abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 september 2015 @ 20:59:32 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156432492
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

misschien.

Ik heb dat probleem nooit gehad, dus ik weet het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat t moeilijk is als je, qua uiterlijk, maar 3 mensen per jaar tegenkomt die je leuk genoeg vindt.
Misschien dat t dan wel handig is als je wat gemakkelijker wordt qua uiterlijk.

Mensen die je leert kennen en graag mag, worden vaak vanzelf ook leuker om te zien. Als je van je stoel geblazen wil worden bij de eerste blik, dat is vrij uitzonderlijk. :X
Maar dat komt in zijn geval ook door z'n dorp :P
Ben t zelf met je eens dat iemand mooier wordt of kan worden als je diegene leuker begint te vinden.
Toch zijn er grenzen. Iemand die ik niet aantrekkelijk vind, is nooit aantrekkelijk geworden in mijn ervaring.
Twijfel gevallen zijn er wel eens geweest, maar ook daar toch allemaal net niet.

Vind t zelf iets lastigs
  zondag 27 september 2015 @ 20:59:47 #152
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156432502
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, want je betaalt ervoor. Voor een spel, een act, een ervaring.
En als je elkaar maandenlang afentoe ziet zonder dat het ergens op stukloopt ben je eigenlijk gewoon aan het daten vind ik. Er zijn toch wel prostituees die relaties beginnen met leuke klanten als het echt klikt enzo!? Liefde overwint alles
Ik voel mij neger
pi_156432530
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan spreek je de waarheid maar denkt ze dat je liegt _O-
ja, daarom, dat is wel n grappige opening.
Ik word hier meestal aangesproken op m'n accent, heel cliché, maar meestal volgt er wel een gesprekje uit, waar kom je vandaan ed.
compact en kleverig.
pi_156432546
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef pluff het volgende:

[..]

[..]

Ik denk ook dat het eerder uitzondering is dat men 4 maanden wacht met seks. Gewoon daten en zosnel mogelijk seks hebben en zien of je bij elkaar blijft plakken..... Ik denk dat (betaald) afspreken/daten met prostituees eigenlijk daarom ook heel goed mogelijk is.
maar een relatie zul je er niet mee krijgen. Het is hun werk om je liefje te zijn. voor geld
  zondag 27 september 2015 @ 21:01:53 #155
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156432607
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef curs3s het volgende:

[..]

maar een relatie zul je er niet mee krijgen. Het is hun werk om je liefje te zijn. voor geld
Vooroordeel, want wat als je elkaar wederzijds leuk vind en prive met elkaar begint om te gaan.
Ik voel mij neger
pi_156432646
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef pluff het volgende:

[..]

En als je elkaar maandenlang ziet zonder dat het ergens op stukloopt ben je eigenlijk gewoon aan het daten vind ik. Er zijn toch wel prostituees die relaties beginnen met leuke klanten als het echt klikt enzo!? Liefde overwint alles
Ja hoor. :') Je bent wel schattig naïef . Prima dat je af en toe je zak kan legen bij een prostituee, maar verkondig geen BS man.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156432670
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:01 schreef pluff het volgende:

[..]

Vooroordeel, want wat als je elkaar wederzijds leuk vind en prive met elkaar begint om te gaan.
yeah right
  zondag 27 september 2015 @ 21:02:49 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156432672
quote:

[..]

Mits zonder geldtransacties of sigaretten of andere goederen.
En ook de seks gratis
pi_156432676
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dat komt in zijn geval ook door z'n dorp :P
Ben t zelf met je eens dat iemand mooier wordt of kan worden als je diegene leuker begint te vinden.
Toch zijn er grenzen. Iemand die ik niet aantrekkelijk vind, is nooit aantrekkelijk geworden in mijn ervaring.
Twijfel gevallen zijn er wel eens geweest, maar ook daar toch allemaal net niet.

Vind t zelf iets lastigs
ik wel.
Ik heb vaker gehad dat ik iemand in t begin niet echt wat vond, maar dat ik me steeds meer tot hem aangetrokken voelde terwijl ik hem leerde kennen.
Maar goed ook, want mannen die ik gelijk aantrekkelijk vind, zijn er niet zoveel. :@
compact en kleverig.
pi_156432694
quote:
5s.gif Op zondag 27 september 2015 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vraag het jou. Serieus, wat hoop je nou te bereiken met dat cynische gezuig? Hoop je dat we zeggen: "Faxie sorry, onze tips waren nutteloos. Geen idee waarom vrouwen je niet willen. Kuthoeren."
:Y O+
pi_156432732
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef pluff het volgende:

[..]

En als je elkaar maandenlang afentoe ziet zonder dat het ergens op stukloopt ben je eigenlijk gewoon aan het daten vind ik. Er zijn toch wel prostituees die relaties beginnen met leuke klanten als het echt klikt enzo!? Liefde overwint alles
Als je betaalt noemt men dat gewoon een vaste klant.
  zondag 27 september 2015 @ 21:04:36 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156432764
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik wel.
Ik heb vaker gehad dat ik iemand in t begin niet echt wat vond, maar dat ik me steeds meer tot hem aangetrokken voelde terwijl ik hem leerde kennen.
Maar goed ook, want mannen die ik gelijk aantrekkelijk vind, zijn er niet zoveel. :@
Dat is bij mij vaak tijdelijk, daarna vind ik ze leuker als gewone vrienden.
pi_156432790
quote:

[..]

_O- _O-

Prachtig hoe je dingen draait zodat ze in je kleine fantasiewereldje passen.
  zondag 27 september 2015 @ 21:07:06 #164
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156432907
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O- _O-

Prachtig hoe je dingen draait zodat ze in je kleine fantasiewereldje passen.
Als ik lang genoeg oefen gaat het mij uiteindelijk echt wel lukken om een echte relatie te hebben met een prostituee! De huidige(na de crackhoer) is ook al een leuk meisje enzo hoor die doet alsof ze normaal met me aan het daten is.
Ik voel mij neger
pi_156432957
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:07 schreef pluff het volgende:

[..]

Als ik lang genoeg oefen gaat het mij uiteindelijk echt wel lukken om een echte relatie te hebben met een prostituee! De huidige(na de crackhoer) is ook al een leuk meisje enzo hoor die doet alsof ze normaal met me aan het daten is.
Troll.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156432965
quote:

[..]

Het ultieme levensdoel. _O_ Vanaf dan ben je zielsgelukkig en gaat alles van een leien dakje.
  zondag 27 september 2015 @ 21:08:45 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156432987
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 21:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Troll.
Hij zegt heel goed "ze doet alsof..." en dat is t ook natuurlijk
pi_156433004
quote:

[..]

je zegt nb zélf dat ze doet alsof!
compact en kleverig.
  zondag 27 september 2015 @ 21:10:19 #169
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156433070
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij zegt heel goed "ze doet alsof..." en dat is t ook natuurlijk
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je zegt nb zélf dat ze doet alsof!
Dat komt door een gebrek aan mijn Nederlands. In mijn woordenboek is het wanneer iemand voor mij "alsof doet" , dat die het OOK echt kan menen maar dat ik het nooit zeker kan weten.

Voorbeeld:
"Jullie doen nu alsof het niet gaat lukken" Of jullie het echt menen weet ik niet, maar jullie doen alsof het niet gaat lukken.
Ik voel mij neger
pi_156433171
Ergens snap ik het wel. Als het via de normale weg niet lukt om intiem te worden met een vrouw, dan is het niet compleet vergezocht om het via een prostituee te proberen waar je wel intiem mee kunt zijn. Maar ik denk dat je daarvoor toch de vaardigheden mist, pluff. Die vrouwen worden niet zomaar verliefd op hun klant. Daarbij is het nog maar de vraag hoe lang zoiets stand houdt, aangezien je totaal geen leven en toekomstperspectief hebt op dit moment.
pi_156433232
Dit gaat allang niet meer over versiertips, maar over 'hoe krijg ik als zelfmedelijden hebbende man een vriendin'.

Flikker toch op en pak jezelf aan. Zoveel zelfmedelijden. (Niet voor pluff bedoeld, bij hem ligt het anders.)
pi_156433336
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef pluff het volgende:

[..]

[..]

Dat komt door een gebrek aan mijn Nederlands. In mijn woordenboek is het wanneer iemand voor mij "alsof doet" , dat die het OOK echt kan menen maar dat ik het nooit zeker kan weten.

Voorbeeld:
"Jullie doen nu alsof het niet gaat lukken" Of jullie het echt menen weet ik niet, maar jullie doen alsof het niet gaat lukken.
Je moet er in het geval van die hoeren vanuit gaan dat ze het níet echt menen en dat ook nooit gaan doen, die kans is nl zo goed als 0%

Mijn oom is btw 54 ofzo en heeft nog nooit met n vrouw geslapen en gaat dat ook nooit doen.
Hij is ook redelijk awkward... Toen m'n vader ging trouwen met zijn huidige vrouw, heeft hij een hele toespraak gehouden over hoeveel mijn vader van mijn moeder hield bv.
Hij had totaal niet door hoe ontzettend ongepast dat was :X
Dat maakt daten ook lastiger.
compact en kleverig.
pi_156433365
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:13 schreef netchip het volgende:
Dit gaat allang niet meer over versiertips, maar over 'hoe krijg ik als zelfmedelijden hebbende man een vriendin'.

Flikker toch op en pak jezelf aan. Zoveel zelfmedelijden. (Niet voor pluff bedoeld, bij hem ligt het anders.)
"Krijg ik een vriendin" vind ik al zo'n vervelende uitspraak. "Hoe ontmoet ik een vrouw die bij me past" is een betere.
  zondag 27 september 2015 @ 21:15:51 #174
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156433374
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2015 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ergens snap ik het wel. Als het via de normale weg niet lukt om intiem te worden met een vrouw, dan is het niet compleet vergezocht om het via een prostituee te proberen waar je wel intiem mee kunt zijn. Maar ik denk dat je daarvoor toch de vaardigheden mist, pluff. Die vrouwen worden niet zomaar verliefd op hun klant.
En het elkaar in de ogen kijken dan?
quote:
Daarbij is het nog maar de vraag hoe lang zoiets stand houdt, aangezien je totaal geen leven en toekomstperspectief hebt op dit moment.
bijzaken. En misschien dat prostituees lagere eisen hebben gezien ze zelf meestal in de shit hebben gezeten(figuurlijk)
Ik voel mij neger
pi_156433422
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

"Krijg ik een vriendin" vind ik al zo'n vervelende uitspraak. "Hoe ontmoet ik een vrouw die bij me past" is een betere.
Dat is het punt ook, het grote deel boeit het geen donder of die vrouw bij hem past.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')