geïnterpreteerd worden, mijns inziens bewust, zijn immigranten wel bovengemiddeld aanwezig in de criminaliteitsstatistieken van het land:

A report studying 4.4 million Swedes between the ages of 15 and 51 during the period 1997-2001 found that 25% of crimes were committed by foreign-born individuals while and additional 20% were committed by individuals born to foreign-born parents. In particular, immigrants from Africa and South & Western Asian were more likely to be charged of a crime than individuals born to two Swedish parents by a factor of 4.5 and 3.5 respectively. Findings from a previous study published by the Swedish government in 1996 determined that between 1985 and 1989 individuals born in Iraq, North Africa (Algeria, Libya, Morocco and Tunisia), and Africa (excluding Uganda and the North African countries) were convicted of rape at rates 20, 23, and 17 greater than individuals born in Sweden respectively - "Immigration and Crime in Scandinavia". Psych and Society. Retrieved 2015-09-24.

In a study by the Swedish National Council for Crime Prevention in 1997-2001, 25% of the almost 1,520,000 offences were found to be committed by people born abroad, while almost 20% were committed by Swedish-born people with a foreign background. In the study, immigrants were found to be four times more likely to be investigated for lethal violence and robbery than ethnic Swedes. In addition, immigrants were three times more likely to be investigated for violent assault, and five times more likely to be investigated for sex crimes. Overall, North Africa and Western Asia were strongly overrepresented in the crime statistics.

[ afbeelding ]

Waar Zweden inderdaad een unieke definitie en telling van bijvoorbeeld verkrachting heeft en dit verkeerd kan worden geïnterpreteerd, zijn immigranten er wel in oververtegenwoordigd. Hoewel het percentage ongetwijfeld stukken lager zal liggen dan in Zuid-Afrika of El Salvador.
Kunnen cijfers ook xenofobisch zijn?

Zo niet, is er geen mogelijkheid tot goedpraten. ;(
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:19:30 #259
168304 Mani89
pi_156473742
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een explosieve stijging van ongewenste intimiteiten tegen vrouwen door immigranten, dan.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:20:52 #260
116015 SicSicSics
pi_156473773
quote:
Dat zul je mij ook niet horen ontkennen! ;) Maar dat we tegenwoordig collectief bang gemaakt worden voor de "verkrachtingscultuur" met een "Pas op! Onze vrouwen!" tactiek... Misselijk.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:21:40 #261
116015 SicSicSics
pi_156473789
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:17 schreef Smack10 het volgende:
Kunnen cijfers ook xenofobisch zijn?
De uitleg en interpretatie zeker wel!
quote:
Zo niet, is er geen mogelijkheid tot goedpraten. ;(
Dat is geen goedpraten. :N
Fine, fuck you then!
pi_156473797
quote:

Waar Zweden inderdaad een unieke definitie en telling van bijvoorbeeld verkrachting heeft en dit verkeerd kan worden geïnterpreteerd, zijn immigranten er wel in oververtegenwoordigd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een explosieve stijging van ongewenste intimiteiten tegen vrouwen door immigranten, dan.
Dit dus. Het goedvolk probeert handig de discussie te vermijden/vervuilen door het over definities te gaan hebben zodra dit onderwerp ter sprake komt (waar en wanneer dan ook). Feit blijft dat moslims zwaar oververtegenwoordigd zijn in het onheus seksueel bejegenen van vrouwen in Westerse samenlevingen.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:25:16 #263
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156473871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:22 schreef UltraR het volgende:

[..]

[..]

Dit dus. Het goedvolk probeert handig de discussie te vermijden/vervuilen door het over definities te gaan hebben zodra dit onderwerp ter sprake komt (waar en wanneer dan ook). Feit blijft dat moslims zwaar oververtegenwoordigd zijn in het onheus seksueel bejegenen van vrouwen in Westerse samenlevingen.
Correct, dus moeten we ze uitleggen dat we het hier anders doen. Gaan ze desondanks in de fout, enkeltje Turkije.

Is toch niet zo moeilijk mensen. Er komt heus geen tsunami van verkrachters deze kant op. Er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten (zoals elke groep mensen), maar die schoppen we in de ballen en terug over de muur.

Zou fijn zijn als we blanke verkrachters ook naar Tokkie Town konden uitzetten oid, maar helaas.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_156473937
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Correct, dus moeten we ze uitleggen dat we het hier anders doen. Gaan ze desondanks in de fout, enkeltje Turkije.

Is toch niet zo moeilijk mensen. Er komt heus geen tsunami van verkrachters deze kant op. Er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten (zoals elke groep mensen), maar die schoppen we in de ballen en terug over de muur.

Zou fijn zijn als we blanke verkrachters ook naar Tokkie Town konden uitzetten oid, maar helaas.
Maar dat gebeurt dus niet. Nee, er wordt geroepen om mogelijkheden tot gescheiden opvang...
Het verkeerd om aanpassen slaat echt volledig door.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:28:44 #265
116015 SicSicSics
pi_156473949
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:25 schreef DustPuppy het volgende:
Correct, dus moeten we ze uitleggen dat we het hier anders doen.
Prima!
quote:
Gaan ze desondanks in de fout, enkeltje Turkije.
Wil je ze niet eerst hier berechten? Komen ze wel uit Turkije? Kun je ze wel 'terug' sturen als je niet weet wat 'terug' is? Zo simpel is het allemaal niet.
quote:
Is toch niet zo moeilijk mensen.
Maar ook niet zo simpel. ;)
quote:
Er komt heus geen tsunami van verkrachters deze kant op. Er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten (zoals elke groep mensen), maar die schoppen we in de ballen en terug over de muur.
Fijne praat, maar juridisch dus wat lastig. De prijs van een ontwikkeld land zijn?
quote:
:D
Fine, fuck you then!
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:34:41 #266
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156474073
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
Wil je ze niet eerst hier berechten? Komen ze wel uit Turkije? Kun je ze wel 'terug' sturen als je niet weet wat 'terug' is? Zo simpel is het allemaal niet.
Eerst berechten uiteraard. Dan laten zitten en vervolgens uitzetten naar het land waar ze vandaan kwamen voor ze de reis naar Europa maakten (meestal Turkije, maar ik snap dat dit lastig is) of als de oorlog ooit voorbij gaat, gewoon lekker terug naar huis.

quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
Fijne praat, maar juridisch dus wat lastig. De prijs van een ontwikkeld land zijn?
Wordt onze beschaving dan toch onze ondergang? Ironisch zou het wel zijn.
Er zijn filosofen die daar heilig in geloven.
pi_156474262
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:34 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Eerst berechten uiteraard. Dan laten zitten en vervolgens uitzetten naar het land waar ze vandaan kwamen voor ze de reis naar Europa maakten (meestal Turkije, maar ik snap dat dit lastig is) of als de oorlog ooit voorbij gaat, gewoon lekker terug naar huis.

[..]

Dit is allemaal een beetje genuanceerd voor Fok!.

De meeste posters doen tenminste of ze dit een prima idee zouden vinden voor Nederland. Gelieve dus meer in extremen te denken.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:42:59 #268
116015 SicSicSics
pi_156474271
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:34 schreef DustPuppy het volgende:
En Turkije gaat daarmee akkoord? :D
Terug naar huis is natuurlijk voor iedereen het beste. ^O^
quote:
Als je sommige doemdenkers mag geloven wel, ik ben daar (nog) niet van overtuigd! :7
Fine, fuck you then!
pi_156474779
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:45 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Er zijn meerdere bronnen die min of meer allemaal dezelfde cijfers geven.
pi_156474858
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:17:32 #271
116015 SicSicSics
pi_156475002
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:06 schreef Hathor het volgende:
Er zijn meerdere bronnen die min of meer allemaal dezelfde cijfers geven.
Die allemaal verwijzen naar het Gladstone Institute. ;) Tenminste wel voor zover ik ze ben tegen gekomen.
Fine, fuck you then!
pi_156475164
Ik heb eigenlijk het idee dat Wilders met zijn geroep het juist een beetje verpest heeft. Hij is de enige die zo uitgesproken anti-moslim is. Andere partijen zien ook wel gebeuren wat er nu gebeurt, maar durven hier niks over te zeggen heb ik het idee, omdat ze bang zijn dat ze dan als gelijkgestemde van Wilders gezien worden. Als Wilders niet bestond kwamen er nu misschien wel heel andere geluiden uit Den Haag.

Zie je in het dagelijks leven ook. Mensen (waaronder ik zelf) zien ook wel dat het mis gaat zo en dat de cultuur die de meeste immigranten bij zich dragen, voornamelijk de gelovigen, lijnrecht ingaat tegen onze vrijheden en dat er zelfs gevaar bestaat dat deze op den duur beperkt worden. Daar ligt voor mij echt de grens. Onze vrijheden zijn al een stuk beperkter vergeleken met 10 of 20 jaar geleden, dat wordt allemaal maar gepikt. Die beperkingen zijn om andere redenen overigens hoor, door verregaande betutteling en debilisering van de overheid.
Maar je spreekt het bijna niet uit zonder er bij te zeggen, "ik ben niet voor Wilders hoor, maar eh..".
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:31:21 #273
168304 Mani89
pi_156475304
edit: ander topic.
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:32:01 #274
38496 Perrin
pi_156475324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat Wilders met zijn geroep het juist een beetje verpest heeft. Hij is de enige die zo uitgesproken anti-moslim is. Andere partijen zien ook wel gebeuren wat er nu gebeurt, maar durven hier niks over te zeggen heb ik het idee, omdat ze bang zijn dat ze dan als gelijkgestemde van Wilders gezien worden. Als Wilders niet bestond kwamen er nu misschien wel heel andere geluiden uit Den Haag.
Je verwart denk ik het kip met het ei. Wilders is juist een reactie op de, volgens sommigen, overdreven politieke correctheid rondom etnische vraagstukken.
pi_156475448
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je verwart denk ik het kip met het ei. Wilders is juist een reactie op de, volgens sommigen, overdreven politieke correctheid rondom etnische vraagstukken.
Ja maar rond die problematiek is het laatste jaar veel veranderd en vanwege Wilders stagneert de rest daar een beetje in heb ik het idee.
  woensdag 30 september 2015 @ 07:39:46 #276
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156490898
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:42 schreef SicSicSics het volgende:
En Turkije gaat daarmee akkoord? :D
Nee, uiteraard niet. Daarom moet je er wel iets tegenover stellen. Bijvoorbeeld dat mensen in Turkije asiel kunnen aanvragen in Europa. Dat ontlast het Turkse systeem en misschien is men in ruil daarvoor wel bereid mensen terug te nemen en de grenzen wat beter te bewaken.
  woensdag 30 september 2015 @ 07:40:39 #277
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156490903
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is allemaal een beetje genuanceerd voor Fok!.

De meeste posters doen tenminste of ze dit een prima idee zouden vinden voor Nederland. Gelieve dus meer in extremen te denken.
Excuses mijn fout. *ahum* Dood aan de islam! oid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')