quote:Op maandag 28 september 2015 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hi-res fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws over mars via alternatieve media?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef Japie77 het volgende:
Nou nou nou wat een ontdekking. De mensen die de alternatieve media volgen en niet die NASA propaganda bs/leugens wisten dit natuurlijk al lang...
Word wakker mensen!
Je bent niet echt benieuwd te zien aan je smilie. Je wilt lekker iets afkraken. Dus daar ga ik dan ook geen moeite voor doen.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Nieuws over mars via alternatieve media?
Ben benieuwd.![]()
Linkje ?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 september 2015 16:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent niet echt benieuwd te zien aan je smilie. Je wilt lekker iets afkraken. Dus daar ga ik dan ook geen moeite voor doen.
Ik ben zeer zeker wel benieuwdquote:Op woensdag 30 september 2015 16:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent niet echt benieuwd te zien aan je smilie. Je wilt lekker iets afkraken. Dus daar ga ik dan ook geen moeite voor doen.
Zoals?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef Japie77 het volgende:
Nou nou nou wat een ontdekking. De mensen die de alternatieve media volgen en niet die NASA propaganda bs/leugens wisten dit natuurlijk al lang...
Word wakker mensen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |