Ik denk dat je weinig/minder aan Mahi hebt als je vooral op eigen helft staatquote:
Geldt dat niet voor nagenoeg elke aanvaller?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig/minder aan Mahi hebt als je vooral op eigen helft staat
Juist wel. Heeft een prima actie in de benen, heeft snelheid.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig/minder aan Mahi hebt als je vooral op eigen helft staat
Ook FC Utrecht-SC Cambuur eindigt in een remise, maar wel een met zes goals: 3-3 na een comeback van Utrecht.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist u overigens dat er ook in Heerenveen gevoetbald werd?
Het is 0-0 gebleven.
In principe wel natuurlijk, al vind ik Mahi iemand die het vaak wel leuk doet in de kleine ruimte op de helft van de tegenstander. Daar komt Groningen niet echt natuurlijk. Aan bijvoorbeeld De Leeuw heb je nog wat bij een corner/vrije trap ofzoquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor nagenoeg elke aanvaller?
Ik vind hem niet enorm veel snelheid hebben, wel met je eens dat Rusnak in het centrum hoortquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist wel. Heeft een prima actie in de benen, heeft snelheid.
Rusnak is gewoon een 10 en geen buitenspeler.
Ik blijf het gewoonweg onbegrijpelijk vinden dat Mahi stelselmatig genegeerd wordt terwijl hij gewoon de beste linksbuiten is. Hij scoort, hij maakt acties, hij doet godverdomme alles wat hij moet doen. Vorig jaar was het gewoon dezelfde situatie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In principe wel natuurlijk, al vind ik Mahi iemand die het vaak wel leuk doet in de kleine ruimte op de helft van de tegenstander. Daar komt Groningen niet echt natuurlijk. Aan bijvoorbeeld De Leeuw heb je nog wat bij een corner/vrije trap ofzo
[..]
Ik vind hem niet enorm veel snelheid hebben, wel met je eens dat Rusnak in het centrum hoort
In het algemeen ben ik dat met je eens jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoonweg onbegrijpelijk vinden dat Mahi stelselmatig genegeerd wordt terwijl hij gewoon de beste linksback is. Hij scoort, hij maakt acties, hij doet godverdomme alles wat hij moet doen. Vorig jaar was het gewoon dezelfde situatie.
Waar was het begin van het bericht?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel naar Villareal - Atelti.
Einde bericht
Enige verklaring die ik kan verzinnen is dat hij het fysiek gewoon niet aankan en op de trainingen altijd als eerste met zijn tong op zijn schoenen loopt. Anders is het echt ridicuul.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoonweg onbegrijpelijk vinden dat Mahi stelselmatig genegeerd wordt terwijl hij gewoon de beste linksbuiten is. Hij scoort, hij maakt acties, hij doet godverdomme alles wat hij moet doen. Vorig jaar was het gewoon dezelfde situatie.
Ook op dat vlak lijkt hij op Messiquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:32 schreef S0nic het volgende:
Iedereen ziet toch dat die Younes klein isMoet niet elke keer vermeld worden
Ik geloof echt niet dat hij het fysiek niet aankan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enige verklaring die ik kan verzinnen is dat hij het fysiek gewoon niet aankan en op de trainingen altijd als eerste met zijn tong op zijn schoenen loopt. Anders is het echt ridicuul.
Net als Messi zit hij straks lang aan de kant.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
\
[..]
Ook op dat vlak lijkt hij op Messi
Wat weet Van der Looi dan dat wij niet weten? Ik begrijp echt niet waarom die jongen zo weinig speelt maar het is al zo lang zo dat er ongetwijfeld een reden achter zit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat hij het fysiek niet aankan.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet niet wat het met Grunn toch steeds is, maar de 1e helft is echt steeds bagger.
Alsof ze maar verwachten dat de tegenstanders gaat slapen dan en iets heeft van:
Oh, Grunn gaat niet voetballen de 1e helft? Ach, laten wij dan maar niet gaan scoren die 1e helft.
Jammer genoeg heeft Ajax dus wel een goal gemaakt.
We zullen het nooit te weten komen want bij FOX vraagt niemand het zich af.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat weet Van der Looi dan dat wij niet weten? Ik begrijp echt niet waarom die jongen zo weinig speelt maar het is al zo lang zo dat er ongetwijfeld een reden achter zit.
We zullen het even doorgeven.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
De Eretribune mag opgeheven worden
Groningen is uit gewoon altijd teringslechtquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet niet wat het met Grunn toch steeds is, maar de 1e helft is echt steeds bagger.
Alsof ze maar verwachten dat de tegenstanders gaat slapen dan en iets heeft van:
Oh, Grunn gaat niet voetballen de 1e helft? Ach, laten wij dan maar niet gaan scoren die 1e helft.
Jammer genoeg heeft Ajax dus wel een goal gemaakt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Ik snap daar de toegevoegde waarde ook niet helemaal van.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Fijnquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen het even doorgeven.
Omdat Erwin gewoon een laf ingestelde trainer is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen is uit gewoon altijd teringslecht
Als er in het spel ruimte is om de bal naar voren te spelen, kiest hij voor een balletje breed.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
Zo kan Gudelj wel een vrije trap er in krijgen met die ruimte
Dat was ook zo onder Jans, Huistra en Maaskantquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Erwin gewoon een laf ingestelde trainer is.
WTFquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
Thijs Zonneveld in de studio?
Wtf.
Kijk op Sky Sports 5 HDquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
Thijs Zonneveld in de studio?
Wtf.
Behalve Jans zijn dat toevallig allemaal non-trainersquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was ook zo onder Jans, Huistra en Maaskant
Onder Huistra zijn fenomenale prestaties geleverdquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Behalve Jans zijn dat toevallig allemaal non-trainers
Het tweede seizoen onder Huistra was weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onder Huistra zijn fenomenale prestaties geleverd
Toen zat het stadion ook week na week vol
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, Eindhoven speelt morgen middag pas.
Worden gewoon teruggedrongen door Ajax.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Waarom spelen alle teams in de Arena altijd zo schijterig slecht. Groningen ook weer nu, niet te doen.
Nee.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Worden gewoon teruggedrongen door Ajax.
Jou nemen we niet serieus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huistra, slechtste trainer die we in laatste tijden gehad hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:40 schreef Paxcon het volgende:
Onder Huistra zijn fenomenale prestaties geleverd
Toen zat het stadion ook week na week vol
Goed verhaal, je droomt nogquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Daar kan hij ook niets aan doen! Het is een aandoening!quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:45 schreef Gutanoth het volgende:
Rojadirecta stottert fucking veel :/
Dat doet Ronaldo ook.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:47 schreef Tagliano het volgende:
El Ghazi moet ook eens ophouden met constant boos worden om het minste of geringste op de scheids
El Ghazi heeft dankzij Ronaldo voor het Nederlands Elftal gekozen.quote:
Het is in redelijk veel opzichten een type Ronaldo ja, veel minder in kwaliteit natuurlijkquote:
Counterploegquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
OOOOOOOOOOOO
Wat een counter mensen
Ik vind het ook zielig voor Smoofie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:51 schreef S0nic het volgende:
Ik vind het een beetje zielig worden voor Heitinga.
Heeft Raffie het toch goed gezienquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:51 schreef Tchock het volgende:
Iedereen in Amsterdam houdt van Heitinga. Behalve De Boer.
Vraag het Jonk, en hij zegt nee.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat Van der Hoorn beter is in de ogen van Frank
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat Van der Hoorn beter is in de ogen van Frank
Belangrijk in de kleedkamer ditdatquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wat..
Dat is triest op meerdere levels.
Waarom is Heitinga gehaald danis er niet gekeken naar hoe hij speelt?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verzuurde voetballer van ajax;
Karne-Milik.
Volgens bepaalde analisten is hij gehaald zonder dat De Boer dat wilde. Zou wel verklaren waarom hij zo triest wordt behandeld.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wat..
Dat is triest op meerdere levels.
Waarom is Heitinga gehaald danis er niet gekeken naar hoe hij speelt?
Goed beleidquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens bepaalde analisten is hij gehaald zonder dat De Boer dat wilde. Zou wel verklaren waarom hij zo triest wordt behandeld.
Groningen gaat iets meer het avontuur opzoeken en gelijk snijdt Ajax er doorheen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Nog een kans.
Man man man wat wordt Groningen vernederd.
Minder slecht.quote:
Dit geloof ik niet. Ik moet het zo met mijn eigen ogen zien.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kans na kans nu. Gaan er allemaal niet in, maar het is wel heerlijk aanvallend spel.
Dat team bestaat natuurlijk niet voor niets uit spelers die niet goed genoeg waren voor Ajax.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Nog een kans.
Man man man wat wordt Groningen vernederd.
Moet je wel snel zijn want dit gaat geen half uur durenquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet. Ik moet het zo met mijn eigen ogen zien.
Levensgenieter.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Ondertussen kijk ik naar PSV - NEC
Sportief dat je je opoffert voor de rest.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Ondertussen kijk ik naar PSV - NEC
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom speelt Tannane niet?
Ik kijk voor NECquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sportief dat je je opoffert voor de rest.
Als die er allemaal in zouden zijn gegaan, dan was het doelpunten record verbroken! #leukefeitjes.quote:
Weer een pareltje opgeleidquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan PSV niet vaak genoeg bedanken voor Bazoer
Eensquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben blij dat Hendrix veel speeltijd krijgt. Goede speler.
90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam, de rest zoek je zelf maar opquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hooooooooo hooooooooooooo wat een liedje. Geen idee wat ze zingen.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen breit en breit zonder iets te creëren.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is toch de Ajax-school?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Fallout 4 is een hype.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:03 schreef Tchock het volgende:
Mooi, is die Heracles-hype ook weer voorbij. Want je moet alles een hype noemen tegenwoordig. Wat een hype.
Er spelen dan ook niet voor niks 6 (nu 5) ex-Ajacieden bij Groningenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is toch de Ajax-school?
Ludiek.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam, de rest zoek je zelf maar op
Bij vrijwel elke club spelen ongeveer 5 ex-Ajacieden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er spelen dan ook niet voor niks 6 (nu 5) ex-Ajacieden bij Groningen
Deze hele avond verloopt compleet tegen verwachting inquote:
Maar de Feyenoorders scoren dan weer als ze tegen Feyenoord moeten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij vrijwel elke club spelen ongeveer 5 ex-Ajacieden.
Gifje?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Dat is drie rode kaarten tegelijk.
Wat een lelijke UIquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Dat is drie rode kaarten tegelijk.
Hij stopt een penalty? Dat lijkt mij sterkquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cilissen deed een Neuer'tje.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:06 schreef Zorro het volgende:
Het was niet eens lomp of onbesuisd of onhandig. Gewoon bewust
lucky ajaxquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:07 schreef Buitendam het volgende:
De Jong ook niet tegen Ajax? Die Amsterdammers zullen het zwaar krijgen tegen dit PSV, volgende week
Schreeuw dat niet te hard. Vorig jaar was iedereen er van overtuigd dat Ajax erover heen ging walsen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:07 schreef Buitendam het volgende:
De Jong ook niet tegen Ajax? Die Amsterdammers zullen het zwaar krijgen tegen dit PSV, volgende week
Je vergeet Jetrogodquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:07 schreef Brammess het volgende:
Stel je PSV zonder Guardado en De Jong voor, kan je net zo goed niet op komen dagen
oh wacht zonder Guardado en De Jong doe je dat eigenlijk al
Ik geloof er niet echt in dat zo'n jongen er bewust op uit is om iemand zijn enkel kapot te schoppen.quote:
PSV mist al de as en belangrijkste opkomende back. Ook geen spits en het is niet eens een wedstrijd meer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schreeuw dat niet te hard. Vorig jaar was iedereen er van overtuigd dat Ajax erover heen ging walsen.
Bekijk dan de situatie maar.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet echt in dat zo'n jongen er bewust op uit is om iemand zijn enkel kapot te schoppen.
Nee, download het morgen wel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Ik neem aan dat iedereen vannacht naar de UFC Tokyo gaat kijken?
Dat niet. Dat denk ik tenminste. Maar hij neemt wel bewust dat risico, hij wilde hem echt wel raken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet echt in dat zo'n jongen er bewust op uit is om iemand zijn enkel kapot te schoppen.
Vannacht naar MotD kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
UFC is geen sport.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Dan kiezen ze er uiteraard voor om voor ISIS te voetballen op een WK.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:09 schreef Brammess het volgende:
oh ja godverdomme over 18 jaar krijgen we dat tering gezeik met die vluchtelingen of ze voor Nederland of hun thuisland gaan kiezen
kan niet wachten
Dat is het nooit. Een bijzonder matige spits.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopsterk, het is niet de dag van Milik.
idd wie wil nou niet voor Libië spelen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:09 schreef Brammess het volgende:
oh ja godverdomme over 18 jaar krijgen we dat tering gezeik met die vluchtelingen of ze voor Nederland of hun thuisland gaan kiezen
kan niet wachten
Met iets meer overzicht van hem had het 3, misschien 4-0 gestaanquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopsterk, het is niet de dag van Milik.
maar die hebben ze nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef Buitendam het volgende:
Ajax nog altijd op 1-0?
Als PSV Willems en Guardado gewoon had, was je omstreeks nu kampioen geweest.
Willems en Guardado zijn geblesseerd. Heb je niks aan dus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef Buitendam het volgende:
Ajax nog altijd op 1-0?
Fit had.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Willems en Guardado zijn geblesseerd. Heb je niks aan dus.
Ik lees nu iedere post van jou met de stem van Helene Hendriks in gedachten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is het nooit. Een bijzonder matige spits.
Die Polen hebben maar 1 goede spits. Weer genoten vanmiddag.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is het nooit. Een bijzonder matige spits.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef Buitendam het volgende:
Ajax nog altijd op 1-0?
Van Smolarek?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Polen hebben maar 1 goede spits. Weer genoten vanmiddag.
iemand uit me dorp was geselecteerd voor Syrië -21, ik ben nog beter dan die jongenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd wie wil nou niet voor Libië spelen.
me dorpquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
iemand uit me dorp was geselecteerd voor Syrië -21, ik ben nog beter dan die jongen
lijkt me niet dat die een sterk elftal hebben
Ik wist niet dat je tegenwoordig minder punten kreeg voor een 1-0 overwinning.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef Buitendam het volgende:
Ajax nog altijd op 1-0?
Heb gewed dt Luuk gaat scoren verdommequote:Op zaterdag 26 september 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe gewoon Lestienne erin en Locadia in de spits. Luuk loopt alleen maar moeilijk.
Locadia is slechtquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe gewoon Lestienne erin en Locadia in de spits. Luuk loopt alleen maar moeilijk.
Dit heb ik altijd al gezegd. Helaas werd ik na twee/drie wedstrijden hard uitgelachen door Haffanquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
NEC heeft best een leuk elftal.
Door wie?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd al gezegd. Helaas werd ik na twee/drie wedstrijden hard uitgelachen door Haffan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |