Nee waarom zou ik ?quote:Op maandag 28 september 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe je ook mee Chuf?Morgen in een jurk
Hahahahhahaha wat zeg je nou. Ben je debiel of zoquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat je je niet zo moet bemoeien met andermans eten![]()
Ik bemoei me ook niet met wat jij allemaal naar binnen werkt.
Tjaquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je niet in je Meet Topic vermelden dat Vegetariërs en mensen met een voedselintolerantie
of voedselallergie niet gewenst zijn?![]()
Je hebt namelijk, mensen die dingen niet kunnen of mogen eten,
Koemelk
Kippenei
Pinda
Noten
Vis, schaal- en schelpdieren
Roosfruit (bijvoorbeeld appel en perzik)
Soja
Tarwe
Zet maar in je OP is beter![]()
Dat ze op moeten zouten ofzoweten ze meteen met wie ze op stap gaan
![]()
Je hebt ook nog mensen die moeten bijvoorbeeld zoutloos of kunnen beter varkensvlees vermijden ofzo... afschuwelijke lui zijn datdie wil jij vast niet mee hebben....
Je snapt het weer eens niet, maar dat geeft niet...quote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahhahaha wat zeg je nou. Ben je debiel of zo
[..]
Tja
Ik heb het al gestreken. Gatenquote:
Aansteker erbijquote:Op maandag 28 september 2015 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
goffer, toch niet op intieme plaatsen?
met zo'n aantrek band kun je mooie accenten makenquote:Op maandag 28 september 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Uiteraard! De rest is klote trouwens, die scheuren
Ik heb ze wel, maar of ik hem aan ga trekken is een tweedequote:Op maandag 28 september 2015 00:12 schreef sacha het volgende:
[..]
met zo'n aantrek band kun je mooie accenten maken
We gluten nietquote:Op maandag 28 september 2015 00:12 schreef sacha het volgende:
[..]
met zo'n aantrek band kun je mooie accenten maken
Wat heb jequote:Op maandag 28 september 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, maar of ik hem aan ga trekken is een tweede
OMGquote:
één voor je bovenlijf als topje met band boven, en één als rokje dittoquote:Op maandag 28 september 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, maar of ik hem aan ga trekken is een tweede
Ik zie welquote:Op maandag 28 september 2015 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
één voor je bovenlijf als topje met band boven, en één als rokje ditto
Ben je te dikquote:
Hahaha (sjoef is best lekker) Mo ook hoop ikquote:
Doe ik altijd alquote:
Dream on....quote:Op maandag 28 september 2015 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha (sjoef is best lekker) Mo ook hoop ik
Nou ok. Ik voel me verstotenquote:
Het is watquote:
Wat, laat maar wat weten zodra je weet wat het is.quote:
Nou nee.quote:Op maandag 28 september 2015 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat, laat maar wat weten zodra je weet wat het is.
Rot op kutwijfquote:
Stuk vullisquote:
Ik kan ook een kloon nemen, dan word ik liefdevol opgenomenquote:
noh!quote:Op maandag 28 september 2015 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan ook een kloon nemen, dan word ik liefdevol opgenomen
Oh nee, mag deze zak ook meequote:
Fann dan maar in de zakquote:
Gerookte vis?quote:Op maandag 28 september 2015 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan ook niet, die rookt en eet vis.
quote:Als het aan Clean Air Nederland ligt, mogen rokers straks geen sigaret meer opsteken op hun balkon, in hun tuin en zelfs niet in hun eigen huis. Dat wil zeggen, als de buren er last van hebben. De antirokersclub is bezig een rechtszaak voor te bereiden.
Ze kunnen de pest pleuris krijgenquote:
Niet, omdat dat domweg niet kan, dat geeft al aan wat een stelletje sukkels dat clubje is.quote:Op maandag 28 september 2015 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
In je eigen huis nog welbenieuwd hoe ze dat gaan controleren....
Zijn we het toch een keertje met elkaar eens, daar rook ik me eentje op.quote:
Ja, dat herken ik ook welquote:Op maandag 28 september 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuk gedaan, die tekst is erg grappig, zo herkenbaar, precies hoe die 'domme beesten' zijn, maar ondanks dat zou ik zou die twee van mij niet willen missen.
Edit:quote:Christelijke vluchtelingen in Duitse asielzoekerscentra zijn hun leven niet zeker. Zij worden door strenggelovige moslims uitgescholden, gespuugd, geslagen en met de dood bedreigd. Ook christelijke kinderen worden aangevallen. Dit bericht de krant Welt am Sonntag.
Ze zijn nog niet officieel binnen en de ellende begint al.quote:,,Strenggelovige moslims zeggen: 'waar wij zijn heerst de sharia, de islamitische wet','' vertelde de Berlijnse dominee Gottfried Martens, die zich het lot van christelijke Syriërs, Irakezen en christenen uit andere landen aantrekt.
Zover ik weet heb jij geen huisdieren, of mis ik iets?quote:Op maandag 28 september 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik ook welklotebeesten
Ik had 2 katten en die zijn doodquote:Op maandag 28 september 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik weet heb jij geen huisdieren, of mis ik iets?
Ah, maar je bent dus meer een katten dan een hondenmens.quote:
Een hond ging toen niet, want ik werkte en nu beter van niet.quote:Op maandag 28 september 2015 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, maar je bent dus meer een katten dan een hondenmens.
Ik zit al de hele week met mijn neus in die topics, het is gewoon gecompliceerd allemaal...quote:Op maandag 28 september 2015 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet officieel binnen en de ellende begint al.![]()
Wat mij betreft mogen regeringen ook nog wel een keer goed nadenken alvorens deze 'zielige vluchtelingen' (het paard van Troje) een warm welkom te geven.
Als ik dit vind, dan vindt 'men' mij natuurlijk een racistische nazi, maar dat zal me dan worst wezen.
Joh, over pakweg 50 jaar kunnen de Nederlanders waarschijnlijk zelf ook op de vlucht voor alle ellende die dit soort mensen onder invloed van hun achterlijke geloof met zich meebrengen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit al de hele week met mijn neus in die topics, het is gewoon gecompliceerd allemaal...
NWS / Vrouw uit Almere aangerand door drie asielzoekers
Tja.... Houston, we have a problem....quote:Op maandag 28 september 2015 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, over pakweg 50 jaar kunnen de Nederlanders waarschijnlijk zelf ook op de vlucht voor alle ellende die dit soort mensen onder invloed van hun achterlijke geloof met zich meebrengen.
Ben benieuwd waar mijn kinderen dan naartoe kunnen vluchten en of ze dan ook met open armen ontvangen worden.
Ik snap dat niet, je krijgt hier bed, bad en brood en dan ga je je misdragen en daarna ga je zeuren dat je gediscrimineerd wordt.quote:Op maandag 28 september 2015 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja.... Houston, we have a problem....
NWS / Vrouw uit Almere aangerand door drie asielzoekers
Neequote:Op maandag 28 september 2015 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, je krijgt hier bed, bad en brood en dan ga je je misdragen en daarna ga je zeuren dat je gediscrimineerd wordt.
Flikker een eindje op, ik denk dat het merendeel van de Nederlanders helemaal geen probleem heeft met asielzoekers die zich wel weten te gedragen, helaas zijn die zeldzaam.
Zeg eens eerlijk, heeft die Griek van jou zich ooit hier gediscrimineerd gevoeld?
Ik vermoed dat hij het met zijn collega's op zijn werk gewoon leuk heeft en dat wanneer iemand eens een grapje over Griekenland of Grieken maakt hij heus wel weet dat het een flauwe grap is.quote:
Ja ze werken met een ploeg en daar zit van alles in, ook Kaaskoppen en ze maken grapjes over elkaar, maar het zijn geen rotgeintjes, dus daar kan iedereen goed tegenquote:Op maandag 28 september 2015 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij het met zijn collega's op zijn werk gewoon leuk heeft en dat wanneer iemand eens een grapje over Griekenland of Grieken maakt hij heus wel weet dat het een flauwe grap is.
Alsof ik me druk ga maken als iemand grappen over domme Limbo's maakt, jeetje dat zou toch triest zijn.
Gewoon zoals het hoort, zonder lange tenen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ze werken met een ploeg en daar zit van alles in, ook Kaaskoppen en ze maken grapjes over elkaar, maar het zijn geen rotgeintjes, dus daar kan iedereen goed tegen
Jaquote:Op maandag 28 september 2015 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, zonder lange tenen.
Een vrouw, een vrouw en een woord, een woord. Toppie.quote:
In LIFquote:Op maandag 28 september 2015 15:03 schreef sacha het volgende:
maar waar zal ik het topic Fokkkers in een vuilniszak nou een openen?
Joh, die ene mafkees, die in regenpak naar bed gaat.quote:
Ikheb geen idee Mo, maar ik ga boodschappies doen ...quote:Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, die ene mafkees, die in regenpak naar bed gaat.
Je zou denken het is trollen, maar volgens mij is het nog waar ook.
Doe je best.quote:Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ikheb geen idee Mo, maar ik ga boodschappies doen ...
Waarom?!quote:
waarom niet?quote:Op maandag 28 september 2015 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom?!![]()
Laatst regende het heel hard dus toen heb ik ook een paar gaten in een vuilniszak geknipt en die over mijn hoofd getrokken, maar dat was noodzaak
Dan ben je of een lui wijf of je hebt te weinig kledingquote:Op maandag 28 september 2015 15:19 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
al mijn kleren zitten in de was
Je hebt ook deze Mo, maar ik weet niet of die goed is, zou ik aan Piet V moeten vragen...quote:Op maandag 28 september 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.aldi.nl/aldi_aluminium_koekenpan_48_5_16201_27383.html
Voor wie op zoek is naar een betaalbare en hele goede koekenpan.
Dit ding is echt top, ik heb dezelfde al jaren en ben nog nooit zo tevreden geweest over een koekenpan.
Ik zie jullie denken, nah, anti aanbaklaag, dat is niks, geloof me, schijn bedriegt. Die laag is geweldig.
Deze gratis tip wordt u aangeboden
[ afbeelding ]
Ik moet binnenkort maar eens gaan behangen want dat bloemetjes behang is behoorlijk kut.![]()
Je creaties zijn ook goed uitwisselbaar:quote:
quote:
Piet V weet veel over koken, feit.quote:Op maandag 28 september 2015 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt ook deze Mo, maar ik weet niet of die goed is, zou ik aan Piet V moeten vragen...
https://www.dirk.nl/aanbi(...)bantia-hapjespan.htm
Oké ik geloof je!quote:Op maandag 28 september 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piet V weet veel over koken, feit.
Ik zag toevallig dat de Aldi deze pan weer een keertje in het assortiment heeft, en aangezien ik hem zelf heb, en er 120% tevreden over ben dacht ik, ik tip hem even.
Daarbij weet ik wel het een en ander van pannen, ik heb ooit een opleiding huishoudkunde afgerond.....en jarenlang kooklessen (incl. outillage) gehad, daarom ga ik er vanuit dat ik toch ook wel 'een beetje' deskundig ben op dat gebied.![]()
Men verwacht volgens mij gewoon niet dat de Aldi zulke goede pannen voor die prijs verkoopt.
Maar, om een lang verhaal niet nog langer te maken...... -> deze pan is top.
Wie dit leest moet zelf maar zien wat ie met mijn tip doet.
Heb even naar die Brabantia pan gekeken, en die is m.i. nog niet half de kwaliteit van dat Aldi ding, ok, er zit dan wel een deksel bij, maar ik heb deksels van 28 cm in huis en die passen ook.
Ze kan het hebbenquote:Op maandag 28 september 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sas doet het toch maar even, mijn complimenten.
Maar ik geloof je zo ook wel, ziet er ook best degelijk uitquote:Op maandag 28 september 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ergens in CUL is nog een topic te vinden over pannen, waar ik destijds 1,5 jaar geleden ofzo ook gereageerd heb.
Als je dat ding voelt weet je eigenlijk al genoeg, hij is namelijk zwaar, maar wat mij zelf destijds vooral verbaasde was de kwaliteit van die aanbaklaag, want eigenlijk vind ik pannen met aanbaklaag ronduit 'kut'. Meestal slijt dat spul eruit terwijl je bakt en komt die zooi in je eten terecht, dat is bij deze dus echt niet het geval.quote:Op maandag 28 september 2015 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik geloof je zo ook wel, ziet er ook best degelijk uit![]()
Misschien koop ik hem wel
Oké... kijken wanneer ik naar de Aldi kan, moet die Griek wel kunnen is te ver om te lopenquote:Op maandag 28 september 2015 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je dat ding voelt weet je eigenlijk al genoeg, hij is namelijk zwaar, maar wat mij zelf destijds vooral verbaasde was de kwaliteit van die aanbaklaag, want eigenlijk vind ik pannen met aanbaklaag ronduit 'kut'. Meestal slijt dat spul eruit terwijl je bakt en komt die zooi in je eten terecht, dat is bij deze dus echt niet het geval.
Leuk gedaanquote:Op maandag 28 september 2015 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je creaties zijn ook goed uitwisselbaar:
[ afbeelding ]
Model 'Klussen in Benidorm'...
[ afbeelding ]
Model 'Lomp & Famous'...
Het is wachten op de overige basismodellen, misschien kunnen die ook nog gecombineerd worden...quote:
Ja, als ze in dezelfde positie blijft staan welquote:Op maandag 28 september 2015 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wachten op de overige basismodellen, misschien kunnen die ook nog gecombineerd worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |