Ja, maar ook toen ik dat niet deed reisde ik veel af.quote:
Leuk enzo, maar dat is ook enkel seks en leuk (evt) voor een avond.quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Faxie het volgende:
Tja jij regelt gewoon alles in het cafe he. Moeten ze je wel onthouden natuurlijk.
hmm da helpt ook niet mee inderdaad. Ben zelf ook niet Superknap, maar ook niet heel lelijk of zo en mij is het ook geluktquote:
Lekker rondneuken tot er eentje blijft plakken tochquote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, maar ook toen ik dat niet deed reisde ik veel af.
zou jij dat ook willen?quote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker rondneuken tot er eentje blijft plakken toch
Jij bent dan ook een vrouwquote:Op zondag 27 september 2015 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er moet toch altijd een excuus zijn waarom al die vrouwen jou niet willen.
En ja, voor de 1 is t moeilijker dan voor een ander, maar eigenlijk zou t iedereen toch moeten kunnen lukken. Zelfs ik heb de hoop nog niet opgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt dat wat uit dan? Het gaat om t eerste contact leggen, dat is voor jou lastiger door jouw locatie dus help je dat een beetje mee met zoiets.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 27 september 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouwJa dus? Betekent idd gelijk dat ik de ene relatie naar de ander hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die excuses zijn zo vermoeiend. Allemaal mensen die hebben wat zij willen, die ze nota bene uitleggen wat ze doen en zelf tijd willen investeren in het helpen, en elke keer weer draait de discussie uit op hetzelfde: lekker de schuld buiten jezelf plaatsen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er moet toch altijd een excuus zijn waarom al die vrouwen jou niet willen.
En ja, voor de 1 is t moeilijker dan voor een ander, maar eigenlijk zou t iedereen toch moeten kunnen lukken. Zelfs ik heb de hoop nog niet opgegeven
Ik heb gewoon een slecht karakterquote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef curs3s het volgende:
[..]
hmm da helpt ook niet mee inderdaad. Ben zelf ook niet Superknap, maar ook niet heel lelijk of zo en mij is het ook gelukt
Gewoon doorzetten tot je een blijvertje hebtquote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk enzo, maar dat is ook enkel seks en leuk (evt) voor een avond.
Ben ik ook wel klaar mee momenteel.
Hap hap...Ik was niet serieus cue, dat antwoord is iets dat sommige mensen die zelf niemand kunnen vinden (om wat voor reden dan ook) steeds zeggen, niet wat ik zelf denk. Ik snap wel dat je liever iets structureels vind, en dat komt vast ook wel weer jou kennende.quote:Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Betekent idd gelijk dat ik de ene relatie naar de ander heb
Nee, dat had je al kunnen lezen.quote:
quote:Op zondag 27 september 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouwJa bij eerste contact gelijk een leugen vertellen, hoe klein dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maakt dat wat uit dan? Het gaat om t eerste contact leggen, dat is voor jou lastiger door jouw locatie dus help je dat een beetje mee met zoiets.![]()
![]()
Ik snap ook wel dat t irritant is als men aangeeft dat je enorm uit je comfort moet komen om er evt wat aan te veranderen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die excuses zijn zo vermoeiend. Allemaal mensen die hebben wat zij willen, die ze nota bene uitleggen wat ze doen en zelf tijd willen investeren in het helpen, en elke keer weer draait de discussie uit op hetzelfde: lekker de schuld buiten jezelf plaatsen.
En jezelf vergelijken met het afvoerputje hier is jezelf grandioos tekort doen.
ik ben pas 2 dagen lid hierquote:Op zondag 27 september 2015 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat had je al kunnen lezen.
Maar dat schijnt vreemd te zijn in de maatschappij van tegenwoordig. Misschien is dat wel het probleem.
Weet wel dat ik vroeger genoeg potentiele kansen heb laten liggen vanwege dat.
Ik weet dat je niet serieus was, maakt t niet een minder irritante opmerking.quote:Op zondag 27 september 2015 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Hap hap...Ik was niet serieus cue, dat antwoord is iets dat sommige mensen die zelf niemand kunnen vinden (om wat voor reden dan ook) steeds zeggen, niet wat ik zelf denk. Ik snap wel dat je liever iets structureels vind, en dat komt vast ook wel weer jou kennende.
Doe maar niet want dan kom je in de vicieuze cirkel terechtquote:Op zondag 27 september 2015 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat t irritant is als men aangeeft dat je enorm uit je comfort moet komen om er evt wat aan te veranderen.
En dat t zelfs dan niet lukt.
Ach, ik doe gewoon even mee in t zelfmedelijden. Mag wel weer eens een keer vind ik
Nah ik heb andere prioriteiten momenteel.quote:Op zondag 27 september 2015 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker rondneuken tot er eentje blijft plakken toch
Jij generaliseerd enorm nu en dag weet je ook.quote:Op zondag 27 september 2015 19:57 schreef Faxie het volgende:
Gewoon doorzetten tot je een blijvertje hebtDoet de rest toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |