Morgen is ie weer weg hoorquote:Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe maar niet want dan kom je in de vicieuze cirkel terecht
Ow je bent er niet mee bezig? Juist dan komen ze op je af hoorquote:Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Nah ik heb andere prioriteiten momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel mij neger
Als je een beetje oplet kan je zien dat het meer regel dan uitzondering is.quote:Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij generaliseerd enorm nu en dag weet je ook.
En ja dat kan een methode zijn als je daar zelf ook zin in hebt.
quote:Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef pluff het volgende:
Faxie. Echt prostituees naar je huis laten komen. Het is echt zo makkelijk!:Voor 200 euro heb je ook een jaarabbo op de sportschool.... lijkt me betere besteding dan dat ene uurtje en daarna weer alleen zijn tot je je portemonnee trekt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je niet stiekem jaloers?quote:Op zondag 27 september 2015 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een beetje oplet kan je zien dat het meer regel dan uitzondering is.
"Sport" je niet liever in bed met een prostituee dan in een sportschool? Ik welquote:Op zondag 27 september 2015 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor 200 euro heb je ook een jaarabbo op de sportschool.... lijkt me betere besteding dan dat ene uurtje en daarna weer alleen zijn tot je je portemonnee trekt..
ik zou nooit seks hebben met een prostituee.dat is nog enger dan een vrouw proberen te versieren in de kroeg. Maar goed, ik wens jullie allemaal veel succes! Hopp dat jullie nog goede tips krijgenquote:Op zondag 27 september 2015 20:06 schreef pluff het volgende:
[..]
"Sport" je niet liever in bed met een prostituee dan in de sportschool? Ik wel
Zijn ouders zijn thuis.quote:Op zondag 27 september 2015 20:06 schreef pluff het volgende:
[..]
"Sport" je niet liever in bed met een prostituee dan in een sportschool? Ik wel
Tja, hij was niet irritant bedoeld, dat soort dingen hoor ik zelf al vaak zat en zijn vervelend. Ach, laat ook maar. Dit topicquote:Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet serieus was, maakt t niet een minder irritante opmerking.
Zo goed ken je mr niet, dus denk niet dat je daar iets over kan zegge .
Dus ondanks je t zelf vervelend vindt doe je t zelf ook maarquote:Op zondag 27 september 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, hij was niet irritant bedoeld, dat soort dingen hoor ik zelf al vaak zat en zijn vervelend. Ach, laat ook maar. Dit topic
Nee want ik bewandel die weg bewust niet, ook al doet m'n 'Fok reputatie' anders geloven. Ligt er ook maar net aan in welk topic je meeleest en welke haters zitten te roddelen in DMquote:
Je zou bijna zeggen dat hij stiekem vrouw isquote:Op zondag 27 september 2015 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus ondanks je t zelf vervelend vindt doe je t zelf ook maar![]()
Logisch
ik ken je reputatie niet. Maar is goed dat je je eigen pad bewandeld!quote:Op zondag 27 september 2015 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want ik bewandel die weg bewust niet, ook al doet m'n 'Fok reputatie' anders geloven. Ligt er ook maar net aan in welk topic je meeleest en welke haters zitten te roddelen in DM
hoe weet jij dat? Want ik kan t me écht niet voorstellen...quote:
Ik heb pluff meerdere keren ontmoet. Hij is geen troll.quote:Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Want ik kan t me écht niet voorstellen...![]()
Misschien is dat niet erg trouwens.
Meerdere keren gemeetquote:Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Want ik kan t me écht niet voorstellen...![]()
Misschien is dat niet erg trouwens.
Succesvol pad jaquote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef curs3s het volgende:
[..]
ik ken je reputatie niet. Maar is goed dat je je eigen pad bewandeld!
En toch zijn er zat users die zich een stuk kanslozer gedragen en toch een relatie hebben. Gek...quote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
En dan ben je rond de 35 en dan gedraag je je zo op een forum. Triest.
Ik snap volgens mij waarom het Faxie niet lukt
ben je wellicht autistisch? Serieuze vraag!quote:Op zondag 27 september 2015 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch zijn er zat users die zich een stuk kanslozer gedragen en toch een relatie hebben. Gek...
Wat wil je nou precies met dit soort uitspraken?quote:Op zondag 27 september 2015 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch zijn er zat users die zich een stuk kanslozer gedragen en toch een relatie hebben. Gek...
dan ben je ws ook wel wat kieskeurigquote:Op zondag 27 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom hier eens de winkel in lopen![]()
Ik heb in welgeteld 5,5 jaar wellicht 3 leuke dames in de winkel gezien hier![]()
Zelfs aan de kassa's werken ouwe vellen
Maarja, moet je dan minder t kieskeurig worden?quote:Op zondag 27 september 2015 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je ws ook wel wat kieskeurig
Is je verloofde uit het buitenland niet ook een soort golddigger dan?quote:Op zondag 27 september 2015 20:07 schreef curs3s het volgende:
[..]
ik zou nooit seks hebben met een prostituee.dat is nog enger dan een vrouw proberen te versieren in de kroeg. Maar goed, ik wens jullie allemaal veel succes! Hopp dat jullie nog goede tips krijgen
Faxie. Echt prostituees naar je huis laten komen. Het is echt zo makkelijk!:Wat is makkelijk? Seks met ze hebben? Ja duh, daar betaal je ze voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat je dit zo zegt is ook wel gemeen.quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is je verloofde uit het buitenland niet ook een soort golddigger dan?
ze verdient als juriste meer dan ik. Zelfs in haar thuisland.quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is je verloofde uit het buitenland niet ook een soort golddigger dan?
Het ontmoeten is makkelijk en seks is leuk.quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is makkelijk? Seks met ze hebben? Ja duh, daar betaal je ze voor.
Maar t heeft niets met versieren of relaties te makenquote:Op zondag 27 september 2015 20:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Het ontmoeten is makkelijk en seks is leuk.
Ik denk dat je haar alsnog kan versieren als je goed genoeg bent en dat dan een relatie ook mogelijk is.quote:Op zondag 27 september 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar t heeft niets met versieren of relaties te maken
Faxie. Echt prostituees naar je huis laten komen. Het is echt zo makkelijk!:je weet ook waarom het zo gemakkelijk is toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat t geen date is oid
compact en kleverig.
Kan ja, maar t gaat verder dan dat t makkelijk is om iemand thuis te krijgen, immers betaal je daarvoorquote:Op zondag 27 september 2015 20:47 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar alsnog kan versieren als je goed genoeg bent en dat dan een relatie ook mogelijk is.
Surrogaat-intimiteit.quote:Op zondag 27 september 2015 20:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Het ontmoeten is makkelijk en seks is leuk.
dat doet pijnquote:Op zondag 27 september 2015 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat hij stiekem vrouw is
Vraag dat aan SVquote:Op zondag 27 september 2015 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies met dit soort uitspraken?
zeg me dat t niet zo isquote:Op zondag 27 september 2015 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb pluff meerdere keren ontmoet. Hij is geen troll.
Neuh niet zo erg. Maar er lopen gewoon bijna geen jonge dames te winkelen hier. Allemaal huisvrouwen, Polen en oudjes.quote:Op zondag 27 september 2015 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je ws ook wel wat kieskeurig
Dan zal ik niet bevooroordeeld zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 20:43 schreef curs3s het volgende:
[..]
ze verdient als juriste meer dan ik. Zelfs in haar thuisland.
Ik vraag het.quote:Op zondag 27 september 2015 20:43 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ah, dat je dit zo zegt is ook wel gemeen.
Hoelang moet je elkaar kennen voordat je echte intimiteit hebt dan? Seks en open gesprekken voeren met prostituees zijn m.i. precies hetzelfde als bij daten zonder al een diepe relatie en dan seks.quote:
En hoe.quote:Op zondag 27 september 2015 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal ik niet bevooroordeeld zijn.
[..]
Ik vraag het.
Intimiteit als in seks? Weet niet, denk 4/5 maanden daten? Maar dat is mijn meningquote:Op zondag 27 september 2015 20:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoelang moet je elkaar kennen voordat je echte intimiteit hebt dan? Seks en open gesprekken voeren met prostituees zijn m.i. precies hetzelfde als bij daten zonder al diepe relatie en dan seks.
Ik vraag het jou. Serieus, wat hoop je nou te bereiken met dat cynische gezuig? Hoop je dat we zeggen: "Faxie sorry, onze tips waren nutteloos. Geen idee waarom vrouwen je niet willen. Kuthoeren."quote:
Dat is best lang. Maar het is per persoon verschillend.quote:Op zondag 27 september 2015 20:54 schreef curs3s het volgende:
[..]
Intimiteit als in seks? Weet niet, denk 4/5 maanden daten? Maar dat is mijn mening
misschien.quote:Op zondag 27 september 2015 20:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maarja, moet je dan minder t kieskeurig worden?
Dan spreek je de waarheid maar denkt ze dat je liegtquote:Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
' geen leuke vrouwen bij ons in de supermarkt' knipoog
Je betaalt niet voor oprechte intimiteit.quote:Op zondag 27 september 2015 20:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoelang moet je elkaar kennen voordat je echte intimiteit hebt dan? Seks en open gesprekken voeren met prostituees zijn m.i. precies hetzelfde als bij daten zonder al een diepe relatie en dan seks.
nee, want je betaalt ervoor. Voor een spel, een act, een ervaring.quote:Op zondag 27 september 2015 20:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoelang moet je elkaar kennen voordat je echte intimiteit hebt dan? Seks en open gesprekken voeren met prostituees zijn m.i. precies hetzelfde als bij daten zonder al een diepe relatie en dan seks.
quote:Op zondag 27 september 2015 20:55 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dat is best lang. Maar het is per persoon verschillend.
Ik denk ook dat het eerder uitzondering is dat men 4 maanden wacht met seks. Gewoon daten en zosnel mogelijk seks hebben en zien of je bij elkaar blijft plakken is normaal/ de norm..... Ik denk dat (betaald) afspreken/daten met prostituees eigenlijk daarom ook heel goed mogelijk is.quote:Op zondag 27 september 2015 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een beetje oplet kan je zien dat het meer regel dan uitzondering is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |