quote:Op zondag 27 september 2015 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen willen een jongetje.
Kort even gezocht maar kan niets vinden. Geef eens een samenvatting?quote:Op zondag 27 september 2015 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees anders even een klein stukje terug....
Even gelezen, en die laatste grafiek is wel grappig.quote:Op zondag 27 september 2015 18:48 schreef Teydelyk het volgende:
http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
wat had ik kunnen lezen?quote:Op zondag 27 september 2015 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, want dat had je gelezen kunnen hebben
Jouw 34873487443 posts gaan bijna nergens anders overquote:Op zondag 27 september 2015 19:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat hij niet betaald voor seks ergens in zijn 76.701 posts.
wachtlijst voor sociale huur zeker? want je kunt nog altijd particulier huren. Oh in Amsterdam stellen ze kantoorruimtes beschikbaar voor de vluchteling e, als de wet het straks toelaat. Helaas mag het nog niet ivm bureaucratiequote:Op zondag 27 september 2015 19:00 schreef Deezertje het volgende:
Terugkomend op die dorp/stad discussie: woon zelf in een dorp en merk dat hier veel stelletjes (jong en oud) zich hebben teruggetrokken. Die vinden de stad echt niks. Leven hier lekker hun leven. Maar als single guy is wonen in een dorp dus killing, want je blijft letterlijk tussen de happy family's /koppeltjes over... Op naar de stad dus, waar er inderdaad een teringlange wachtlijst isOf je moet je uitgeven als vluchteling nu, dan kan het ineens wel... (Amsterdam 1000 woningen (!) beschikbaar gesteld).
Ja huur, dan is het nog enigszins betaalbaar als alleenstaande. Anders betaal je je blauw. Wonen in dorpjes eromheen is weer stuk goedkoper en relatief snelle doorloop... maar lever je veel in op comfort en dus ook je medemens. Wil gewoon in een stad wonen ervaren, en mocht ik ooit een vriendin hebben die na een paar jaar zegt 'bah, ik ben de stad zat', kijken we dan wel weer..quote:Op zondag 27 september 2015 19:02 schreef curs3s het volgende:
[..]
wachtlijst voor sociale huur zeker? want je kunt nog altijd particulier huren. Oh in Amsterdam stellen ze kantoorruimtes beschikbaar voor de vluchteling e, als de wet het straks toelaat. Helaas mag het nog niet ivm bureaucratie
Ik vind de provincie Groningen mooi(niet de steden.) Moet je kijken op funda wat een leuke huis je kan kopen voor onder de belastingvrije schenking van 100K. Dan betaal je je niet blauw. Maar zal een meid dat ook vinden?quote:Op zondag 27 september 2015 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja huur, dan is het nog enigszins betaalbaar als alleenstaande. Anders betaal je je blauw. Wonen in dorpjes eromheen is weer stuk goedkoper en relatief snelle doorloop... maar lever je veel in op comfort en dus ook je medemens. Wil gewoon in een stad wonen ervaren, en mocht ik ooit een vriendin hebben die na een paar jaar zegt 'bah, ik ben de stad zat', kijken we dan wel weer..
Is niet duur inderdaad, maar het was toch ook zo dat alle dames juist van het platteland naar de stad verhuisden daar?quote:Op zondag 27 september 2015 19:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind de provincie Groningen mooi(niet de steden.) Moet je kijken op funda wat een leuke huis je kan kopen voor onder de belastingvrije schenking van 100K. Dan betaal je je niet blauw. Maar zou een meid dat ook vinden?
Buitenom sociale huur gaat het erg lastig worden. Grote steden als Amsterdam zijn erg gewild en daardoor is vrije sector erg prijzig. Komen allerlei eisen als inkomen en dergelijke nog bij.quote:Op zondag 27 september 2015 19:02 schreef curs3s het volgende:
[..]
wachtlijst voor sociale huur zeker? want je kunt nog altijd particulier huren. Oh in Amsterdam stellen ze kantoorruimtes beschikbaar voor de vluchteling e, als de wet het straks toelaat. Helaas mag het nog niet ivm bureaucratie
Ja klopt las ik net hier. Mag ik hier ook cijfers van ipv speculatie want er zullen toch vast ook wel paardenmeisjes en anders verschillige meisjes met groentetuin bij huis fetish zijn die de stad ook niets vinden?quote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is niet duur inderdaad, maar het was toch ook zo dat alle dames juist van het platteland naar de stad verhuisden daar?Blijf je met je mooie stulpie forever alone daar... alleen overwegen als je al een relatie hebt dus.
Omdat er vrijwel niets met die tips gedaan word door een aantal personen...quote:Op zondag 27 september 2015 18:45 schreef curs3s het volgende:
"Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips"
Maar blijkbaar worden die tips niet gegeven. Wat wel jammer is
Pluff is geen troll.....quote:Op zondag 27 september 2015 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pluff is n troll.
En particuliere huur is niet altijd n optie en naar de stad verhuizen om te kunnen daten is natuurlijk helemaal![]()
Nog n tip:
http://www.feromonen.nl/c(...)n_feromonenshop.html
Jij woont centraal zeker?quote:Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef habitue het volgende:
Je hoeft toch niet naar een stad te verhuizen.NL is zo groot als een kippenhok man.
Dat was vroeger zo dat men met een relatie en gezin weer terugkeerde naar het dorp omdat het daar rustiger was. Als je de laatste statistieken van het CBS bekijkt is er al jaren een trend aan de gang dat jongeren naar de grote steden trekken maar daarna niet meer terugkomen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is niet duur inderdaad, maar het was toch ook zo dat alle dames juist van het platteland naar de stad verhuisden daar?Blijf je met je mooie stulpie forever alone daar... alleen overwegen als je al een relatie hebt dus.
Meer omdat de tips aantoonbare bullshit zijn en elkaar 9/10 keer tegenspreken.quote:Op zondag 27 september 2015 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat er vrijwel niets met die tips gedaan word door een aantal personen...
Ik heb even teruggelezen...Serieus...pfff. En nee,ik ben ook geen held qua versieren,verre van zelfs, maar toch krijg ik door dit topic ineens wat meer vertrouwen.
waarom bestaat dit topic dan?quote:Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer omdat de tips aantoonbare bullshit zijn en elkaar 9/10 keer tegenspreken.
Je hebt nog meer aan een Magic 8 ball.
Begrijpelijk, dat heeft hij niet nodig.quote:Op zondag 27 september 2015 19:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat hij niet betaald voor seks ergens in zijn 76.701 posts.
Zucht...Deezer, nogmaals, ook in een dorp wonen genoeg leuke jonge vrouwen. Ik woon nu ook nog in een relatief klein dorp (15000 inwoners) en toch kom ik genoeg leuke vrouwen tegen in de supermarkt. Daarnaast is de wachtlijst voor de sociale woningbouw inderdaad wellicht lang, maar daar kom jij toch niet voor in aanmerking met jouw spaargeld. Jij kan makkelijk particulier iets vinden in de stad, zelfs in Amsterdam. Het is maar net hoezeer je zelf wil veranderen en wil investeren.quote:Op zondag 27 september 2015 19:00 schreef Deezertje het volgende:
Terugkomend op die dorp/stad discussie: woon zelf in een dorp en merk dat hier veel stelletjes (jong en oud) zich hebben teruggetrokken. Die vinden de stad echt niks. Leven hier lekker hun leven. Maar als single guy is wonen in een dorp dus killing, want je blijft letterlijk tussen de happy family's /koppeltjes over... Op naar de stad dus, waar er inderdaad een teringlange wachtlijst isOf je moet je uitgeven als vluchteling nu, dan kan het ineens wel... (Amsterdam 1000 woningen (!) beschikbaar gesteld).
Kopen is sowieso geen optie, of je moet al zelf een lekker salaris hebben en een VAST contract.quote:Op zondag 27 september 2015 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja huur, dan is het nog enigszins betaalbaar als alleenstaande. Anders betaal je je blauw. Wonen in dorpjes eromheen is weer stuk goedkoper en relatief snelle doorloop... maar lever je veel in op comfort en dus ook je medemens. Wil gewoon in een stad wonen ervaren, en mocht ik ooit een vriendin hebben die na een paar jaar zegt 'bah, ik ben de stad zat', kijken we dan wel weer..
Ik heb het idee dat slechts een klein deel van de tips maar echt goed toepasbaar zijn op de betreffende persoon. Maar dat de betreffende wegens totale onnozelheid van het onderwerp de goede voor hem er niet kan uitfilteren en hier alleen maar bedolven wordt door informatie(die dus soms ook tegenstrijdig is).quote:Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verschilt met de tijd. Zo was er een tijd dat dit topic alleen was voor PUA's om te patsen. Zo was er een tijd dat het alleen een topic was om te huilen over je pech.quote:
Kom hier eens de winkel in lopenquote:Op zondag 27 september 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dat heeft hij niet nodig.
[..]
Zucht...Deezer, nogmaals, ook in een dorp wonen genoeg leuke jonge vrouwen. Ik woon nu ook nog in een relatief klein dorp (15000 inwoners) en toch kom ik genoeg leuke vrouwen tegen in de supermarkt. Daarnaast is de wachtlijst voor de sociale woningbouw inderdaad wellicht lang, maar daar kom jij toch niet voor in aanmerking met jouw spaargeld. Jij kan makkelijk particulier iets vinden in de stad, zelfs in Amsterdam. Het is maar net hoezeer je zelf wil veranderen en wil investeren.
Komt ook lichaamstaal, houding, kleding, uiterlijk bij.quote:Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, niet iedere tip is op iedereen van toepassing.quote:Op zondag 27 september 2015 19:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat slechts een klein deel van de tips maar echt goed toepasbaar zijn op de betreffende persoon. Maar dat de betreffende wegens totale onnozelheid van het onderwerp de goede voor hem er niet kan uitfilteren en hier alleen maar bedolven wordt door informatie(die dus soms ook tegenstrijdig is).
Ik kom ook zat leuke jonge dames tegen in de supermarkt, maar de meeste hebben echt wel een relatie (ons ken ons in een dorpquote:Op zondag 27 september 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dat heeft hij niet nodig.
[..]
Zucht...Deezer, nogmaals, ook in een dorp wonen genoeg leuke jonge vrouwen. Ik woon nu ook nog in een relatief klein dorp (15000 inwoners) en toch kom ik genoeg leuke vrouwen tegen in de supermarkt. Daarnaast is de wachtlijst voor de sociale woningbouw inderdaad wellicht lang, maar daar kom jij toch niet voor in aanmerking met jouw spaargeld. Jij kan makkelijk particulier iets vinden in de stad, zelfs in Amsterdam. Het is maar net hoezeer je zelf wil veranderen en wil investeren.
maar je woont toch prettig daar waar je woont? waarom klaag je dan?quote:Op zondag 27 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom hier eens de winkel in lopen![]()
Ik heb in welgeteld 5,5 jaar wellicht 3 leuke dames in de winkel gezien hier![]()
Zelfs aan de kassa's werken ouwe vellen
Tja, hier alleen maar klagen en niets doen gaat t sowieso niet veranderen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je naar een iets groter dorp? Mijn dorp is ook vrij klein en toch loopt hier genoeg rond.quote:Op zondag 27 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb in welgeteld 5,5 jaar wellicht 3 leuke dames in de winkel gezien hier![]()
Spaargeld maakt niet uit bij in aanmerking komen voor sociale huur. Inkomen wel, en het rendement van het spaargeld wordt bij het inkomen opgeteld tenzij pensioen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:22 schreef yats het volgende:
Daarnaast is de wachtlijst voor de sociale woningbouw inderdaad wellicht lang, maar daar kom jij toch niet voor in aanmerking met jouw spaargeld.
Nou ja, je hebt dorpen, en je hebt Putte.quote:Op zondag 27 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lichaamstaal, houding en kleding kun je wat aan doen eventueel. Dat kan al helpen met het opvallen en de aandacht trekken. Daarna komt het sociale aspect.quote:Op zondag 27 september 2015 19:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Komt ook lichaamstaal, houding, kleding, uiterlijk bij.
Snap werkelijk waar niet hoe je hierbij komt. De meeste vrouwen willen gewoon een degelijke vent, liefst van Nederlandse afkomst.quote:Op zondag 27 september 2015 19:22 schreef pluff het volgende:
Zelf heb ik het idee dat buitenlanders met hun swagga jonge leuke Nederlandse meisjes een toekomst voorhouden en een gezinnetje met ze stichten. Daarna houden ze er diverse buitenvrouwen op na waardoor de relatie uitgaat. Gevolg is een boel alleenstaande moeders met halfbloedkindjes die niet meer op een man zitten te wachten. Komt ook nog de vooral mannelijke vluchtelingenstroom bij. Het is niet leuk om een man te zijn in dit land waar naast de woningen de vrouwen ook naar de buitenlanders gaan!
[ afbeelding ]
Waar is een mooi buitengebied met nog het hoogste percentage single vrouwen die niet alleen willen blijven?
excuses zoeken voor eigen falenquote:Op zondag 27 september 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap werkelijk waar niet hoe je hierbij komt. De meeste vrouwen willen gewoon een degelijke vent, liefst van Nederlandse afkomst.
Ik klaag alleen over de vrouwenquote:Op zondag 27 september 2015 19:27 schreef curs3s het volgende:
[..]
maar je woont toch prettig daar waar je woont? waarom klaag je dan?
Dat is mijn ervaring met alleenstaande moeders(die hoer zijn).quote:Op zondag 27 september 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap werkelijk waar niet hoe je hierbij komt. De meeste vrouwen willen gewoon een degelijke vent, liefst van Nederlandse afkomst.
De tips opvolgen verandert ook niksquote:Op zondag 27 september 2015 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, hier alleen maar klagen en niets doen gaat t sowieso niet veranderen.
[..]
Dan ga je naar een iets groter dorp? Mijn dorp is ook vrij klein en toch loopt hier genoeg rond.
De dorpen hier komen allemaal niet over de 5000 man dacht ik. Putte heeft er 3500.quote:Op zondag 27 september 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt dorpen, en je hebt Putte.
je kunt helaas niet alles hebben. Ik woon ook in een dorpquote:Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
De tips opvolgen verandert ook niks![]()
Nogmaals, ik ga niet verhuizen vanwege het aanbod in vrouwen![]()
Dan woon je in een kutappartement in een drukke smerige kutstad vol kutmensen, maar hé tenminste veel vrouwen
quote:Op zondag 27 september 2015 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lichaamstaal, houding en kleding kun je wat aan doen eventueel. Dat kan al helpen met het opvallen en de aandacht trekken. Daarna komt het sociale aspect.
Maar bijvoorbeeld je lengte kun je niks aan doen. Of een kale kop. Zijn allemaal dingen die meespelen.
Ja dat willen ze op de momenten dat ze in staat zijn rationeel te denken.quote:Op zondag 27 september 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kale kop kun je wel degelijk wat aan doen... pruikquote:
Nou als dat zou kunnen....quote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef curs3s het volgende:
[..]
omdat die maar daar moeten komen wonen in het gehucht waar jij woont?
Rot dan opquote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef broccoli. het volgende:
Ik word moe van de miemeltjes in dit topic, damn.
Ik heb hier al een eerder aandacht aan besteed. Je hebt wel gelijk. Als je kijkt wat voor mensen deze kant op komt zijn dat vooral jonge moslimmannen die naar verwachting allemaal een status hier in Nederland krijgen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:22 schreef pluff het volgende:
Zelf heb ik het idee dat buitenlanders met hun swagga jonge leuke Nederlandse meisjes een toekomst voorhouden en een gezinnetje met ze stichten. Daarna houden ze er diverse buitenvrouwen op na waardoor de relatie uitgaat. Gevolg is een boel alleenstaande moeders met halfbloedkindjes die niet meer op een man zitten te wachten. Komt ook nog de vooral mannelijke vluchtelingenstroom bij. Het is niet leuk om een man te zijn in dit land waar naast de woningen de vrouwen ook naar de buitenlanders gaan!
[ afbeelding ]
Waar is een mooi buitengebied met nog het hoogste percentage single vrouwen die niet alleen willen blijven?
I know, maar als je een leuk bedrag hebt, wat is dan de belemmering om te verhuizen, in jezelf te investeren en daardoor meer kansen te hebben?quote:Op zondag 27 september 2015 19:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Spaargeld maakt niet uit bij in aanmerking komen voor sociale huur. Inkomen wel, en het rendement van het spaargeld wordt bij het inkomen opgeteld.
Oh?quote:Op zondag 27 september 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zoek je toch iets in Nijmegen? Of Utrecht? Als er ergens een vrouwenoverschot is...quote:Op zondag 27 september 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:
Het maakt mij op zich niet uit wáár ik woon maar ik wil wel in een stad wonen. Overal is het gras groener. Misschien kom ik wel een heel leuk meisje tegen in die éne keer dat ik in Alblasserdam ben volgend jaar, of in Drachten, Panningen of Schiedam. Je weet niet wat je mist als je er niet bent, snap je? Wie weet loopt 'mijn meisje' daar al jaren rond maar woon ik er simpelweg niet...
Welterustenquote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef broccoli. het volgende:
Ik word moe van de miemeltjes in dit topic, damn.
Ik zeg niet dat je moet verhuizen, ik zeg alleen dat in een groter dorp iets verderop ook een supermarkt zit waar wellicht wel leuke vrouwen zijn?quote:Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
De tips opvolgen verandert ook niks![]()
Nogmaals, ik ga niet verhuizen vanwege het aanbod in vrouwen![]()
Dan woon je in een kutappartement in een drukke smerige kutstad vol kutmensen, maar hé tenminste veel vrouwen
Zou stemmen op een partij die alleen nog vrouwelijke vluchtelingen in nl toestaatquote:Op zondag 27 september 2015 19:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb hier al een eerder aandacht aan besteed. Je hebt wel gelijk. Als je kijkt wat voor mensen deze kant op komt zijn dat vooral jonge moslimmannen die naar verwachting allemaal een status hier in Nederland krijgen.
Als moslimman mag je wel met een westerse vrouw naar bed maar andersom krijg je gelijk heel haar familie achter je aan. Hypocriet maar daardoor krijg je wel scheve verhoudingen op de markt waardoor je een mannenoverschot krijgt.
Plateuzolenquote:Op zondag 27 september 2015 19:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kale kop kun je wel degelijk wat aan doen... pruik
Als vrouw kan je nog hakken dragen voor je lengte, mannen geen idee...
'Hoi blablabla'quote:Op zondag 27 september 2015 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
I know, maar als je een leuk bedrag hebt, wat is dan de belemmering om te verhuizen, in jezelf te investeren en daardoor meer kansen te hebben?
[..]
Oh?
[..]
Dan zoek je toch iets in Nijmegen? Of Utrecht? Als er ergens een vrouwenoverschot is...
[..]
Welterusten
[..]
Ik zeg niet dat je moet verhuizen, ik zeg alleen dat in een groter dorp iets verderop ook een supermarkt zit waar wellicht wel leuke vrouwen zijn?
Gewoon door blijven klagen en iedereen affakkelen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat willen ze op de momenten dat ze in staat zijn rationeel te denken.
Alleen die momenten stoppen zodra ze buiten de deur komen
Gelukkig klaag jij nooitquote:Op zondag 27 september 2015 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon door blijven klagen en iedereen affakkelen.
'Ja, ze hadden hier een bepaalde saus wel die ze bij ons niet meer hebben, jij komt hier vandaan?'quote:Op zondag 27 september 2015 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Hoi blablabla'
'Ja waar kom je vandaan?'![]()
'Putte'
'Ow en je komt helemaal hier booschappen doen?'![]()
Hmmmmm nee dat gaat 'm niet worden
Is er weer wat voorgevallen waarom je nu zo gepikeerd reageert?quote:
Er moet toch altijd een excuus zijn waarom al die vrouwen jou niet willen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:48 schreef Mystikvm het volgende:
Het is wel weer de treurwilgenshow hier.
'Ik wil niet verhuizen'
'Ik ben lelijk'
'Vrouwen kiezen voor buitenlanders'
Dan zou ik liegenquote:Op zondag 27 september 2015 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
'Ja, ze hadden hier een bepaalde saus wel die ze bij ons niet meer hebben, jij komt hier vandaan?'
'Ja, ik kwam toevallig door (naam dorp) en moest nog boodschappen doen,jij woont hier in het dorp?'
Het is niet zo moeilijk...
'Jullie zijn zielig, ik ben tof'quote:Op zondag 27 september 2015 19:48 schreef Mystikvm het volgende:
Het is wel weer de treurwilgenshow hier.
'Ik wil niet verhuizen'
'Ik ben lelijk'
'Vrouwen kiezen voor buitenlanders'
Nee hoor. Bij jou?quote:Op zondag 27 september 2015 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er weer wat voorgevallen waarom je nu zo gepikeerd reageert?
Tja jij regelt gewoon alles in het cafe he. Moeten ze je wel onthouden natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er moet toch altijd een excuus zijn waarom al die vrouwen jou niet willen.
En ja, voor de 1 is t moeilijker dan voor een ander, maar eigenlijk zou t iedereen toch moeten kunnen lukken. Zelfs ik heb de hoop nog niet opgegeven
Ik reageer niet gepikeerd, hoor. Voel me prima.quote:
Ja, maar ook toen ik dat niet deed reisde ik veel af.quote:
Leuk enzo, maar dat is ook enkel seks en leuk (evt) voor een avond.quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Faxie het volgende:
Tja jij regelt gewoon alles in het cafe he. Moeten ze je wel onthouden natuurlijk.
hmm da helpt ook niet mee inderdaad. Ben zelf ook niet Superknap, maar ook niet heel lelijk of zo en mij is het ook geluktquote:
Lekker rondneuken tot er eentje blijft plakken tochquote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, maar ook toen ik dat niet deed reisde ik veel af.
zou jij dat ook willen?quote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker rondneuken tot er eentje blijft plakken toch
Jij bent dan ook een vrouwquote:Op zondag 27 september 2015 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ja, voor de 1 is t moeilijker dan voor een ander, maar eigenlijk zou t iedereen toch moeten kunnen lukken. Zelfs ik heb de hoop nog niet opgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt dat wat uit dan? Het gaat om t eerste contact leggen, dat is voor jou lastiger door jouw locatie dus help je dat een beetje mee met zoiets.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 27 september 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouwJa dus? Betekent idd gelijk dat ik de ene relatie naar de ander hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die excuses zijn zo vermoeiend. Allemaal mensen die hebben wat zij willen, die ze nota bene uitleggen wat ze doen en zelf tijd willen investeren in het helpen, en elke keer weer draait de discussie uit op hetzelfde: lekker de schuld buiten jezelf plaatsen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een slecht karakterquote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef curs3s het volgende:
[..]
hmm da helpt ook niet mee inderdaad. Ben zelf ook niet Superknap, maar ook niet heel lelijk of zo en mij is het ook gelukt
Gewoon doorzetten tot je een blijvertje hebtquote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk enzo, maar dat is ook enkel seks en leuk (evt) voor een avond.
Ben ik ook wel klaar mee momenteel.
Hap hap...Ik was niet serieus cue, dat antwoord is iets dat sommige mensen die zelf niemand kunnen vinden (om wat voor reden dan ook) steeds zeggen, niet wat ik zelf denk. Ik snap wel dat je liever iets structureels vind, en dat komt vast ook wel weer jou kennende.quote:Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Betekent idd gelijk dat ik de ene relatie naar de ander heb
Nee, dat had je al kunnen lezen.quote:
quote:Op zondag 27 september 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouwJa bij eerste contact gelijk een leugen vertellen, hoe klein dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maakt dat wat uit dan? Het gaat om t eerste contact leggen, dat is voor jou lastiger door jouw locatie dus help je dat een beetje mee met zoiets.![]()
![]()
Ik snap ook wel dat t irritant is als men aangeeft dat je enorm uit je comfort moet komen om er evt wat aan te veranderen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die excuses zijn zo vermoeiend. Allemaal mensen die hebben wat zij willen, die ze nota bene uitleggen wat ze doen en zelf tijd willen investeren in het helpen, en elke keer weer draait de discussie uit op hetzelfde: lekker de schuld buiten jezelf plaatsen.
En jezelf vergelijken met het afvoerputje hier is jezelf grandioos tekort doen.
ik ben pas 2 dagen lid hierquote:Op zondag 27 september 2015 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat had je al kunnen lezen.
Maar dat schijnt vreemd te zijn in de maatschappij van tegenwoordig. Misschien is dat wel het probleem.
Weet wel dat ik vroeger genoeg potentiele kansen heb laten liggen vanwege dat.
Ik weet dat je niet serieus was, maakt t niet een minder irritante opmerking.quote:Op zondag 27 september 2015 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Hap hap...Ik was niet serieus cue, dat antwoord is iets dat sommige mensen die zelf niemand kunnen vinden (om wat voor reden dan ook) steeds zeggen, niet wat ik zelf denk. Ik snap wel dat je liever iets structureels vind, en dat komt vast ook wel weer jou kennende.
Doe maar niet want dan kom je in de vicieuze cirkel terechtquote:Op zondag 27 september 2015 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat t irritant is als men aangeeft dat je enorm uit je comfort moet komen om er evt wat aan te veranderen.
En dat t zelfs dan niet lukt.
Ach, ik doe gewoon even mee in t zelfmedelijden. Mag wel weer eens een keer vind ik
Nah ik heb andere prioriteiten momenteel.quote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker rondneuken tot er eentje blijft plakken toch
Jij generaliseerd enorm nu en dag weet je ook.quote:Op zondag 27 september 2015 19:57 schreef Faxie het volgende:
Gewoon doorzetten tot je een blijvertje hebtDoet de rest toch ook
Morgen is ie weer weg hoorquote:Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe maar niet want dan kom je in de vicieuze cirkel terecht
Ow je bent er niet mee bezig? Juist dan komen ze op je af hoorquote:Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Nah ik heb andere prioriteiten momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel mij neger
Als je een beetje oplet kan je zien dat het meer regel dan uitzondering is.quote:Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij generaliseerd enorm nu en dag weet je ook.
En ja dat kan een methode zijn als je daar zelf ook zin in hebt.
quote:Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef pluff het volgende:
Faxie. Echt prostituees naar je huis laten komen. Het is echt zo makkelijk!:Voor 200 euro heb je ook een jaarabbo op de sportschool.... lijkt me betere besteding dan dat ene uurtje en daarna weer alleen zijn tot je je portemonnee trekt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je niet stiekem jaloers?quote:Op zondag 27 september 2015 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een beetje oplet kan je zien dat het meer regel dan uitzondering is.
"Sport" je niet liever in bed met een prostituee dan in een sportschool? Ik welquote:Op zondag 27 september 2015 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor 200 euro heb je ook een jaarabbo op de sportschool.... lijkt me betere besteding dan dat ene uurtje en daarna weer alleen zijn tot je je portemonnee trekt..
ik zou nooit seks hebben met een prostituee.dat is nog enger dan een vrouw proberen te versieren in de kroeg. Maar goed, ik wens jullie allemaal veel succes! Hopp dat jullie nog goede tips krijgenquote:Op zondag 27 september 2015 20:06 schreef pluff het volgende:
[..]
"Sport" je niet liever in bed met een prostituee dan in de sportschool? Ik wel
Zijn ouders zijn thuis.quote:Op zondag 27 september 2015 20:06 schreef pluff het volgende:
[..]
"Sport" je niet liever in bed met een prostituee dan in een sportschool? Ik wel
Tja, hij was niet irritant bedoeld, dat soort dingen hoor ik zelf al vaak zat en zijn vervelend. Ach, laat ook maar. Dit topicquote:Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet serieus was, maakt t niet een minder irritante opmerking.
Zo goed ken je mr niet, dus denk niet dat je daar iets over kan zegge .
Dus ondanks je t zelf vervelend vindt doe je t zelf ook maarquote:Op zondag 27 september 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, hij was niet irritant bedoeld, dat soort dingen hoor ik zelf al vaak zat en zijn vervelend. Ach, laat ook maar. Dit topic
Nee want ik bewandel die weg bewust niet, ook al doet m'n 'Fok reputatie' anders geloven. Ligt er ook maar net aan in welk topic je meeleest en welke haters zitten te roddelen in DMquote:
Je zou bijna zeggen dat hij stiekem vrouw isquote:Op zondag 27 september 2015 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus ondanks je t zelf vervelend vindt doe je t zelf ook maar![]()
Logisch
ik ken je reputatie niet. Maar is goed dat je je eigen pad bewandeld!quote:Op zondag 27 september 2015 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want ik bewandel die weg bewust niet, ook al doet m'n 'Fok reputatie' anders geloven. Ligt er ook maar net aan in welk topic je meeleest en welke haters zitten te roddelen in DM
hoe weet jij dat? Want ik kan t me écht niet voorstellen...quote:
Ik heb pluff meerdere keren ontmoet. Hij is geen troll.quote:Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Want ik kan t me écht niet voorstellen...![]()
Misschien is dat niet erg trouwens.
Meerdere keren gemeetquote:Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Want ik kan t me écht niet voorstellen...![]()
Misschien is dat niet erg trouwens.
Succesvol pad jaquote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef curs3s het volgende:
[..]
ik ken je reputatie niet. Maar is goed dat je je eigen pad bewandeld!
En toch zijn er zat users die zich een stuk kanslozer gedragen en toch een relatie hebben. Gek...quote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
En dan ben je rond de 35 en dan gedraag je je zo op een forum. Triest.
Ik snap volgens mij waarom het Faxie niet lukt
ben je wellicht autistisch? Serieuze vraag!quote:Op zondag 27 september 2015 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch zijn er zat users die zich een stuk kanslozer gedragen en toch een relatie hebben. Gek...
Wat wil je nou precies met dit soort uitspraken?quote:Op zondag 27 september 2015 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch zijn er zat users die zich een stuk kanslozer gedragen en toch een relatie hebben. Gek...
dan ben je ws ook wel wat kieskeurigquote:Op zondag 27 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maarja, moet je dan minder t kieskeurig worden?quote:Op zondag 27 september 2015 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je ws ook wel wat kieskeurig
Is je verloofde uit het buitenland niet ook een soort golddigger dan?quote:Op zondag 27 september 2015 20:07 schreef curs3s het volgende:
[..]
ik zou nooit seks hebben met een prostituee.dat is nog enger dan een vrouw proberen te versieren in de kroeg. Maar goed, ik wens jullie allemaal veel succes! Hopp dat jullie nog goede tips krijgen
Faxie. Echt prostituees naar je huis laten komen. Het is echt zo makkelijk!:Wat is makkelijk? Seks met ze hebben? Ja duh, daar betaal je ze voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat je dit zo zegt is ook wel gemeen.quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is je verloofde uit het buitenland niet ook een soort golddigger dan?
ze verdient als juriste meer dan ik. Zelfs in haar thuisland.quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is je verloofde uit het buitenland niet ook een soort golddigger dan?
Het ontmoeten is makkelijk en seks is leuk.quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is makkelijk? Seks met ze hebben? Ja duh, daar betaal je ze voor.
Maar t heeft niets met versieren of relaties te makenquote:Op zondag 27 september 2015 20:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Het ontmoeten is makkelijk en seks is leuk.
Ik denk dat je haar alsnog kan versieren als je goed genoeg bent en dat dan een relatie ook mogelijk is.quote:Op zondag 27 september 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar t heeft niets met versieren of relaties te maken
Faxie. Echt prostituees naar je huis laten komen. Het is echt zo makkelijk!:je weet ook waarom het zo gemakkelijk is toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat t geen date is oid
compact en kleverig.
Kan ja, maar t gaat verder dan dat t makkelijk is om iemand thuis te krijgen, immers betaal je daarvoorquote:Op zondag 27 september 2015 20:47 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar alsnog kan versieren als je goed genoeg bent en dat dan een relatie ook mogelijk is.
Surrogaat-intimiteit.quote:Op zondag 27 september 2015 20:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Het ontmoeten is makkelijk en seks is leuk.
dat doet pijnquote:Op zondag 27 september 2015 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat hij stiekem vrouw is
Vraag dat aan SVquote:Op zondag 27 september 2015 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies met dit soort uitspraken?
zeg me dat t niet zo isquote:Op zondag 27 september 2015 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb pluff meerdere keren ontmoet. Hij is geen troll.
Neuh niet zo erg. Maar er lopen gewoon bijna geen jonge dames te winkelen hier. Allemaal huisvrouwen, Polen en oudjes.quote:Op zondag 27 september 2015 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je ws ook wel wat kieskeurig
Dan zal ik niet bevooroordeeld zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 20:43 schreef curs3s het volgende:
[..]
ze verdient als juriste meer dan ik. Zelfs in haar thuisland.
Ik vraag het.quote:Op zondag 27 september 2015 20:43 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ah, dat je dit zo zegt is ook wel gemeen.
Hoelang moet je elkaar kennen voordat je echte intimiteit hebt dan? Seks en open gesprekken voeren met prostituees zijn m.i. precies hetzelfde als bij daten zonder al een diepe relatie en dan seks.quote:
En hoe.quote:Op zondag 27 september 2015 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal ik niet bevooroordeeld zijn.
[..]
Ik vraag het.
Intimiteit als in seks? Weet niet, denk 4/5 maanden daten? Maar dat is mijn meningquote:Op zondag 27 september 2015 20:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoelang moet je elkaar kennen voordat je echte intimiteit hebt dan? Seks en open gesprekken voeren met prostituees zijn m.i. precies hetzelfde als bij daten zonder al diepe relatie en dan seks.
Ik vraag het jou. Serieus, wat hoop je nou te bereiken met dat cynische gezuig? Hoop je dat we zeggen: "Faxie sorry, onze tips waren nutteloos. Geen idee waarom vrouwen je niet willen. Kuthoeren."quote:
Dat is best lang. Maar het is per persoon verschillend.quote:Op zondag 27 september 2015 20:54 schreef curs3s het volgende:
[..]
Intimiteit als in seks? Weet niet, denk 4/5 maanden daten? Maar dat is mijn mening
misschien.quote:Op zondag 27 september 2015 20:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maarja, moet je dan minder t kieskeurig worden?
Dan spreek je de waarheid maar denkt ze dat je liegtquote:Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
' geen leuke vrouwen bij ons in de supermarkt' knipoog
Je betaalt niet voor oprechte intimiteit.quote:Op zondag 27 september 2015 20:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoelang moet je elkaar kennen voordat je echte intimiteit hebt dan? Seks en open gesprekken voeren met prostituees zijn m.i. precies hetzelfde als bij daten zonder al een diepe relatie en dan seks.
nee, want je betaalt ervoor. Voor een spel, een act, een ervaring.quote:Op zondag 27 september 2015 20:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoelang moet je elkaar kennen voordat je echte intimiteit hebt dan? Seks en open gesprekken voeren met prostituees zijn m.i. precies hetzelfde als bij daten zonder al een diepe relatie en dan seks.
quote:Op zondag 27 september 2015 20:55 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dat is best lang. Maar het is per persoon verschillend.
Ik denk ook dat het eerder uitzondering is dat men 4 maanden wacht met seks. Gewoon daten en zosnel mogelijk seks hebben en zien of je bij elkaar blijft plakken is normaal/ de norm..... Ik denk dat (betaald) afspreken/daten met prostituees eigenlijk daarom ook heel goed mogelijk is.quote:Op zondag 27 september 2015 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een beetje oplet kan je zien dat het meer regel dan uitzondering is.
Maar dat komt in zijn geval ook door z'n dorpquote:Op zondag 27 september 2015 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien.
Ik heb dat probleem nooit gehad, dus ik weet het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat t moeilijk is als je, qua uiterlijk, maar 3 mensen per jaar tegenkomt die je leuk genoeg vindt.
Misschien dat t dan wel handig is als je wat gemakkelijker wordt qua uiterlijk.
Mensen die je leert kennen en graag mag, worden vaak vanzelf ook leuker om te zien. Als je van je stoel geblazen wil worden bij de eerste blik, dat is vrij uitzonderlijk.
En als je elkaar maandenlang afentoe ziet zonder dat het ergens op stukloopt ben je eigenlijk gewoon aan het daten vind ik. Er zijn toch wel prostituees die relaties beginnen met leuke klanten als het echt klikt enzo!? Liefde overwint allesquote:Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, want je betaalt ervoor. Voor een spel, een act, een ervaring.
ja, daarom, dat is wel n grappige opening.quote:Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan spreek je de waarheid maar denkt ze dat je liegt
maar een relatie zul je er niet mee krijgen. Het is hun werk om je liefje te zijn. voor geldquote:Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ook dat het eerder uitzondering is dat men 4 maanden wacht met seks. Gewoon daten en zosnel mogelijk seks hebben en zien of je bij elkaar blijft plakken..... Ik denk dat (betaald) afspreken/daten met prostituees eigenlijk daarom ook heel goed mogelijk is.
Vooroordeel, want wat als je elkaar wederzijds leuk vind en prive met elkaar begint om te gaan.quote:Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef curs3s het volgende:
[..]
maar een relatie zul je er niet mee krijgen. Het is hun werk om je liefje te zijn. voor geld
Ja hoor.quote:Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef pluff het volgende:
[..]
En als je elkaar maandenlang ziet zonder dat het ergens op stukloopt ben je eigenlijk gewoon aan het daten vind ik. Er zijn toch wel prostituees die relaties beginnen met leuke klanten als het echt klikt enzo!? Liefde overwint alles
yeah rightquote:Op zondag 27 september 2015 21:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Vooroordeel, want wat als je elkaar wederzijds leuk vind en prive met elkaar begint om te gaan.
Mits zonder geldtransacties of sigaretten of andere goederen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Vooroordeel, want wat als je elkaar wederzijds leuk vind en prive met elkaar begint om te gaan.
ik wel.quote:Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat komt in zijn geval ook door z'n dorp
Ben t zelf met je eens dat iemand mooier wordt of kan worden als je diegene leuker begint te vinden.
Toch zijn er grenzen. Iemand die ik niet aantrekkelijk vind, is nooit aantrekkelijk geworden in mijn ervaring.
Twijfel gevallen zijn er wel eens geweest, maar ook daar toch allemaal net niet.
Vind t zelf iets lastigs
quote:Op zondag 27 september 2015 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag het jou. Serieus, wat hoop je nou te bereiken met dat cynische gezuig? Hoop je dat we zeggen: "Faxie sorry, onze tips waren nutteloos. Geen idee waarom vrouwen je niet willen. Kuthoeren."
Als je betaalt noemt men dat gewoon een vaste klant.quote:Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef pluff het volgende:
[..]
En als je elkaar maandenlang afentoe ziet zonder dat het ergens op stukloopt ben je eigenlijk gewoon aan het daten vind ik. Er zijn toch wel prostituees die relaties beginnen met leuke klanten als het echt klikt enzo!? Liefde overwint alles
Dat is bij mij vaak tijdelijk, daarna vind ik ze leuker als gewone vrienden.quote:Op zondag 27 september 2015 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel.
Ik heb vaker gehad dat ik iemand in t begin niet echt wat vond, maar dat ik me steeds meer tot hem aangetrokken voelde terwijl ik hem leerde kennen.
Maar goed ook, want mannen die ik gelijk aantrekkelijk vind, zijn er niet zoveel.
quote:Op zondag 27 september 2015 21:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Als ik lang genoeg oefen gaat het mij uiteindelijk echt wel lukken om een echte relatie te hebben met een prostituee! De huidige(na de crackhoer) is ook al een leuk meisje enzo hoor die doet alsof ze normaal met me aan het daten is.quote:Op zondag 27 september 2015 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Prachtig hoe je dingen draait zodat ze in je kleine fantasiewereldje passen.
Troll.quote:Op zondag 27 september 2015 21:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Als ik lang genoeg oefen gaat het mij uiteindelijk echt wel lukken om een echte relatie te hebben met een prostituee! De huidige(na de crackhoer) is ook al een leuk meisje enzo hoor die doet alsof ze normaal met me aan het daten is.
Het ultieme levensdoel.quote:Op zondag 27 september 2015 21:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Als ik lang genoeg oefen gaat het mij uiteindelijk echt wel lukken om een echte relatie te hebben met een prostituee! De huidige(na de crackhoer) is ook al een leuk meisje enzo hoor die doet alsof ze normaal met me aan het daten is.
je zegt nb zélf dat ze doet alsof!quote:Op zondag 27 september 2015 21:07 schreef pluff het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2015 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zegt heel goed "ze doet alsof..." en dat is t ook natuurlijk
Dat komt door een gebrek aan mijn Nederlands. In mijn woordenboek is het wanneer iemand voor mij "alsof doet" , dat die het OOK echt kan menen maar dat ik het nooit zeker kan weten.quote:Op zondag 27 september 2015 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je zegt nb zélf dat ze doet alsof!
Je moet er in het geval van die hoeren vanuit gaan dat ze het níet echt menen en dat ook nooit gaan doen, die kans is nl zo goed als 0%quote:Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Dat komt door een gebrek aan mijn Nederlands. In mijn woordenboek is het wanneer iemand voor mij "alsof doet" , dat die het OOK echt kan menen maar dat ik het nooit zeker kan weten.
Voorbeeld:
"Jullie doen nu alsof het niet gaat lukken" Of jullie het echt menen weet ik niet, maar jullie doen alsof het niet gaat lukken.
"Krijg ik een vriendin" vind ik al zo'n vervelende uitspraak. "Hoe ontmoet ik een vrouw die bij me past" is een betere.quote:Op zondag 27 september 2015 21:13 schreef netchip het volgende:
Dit gaat allang niet meer over versiertips, maar over 'hoe krijg ik als zelfmedelijden hebbende man een vriendin'.
Flikker toch op en pak jezelf aan. Zoveel zelfmedelijden. (Niet voor pluff bedoeld, bij hem ligt het anders.)
En het elkaar in de ogen kijken dan?quote:Op zondag 27 september 2015 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ergens snap ik het wel. Als het via de normale weg niet lukt om intiem te worden met een vrouw, dan is het niet compleet vergezocht om het via een prostituee te proberen waar je wel intiem mee kunt zijn. Maar ik denk dat je daarvoor toch de vaardigheden mist, pluff. Die vrouwen worden niet zomaar verliefd op hun klant.
bijzaken. En misschien dat prostituees lagere eisen hebben gezien ze zelf meestal in de shit hebben gezeten(figuurlijk)quote:Daarbij is het nog maar de vraag hoe lang zoiets stand houdt, aangezien je totaal geen leven en toekomstperspectief hebt op dit moment.
Dat is het punt ook, het grote deel boeit het geen donder of die vrouw bij hem past.quote:Op zondag 27 september 2015 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Krijg ik een vriendin" vind ik al zo'n vervelende uitspraak. "Hoe ontmoet ik een vrouw die bij me past" is een betere.
op sommige potjes passen geen dekseltjesquote:Op zondag 27 september 2015 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Krijg ik een vriendin" vind ik al zo'n vervelende uitspraak. "Hoe ontmoet ik een vrouw die bij me past" is een betere.
Kan iedereen wel in de ogen kijken, betekent niet dat ik er verliefd door word.quote:Op zondag 27 september 2015 21:15 schreef pluff het volgende:
[..]
En het elkaar in de ogen kijken dan?
Wat denk je toch goed na over de lange termijn van dingen.quote:bijzaken.
Geef het nog 15 jaarquote:Op zondag 27 september 2015 21:13 schreef netchip het volgende:
Dit gaat allang niet meer over versiertips, maar over 'hoe krijg ik als zelfmedelijden hebbende man een vriendin'.
Flikker toch op en pak jezelf aan. Zoveel zelfmedelijden. (Niet voor pluff bedoeld, bij hem ligt het anders.)
Ehm, nee pluff sorry...Een prostituee word betaald om seks/gesprekken te hebben, een 'vrijwillige date' is bij jou omdat ze daarvoor kiest en jou leuk genoeg vind.quote:Op zondag 27 september 2015 20:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Dan berust je toch lekker in het feit dat je alleen blijft. Die negativiteit heeft niemand wat aan, incl jezelf.quote:
voor altijd alleen zijn is ook niet erg. er zijn genoeg mensen die nooit een relatie zullen hebben maar zich wel kunnen vermaken.quote:
Dat doe ik tochquote:Op zondag 27 september 2015 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan berust je toch lekker in het feit dat je alleen blijft. Die negativiteit heeft niemand wat aan, incl jezelf.
Vroeg of laat breken zequote:Op zondag 27 september 2015 21:20 schreef curs3s het volgende:
[..]
voor altijd alleen zijn is ook niet erg. er zijn genoeg mensen die nooit een relatie zullen hebben maar zich wel kunnen vermaken.
Daar heb ik ook een hekel aan. Je moet dan ook niet positief of negatief zijn, je moet analyseren waar de knelpunten liggen, en die verhelpen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik toch![]()
Die naieve positiviteit vind ik ook om te kotsen
2,3 Kinderen, labrador, vinex wijkje... het ultieme gelukquote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Over 15 jaar ben ik misschien wel getrouwd.
Maar dat is dan vaak bewust.quote:Op zondag 27 september 2015 21:20 schreef curs3s het volgende:
[..]
voor altijd alleen zijn is ook niet erg. er zijn genoeg mensen die nooit een relatie zullen hebben maar zich wel kunnen vermaken.
Als je er zelf geen vertrouwen in hebt sta je sowieso al met 1-0 achter. Vind je het heel gek dat mensen proberen een beetje optimistisch te blijven? Misschien zouden ze dat in jouw situatie ook niet meer zijn, geen idee. Maar ik begrijp echt niet waarom je iedereen zo nodig mee wil trekken in je cynisme. Verbroedering? Medeleven?quote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik toch![]()
Die naieve positiviteit vind ik ook om te kotsen
Naaah, op dit moment is mijn mening dat ik geen kinderen wil. Verder hoop ik een goede baan te krijgen en veel over de wereld te reizen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
2,3 Kinderen, labrador, vinex wijkje... het ultieme geluk
Wow, zo lang? Ik hou meestal de tweede of derde date aan, tenzij het gewoon niet goed voelt, maar dan komt t er sowieso niet (meer) van.quote:Op zondag 27 september 2015 20:54 schreef curs3s het volgende:
[..]
Intimiteit als in seks? Weet niet, denk 4/5 maanden daten? Maar dat is mijn mening
Als je zo weinig interessante mensen ontmoet vraag ik me af hoe kritisch je bent...quote:Op zondag 27 september 2015 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien.
Ik heb dat probleem nooit gehad, dus ik weet het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat t moeilijk is als je, qua uiterlijk, maar 3 mensen per jaar tegenkomt die je leuk genoeg vindt.
Misschien dat t dan wel handig is als je wat gemakkelijker wordt qua uiterlijk.
Mensen die je leert kennen en graag mag, worden vaak vanzelf ook leuker om te zien. Als je van je stoel geblazen wil worden bij de eerste blik, dat is vrij uitzonderlijk.
Dat dusquote:Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor oprechte intimiteit.
Niet erg? Ik kan weinig dingen opnoemen die erger zijn. (m.u.v. je gezondheid dan)quote:Op zondag 27 september 2015 21:20 schreef curs3s het volgende:
voor altijd alleen zijn is ook niet erg.
Als je gelukkig bent, wat is het probleem precies dan?quote:Op zondag 27 september 2015 21:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Niet erg? Ik kan weinig dingen opnoemen die erger zijn. (m.u.v. je gezondheid dan)
Bij een vrijwillige date betaal je met aandacht. Vrouwen leven op aandacht.quote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ehm, nee pluff sorry...Een prostituee word betaald om seks/gesprekken te hebben, een 'vrijwillige date' is bij jou omdat ze daarvoor kiest en jou leuk genoeg vind.
Ik zou nooit (heel) gelukkig worden alleen zonder intimiteit.quote:Op zondag 27 september 2015 21:25 schreef netchip het volgende:
[..]
Als je gelukkig bent, wat is het probleem precies dan?
Jouw opmerkingen altijd.quote:Op zondag 27 september 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij een vrijwillige date betaal je met aandacht. Vrouwen leven op aandacht.
Dekseltjes passen nooit in een relatiequote:Op zondag 27 september 2015 21:16 schreef curs3s het volgende:
[..]
op sommige potjes passen geen dekseltjes
Overdrijf niet zo. Genoeg alleenstaanden die toch echt niet alleen zijn, maar een rijk sociaal leven hebben met vrienden en familie en gewoon echt niet anders willen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Niet erg? Ik kan weinig dingen opnoemen die erger zijn. (m.u.v. je gezondheid dan)
Het lijkt mij verschrikkelijk. Maar echt alleen ben je pas als je verder ook geen familie of contacten hebt.quote:Op zondag 27 september 2015 21:20 schreef curs3s het volgende:
[..]
Oh? Dat je geen relatie hebt, hoeft niet te betekenen dat je geen intimiteit hebt, he?quote:Op zondag 27 september 2015 21:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zou nooit (heel) gelukkig worden alleen zonder intimiteit.
Het is niet altijd waar hoor. De vrouwen waar pluff mee date leven op crack, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 september 2015 21:26 schreef netchip het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen altijd.Die cynische ondertoon ook.
Het lijkt je verschrikkelijk om nooit meer een relatie te hebben?quote:Op zondag 27 september 2015 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt mij verschrikkelijk. Maar echt alleen ben je pas als je verder ook geen familie of contacten hebt.
Doet me denken aanquote:Op zondag 27 september 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Optimisme leidt tot teleurstellingquote:Op zondag 27 september 2015 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je er zelf geen vertrouwen in hebt sta je sowieso al met 1-0 achter. Vind je het heel gek dat mensen proberen een beetje optimistisch te blijven? Misschien zouden ze dat in jouw situatie ook niet meer zijn, geen idee. Maar ik begrijp echt niet waarom je iedereen zo nodig mee wil trekken in je cynisme. Verbroedering? Medeleven?
Ja ik had ook zo'n oom. Nee relatie is niks voor mij. Sinds kort op zijn 60e zijn eerste vriendin en hij is nog nooit zo gelukkig geweest.quote:Op zondag 27 september 2015 21:26 schreef Rucola het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Genoeg alleenstaanden die toch echt niet alleen zijn, maar een rijk sociaal leven hebben met vrienden en familie en gewoon echt niet anders willen.
is dat tegen mij?quote:Op zondag 27 september 2015 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Wow, zo lang? Ik hou meestal de tweede of derde date aan, tenzij het gewoon niet goed voelt, maar dan komt t er sowieso niet (meer) van.
[..]
Als je zo weinig interessante mensen ontmoet vraag ik me af hoe kritisch je bent...
[..]
Dat dus
Wat erg. Maar leuk.quote:Op zondag 27 september 2015 21:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik had ook zo'n oom. Nee relatie is niks voor mij. Sinds kort op zijn 60e zijn eerste vriendin en hij is nog nooit zo gelukkig geweest.
Crackhoertjes.quote:Op zondag 27 september 2015 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet altijd waar hoor. De vrouwen waar pluff mee date leven op crack, bijvoorbeeld.
Dat dus. Ik ben voor weinig dingen bang en heb weinig angsten, maar voor eeuwig alleen blijven is daar helaas wel een van. Al ga ik er niet vanuit dat dat gebeurdquote:Op zondag 27 september 2015 21:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan monetair betalen in mijn ogenquote:Op zondag 27 september 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En toch zijn er ondanks dat ze dat meestal niet zullen erkennen ook bij hen echt wel momenten dat ze eenzaam zijn en zouden willen dat het anders is.quote:Op zondag 27 september 2015 21:26 schreef Rucola het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Genoeg alleenstaanden die toch echt niet alleen zijn, maar een rijk sociaal leven hebben met vrienden en familie en gewoon echt niet anders willen.
Oh?quote:Op zondag 27 september 2015 21:27 schreef netchip het volgende:
[..]
Oh? Dat je geen relatie hebt, hoeft niet te betekenen dat je geen intimiteit hebt, he?
Je moet gewoon niet voor andere mensen spreken denk ik.quote:Op zondag 27 september 2015 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben voor weinig dingen bang en heb weinig angsten, maar voor eeuwig alleen blijven is daar helaas wel een van. Al ga ik er niet vanuit dat dat gebeurd
[..]
Dat is toch wat anders dan monetair betalen in mijn ogen
[..]
En toch zijn er ondanks dat ze dat meestal niet zullen erkennen ook bij hen echt wel momenten dat ze eenzaam zijn en zouden willen dat het anders is.
[..]
Oh?
Nooit gehoord van gescheiden moeders die de halve buurt afneuken?quote:Op zondag 27 september 2015 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben voor weinig dingen bang en heb weinig angsten, maar voor eeuwig alleen blijven is daar helaas wel een van. Al ga ik er niet vanuit dat dat gebeurd
[..]
[..]
En toch zijn er ondanks dat ze dat meestal niet zullen erkennen ook bij hen echt wel momenten dat ze eenzaam zijn en zouden willen dat het anders is.
[..]
Oh?
Ik vind loka's inzichten anders aardig goed. Maar aandacht geven is zo vermoeiend en als het niet klikt is aandacht geven al helemaal vermoeiend!quote:Op zondag 27 september 2015 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[ afbeelding ]
Als het niet klikt, waarom wil je dan iets met haar?quote:Op zondag 27 september 2015 21:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind loka's inzichten anders aardig goed. Maar aandacht geven is zo vermoeiend en als het niet klikt is aandacht geven al helemaal vermoeiend!
Nee, een algemene constatering op basis van jouw uitspraakquote:
Gehoord wel, al ken ik er geenquote:Op zondag 27 september 2015 21:34 schreef netchip het volgende:
[..]
Nooit gehoord van gescheiden moeders die de halve buurt afneuken?
Ehm, waar doe ik dat? Ik ken alleen gevallen waar dat zo is. Mijn eigen vader bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 september 2015 21:34 schreef Rucola het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet voor andere mensen spreken denk ik.
Ik niet. Meeste gescheiden moeders zijn gescheiden van een buitenlandse man die ze zo op hun hart heeft getrapt dat ze niets meer van alle (ook nederlandse) mannen willen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:34 schreef netchip het volgende:
[..]
Nooit gehoord van gescheiden moeders die de halve buurt afneuken?
Daarom heb ik badoo meisje die ik gratis heb geregelt ook gedumpt ("gedumpt" denk ik? Ik laat gewoon niets meer van mij horen in elk geval ben ik te lui voor)quote:Op zondag 27 september 2015 21:35 schreef netchip het volgende:
[..]
Als het niet klikt, waarom wil je dan iets met haar?
In het bericht waar je wordt gequote. Ik ken er eentje die echt geen relatie (meer) wil, bewust, en heel gelukkig is. En ook echt een leuk leven heeft. Het kan, ligt aan de persoon. Ik moet er zelf niet aan denken echt iemand nodig te hebben om gelukkiger te zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, een algemene constatering op basis van jouw uitspraak
[..]
Gehoord wel, al ken ik er geen
[..]
Ehm, waar doe ik dat? Ik ken alleen gevallen waar dat zo is. Mijn eigen vader bijvoorbeeld.
Alleen oud worden.quote:Op zondag 27 september 2015 21:29 schreef Rucola het volgende:
[..]
Het lijkt je verschrikkelijk om nooit meer een relatie te hebben?
Als ik zo'n denkwijze heb, ga ik heel hard aan mezelf werken om gelukkig te zijn met mezelf, m'n vrienden/familie en leren mezelf te vermaken. Leuk hoe iedereen daar zo anders in is.
En dit is zo'n typische uitspraak van mensen die aannemen dat het daar om te doen isquote:Op zondag 27 september 2015 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[ afbeelding ]
dat is niet waar.quote:Op zondag 27 september 2015 21:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik niet. Meeste gescheiden moeders zijn gescheiden van een buitenlandse man die ze zo op hun hart heeft getrapt dat ze niets meer van alle (ook nederlandse) mannen willen.
Hier ook een oom die behoorlijk vreemd is, altijd vrijgezel, en op z'n 50e nog trouwde. Met iemand die net zo vreemd is..quote:Op zondag 27 september 2015 21:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik had ook zo'n oom. Nee relatie is niks voor mij. Sinds kort op zijn 60e zijn eerste vriendin en hij is nog nooit zo gelukkig geweest.
Dat dusquote:Op zondag 27 september 2015 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen oud worden.
Ach, ik wilde vroeger niet eens een relatie. Het is net wat je wil in het leven. Kinderwens? Dromen over een gezinnetje? Dan is het best verschrikkelijk als dat niet lukt. Maar een scenario waar iedereen om je heen kinderen krijgt en daar druk mee is, terwijl jij thuis komt in een leeg huis en wakker wordt in een leeg bed, waarbij je échte intimiteit moet missen omdat je geen seks hebt met een persoon waar je close mee bent, dat lijkt me een redelijk gemis.
Wat fijn voor je dat je daar geen moeite mee zou hebben.
Lijkt me nog best moeilijk er dan nog aan te wennen, iemand die je op de vingers kijkt enzo.quote:Op zondag 27 september 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier ook een oom die behoorlijk vreemd is, altijd vrijgezel, en op z'n 50e nog trouwde. Met iemand die net zo vreemd is..
Ik zou me op iets anders storten, en vooral de negatieve kant van een gezin hebben, gaan bekijken. Dingen moet je positief inzien.quote:Op zondag 27 september 2015 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen oud worden.
Ach, ik wilde vroeger niet eens een relatie. Het is net wat je wil in het leven. Kinderwens? Dromen over een gezinnetje? Dan is het best verschrikkelijk als dat niet lukt. Maar een scenario waar iedereen om je heen kinderen krijgt en daar druk mee is, terwijl jij thuis komt in een leeg huis en wakker wordt in een leeg bed, waarbij je échte intimiteit moet missen omdat je geen seks hebt met een persoon waar je close mee bent, dat lijkt me een redelijk gemis.
Het zit in de familie dus, dan kijken ze er bij jou niet meer raar van op.quote:Op zondag 27 september 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier ook een oom die behoorlijk vreemd is, altijd vrijgezel, en op z'n 50e nog trouwde. Met iemand die net zo vreemd is..
Voor de vrouw is dat scenario makkelijk te voorkomen. Helaas dat de vrouw is aangetrokken tot mannen die ook sneller vreemdgaan en het dan vaak ruzie's en vechten wordt.quote:
Je schrijft het aardig deprimerend op.quote:Op zondag 27 september 2015 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen oud worden.
Hoe was die vrouw toen ze jong was? Ook al vreemd? Of omdat ze vrouw is kan ze dat allemaal prima zijn zonder ergens buiten te vallen?quote:Op zondag 27 september 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
De kans is gewoon heel groot dat jij ook gelukkiger bent in een goede relatie dan zonder relatie. Daar kun je niks aan doen, dat doen de stofjes in je hoofd.quote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Rucola het volgende:
Ik moet er zelf niet aan denken echt iemand nodig te hebben om gelukkiger te zijn.
quote:Op zondag 27 september 2015 21:43 schreef Rucola het volgende:
[..]
Het zit in de familie dus, dan kijken ze er bij jou niet meer raar van op.
Jajaaa moest een beetje lachen om m'n eigen grapje.
Ja dat weet ik toch nietquote:Op zondag 27 september 2015 21:44 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe was die vrouw toen ze jong was? Ook al vreemd? Of omdat ze vrouw is kan ze dat allemaal prima zijn zonder ergens buiten te vallen?
Je neemt haar te letterlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 21:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind loka's inzichten anders aardig goed. Maar aandacht geven is zo vermoeiend en als het niet klikt is aandacht geven al helemaal vermoeiend!
Waarom zou je een relatie aangaan als je er níet gelukkiger van wordt? Het is een mooie verrijking.quote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Rucola het volgende:
[..]
In het bericht waar je wordt gequote. Ik ken er eentje die echt geen relatie (meer) wil, bewust, en heel gelukkig is. En ook echt een leuk leven heeft. Het kan, ligt aan de persoon. Ik moet er zelf niet aan denken echt iemand nodig te hebben om gelukkiger te zijn.
De kers op de taartquote:Op zondag 27 september 2015 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je een relatie aangaan als je er níet gelukkiger van wordt? Het is een mooie verrijking.
Goede observatie. Dat is meestal zo als je de negatieve kanten van iets opnoemt.quote:Op zondag 27 september 2015 21:44 schreef Rucola het volgende:
[..]
Je schrijft het aardig deprimerend op.
Goede relaties ontstaan pas als twee mensen allebei prima zonder elkaar kunnen. Ironisch gezien zijn dat dan ook de mensen die leuke relaties hebben.quote:Op zondag 27 september 2015 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh?
En dan noem je mij hard.quote:Op zondag 27 september 2015 21:43 schreef Rucola het volgende:
[..]
Het zit in de familie dus, dan kijken ze er bij jou niet meer raar van op.
Jajaaa moest een beetje lachen om m'n eigen grapje.
Er is dus altijd hoop.quote:Op zondag 27 september 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik meende het best wel oprecht.quote:Op zondag 27 september 2015 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je neemt haar te letterlijk.
Werkt dat zo bij jou ja?quote:Op zondag 27 september 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik meende het best wel oprecht.
Ik durf daar wel eerlijk over te zijn tegen mezelf ja.quote:
Heb je het hier over Nederland?quote:Op zondag 27 september 2015 21:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb een beetje een dubbel gevoel over het hele escortesverhaal. Er zijn genoeg bureau's waar je de soort ''girlfriend-experience'' krijgt (wel eens een docu over gezien). Die meisjes kunnen dan uiteindelijk ook altijd nee zeggen als ze niet willen. Ik geloof dat er dan ook echt een connectie kan worden opgebouwd. Gasten kunnen verbinding maken met vrouwen en intiem zijn, de vrouwen kunnen door hun studie heen komen. Logisch dat de behoefte er van beide kanten is.
Aan de andere kant is het wel sneu dat mensen die behoefte zelf niet kunnen vervullen. Dat we tegenwoordig mbv technologie zoveel tools hebben om in verbinding te komen met elkaar, terwijl het resultaat is dat we alleen maar eenzamer worden.
Link of rechts om, het is een toneelstuk waar je voor betaald heb. Het is 1 grote fantasie en meer niet. Jij bent er 1 van de zoveel.quote:Op zondag 27 september 2015 21:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb een beetje een dubbel gevoel over het hele escortesverhaal. Er zijn genoeg bureau's waar je de soort ''girlfriend-experience'' krijgt (wel eens een docu over gezien). Die meisjes kunnen dan uiteindelijk ook altijd nee zeggen als ze niet willen. Ik geloof dat er dan ook echt een connectie kan worden opgebouwd. Gasten kunnen verbinding maken met vrouwen en intiem zijn, de vrouwen kunnen door hun studie heen komen. Logisch dat de behoefte er van beide kanten is.
Aan de andere kant is het wel sneu dat mensen die behoefte zelf niet kunnen vervullen. Dat we tegenwoordig mbv technologie zoveel tools hebben om in verbinding te komen met elkaar, terwijl het resultaat is dat we alleen maar eenzamer worden.
Maar ik houd ook van aandacht... en ben geen vrouw. xDquote:Op zondag 27 september 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf daar wel eerlijk over te zijn tegen mezelf ja.
Lange tijd zonder aandacht werkt best negatief op mijn gemoedsrust.
Compleet mee eens.quote:Op zondag 27 september 2015 21:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Goede relaties ontstaan pas als twee mensen allebei prima zonder elkaar kunnen. Ironisch gezien zijn dat dan ook de mensen die leuke relaties hebben.
Die docu ging over een studente in Nederland ja.quote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het hier over Nederland?
Ik heb wel eens zo'n stuk over Japan gezien (of gelezen, ik weet niet meer) dat inging op de vraag waarom er steeds meer mannen zich terugtrekken in eenzaamheid.
In Nederland lijkt het nog niet zover, dus ik zou ook niet weten of we eenzamer worden. Vroeger waren er ook zat mensen die niet trouwden en kinderen kregen.
Klopt. Maar is een toneelstuk per definitie slecht als beide partijen en van profiteren?quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Link of rechts om, het is een toneelstuk waar je voor betaald heb. Het is 1 grote fantasie en meer niet. Jij bent er 1 van de zoveel.
Is ook gewoon menselijk.quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef netchip het volgende:
[..]
Maar ik houd ook van aandacht... en ben geen vrouw. xD
Oh ik zeg ook niet dat het slecht is. Maar om nou te zeggen dat die "liefde" echt is.....quote:Op zondag 27 september 2015 22:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klopt. Maar is een toneelstuk per definitie slecht als beide partijen en van profiteren?
Algemeen bekend toch? Net als dat het lijkt dat iedereen happy de peppie is op facebook door alle leuke dingen die je over iedereen kan vinden. Het geeft ook een vertekend beeld van de werkelijkheid. Zelf vind ik het moeilijk te begrijpen dat mensen het niet inzien net als dat veel mensen hun leven vergelijken met die van anderen. Ja maar die hebben het goed! Mooi huis, leuke relatie, mooie auto enz. Ja lekker belangrijk!quote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zag hier laatst een goede TEDtalk over: hoe social media ons eigenlijk alleen maar eenzamer maakt:
Dat ben jij toch ook bij je huidige vriendin?quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Link of rechts om, het is een toneelstuk waar je voor betaald heb. Het is 1 grote fantasie en meer niet. Jij bent er 1 van de zoveel.
quote:Op zondag 27 september 2015 21:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is dit een raar topic geworden
Oh vertel?quote:Op zondag 27 september 2015 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ben jij toch ook bij je huidige vriendin?
Lekker bezig.quote:Op zondag 27 september 2015 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ben jij toch ook bij je huidige vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zo nu en dan komt de ware aard van het beestje naar boven he. Dit is weer eens zo een moment. Gelukkig is hij niet door en door verzuurd.quote:
Joh? Nou ben benieuwd, laat dat eens even zien dan?quote:
Ja blabla ze heeft er al tig gehad en jij ook blabla maar nu hebben jullie elkaar gevondenquote:Op zondag 27 september 2015 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ach zo nu en dan komt de ware aard van het beestje naar boven he. Dit is weer eens zo een moment. Gelukkig is hij niet door en door verzuurd.
[..]
Joh? Nou ben benieuwd, laat dat eens even zien dan?
quote:Op zondag 27 september 2015 23:57 schreef Toto69 het volgende:
Wat een drukte hier#hosselaartotsiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faxie is de nieuwe Deezer geworden. Wel een stuk actiever trouwens.quote:Op maandag 28 september 2015 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Faxie heeft vgm echt een kutleven trouwens.
Grgr
Nou ja, hij is volgens mij aardig en ziet er prima uit. Dat heeft hij dan wel weer mee.quote:Op maandag 28 september 2015 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Faxie heeft vgm echt een kutleven trouwens.
Grgr
Waarom ie dan de drang heeft zich hier vaak als een flapdrol te gedragen is dan wel vreemdquote:Op maandag 28 september 2015 00:35 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nou ja, hij is volgens mij aardig en ziet er prima uit. Dat heeft hij dan wel weer mee.
Misschien door oververmoeidheid vanwege zijn ploegendiensten?quote:Op maandag 28 september 2015 01:57 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Waarom ie dan de drang heeft zich hier vaak als een flapdrol te gedragen is dan wel vreemd
Gelukkig is mijn ervaring anders. Dan had er een stuk minder actie plaatsgevondenquote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed, het zou leuk zijn (ook in mijn geval) als de vrouw wat meer initiatief neemt, maar zo werkt het blijkbaar simpel weg niet.
Wat een drukte hierAah nu snap ik waarom je een stuk minder actief bent op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar leuk voor je![]()
En jij moet al helemaal je mond dichthouden.quote:
Nou vertel!quote:Op maandag 28 september 2015 08:21 schreef Deezertje het volgende:
Deze week een aantal veranderingen op stapel die me waarschijnlijk meer zelfvertrouwen geven!Veel hangt immers af van de eerste indruk die je vaak maar een keer krijgt
Wat een drukte hierBen echt blij voor je gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faxie laat zich weer eens kennenMisschien wil zeefje nog eens lekker aangepakt worden? Is wel een DM waard, toch?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Ik probeerde altijd bij dates de stiltes te vullen met vragen om het een of ander (welke superheldin zd zou willen zijn).quote:Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Die docu ging over een studente in Nederland ja.
Wat betreft eenzaamheid, ik denk dat dat universeel is. Het is een lastig iets om te herkennen bij jezelf, omdat het heel gevoelig ligt. Veel mensen proberen het weg te drukken (door bijvoorbeeld meteen hun telefoon erbij te pakken als er een stilte valt).
Natuurlijk kan ik niet voor iedereen oordelen, maar voor mijn gevoel maken we in het dagelijks leven minder verbinding met elkaar. Ook in Nederland.
Niks voor jou?quote:Op maandag 28 september 2015 09:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben echt blij voor je gozer![]()
Faxie laat zich weer eens kennenMisschien wil zeefje nog eens lekker aangepakt worden? Is wel een DM waard, toch?
Wat een drukte hierWat leuk Tot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Die docu ging over een studente in Nederland ja.
Wat betreft eenzaamheid, ik denk dat dat universeel is. Het is een lastig iets om te herkennen bij jezelf, omdat het heel gevoelig ligt. Veel mensen proberen het weg te drukken (door bijvoorbeeld meteen hun telefoon erbij te pakken als er een stilte valt).
Natuurlijk kan ik niet voor iedereen oordelen, maar voor mijn gevoel maken we in het dagelijks leven minder verbinding met elkaar. Ook in Nederland.
Dat had ik ook, en nog steeds wel een beetje. Ben ook erg cynisch. Maar daar moet je inderdaad mee oppassen. Als mensen je zeggen dat het teveel wordt, moet je inbinden. Dan kun je als tegenreactie wel nog cynischer gaan doen, maar daar verbeter je niks mee. Je wordt er alleen maar meer verbitterd van en uiteindelijk gewoon niet een leuk persoon.quote:Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Eerder nam ik het nog wel eens voor hem op, onder het mom van "het is z'n fok-identiteit, in het echt zal hij vast wel anders zijn" , want zo was ik eerder zelf ook ooit, dus kan daar wel inkomen.
Lekker verzuurd afreageren op fok, maar reallife best leuk zijn.
Toch heb ik wel gemerkt dat dit niet echt werkt, aangezien chagrijnig altijd op fok reageren heeft ook zo zijn doorwerking reallife, bewust en/of onbewust.
Woont wat ver weg voor een snelle wip.quote:
Tuurlijk, maar er is een verschil tussen je aanpassen aan de tijdsgeest en je erin verliezen. Zo heb ik bijvoorbeeld een vriend die echt constant op zijn telefoon zit te kijken. In de kroeg/tijdens film kijken/als je samen aan het eten bent.quote:Op maandag 28 september 2015 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, we klagen al jaren dat mensen steeds meer op zichzelf worden, maar ook vroeger werden niet zomaar spontaan praatjes in de trein gemaakt. Ik weet nog dat mensen de mobiele telefoon en het constant bereikbaar zijn zagen als voorportaal van het maatschappelijk verval. Nu is het niet meer dan normaal dat iedereen op z'n minst een mobiele telefoon heeft en wordt er over het bereikbaar zijn ook niet meer geklaagd. Zo gaat dat ook met smartphones en social media. Nu wordt er nog geklaagd, over 10 jaar ben je een stugge oldtimer als je er dan nog bezwaren tegen hebt.
Tijden veranderen en dus ook de realiteit. Je moet je gewoon aanpassen, het heeft geen zin om af te geven op de veranderende tijdsgeest.
En qua versieren helpt het ook niet als de ander steeds op zijn telefoon kijkt. Denk je al snel dat je niet interessant bent of de ander een gesprek voert op de app met zijn geliefde (wat natuurlijk niet altijd zo is)quote:Op maandag 28 september 2015 11:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er is een verschil tussen je aanpassen aan de tijdsgeest en je erin verliezen. Zo heb ik bijvoorbeeld een vriend die echt constant op zijn telefoon zit te kijken. In de kroeg/tijdens film kijken/als je samen aan het eten bent.
Soms zeg ik er ook wat van, dan helpt dat ook. Maar voor 10 minuten ofzo.
Ik werd er zelf laatst ook een keer op aangesproken in een bar, heb meteen mijn telefoon uitgezet voor de rest van de avond. Zo wil ik gewoon echt niet worden.
Lekker onzeker ben je dan als je denkt dat je niet interessant bentquote:Op maandag 28 september 2015 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En qua versieren helpt het ook niet als de ander steeds op zijn telefoon kijkt. Denk je al snel dat je niet interessant bent of de ander een gesprek voert op de app met zijn geliefde (wat natuurlijk niet altijd zo is)
quote:Op maandag 28 september 2015 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En qua versieren helpt het ook niet als de ander steeds op zijn telefoon kijkt. Denk je al snel dat je niet interessant bent of de ander een gesprek voert op de app met zijn geliefde (wat natuurlijk niet altijd zo is)
Maak me er zelf wel eens schuldig aan, maar dat is meer als het een tijdje stil is of iets. In principe probeer ik er niet te vaak op te kijken en 'mindful' te zijn van het gezelschap. Je ervaart veel meer als je niet bezig bent met whatsapp, het nemen van een goede foto voor op instagram of facebook, en gewoon geniet. Foto's maken probeer ik ook minder te doen. Je hebt uiteindelijk veel meer aan herinneringen in je hoofd dan op je telefoon.quote:Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Het is uberhaupt gewoon asociaal om tijdens een gesprek de hele tijd met je telefoon bezig te zijn. Simple as that.
Was ooit eens bij een concert, filmpjes maken en doen, toen ik bedacht.. uhm Cue.. ga gewoon eens genietenquote:Op maandag 28 september 2015 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Maak me er zelf wel eens schuldig aan, maar dat is meer als het een tijdje stil is of iets. In principe probeer ik er niet te vaak op te kijken en 'mindful' te zijn van het gezelschap. Je ervaart veel meer als je niet bezig bent met whatsapp, het nemen van een goede foto voor op instagram of facebook, en gewoon geniet. Foto's maken probeer ik ook minder te doen. Je hebt uiteindelijk veel meer aan herinneringen in je hoofd dan op je telefoon.
Op een date staat mijn telefoon meestal gewoon uitquote:Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Als een date leuk is dan kijk je niet constant op je telefoon. Een goede indicator van hoe het gaat, dus.
Haha de crackhoer heeft dat ook, ineens werd ze een keer helemaal lyrisch/boos over de telefoons. Daar stonden alle werktelefoons op trillen en die gingen de hele dag door afentoe af.quote:Op maandag 28 september 2015 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ooit eens bij een concert, filmpjes maken en doen, toen ik bedacht.. uhm Cue.. ga gewoon eens genieten
Telefoon weggedaan en toen ook echt genoten van het concert. Door een schermpje genieten is toch enorm anders + bezig zijn met of t er wel goed op staat etc etc.
Verder met ook_gek eens.. Natuurlijk mag je wel eens op je telefoon kijken / reageren op een appje. Maar dat is wat anders dan een heel gesprek met iemand op de app hebben, terwijl je nog bezig bent met een ander gesprek irl. Of een gezellige avond hebt.
Kan me zelf best storen aan het eeuwige getril van sommige telefoons, zet dan gewoon het gelui + tril uit
KAn je hem niet beter aan hebben zodat ALS er een berichtje is of je wordt gebeld het lijkt alsof je vrienden hebt?quote:Op maandag 28 september 2015 13:49 schreef yats het volgende:
[..]
Op een date staat mijn telefoon meestal gewoon uit
Lyrisch is positiefquote:Op maandag 28 september 2015 14:08 schreef pluff het volgende:
[..]
Haha de crackhoer heeft dat ook, ineens werd ze een keer helemaal lyrisch/boos over de telefoons. Daar stonden alle werktelefoons op trillen en die gingen de hele dag door afentoe af.. Klonk ook heel verrot alsof het trilmechaniekje al aardig versleten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |