abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 september 2015 @ 18:44:54 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156427433
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.

"Ik zie een leuk persoon, maar hoe kan ik die het hof maken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156427455
"Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips"
Maar blijkbaar worden die tips niet gegeven. Wat wel jammer is
pi_156427494
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sommigen willen een jongetje.
:')
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lees anders even een klein stukje terug....
Kort even gezocht maar kan niets vinden. Geef eens een samenvatting?
  zondag 27 september 2015 @ 18:48:09 #4
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156427513
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_156427680
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Alleen betaalde seks?
Nee _O-
pi_156427710
quote:
Even gelezen, en die laatste grafiek is wel grappig.

Ze vergeten alleen even te combineren met die andere grafiek waarbij 80% van de mannen 'below medium' scoort. Dan is die 'message rate' opeens heel anders natuurlijk.
pi_156427771
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee _O-
misschien eens proberen?
pi_156427778
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 18:56 schreef curs3s het volgende:

[..]

misschien eens proberen?
Nee, want dat had je gelezen kunnen hebben
pi_156427820
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, want dat had je gelezen kunnen hebben
wat had ik kunnen lezen?
  zondag 27 september 2015 @ 19:00:19 #10
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156427856
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 18:58 schreef curs3s het volgende:

[..]

wat had ik kunnen lezen?
Dat hij niet betaald voor seks ergens in zijn 76.701 posts.
Ik voel mij neger
pi_156427865
Terugkomend op die dorp/stad discussie: woon zelf in een dorp en merk dat hier veel stelletjes (jong en oud) zich hebben teruggetrokken. Die vinden de stad echt niks. Leven hier lekker hun leven. Maar als single guy is wonen in een dorp dus killing, want je blijft letterlijk tussen de happy family's /koppeltjes over... Op naar de stad dus, waar er inderdaad een teringlange wachtlijst is :') Of je moet je uitgeven als vluchteling nu, dan kan het ineens wel... (Amsterdam 1000 woningen (!) beschikbaar gesteld).
pi_156427895
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:00 schreef pluff het volgende:

[..]

Dat hij niet betaald voor seks ergens in zijn 76.701 posts.
Jouw 34873487443 posts gaan bijna nergens anders over :*
pi_156427941
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:00 schreef Deezertje het volgende:
Terugkomend op die dorp/stad discussie: woon zelf in een dorp en merk dat hier veel stelletjes (jong en oud) zich hebben teruggetrokken. Die vinden de stad echt niks. Leven hier lekker hun leven. Maar als single guy is wonen in een dorp dus killing, want je blijft letterlijk tussen de happy family's /koppeltjes over... Op naar de stad dus, waar er inderdaad een teringlange wachtlijst is :') Of je moet je uitgeven als vluchteling nu, dan kan het ineens wel... (Amsterdam 1000 woningen (!) beschikbaar gesteld).
wachtlijst voor sociale huur zeker? want je kunt nog altijd particulier huren. Oh in Amsterdam stellen ze kantoorruimtes beschikbaar voor de vluchteling e, als de wet het straks toelaat. Helaas mag het nog niet ivm bureaucratie
pi_156427986
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:02 schreef curs3s het volgende:

[..]

wachtlijst voor sociale huur zeker? want je kunt nog altijd particulier huren. Oh in Amsterdam stellen ze kantoorruimtes beschikbaar voor de vluchteling e, als de wet het straks toelaat. Helaas mag het nog niet ivm bureaucratie
Ja huur, dan is het nog enigszins betaalbaar als alleenstaande. Anders betaal je je blauw. Wonen in dorpjes eromheen is weer stuk goedkoper en relatief snelle doorloop... maar lever je veel in op comfort en dus ook je medemens. Wil gewoon in een stad wonen ervaren, en mocht ik ooit een vriendin hebben die na een paar jaar zegt 'bah, ik ben de stad zat', kijken we dan wel weer..
  zondag 27 september 2015 @ 19:09:17 #15
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156428148
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja huur, dan is het nog enigszins betaalbaar als alleenstaande. Anders betaal je je blauw. Wonen in dorpjes eromheen is weer stuk goedkoper en relatief snelle doorloop... maar lever je veel in op comfort en dus ook je medemens. Wil gewoon in een stad wonen ervaren, en mocht ik ooit een vriendin hebben die na een paar jaar zegt 'bah, ik ben de stad zat', kijken we dan wel weer..
Ik vind de provincie Groningen mooi(niet de steden.) Moet je kijken op funda wat een leuke huis je kan kopen voor onder de belastingvrije schenking van 100K. Dan betaal je je niet blauw. Maar zal een meid dat ook vinden?
Ik voel mij neger
pi_156428150
Pluff is n troll.

En particuliere huur is niet altijd n optie en naar de stad verhuizen om te kunnen daten is natuurlijk helemaal :')

Nog n tip:

http://www.feromonen.nl/c(...)n_feromonenshop.html
compact en kleverig.
pi_156428288
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:09 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik vind de provincie Groningen mooi(niet de steden.) Moet je kijken op funda wat een leuke huis je kan kopen voor onder de belastingvrije schenking van 100K. Dan betaal je je niet blauw. Maar zou een meid dat ook vinden?
Is niet duur inderdaad, maar het was toch ook zo dat alle dames juist van het platteland naar de stad verhuisden daar? :') Blijf je met je mooie stulpie forever alone daar... alleen overwegen als je al een relatie hebt dus.
pi_156428302
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:02 schreef curs3s het volgende:

[..]

Buitenom sociale huur gaat het erg lastig worden. Grote steden als Amsterdam zijn erg gewild en daardoor is vrije sector erg prijzig. Komen allerlei eisen als inkomen en dergelijke nog bij.

Die vluchtelingen hebben een uitzonderingspositie omdat ze onder een vergrootglas zitten en politici onder druk staan van lobbygroepen als Vluchtelingenwerk. Mocht zoiets ook voor ons mogelijk worden zullen ze er vast wel aan willen verdienen. Amsterdam is al onbetaalbaar voor de meeste mensen, of je moet crimineel of zielig zijn om urgentie te krijgen.
  zondag 27 september 2015 @ 19:15:14 #19
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156428364
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Is niet duur inderdaad, maar het was toch ook zo dat alle dames juist van het platteland naar de stad verhuisden daar? :') Blijf je met je mooie stulpie forever alone daar... alleen overwegen als je al een relatie hebt dus.
Ja klopt las ik net hier. Mag ik hier ook cijfers van ipv speculatie want er zullen toch vast ook wel paardenmeisjes en anders verschillige meisjes met groentetuin bij huis fetish zijn die de stad ook niets vinden?
Ik voel mij neger
pi_156428370
Niet álles wat je in je leven doet/beslist zou gebaseerd moeten zijn op een eventuele toekomstige vriendin deezer, zo kun jeheel je leven on hold blijven staan :{
compact en kleverig.
  zondag 27 september 2015 @ 19:15:33 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156428376
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:45 schreef curs3s het volgende:
"Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips"
Maar blijkbaar worden die tips niet gegeven. Wat wel jammer is
Omdat er vrijwel niets met die tips gedaan word door een aantal personen...

Ik heb even teruggelezen...Serieus...pfff. En nee,ik ben ook geen held qua versieren,verre van zelfs, maar toch krijg ik door dit topic ineens wat meer vertrouwen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156428413
Je hoeft toch niet naar een stad te verhuizen. :') NL is zo groot als een kippenhok man.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156428495
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pluff is n troll.

En particuliere huur is niet altijd n optie en naar de stad verhuizen om te kunnen daten is natuurlijk helemaal :')

Nog n tip:

http://www.feromonen.nl/c(...)n_feromonenshop.html
Pluff is geen troll.....
pi_156428539
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef habitue het volgende:
Je hoeft toch niet naar een stad te verhuizen. :') NL is zo groot als een kippenhok man.
Jij woont centraal zeker?
pi_156428556
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat was vroeger zo dat men met een relatie en gezin weer terugkeerde naar het dorp omdat het daar rustiger was. Als je de laatste statistieken van het CBS bekijkt is er al jaren een trend aan de gang dat jongeren naar de grote steden trekken maar daarna niet meer terugkomen.

Ouderen trekken juist weg uit de randstad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')