quote:Christelijke vluchtelingen in Duitse asielzoekerscentra zijn hun leven niet zeker. Zij worden door strenggelovige moslims uitgescholden, gespuugd, geslagen en met de dood bedreigd. Ook christelijke kinderen worden aangevallen. Dit bericht de krant Welt am Sonntag.
Volgens de voormalige Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Hans-Peter Friedrich (CSU), moeten Duitse moslimorganisaties van islamitische asielzoekers 'respect eisen voor onze cultuur en onze rechtsstaat'. De voorzitter van de Duitse Groenen, Cem Özdemir, wil meer bescherming voor christenen, jezidi's en andere religieuze minderheden, die in overvolle asielzoekerscentra blootstaan aan geweld door moslimfundamentalisten. ,,De islam hoort bij Duitsland,'' zei Özdemir. ,,Maar het islamisme zeker niet.''
De krant Welt am Sonntag beschreef een lange rij van geweldsincidenten in asielzoekerscentra, verspreid over de Bondsrepubliek. ,,Strenggelovige moslims zeggen: 'waar wij zijn heerst de sharia, de islamitische wet','' vertelde de Berlijnse dominee Gottfried Martens, die zich het lot van christelijke Syriėrs, Irakezen en christenen uit andere landen aantrekt. Christenen mogen hun voedsel niet bereiden, zij mogen geen kruis om hun hals dragen en zij worden aangevallen als zij niet vijf maal per dag bidden.
Fles
Een bijzonder schrijnend geval deed zich voor in Hemer, waar een groep Algerijnse moslims een christelijke man uit Eritrea en diens zwangere vrouw aanviel. De man werd geslagen met een kapotte fles.
Een jonge Syriėr uit het azc in Giessen, waar veel verkrachtingen voorkomen, waarschuwt dat mannen er 'leuzen schreeuwen die IS roept voordat ze mensen onthoofden'. ,,Ik kan hier als christen niet blijven." Elders gingen christenen, moslims en jezidi's met elkaar op de vuist tijdens de ramadan.
Volgens hulpverleners ligt de kans dat christenen in azc's slachtoffer worden van geweld 'rond de 100 procent'. Behalve gevluchte christenen zijn ook vertegenwoordigers van de Koerdische minderheid van jezidi's vaak slachtoffer van geweld. Eerder doken berichten op over verkrachtingen in azc's.
http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)is-100-procent.dhtml
We zullen deze reactie doorsturen naar de christenen in AZC's in Nederland, dan zullen ze zich vast beter voelen.quote:Op maandag 28 september 2015 10:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Goh, als je een paar honderd mensen (of zelfs duizend) bij elkaar zet op een vrij kleine ruimte ontstaan er conflicten en zitten er ook wat criminelen tussen. Dat zou met blanke Europeanen vast niet gebeuren.
Naja, ik ben voor het opnemen van vluchtelingen maar hoe het nu gaande is, is geen oplossing. Gedoemd om verkeerd te gaan, en daar is niemand bij gebaat. Geen vluchteling, geen asielzoeker en geen autochtone Europeaan.quote:Op maandag 28 september 2015 10:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Goh, als je een paar honderd mensen (of zelfs duizend) bij elkaar zet op een vrij kleine ruimte ontstaan er conflicten en zitten er ook wat criminelen tussen. Dat zou met blanke Europeanen vast niet gebeuren.
Goh, ben je uit je diepe slaap aan het ontwaken?quote:Op maandag 28 september 2015 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Naja, ik ben voor het opnemen van vluchtelingen maar hoe het nu gaande is, is geen oplossing. Gedoemd om verkeerd te gaan, en daar is niemand bij gebaat. Geen vluchteling, geen asielzoeker en geen autochtone Europeaan.
Doe normaal man. Brattwurst en bier en Oktoberfest en schlagers etc horen bij Duitslandquote:,,De islam hoort bij Duitsland,''
Heb ik er ooit anders over gedacht dan?quote:Op maandag 28 september 2015 10:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goh, ben je uit je diepe slaap aan het ontwaken?
Dacht dat jij nogal van de "Jij bent welkom club" was.quote:Op maandag 28 september 2015 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik er ooit anders over gedacht dan?
Wat mij is iedereen inderdaad welkom. Maar met een andere organisatie van het systeem dan nu het geval is.quote:Op maandag 28 september 2015 10:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dacht dat jij nogal van de "Jij bent welkom club" was.
Dus die figuren die christenen intimideren, slaan en bespugen zijn ook welkom?quote:Op maandag 28 september 2015 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat mij is iedereen inderdaad welkom. Maar met een andere organisatie van het systeem dan nu het geval is.
In den beginne waren die wat mij betreft welkom ja. Uiteraard verliezen ze na dit soort incidenten wat mij betreft wel hun recht op een Europees bestaan.quote:Op maandag 28 september 2015 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus die figuren die christenen intimideren, slaan en bespugen zijn ook welkom?
In den beginne waren het ook al streng gelovige / fundamentalistische moslims. Had je anders verwacht van ze?quote:Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Dven het volgende:
[..]
In den beginne waren die wat mij betreft welkom ja. Uiteraard verliezen ze na dit soort incidenten wat mij betreft wel hun recht op een Europees bestaan.
Maar ja, ze zijn al binnen, of ga jij ze persoonlijk uitzettenquote:Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Dven het volgende:
[..]
In den beginne waren die wat mij betreft welkom ja. Uiteraard verliezen ze na dit soort incidenten wat mij betreft wel hun recht op een Europees bestaan.
Je mag niet discrimineren he.. ook al verneuk je je eigen land, dan nog mag het niet.quote:Op maandag 28 september 2015 10:32 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Simpele oplossing is om alleen maar christelijke asielzoekers op te nemen.
Dan zou je in de azc's dus ook geweld van christenen en yezedi"s richting moslims verwachten. Gebeurt dat?quote:Op maandag 28 september 2015 10:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Klopt, maar wat is dan de oplossing? De mensen op het strand laten zitten?quote:Op maandag 28 september 2015 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Naja, ik ben voor het opnemen van vluchtelingen maar hoe het nu gaande is, is geen oplossing. Gedoemd om verkeerd te gaan, en daar is niemand bij gebaat. Geen vluchteling, geen asielzoeker en geen autochtone Europeaan.
Het is ironisch: de islam is grondwettelijk tegen discriminatie beschermd terwijl de ideologie zelf wel discrimimerend tegenover minderheden is.quote:Op maandag 28 september 2015 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je mag niet discrimineren he.. ook al verneuk je je eigen land, dan nog mag het niet.
Tuurlijk niet. Zelfde geldt voor mensen waarbij wordt ingebroken terwijl de inbraakcijfers dalen. Ik snap je punt niet zo.quote:Op maandag 28 september 2015 10:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We zullen deze reactie doorsturen naar de christenen in AZC's in Nederland, dan zullen ze zich vast beter voelen.
Bijvoorbeeld. En alleen de christenen en yezidi,s binnenlaten.quote:Op maandag 28 september 2015 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat is dan de oplossing? De mensen op het strand laten zitten?
Geen idee. Maar aangezien het een veel kleinere groep is vast ook veel minder.quote:Op maandag 28 september 2015 10:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan zou je in de azc's dus ook geweld van christenen en yezedi"s richting moslims verwachten. Gebeurt dat?
Wat zouden we volgens jou moeten doen met de vluchtelingen?quote:Op maandag 28 september 2015 10:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Wat halen we op ons hals met de import van zoveel islam?
Hier het Duitse artikel:
http://www.welt.de/politi(...)echtlingsheimen.html
quote:Op maandag 28 september 2015 10:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En alleen de christenen en yezidi,s binnenlaten.
misschien een taak voor de christenen in Nederland om ze daar te helpen? Soort van buurtvaders-en moeders, hahaquote:Op maandag 28 september 2015 10:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar aangezien het een veel kleinere groep is vast ook veel minder.
Hier gestopt met lezen.quote:Op maandag 28 september 2015 10:31 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Maar ja, ze zijn al binnen, of ga jij ze persoonlijk uitzetten![]()
Goed dat je al uit de ontkenningsfase bent, maar nu zit je nog in de bagatelliseringsfase.
Politici moeten nog ontwaken, mar zijn te druk met baantjes verdelen: VN,EU, nationale parlementen
Streng gelovig is wat mij betreft alles behalve gelijk aan crimineel.quote:Op maandag 28 september 2015 10:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In den beginne waren het ook al streng gelovige / fundamentalistische moslims. Had je anders verwacht van ze?
In het geval van de islam zijn strenggelovigen nog wel zorgwekkender dan een gemiddelde crimineel.quote:Op maandag 28 september 2015 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Streng gelovig is wat mij betreft alles behalve gelijk aan crimineel.
Daar zijn wij het dan niet over eens.quote:Op maandag 28 september 2015 10:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In het geval van de islam zijn strenggelovigen nog wel zorgwekkender dan een gemiddelde crimineel.
Mijn excuus dat ik zo verschrikkelijk onduidelijk was. Ik bedoelde niet de slachtoffers, maar de geweldsplegers (en degenen die dit goedkeuren).quote:Op maandag 28 september 2015 11:35 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Zinloos, het zijn christenen, hun baas loopt over water.
Dat kunnen ze al veel eerder uit de kast halen hoop ik. Ontkennen van problemen gaat binnenkort zeer lastig worden. Er zijn wat veel incidenten en er komen er nog véél meer.quote:Op maandag 28 september 2015 10:03 schreef -AMG- het volgende:
Welkom in de EU
Moslims en respect![]()
ich habe es nicht gewusst kan weer uit de kast worden gehaald over een paar jaar.
quote:Duitse politie wil vluchtelingen scheiden naar geloof
De Duitse politie heeft zich uitgesproken voor het scheiden van vluchtelingen op basis van geloof. In Duitse asielzoekerscentra komt het geregeld tot confrontaties.
Volgens vakbondsbestuurder Jörg Radeck zit de politie aan de grens van wat zij nog aan kan. Dat zegt hij in de Duitse krant Die Welt.
De sterk toegenomen werkdruk heeft volgens de bond niet alleen te maken met de toegenomen spanning in de centra. Ook het registreren van de asielzoekers en hen beschermen tegen rechtsextremisten kost veel werk.
Bij een vechtpartij tussen twee rivaliserende groepen in een asielzoekerscentrum in het West-Duitse Calden raakten afgelopen weekend veertien mensen gewond. Vrijdag ontstond in een noodopvang in Leipzig een massale knokpartij na onenigheid over wie het eerst naar de wc mocht. Zo'n 200 vluchtelingen, onder wie Syriėrs en Afghanen, sloegen op elkaar in met stokken, tafelpoten en bedden.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)scheiden-naar-geloof
Ligt er aan wat de leerstellingen zijn waar je in gelooft.quote:Op maandag 28 september 2015 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Streng gelovig is wat mij betreft alles behalve gelijk aan crimineel.
Het is gewoon stemmingmakerij.quote:Op maandag 28 september 2015 11:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mijn excuus dat ik zo verschrikkelijk onduidelijk was. Ik bedoelde niet de slachtoffers, maar de geweldsplegers (en degenen die dit goedkeuren).
Hopelijk is e.e.a. nu wat duidelijker voor je.
Religieuze Apartheid in Europa anno 2015! Het gaat de goede kant op.quote:
Dat is ook precies wat ik voorstel; terugsturen is een gepaste straf.quote:Op maandag 28 september 2015 11:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Het is gewoon stemmingmakerij.
Er is geen hond die dit goedkeurt, zelfs niet in Duitsland.
Als je mensen opvangt, zal je ook orde moeten bewaren.
Geweld is geweld, en moet bestraft worden.
Moeilijker wordt het niet.
Absurd.quote:
Want? Door hun schuldgevoel van het aanhangen van het Nazisme zijn ze nu extra soft geworden. En halen ze door hun extra softheid een andere onverdraagzame ideologie binnen: die van het Arabisch schiereiland.quote:
Bullshit.quote:Op maandag 28 september 2015 11:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik voorstel; terugsturen is een gepaste straf.
Alsof je dit volk nog kan heropvoedenquote:Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Bullshit.
We zijn beschaafde landen, en we hebben strafrecht, gebruik dat gewoon.
Goed voor het gevangeniswezen, daar kun je gelijk her-opvoeden.
Duitsland heeft gewoon heel veel schuldgevoel vanwege de Tweede Wereldoorlog. Gezien de aanpak van Europa heb ik niet veel vertrouwen dat ze de vluchtelingenstroom kunnen stoppen.quote:Op maandag 28 september 2015 11:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Duitsland!!! Wat een softie land is dat geworden zeg, laat echt alles maar gebeuren.
Je gaat toch geen zware criminelen in je land opnemen? Bewaar die plekken lekker voor mensen die zich wel kunnen gedragen.quote:Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Bullshit.
We zijn beschaafde landen, en we hebben strafrecht, gebruik dat gewoon.
Goed voor het gevangeniswezen, daar kun je gelijk her-opvoeden.
zware criminelen ?quote:Op maandag 28 september 2015 11:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je gaat toch geen zware criminelen in je land opnemen? Bewaar die plekken lekker voor mensen die zich wel kunnen gedragen.
Assad gewoon lekker laten zitten waar hij zit. Saddam Hoessein en Khaddaffi verwijderen is ook zo'n succes geworden hequote:Op maandag 28 september 2015 11:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Duitsland heeft gewoon heel veel schuldgevoel vanwege de Tweede Wereldoorlog. Gezien de aanpak van Europa heb ik niet veel vertrouwen dat ze de vluchtelingenstroom kunnen stoppen.
In mijn ogen is de enige oplossing om met Assad en de Russen IS te bestrijden. Eerst IS bestrijden en dan nadenken wat te doen met Assad.
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 28 september 2015 11:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Assad lekker laten zitten waar hij zit. Saddam Hoessein en Khaddaffi verwijderen is ook zo'n succes geworden he
Dit zijn lichte vergrijpen volgens jou?quote:Op maandag 28 september 2015 11:56 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
zware criminelen ?![]()
Slachtoffers van hersenspoeling
christenen bij elkaar, moslims bij elkaar, communisten bij elkaar, en de normalen bij elkaar.quote:Op maandag 28 september 2015 11:56 schreef Odaiba het volgende:
De duitse politie is het ook zat, deze manier van opvang is niet goed
http://www.telegraaf.nl/b(...)oof_scheiden___.html
Sowieso een apart vrouwenkamp voor iedere groep erbijquote:Op maandag 28 september 2015 12:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
christenen bij elkaar, moslims bij elkaar, communisten bij elkaar, en de normalen bij elkaar.
En dan nog moet je bij moslims opletten dat je geen shia's en sunni's bij elkaar zet, anders kan het nog een puinhoop worden.quote:Op maandag 28 september 2015 12:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
christenen bij elkaar, moslims bij elkaar, communisten bij elkaar, en de normalen bij elkaar.
En ook even de radicalen scheiden van de gematigden, anders krijg je alsnog problemen op latere tijd.quote:Op maandag 28 september 2015 12:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dan nog moet je bij moslims opletten dat je geen shia's en sunni's bij elkaar zet, anders kan het nog een puinhoop worden.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 28 september 2015 12:01 schreef Hathor het volgende:
Kan iemand me ook even uitleggen wat Algerijnse moslimfundamentalisten in een vluchtelingencentrum te zoeken hebben? Heb ik iets gemist vanmorgen of zo toen ik even niet oplette..sinds wanneer is er daar oorlog en zijn Algerijnen op de vlucht?
Echt een verrijking voor de EU, die islam!quote:Op maandag 28 september 2015 12:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dan nog moet je bij moslims opletten dat je geen shia's en sunni's bij elkaar zet, anders kan het nog een puinhoop worden.
Radicalen hoef je niet te scheiden, bij de eerste tekenen van agressie richting andersdenkenden gewoon eruit trappen en als ongewenste vreemdeling verklaren.quote:Op maandag 28 september 2015 12:05 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En ook even de radicalen scheiden van de gematigden, anders krijg je alsnog problemen op latere tijd.
Radicale islamisten worden in Algerije hard aangepakt, dus logisch dat ze vluchten want ze zijn hun leven daar niet zeker.quote:Op maandag 28 september 2015 12:01 schreef Hathor het volgende:
Kan iemand me ook even uitleggen wat Algerijnse moslimfundamentalisten in een vluchtelingencentrum te zoeken hebben? Heb ik iets gemist vanmorgen of zo toen ik even niet oplette..sinds wanneer is er daar oorlog en zijn Algerijnen op de vlucht?
quote:Op maandag 28 september 2015 12:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Sowieso een apart vrouwenkamp voor iedere groep erbij
Vind ik ook vreemd.quote:Op maandag 28 september 2015 12:01 schreef Hathor het volgende:
Dat is dan voor ons geen enkele reden om ze dan maar binnen te halen.quote:Op maandag 28 september 2015 12:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Radicale islamisten worden in Algerije hard aangepakt, dus logisch dat ze vluchten want ze zijn hun leven daar niet zeker.
Schijnbaar trekt dat Duitsland toch.quote:Op maandag 28 september 2015 10:33 schreef Zienswijze het volgende:
Dat notabene Duitsland een ideologie met fascistische elementen binnen haalt, is alleen om je diep en diep te schamen.
Waarom verlenen wij ze in godsnaam asiel?quote:Op maandag 28 september 2015 12:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Radicale islamisten worden in Algerije hard aangepakt, dus logisch dat ze vluchten want ze zijn hun leven daar niet zeker.
Kunnen ze hier lekker ongestoord radicaal zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 12:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is zelfmoord als meer dan 90% moslim is?quote:Op maandag 28 september 2015 10:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan zou je in de azc's dus ook geweld van christenen en yezedi"s richting moslims verwachten. Gebeurt dat?
Dus de Westerse landen hebben nooit agressie getoond naar moslim-landen?quote:Op maandag 28 september 2015 12:14 schreef Loekie1 het volgende:
Uiteindelijk lopen alle christenen en andersdenkenden in Europa gevaar. Er is geen één moslimland waar christenen veilig zijn. Om een of andere reden schijnen Europese leiders daar geen boodschap aan te hebben.
Misschien hebben ze deze visie: alle gelovigen zo veel mogelijk mengen zodat je niet de situatie krijgt van de ene helft van de wereld moslim en de andere helft niet waarbij de ene partij de andere wil vernietigen. Maar ik vraag me dan wel af hoe je bijv. in Europa wil bewerkstelligen dat beide partijen vredig naast elkaar existentieren als de haatdragendheid van de ene partij - islam - zit ingebakken in het geloof. Ik ben veel meer voor het indammen van de islam overal ter wereld.
Goed lezen wat er staat..quote:Op maandag 28 september 2015 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus de Westerse landen hebben nooit agressie getoond naar moslim-landen?
Ja, het geloof krijgt de schuld. Ik ben er heilig van overtuigd dat zonder de war on terror, de onwettige oorlog in Irak en het in eigen belang bewapenen van groeperingen in het Midden-Oosten het nooit zover gekomen zou zijn. De agressoren in dit conflict zijn helemaal geen moslims.quote:Op maandag 28 september 2015 12:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Goed lezen wat er staat..
Je verzint het niet.quote:Op maandag 28 september 2015 12:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kunnen ze hier lekker ongestoord radicaal zijn.
Inderdaad. Is Vogelaar soms in Duitsland neergestreken?quote:Op maandag 28 september 2015 10:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe normaal man. Brattwurst en bier en Oktoberfest en schlagers etc horen bij Duitsland
Nee, het was de voorzitter van de Duitse Groenen, Cem Özdemir, die dit zei. Ook niet zo verrassend toch?quote:Op maandag 28 september 2015 12:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Inderdaad. Is Vogelaar soms in Duitsland neergestreken?
De Groengrijze Wolven?quote:Op maandag 28 september 2015 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, het was de voorzitter van de Duitse Groenen, Cem Özdemir, ....
In de OP kun je lezen dat er ook incidenten zijn met mensen uit het door oorlog verscheurde Algerijequote:Op maandag 28 september 2015 12:59 schreef Chadi het volgende:
Dat soort lui gelijk terug sturen naar het heerlijke Syrie.
Misschien als de verhoudingen anders lagen?quote:Op maandag 28 september 2015 10:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om moslims onder de duim te houden, daarvoor heb je harde dictators nodig. In Egypte begrijpen ze dat gelukkig anders hadden we er nog 80 miljoen vluchtelingen bijquote:Op maandag 28 september 2015 12:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Gewoon oprotten met die achterlijke ideeėn. Maakt me weinig uit waar een persoon vandaan komt of wat zijn achtergrond is. Je mag ze hier in dit land hebben maar je moet met je klauwen van een ander af blijven.quote:Op maandag 28 september 2015 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In de OP kun je lezen dat er ook incidenten zijn met mensen uit het door oorlog verscheurde Algerije
quote:Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om moslims onder de duim te houden, daarvoor heb je harde dictators nodig. In Egypte begrijpen ze dat gelukkig anders hadden we er nog 80 miljoen vluchtelingen bij
Ik heb de indruk dat t nu vrij snel gaat.quote:Op maandag 28 september 2015 12:57 schreef AvispaCS het volgende:
Wat eerder ook al is gezegd: je haalt deze 'mensen' niet uit het conflict, maar je haalt de conflicten hier naar toe. Daar wordt dan nog aan toegevoegd dat men helemaal niet om kan gaan met de hier geldende regels en wetten.
Het is niet de vraag of, maar wanneer het tot uitbarsting komt.
Nee, die 10 miljoen die klaarstaan ook gelijk opnemen.quote:Op maandag 28 september 2015 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat is dan de oplossing? De mensen op het strand laten zitten?
Nee want bij Pauw zit elke avond wel een BN'UURRR die zegt dat we ze allemaal moeten opnemen.quote:Op maandag 28 september 2015 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij ziet geen gevaar in de fundamentalistische islam?
Bolkestein zei het zelfs al eerder, en die werd bijna publiekelijk gelynched.quote:Op maandag 28 september 2015 12:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Met terugwerkende kracht had Pim Fortuyn steeds meer gelijk toen hij midden jaren 90 al waarschuwde voor de islamisering in Nederland. Alleen keken de meeste mensen hem toen nog raar aan, van waar heeft ie het in godsnaam over. Nu zijn we 20 jaar verder en is zijn schrikbeeld helaas behoorlijk de realiteit geworden. Zijn rotatiefrequentie in het graf zal die van een propellermotor inmiddels wel hebben overschreden...
Vergeet het platgebombardeerde Albanie niet.quote:Op maandag 28 september 2015 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In de OP kun je lezen dat er ook incidenten zijn met mensen uit het door oorlog verscheurde Algerije
Verantwoordelijken mogen wat mij betreft een dikke vette boete betalen of de cel in.quote:Op maandag 28 september 2015 10:03 schreef -AMG- het volgende:
Welkom in de EU
Moslims en respect![]()
ich habe es nicht gewusst kan weer uit de kast worden gehaald over een paar jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |