Bedanktquote:Op maandag 28 september 2015 17:28 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/nasa-media-channel
backup stream
Is begonnenquote:Op maandag 28 september 2015 17:30 schreef Infection het volgende:
Zou die persconferentie niet nu moeten starten?
Eigenlijk welquote:Op maandag 28 september 2015 17:30 schreef Infection het volgende:
Zou die persconferentie niet nu moeten starten?
quote:Op maandag 28 september 2015 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/nasa-media-channel
Wat ik hier zie is geen persconferentie hoor.
Ik wist niet dat ook al bekend was dat Mars ooit net als aarde was maar zeeėn en meren en besneeuwde bergenquote:
Ja dat is nog steeds een hypothesequote:Op maandag 28 september 2015 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ook al bekend was dat Mars ooit net als aarde was maar zeeėn en meren en besneeuwde bergen
quote:Op maandag 28 september 2015 17:37 schreef Joachim het volgende:
Stream vliegt er bij mij nu uit, toch 30 seconde mogen luisteren
BBC World news LIVEquote:Op maandag 28 september 2015 17:37 schreef Joachim het volgende:
Stream vliegt er bij mij nu uit, toch 30 seconde mogen luisteren
Geen probleem hier.quote:Op maandag 28 september 2015 17:57 schreef Infection het volgende:
Valt nog behoorlijk tegen om die stream te volgen.
Het is een marsmannetjequote:Op maandag 28 september 2015 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heeft die perschef een rare lijn op zijn schedel lopen?
Vroeg ik mij ook al af. Heeft volgensmij een hersenoperatie gehad. Of hij is een reptilian, dat kan ook.quote:Op maandag 28 september 2015 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heeft die perschef een rare lijn op zijn schedel lopen?
Denk dat laatste.quote:Op maandag 28 september 2015 17:59 schreef Infection het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af. Heeft volgensmij een hersenoperatie gehad. Of hij is een reptilian, dat kan ook.
Als je zegt dat er geen buitenaards leven is ben je sowieso naļef. Het is egoļstisch om te denken dat wij de enige zijn in dit gigantische universum waarin wij maar een klein speldenknopje zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
Maar in een ander verlengde van het vertelde: Zodra er daadwerkelijk leven op Mars ontdekt wordt, worden mensen die in buitenaards (intelligent) leven geloven dan nog geridiculiseerd? Wel grappig hoe de wereld in korte tijd zo kan veranderen en oude opvattingen zo belachelijk kunnen lijken.
Ridiculiseren van 'believers' is sowieso nogal dom als iets nog niet bewezen waarheid of onwaarheid is.quote:Op maandag 28 september 2015 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
Maar in een ander verlengde van het vertelde: Zodra er daadwerkelijk leven op Mars ontdekt wordt, worden mensen die in buitenaards (intelligent) leven geloven dan nog geridiculiseerd? Wel grappig hoe de wereld in korte tijd zo kan veranderen en oude opvattingen zo belachelijk kunnen lijken.
Gemist wat ze zeiden, maar inhaken op je 'over 10.000' jaar; zou het mogelijk zijn, dat we er vandaan komen?quote:Op maandag 28 september 2015 18:06 schreef VacaLoca het volgende:
Maar goed, dat we ons over 10.000 jaar ons op Mars of een andere planeet bevinden is vrij aannemelijk, gezien onze technologische vooruitgang. Met een vorm van water aanwezig kan een vestiging daar stuk eerder gerealiseerd worden, als we de daar aanwezige resources kunnen gebruiken i.p.v alles moeten overvliegen.
Maar met een beetje geluk leef ik nog zo'n 70 jaar en zal me benieuwen hoe snel het in die tijd gaat. Volgend jaar dus iig bodemonderzoek, maar voor bemande missies heeft NASA helaas niet meer het budget denk ik.
De deurbel ging net echter toen ze over timeframe over missies gingen praten, wat werd er gezegd?
'Near future', 'resources are there'quote:Op maandag 28 september 2015 18:06 schreef VacaLoca het volgende:
Maar goed, dat we ons over 10.000 jaar ons op Mars of een andere planeet bevinden is vrij aannemelijk, gezien onze technologische vooruitgang. Met een vorm van water aanwezig kan een vestiging daar stuk eerder gerealiseerd worden, als we de daar aanwezige resources kunnen gebruiken i.p.v alles moeten overvliegen.
Maar met een beetje geluk leef ik nog zo'n 70 jaar en zal me benieuwen hoe snel het in die tijd gaat. Volgend jaar dus iig bodemonderzoek, maar voor bemande missies heeft NASA helaas niet meer het budget denk ik.
De deurbel ging net echter toen ze over timeframe over missies gingen praten, wat werd er gezegd?
En leven elders is dan nog altijd het meest waarschijnlijke scenario met ontelbaar veel planeten.quote:Op maandag 28 september 2015 18:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ridiculiseren van 'believers' is sowieso nogal dom als iets nog niet bewezen waarheid of onwaarheid is.
Je bedoelt als microorganismen of dat we ooit al geleefd hebben op mars en de planeet veranderde en we een ruimtemissie naar Aarde ondernamen en daar van scratch opnieuw begonnen zijn, zoals in Battlestar Galactica zeg maar?quote:Op maandag 28 september 2015 18:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gemist wat ze zeiden, maar inhaken op je 'over 10.000' jaar; zou het mogelijk zijn, dat we er vandaan komen?
Beide eigenlijk, beiden lijken me niet totaal onmogelijk, misschien is het een minder waarschijnlijk dan het andere.quote:Op maandag 28 september 2015 18:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je bedoelt als microorganismen of dat we ooit al geleefd hebben op mars en de planeet veranderde en we een ruimtemissie naar Aarde ondernamen en daar van scratch opnieuw begonnen zijn, zoals in Battlestar Galactica zeg maar?
Zit je op Mars dat het daarom wat trager is allemaal?quote:Op maandag 28 september 2015 18:14 schreef Beathoven het volgende:
Voor de liefhebbers die willen meetikken met Nasa of graag livefeeds copy-pasten, alvast bedankt, ik heb een trage verbinding.
Enter.
Ik was net aan het googlen toevallig, kwam dit tegen die bespreekt wat jij zegt: http://www.popsci.com/sci(...)mosphere-full-oxygenquote:Op maandag 28 september 2015 18:16 schreef VacaLoca het volgende:
Water, CO2, paar planten in greenhouses op voldoende hoogte en dan langzaam aan de atmosfeer veranderen.
Nee, daar is de verbinding sneller.quote:Op maandag 28 september 2015 18:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit je op Mars dat het daarom wat trager is allemaal?
quote:Op maandag 28 september 2015 18:16 schreef VacaLoca het volgende:
Water, CO2, paar planten in greenhouses op voldoende hoogte en dan langzaam aan de atmosfeer veranderen.
Zou me verbazen als ze met de vlam in de pijp naar het water scheuren. Er komt waarschijnlijk een nieuwe missie voor. Men wil geen microben van planet urf in contact laten komen met dat water, anders creeeren we daar zelf leven.quote:Op maandag 28 september 2015 18:23 schreef kurk_droog het volgende:
Dus rijd Curiosity naar dat water. Hop, gas erop.
Idd. Dan gaat alles ineens supersnelquote:Op maandag 28 september 2015 18:04 schreef Scrummie het volgende:
Echt, als ik zo'n persconferentie zie denk ik altijd; kap toch met al die miljoenen aan onzin aan oorlogen en bullshit, stop al dat geld in waar we als mensheid altijd goed in zijn geweest; exploratie! En dan niet alleen NASA, maar voeg al die organisaties samen, treed naar buiten als mensheid, eenheid. Maar goed, dat is een utopie
Wie weet dacht het volk op Mars daar 3,5 biljoen jaar geleden iets anders over toen ze de aarde zijn gaan bezoeken en zijn wij het resultaat. Vlak er na hebben ze destijds dezelfde problemen als wij gehad, zich zelf vernietigd. Cycle of life revisited.quote:Op maandag 28 september 2015 18:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zou me verbazen dat ze met de vlam in de pijp naar het water scheuren. Er komt waarschijnlijk een nieuwe missie voor. Men wil geen microben van planet urf in contact laten komen met dat water, anders creeeren we daar zelf leven.
Dat maakt niet uit. Curiosity is ook schoon zover dat kan. En ga er maar vanuit dat die microben al op Mars zijn meegekomen met alle karretjes en dergelijke.quote:Op maandag 28 september 2015 18:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zou me verbazen dat ze met de vlam in de pijp naar het water scheuren. Er komt waarschijnlijk een nieuwe missie voor. Men wil geen microben van planet urf in contact laten komen met dat water, anders creeeren we daar zelf leven.
Zonder oorlogen waren wij technologisch nooit zover gekomen. Het heeft zijn voor- en nadelen helaas.quote:Op maandag 28 september 2015 18:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd. Dan gaat alles ineens supersnel
Ik las iets over een nieuwe missie op bloomberg (met Nasa als bron). Dat zou niet nodig zijn als de rover het ook zou kunnen.quote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Curiosity is ook schoon zover dat kan. En ga er maar vanuit dat die microben al op Mars zijn meegekomen met alle karretjes en dergelijke.
Hoever is de rover (in tijd) verwijderd?quote:Op maandag 28 september 2015 18:23 schreef kurk_droog het volgende:
Dus rijd Curiosity naar dat water. Hop, gas erop.
quote:Op maandag 28 september 2015 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Gezien de immense hoeveelheid sterren in een sterrenstelsel en de immense hoeveelheid sterrenstelsels lijkt het me eerder erg vreemd als de Aarde de enige planeet is met vormen van leven
Waar dat leven dan op gebaseerd is is een tweede (het zal ongetwijfeld niet overal hetzelfde zijn als op aarde).
Daar is trouwens een leuke serie boeken van verschenen van James Patrick Hogan w.o. Ruines op de Maan en terugkeer van de Ganymeden.quote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie weet dacht het volk op Mars daar 3,5 biljoen jaar geleden iets anders over toen ze de aarde zijn gaan bezoeken en zijn wij het resultaat. Vlak er na hebben ze destijds dezelfde problemen als wij gehad, zich zelf vernietigd. Cycle of life revisited.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2015 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hi-res fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws over mars via alternatieve media?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef Japie77 het volgende:
Nou nou nou wat een ontdekking. De mensen die de alternatieve media volgen en niet die NASA propaganda bs/leugens wisten dit natuurlijk al lang...
Word wakker mensen!
Je bent niet echt benieuwd te zien aan je smilie. Je wilt lekker iets afkraken. Dus daar ga ik dan ook geen moeite voor doen.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Nieuws over mars via alternatieve media?
Ben benieuwd.![]()
Linkje ?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 september 2015 16:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent niet echt benieuwd te zien aan je smilie. Je wilt lekker iets afkraken. Dus daar ga ik dan ook geen moeite voor doen.
Ik ben zeer zeker wel benieuwdquote:Op woensdag 30 september 2015 16:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent niet echt benieuwd te zien aan je smilie. Je wilt lekker iets afkraken. Dus daar ga ik dan ook geen moeite voor doen.
Zoals?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef Japie77 het volgende:
Nou nou nou wat een ontdekking. De mensen die de alternatieve media volgen en niet die NASA propaganda bs/leugens wisten dit natuurlijk al lang...
Word wakker mensen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |