Deze poll zal ongeveer dezelfde vraag zijn als je dadelijk gaat stemmen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef Resistor het volgende:
Ja ik ga stemmen en ik ben tegen.
Ik mis alleen de intelligentie om deze poll in te vullen.
Dank!!quote:Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef jatochneetoch het volgende:
Poll: Associatieverdrag?
• Voor!
• Tegen!
• Ik stem niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wie gaat er dan informeren? Mensen doen dat niet uit zichzelf.quote:Op zondag 27 september 2015 23:21 schreef Wegenbouwer het volgende:
Anders, nl: ik moet het verdrag nog lezen.
Het zou de politieke partijen wel sieren om zich hier niet (inhoudelijk) mee te bemoeien, maar dit zal ijdele hoop zijn.
De gedachte van inreisvrijheid voor nog meer arme en laaggeschoolde Slaviërs zou bij mensen toch twijfels moeten doen oproepen.quote:Op maandag 28 september 2015 10:52 schreef Slaro het volgende:
Veel voorstanders voor het associatieakkoord dat is opvallend te noemen.
Daar gaat het verdrag niet over. De visumplicht komt te vervallen, maar dat betekent niet dat Oekraïners hier massaal mogen komen werken.quote:Op maandag 28 september 2015 11:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De gedachte van inreisvrijheid voor nog meer arme en laaggeschoolde Slaviërs zou bij mensen toch twijfels moeten doen oproepen.
Wat natuurlijk mee speelt is dat er een glijdende schaal is ontstaan. Een associatieverdrag kan bijvoorbeeld een opmaat zijn naar een volwaardig EU lidmaatschap. Sommigen zullen betogen dat dat niet het geval is, maar er is ook geen garantie dat niet zo is. Een angst die mede gevoed wordt doordat een stel Europarlementariërs in Oekraïne deel heeft genomen aan een demonstratie. Een verdere groei van de EU lijkt velen op dit moment uitermate slecht, dus als men tegen is zal dat dikwijls uit voorzorg zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Daar gaat het verdrag niet over. De visumplicht komt te vervallen, maar dat betekent niet dat Oekraïners hier massaal mogen komen werken.
Het is helemaal niet gezegd dat toetreding automatisch volgt op dit verdrag. Het is jammerlijk dat die suggestie wordt gewekt.quote:Op maandag 28 september 2015 11:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk mee speelt is dat er een glijdende schaal is ontstaan. Een associatieverdrag kan bijvoorbeeld een opmaat zijn naar een volwaardig EU lidmaatschap. Sommigen zullen betogen dat dat niet het geval is, maar er is ook geen garantie dat niet zo is. Een angst die mede gevoed wordt doordat een stel Europarlementariërs in Oekraïne deel heeft genomen aan een demonstratie. Een verdere groei van de EU lijkt velen op dit moment uitermate slecht, dus als men tegen is zal dat dikwijls uit voorzorg zijn.
Volgens mij heb je mijn reactie niet helemaal goed gelezen.quote:Op maandag 28 september 2015 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is helemaal niet gezegd dat toetreding automatisch volgt op dit verdrag. Het is jammerlijk dat die suggestie wordt gewekt.
Alleen bilaterale handelsverdragen.quote:En ik dacht altijd dat jij zo'n groot voorstander bent van handelsverdragen.
90 procent van je post gaat over angst voor mogelijke uitbreiding van de EU.quote:Op maandag 28 september 2015 12:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn reactie niet helemaal goed gelezen.
Het Beneluxverdrag is de Europese erfzonde?quote:Op maandag 28 september 2015 12:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn reactie niet helemaal goed gelezen.
[..]
Alleen bilaterale handelsverdragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |