De frequentieveilingen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Commerciele radio heeft het radiolandschap verneukt
Houdt dat niet met elkaar verband?quote:
Andere tijden heeft dit een keer gedaan?quote:Op zondag 27 september 2015 22:01 schreef iBenny het volgende:
Dit filmpje kwam linea recta uit een documentaire... Kom alleen niet op de naam
quote:
Ik luisterde meestal gewoon een internetzenderquote:Op zondag 27 september 2015 22:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik luisterde altijd Arrow Jazz FM maar is weg helaas.
Daarvoor ging het wel.quote:Op zondag 27 september 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Houdt dat niet met elkaar verband?
Luister naar Radio 1 of Radio 2 in de auto. Niks paupers aan.quote:Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar de radio luisteren zijn vaak paupers.
Niet waar.quote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Slechte keuze voor die verdubbelaar.
Een van de weinigen die hem gebruikt en toch een aardig bedragjequote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Slechte keuze voor die verdubbelaar.
Met nog 3 escapes is het een fooitjequote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Een van de weinigen die hem gebruikt en toch een aardig bedragje
ho ho hij woont bij het vondelpark, daar is geen ruimte voor.quote:
Daar zou je toch af zijn geweest.quote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar weer eens A.
Oh wacht, Grieks
elke eerste maandagquote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet het antwoord schuldig blijven
Als ik 6 seconden had was ik weg geweest ivm onoplettendheidquote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet het antwoord schuldig blijven
Ja, ik zat niet op te lettenquote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zou je toch af zijn geweest.
Dan was ik toch mooi gebleven met mijn escapequote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik 6 seconden had was ik weg geweest ivm onoplettendheid
als je het zo typt is het makkelijk ja.quote:
Kan het ook zonder typen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je het zo typt is het makkelijk ja.
beter in elk geval dan die van netquote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Dit was een leukere vraag voor de verdubbelaar
echt?quote:
Niet in deze regio dan.quote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat "de Chinese muur" voor Chinese restaurants is, is "Molaar" vaak voor tandartspraktijken.
oh fuckquote:Op zondag 27 september 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Cantar is zingen dus dat denk ik niet.
C
Was weg nuquote:Op zondag 27 september 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Cantar is zingen dus dat denk ik niet.
C
ach het was de eennalaatste vraagquote:
ach zelda gokken is ook slechtquote:Op zondag 27 september 2015 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat je niet kan zien wie A doet
maar ja ik zag al een oudere dame, (nog wel jonger dan karina trouwens) dus ja die wist dat niet.quote:
Zelda is toch die gozer met dat malle groene hoedje?quote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef houdjemond het volgende:
Link en Zelda niet door elkaar halen+1
Jij bent niet oud.quote:
Trol gespot.quote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelda is toch die gozer met dat malle groene hoedje?
jij bent dan ook een vreemd wezenquote:
Doe niet zo link man.quote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die panfluitquote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt welquote:Op zondag 27 september 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent niet oud.
Oke, niet echt oud.
5 mensen konden de link niet leggenquote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef houdjemond het volgende:
Dacht ik ook alquote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef houdjemond het volgende:
das maar goed ook.quote:
Da's Peter Panquote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mondharmonicaquote:
peter panfluitquote:
ik ga zo de maan kijkenquote:Op zondag 27 september 2015 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt jaZometeen maar naar Davy Endt kijken.
't Duurt nog ff voor er iets interessants gebeurtquote:Op zondag 27 september 2015 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga zo de maan kijken
Omdat het kan!
Dat is mij te laat (of vroeg). Zag net wel toen ik buiten was een mooie volle maan. Ik werd geen weerwolf.quote:Op zondag 27 september 2015 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga zo de maan kijken
Omdat het kan!
ik ga gewoon de hele avond op t balkon liggen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Duurt nog ff voor er iets interessants gebeurt
Wekker om kwart voor 5 zetten.quote:Op zondag 27 september 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is mij te laat (of vroeg). Zag net wel toen ik buiten was een mooie volle maan. Ik werd geen weerwolf.
dat is wel weer positief, bijna notewaardigquote:Op zondag 27 september 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is mij te laat (of vroeg). Zag net wel toen ik buiten was een mooie volle maan. Ik werd geen weerwolf.
Ik hoorde dat het nogal bewolkt zou worden en je toch niets zou zien. Mocht ik per ongeluk wakker zijn/worden rond die tijd ga ik wel even naar buiten kijken natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wekker om kwart voor 5 zetten.
ja dat zei ik eerst ook, toen werd ik boos aangekeken dat mijn wederhelft niet wakker wilde zijn om kw voor 5quote:Op zondag 27 september 2015 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wekker om kwart voor 5 zetten.
quote:Op zondag 27 september 2015 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wel weer positief, bijna notewaardig
Dumpen die hapquote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat zei ik eerst ook, toen werd ik boos aangekeken dat mijn wederhelft niet wakker wilde zijn om kw voor 5
Toedeloe. Ik ben ook weg. SV kijken dus.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Nizno het volgende:
ik ga moeven voor ik beschuldigd wordt van topickaap enzo
Volgens mij een aantal wel. Al heb ik wel HHB gekeken, was ik niet in het topic vandaagquote:
Volgende week al niet meer? Dan moeten we nog 2 weken wachten dusquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:23 schreef Fred_B het volgende:
Na vandaag is het seizoen voorbij. Volgende week neemt Nivo Nihil het weer over.
waarop?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week al niet meer? Dan moeten we nog 2 weken wachten dus
Of überhaupt iets te doenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
KAK ik ben een week vergeten te gaan werken
Miljoenenjachtquote:
Ja, was zeer goed bezigquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden we deze man vorige week wel gewoon?
oehhhhhhh koffertjes!quote:
nee ze vast niet. Maar het ging wel om haar idd.quote:
Jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden we deze man vorige week wel gewoon?
Watquote:
Ja ik kijk via itvonline, dus wilde snel reageren zonder een minuut te laat te zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ze vast niet. Maar het ging wel om haar idd.
Beetje een hype, maar ik vind het wel goed dat iemand daarvoor opstaat.quote:
Ja . Foei ikke.quote:
Vast niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik vroeg me dit vorige week al af. Maar is dit de broer van Gerrit Zalm??
ja alle vragen zijn aangepast.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat nu werkelijk alles over vrouwen?
Ga weg.
Gaaf he.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga weg.
Het schijnt vandaag 11 oktober te zijn en dat is internationale Meisjes dag. Dus idd alle vragen in dat thema..quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga weg.
Ik ken niemand die ze wel boeiend vindtquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind deze filmpjes nooit zo boeiend.
Ja die bedoelde ik, alleen mijn ctrl + v deed het niet goedquote:
Ik begreep al niet waar dat op sloegquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, alleen mijn ctrl + v deed het niet goed
quote:
Omdat ik in de BIgamie fase zatquote:
Soort vouwen.quote:
Oke, logisch ookquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
2. Als je er meer dan 2 hebt is het poly.
Wil je een lintje?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik zei al voor de antwoorden in beeld kwamen Schoenenverkoopster...
Ik heb het ooit eens gelezen of gehoord ofzoquote:
Nee. Heeft mijn vader al. 1 in de familie is meer dan genoegquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oke, logisch ook
[..]
Wil je een lintje?
Ja vrouwen houden niet van vragen. Die houden van filmpjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben wel meer filmpjes dan normaal nu he?
En dan ook allemaal van die vrouwen kunnen ook echt wel wat hoor filmpjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben wel meer filmpjes dan normaal nu he?
nee hoor, alleen veel fimpjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:36 schreef Elvi het volgende:
Jullie vinden het echt erg dat er 1 aflevering een vrouwenthema heeft he
Jepquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:36 schreef Elvi het volgende:
Het beperkt de vragen wel een beetje, en al die filmpjes van 'vrouwen zijn belangrijk!!!' word ik nu wel moe van jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:36 schreef Elvi het volgende:
Als ze dan ook een mannenaflevering zouden maken maar dat gebeurt nooit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:36 schreef Elvi het volgende:
Dan krijg je allemaal timmervragen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als ze dan ook een mannenaflevering zouden maken maar dat gebeurt nooit.
Een uitzending gewijd aan blanke mannen die met de auto naar hun werk gaan zou inderdaad wel interessant zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De blanke hetero man wordt ook idd erg onderdruktquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee vrouwen in Westerse landen hebben het echt zwaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
De blanke hetero man wordt ook idd erg onderdrukt
Feminisme kan wel behoorlijk doorslaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
De blanke hetero man wordt ook idd erg onderdrukt
stiekem zijn deze door een man geschilderd en heeft ze haar naam er onder gedrukt.quote:
Komt door al die internetheldenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee vrouwen in Westerse landen hebben het echt zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |