abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156442551
Deze week een aantal veranderingen op stapel die me waarschijnlijk meer zelfvertrouwen geven! :) Veel hangt immers af van de eerste indruk die je vaak maar een keer krijgt ;)
  maandag 28 september 2015 @ 08:25:03 #277
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156442573
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Rot dan op :)
En jij moet al helemaal je mond dichthouden.
Geen dank.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  maandag 28 september 2015 @ 08:25:41 #278
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156442580
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:21 schreef Deezertje het volgende:
Deze week een aantal veranderingen op stapel die me waarschijnlijk meer zelfvertrouwen geven! :) Veel hangt immers af van de eerste indruk die je vaak maar een keer krijgt ;)
Nou vertel!

@ Toto: Gefeliciteerd! Vind het heel leuk voor je :)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  maandag 28 september 2015 @ 09:13:23 #279
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156442929
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:57 schreef Toto69 het volgende:
Wat een drukte hier :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben echt blij voor je gozer *O*

Faxie laat zich weer eens kennen :') Misschien wil zeefje nog eens lekker aangepakt worden? Is wel een DM waard, toch? :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 28 september 2015 @ 09:14:26 #280
416020 K44S
The bearded man
pi_156442945
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Die docu ging over een studente in Nederland ja.

Wat betreft eenzaamheid, ik denk dat dat universeel is. Het is een lastig iets om te herkennen bij jezelf, omdat het heel gevoelig ligt. Veel mensen proberen het weg te drukken (door bijvoorbeeld meteen hun telefoon erbij te pakken als er een stilte valt).

Natuurlijk kan ik niet voor iedereen oordelen, maar voor mijn gevoel maken we in het dagelijks leven minder verbinding met elkaar. Ook in Nederland.
Ik probeerde altijd bij dates de stiltes te vullen met vragen om het een of ander (welke superheldin zd zou willen zijn).

Tegenwoordig ben ik benieuwd hoe ze het zelf oplost :).

Niet dat ik nog date..
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 28 september 2015 @ 09:19:39 #281
349633 SiIk
Echt zijde
pi_156443009
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 09:13 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ben echt blij voor je gozer *O*

Faxie laat zich weer eens kennen :') Misschien wil zeefje nog eens lekker aangepakt worden? Is wel een DM waard, toch? :)
Niks voor jou?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_156443163
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:57 schreef Toto69 het volgende:
Wat een drukte hier :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk Tot! O+
pi_156443440
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Die docu ging over een studente in Nederland ja.

Wat betreft eenzaamheid, ik denk dat dat universeel is. Het is een lastig iets om te herkennen bij jezelf, omdat het heel gevoelig ligt. Veel mensen proberen het weg te drukken (door bijvoorbeeld meteen hun telefoon erbij te pakken als er een stilte valt).

Natuurlijk kan ik niet voor iedereen oordelen, maar voor mijn gevoel maken we in het dagelijks leven minder verbinding met elkaar. Ook in Nederland.

Ik weet niet of het zo zeer eenzaamheid is, dan wel de behoefte om constant iets te doen te hebben.
pi_156443683
Ach, we klagen al jaren dat mensen steeds meer op zichzelf worden, maar ook vroeger werden niet zomaar spontaan praatjes in de trein gemaakt. Ik weet nog dat mensen de mobiele telefoon en het constant bereikbaar zijn zagen als voorportaal van het maatschappelijk verval. Nu is het niet meer dan normaal dat iedereen op z'n minst een mobiele telefoon heeft en wordt er over het bereikbaar zijn ook niet meer geklaagd. Zo gaat dat ook met smartphones en social media. Nu wordt er nog geklaagd, over 10 jaar ben je een stugge oldtimer als je er dan nog bezwaren tegen hebt.

Tijden veranderen en dus ook de realiteit. Je moet je gewoon aanpassen, het heeft geen zin om af te geven op de veranderende tijdsgeest.
pi_156443860
Oh en Faxie, ik heb me al lang ingehouden aandacht aan je te besteden, maar wil nu toch even op je gedrag ingaan.

Je zaait wat je oogst. Je bent verworden tot een treurig mannetje. Je hebt zo erg je best gedaan om je uit de markt te prijzen dat het je gelukt is, en in een soort puberaal recalcitrante tegenreactie ga je lekker tegen de anderen aanschoppen om een uitlaatklep voor je frustratie te hebben. Het komt echter alleen maar over als afgunst en jaloezie.

Dat de wereld op je neerkijkt is niet de verdienste van de anderen. Het is jouw tekortkoming, want je hebt keihard je best gedaan om jezelf als een kneus te profileren. En dat ben je dus ook geworden. Een triestig, verbitterd mannetje. Tenzij je voldoening haalt uit de diarree van kritiek die je hier altijd over je heen krijgt, kan ik je aanraden iets aan je gedrag te doen. Je kunt de schuld voor je misère bij anderen neer blijven leggen, maar ik zie niet zo goed in waarom je niet iets aan je gedrag zou willen doen als het zoveel aversie oproept. Het ligt echt niet aan anderen, het ligt aan jou.
  maandag 28 september 2015 @ 10:28:34 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156443989
Eerder nam ik het nog wel eens voor hem op, onder het mom van "het is z'n fok-identiteit, in het echt zal hij vast wel anders zijn" , want zo was ik eerder zelf ook ooit, dus kan daar wel inkomen.
Lekker verzuurd afreageren op fok, maar reallife best leuk zijn.

Toch heb ik wel gemerkt dat dit niet echt werkt, aangezien chagrijnig altijd op fok reageren heeft ook zo zijn doorwerking reallife, bewust en/of onbewust.
pi_156444186
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Eerder nam ik het nog wel eens voor hem op, onder het mom van "het is z'n fok-identiteit, in het echt zal hij vast wel anders zijn" , want zo was ik eerder zelf ook ooit, dus kan daar wel inkomen.
Lekker verzuurd afreageren op fok, maar reallife best leuk zijn.

Toch heb ik wel gemerkt dat dit niet echt werkt, aangezien chagrijnig altijd op fok reageren heeft ook zo zijn doorwerking reallife, bewust en/of onbewust.
Dat had ik ook, en nog steeds wel een beetje. Ben ook erg cynisch. Maar daar moet je inderdaad mee oppassen. Als mensen je zeggen dat het teveel wordt, moet je inbinden. Dan kun je als tegenreactie wel nog cynischer gaan doen, maar daar verbeter je niks mee. Je wordt er alleen maar meer verbitterd van en uiteindelijk gewoon niet een leuk persoon.
  maandag 28 september 2015 @ 10:56:37 #288
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156444416
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 09:19 schreef SiIk het volgende:

[..]

Niks voor jou?
Woont wat ver weg voor een snelle wip.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 28 september 2015 @ 10:58:44 #289
416020 K44S
The bearded man
pi_156444451
Rustaaaagh mensen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156444767
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, we klagen al jaren dat mensen steeds meer op zichzelf worden, maar ook vroeger werden niet zomaar spontaan praatjes in de trein gemaakt. Ik weet nog dat mensen de mobiele telefoon en het constant bereikbaar zijn zagen als voorportaal van het maatschappelijk verval. Nu is het niet meer dan normaal dat iedereen op z'n minst een mobiele telefoon heeft en wordt er over het bereikbaar zijn ook niet meer geklaagd. Zo gaat dat ook met smartphones en social media. Nu wordt er nog geklaagd, over 10 jaar ben je een stugge oldtimer als je er dan nog bezwaren tegen hebt.

Tijden veranderen en dus ook de realiteit. Je moet je gewoon aanpassen, het heeft geen zin om af te geven op de veranderende tijdsgeest.
Tuurlijk, maar er is een verschil tussen je aanpassen aan de tijdsgeest en je erin verliezen. Zo heb ik bijvoorbeeld een vriend die echt constant op zijn telefoon zit te kijken. In de kroeg/tijdens film kijken/als je samen aan het eten bent.
Soms zeg ik er ook wat van, dan helpt dat ook. Maar voor 10 minuten ofzo. :')
Ik werd er zelf laatst ook een keer op aangesproken in een bar, heb meteen mijn telefoon uitgezet voor de rest van de avond. Zo wil ik gewoon echt niet worden.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156447153
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar er is een verschil tussen je aanpassen aan de tijdsgeest en je erin verliezen. Zo heb ik bijvoorbeeld een vriend die echt constant op zijn telefoon zit te kijken. In de kroeg/tijdens film kijken/als je samen aan het eten bent.
Soms zeg ik er ook wat van, dan helpt dat ook. Maar voor 10 minuten ofzo. :')
Ik werd er zelf laatst ook een keer op aangesproken in een bar, heb meteen mijn telefoon uitgezet voor de rest van de avond. Zo wil ik gewoon echt niet worden.
En qua versieren helpt het ook niet als de ander steeds op zijn telefoon kijkt. Denk je al snel dat je niet interessant bent of de ander een gesprek voert op de app met zijn geliefde (wat natuurlijk niet altijd zo is)
  maandag 28 september 2015 @ 13:24:59 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156447190
Het hangt er bij mij van af wie er een bericht stuurt. Soms reager ik en soms later. Ik vind die hele krampachtige manier van nee niet aan je telefoon zitten tijdens een gesprek overdreven. Dat kan best wel, het is anders dan constant je telefoon vasthouden. Ik ben van mening dat mensen het telefoon gebruik overdrijven in sommige gevallen, maar het nee niet appen tijdens een gesprek enz slaan veel mense ook in door naar mijn mening.

quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 13:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En qua versieren helpt het ook niet als de ander steeds op zijn telefoon kijkt. Denk je al snel dat je niet interessant bent of de ander een gesprek voert op de app met zijn geliefde (wat natuurlijk niet altijd zo is)
Lekker onzeker ben je dan als je denkt dat je niet interessant bent :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156447191
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 13:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:') :D

Als een date leuk is dan kijk je niet constant op je telefoon. Een goede indicator van hoe het gaat, dus.
  maandag 28 september 2015 @ 13:25:46 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156447206
Het is uberhaupt gewoon asociaal om tijdens een gesprek de hele tijd met je telefoon bezig te zijn. Simple as that.
  maandag 28 september 2015 @ 13:26:36 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156447221
Vond het helemaal mooi toen ik eens hoorde over een meisje dat als ze met vriendinnen was ze appte met haar vriendje, was ze met haar vriendje, appte ze met haar vriendinnen :') echt ... why :')
pi_156447347
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Het is uberhaupt gewoon asociaal om tijdens een gesprek de hele tijd met je telefoon bezig te zijn. Simple as that.
Maak me er zelf wel eens schuldig aan, maar dat is meer als het een tijdje stil is of iets. In principe probeer ik er niet te vaak op te kijken en 'mindful' te zijn van het gezelschap. Je ervaart veel meer als je niet bezig bent met whatsapp, het nemen van een goede foto voor op instagram of facebook, en gewoon geniet. Foto's maken probeer ik ook minder te doen. Je hebt uiteindelijk veel meer aan herinneringen in je hoofd dan op je telefoon.
  maandag 28 september 2015 @ 13:37:03 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156447405
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

Maak me er zelf wel eens schuldig aan, maar dat is meer als het een tijdje stil is of iets. In principe probeer ik er niet te vaak op te kijken en 'mindful' te zijn van het gezelschap. Je ervaart veel meer als je niet bezig bent met whatsapp, het nemen van een goede foto voor op instagram of facebook, en gewoon geniet. Foto's maken probeer ik ook minder te doen. Je hebt uiteindelijk veel meer aan herinneringen in je hoofd dan op je telefoon.
Was ooit eens bij een concert, filmpjes maken en doen, toen ik bedacht.. uhm Cue.. ga gewoon eens genieten
Telefoon weggedaan en toen ook echt genoten van het concert. Door een schermpje genieten is toch enorm anders + bezig zijn met of t er wel goed op staat etc etc.

Verder met ook_gek eens.. Natuurlijk mag je wel eens op je telefoon kijken / reageren op een appje. Maar dat is wat anders dan een heel gesprek met iemand op de app hebben, terwijl je nog bezig bent met een ander gesprek irl. Of een gezellige avond hebt.

Kan me zelf best storen aan het eeuwige getril van sommige telefoons, zet dan gewoon het gelui + tril uit
  maandag 28 september 2015 @ 13:49:20 #298
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156447636
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') :D

Als een date leuk is dan kijk je niet constant op je telefoon. Een goede indicator van hoe het gaat, dus.
Op een date staat mijn telefoon meestal gewoon uit :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 28 september 2015 @ 14:08:50 #299
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156448036
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 13:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was ooit eens bij een concert, filmpjes maken en doen, toen ik bedacht.. uhm Cue.. ga gewoon eens genieten
Telefoon weggedaan en toen ook echt genoten van het concert. Door een schermpje genieten is toch enorm anders + bezig zijn met of t er wel goed op staat etc etc.

Verder met ook_gek eens.. Natuurlijk mag je wel eens op je telefoon kijken / reageren op een appje. Maar dat is wat anders dan een heel gesprek met iemand op de app hebben, terwijl je nog bezig bent met een ander gesprek irl. Of een gezellige avond hebt.

Kan me zelf best storen aan het eeuwige getril van sommige telefoons, zet dan gewoon het gelui + tril uit
Haha de crackhoer heeft dat ook, ineens werd ze een keer helemaal lyrisch/boos over de telefoons. Daar stonden alle werktelefoons op trillen en die gingen de hele dag door afentoe af. :') . Klonk ook heel verrot alsof het trilmechaniekje al aardig versleten was ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door pluff op 28-09-2015 14:14:24 ]
Ik voel mij neger
  maandag 28 september 2015 @ 14:16:41 #300
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156448159
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:49 schreef yats het volgende:

[..]

Op een date staat mijn telefoon meestal gewoon uit :@
KAn je hem niet beter aan hebben zodat ALS er een berichtje is of je wordt gebeld het lijkt alsof je vrienden hebt?
Ik voel mij neger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')