Ik denk dat je weinig/minder aan Mahi hebt als je vooral op eigen helft staatquote:
Geldt dat niet voor nagenoeg elke aanvaller?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig/minder aan Mahi hebt als je vooral op eigen helft staat
Juist wel. Heeft een prima actie in de benen, heeft snelheid.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig/minder aan Mahi hebt als je vooral op eigen helft staat
Ook FC Utrecht-SC Cambuur eindigt in een remise, maar wel een met zes goals: 3-3 na een comeback van Utrecht.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist u overigens dat er ook in Heerenveen gevoetbald werd?
Het is 0-0 gebleven.
In principe wel natuurlijk, al vind ik Mahi iemand die het vaak wel leuk doet in de kleine ruimte op de helft van de tegenstander. Daar komt Groningen niet echt natuurlijk. Aan bijvoorbeeld De Leeuw heb je nog wat bij een corner/vrije trap ofzoquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor nagenoeg elke aanvaller?
Ik vind hem niet enorm veel snelheid hebben, wel met je eens dat Rusnak in het centrum hoortquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist wel. Heeft een prima actie in de benen, heeft snelheid.
Rusnak is gewoon een 10 en geen buitenspeler.
Ik blijf het gewoonweg onbegrijpelijk vinden dat Mahi stelselmatig genegeerd wordt terwijl hij gewoon de beste linksbuiten is. Hij scoort, hij maakt acties, hij doet godverdomme alles wat hij moet doen. Vorig jaar was het gewoon dezelfde situatie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In principe wel natuurlijk, al vind ik Mahi iemand die het vaak wel leuk doet in de kleine ruimte op de helft van de tegenstander. Daar komt Groningen niet echt natuurlijk. Aan bijvoorbeeld De Leeuw heb je nog wat bij een corner/vrije trap ofzo
[..]
Ik vind hem niet enorm veel snelheid hebben, wel met je eens dat Rusnak in het centrum hoort
In het algemeen ben ik dat met je eens jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoonweg onbegrijpelijk vinden dat Mahi stelselmatig genegeerd wordt terwijl hij gewoon de beste linksback is. Hij scoort, hij maakt acties, hij doet godverdomme alles wat hij moet doen. Vorig jaar was het gewoon dezelfde situatie.
Waar was het begin van het bericht?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel naar Villareal - Atelti.
Einde bericht
Enige verklaring die ik kan verzinnen is dat hij het fysiek gewoon niet aankan en op de trainingen altijd als eerste met zijn tong op zijn schoenen loopt. Anders is het echt ridicuul.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoonweg onbegrijpelijk vinden dat Mahi stelselmatig genegeerd wordt terwijl hij gewoon de beste linksbuiten is. Hij scoort, hij maakt acties, hij doet godverdomme alles wat hij moet doen. Vorig jaar was het gewoon dezelfde situatie.
Ook op dat vlak lijkt hij op Messiquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:32 schreef S0nic het volgende:
Iedereen ziet toch dat die Younes klein isMoet niet elke keer vermeld worden
Ik geloof echt niet dat hij het fysiek niet aankan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enige verklaring die ik kan verzinnen is dat hij het fysiek gewoon niet aankan en op de trainingen altijd als eerste met zijn tong op zijn schoenen loopt. Anders is het echt ridicuul.
Net als Messi zit hij straks lang aan de kant.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
\
[..]
Ook op dat vlak lijkt hij op Messi
Wat weet Van der Looi dan dat wij niet weten? Ik begrijp echt niet waarom die jongen zo weinig speelt maar het is al zo lang zo dat er ongetwijfeld een reden achter zit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat hij het fysiek niet aankan.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet niet wat het met Grunn toch steeds is, maar de 1e helft is echt steeds bagger.
Alsof ze maar verwachten dat de tegenstanders gaat slapen dan en iets heeft van:
Oh, Grunn gaat niet voetballen de 1e helft? Ach, laten wij dan maar niet gaan scoren die 1e helft.
Jammer genoeg heeft Ajax dus wel een goal gemaakt.
We zullen het nooit te weten komen want bij FOX vraagt niemand het zich af.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat weet Van der Looi dan dat wij niet weten? Ik begrijp echt niet waarom die jongen zo weinig speelt maar het is al zo lang zo dat er ongetwijfeld een reden achter zit.
We zullen het even doorgeven.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
De Eretribune mag opgeheven worden
Groningen is uit gewoon altijd teringslechtquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet niet wat het met Grunn toch steeds is, maar de 1e helft is echt steeds bagger.
Alsof ze maar verwachten dat de tegenstanders gaat slapen dan en iets heeft van:
Oh, Grunn gaat niet voetballen de 1e helft? Ach, laten wij dan maar niet gaan scoren die 1e helft.
Jammer genoeg heeft Ajax dus wel een goal gemaakt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Ik snap daar de toegevoegde waarde ook niet helemaal van.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Fijnquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen het even doorgeven.
Omdat Erwin gewoon een laf ingestelde trainer is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen is uit gewoon altijd teringslecht
Als er in het spel ruimte is om de bal naar voren te spelen, kiest hij voor een balletje breed.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
Zo kan Gudelj wel een vrije trap er in krijgen met die ruimte
Dat was ook zo onder Jans, Huistra en Maaskantquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Erwin gewoon een laf ingestelde trainer is.
WTFquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
Thijs Zonneveld in de studio?
Wtf.
Kijk op Sky Sports 5 HDquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
Thijs Zonneveld in de studio?
Wtf.
Behalve Jans zijn dat toevallig allemaal non-trainersquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was ook zo onder Jans, Huistra en Maaskant
Onder Huistra zijn fenomenale prestaties geleverdquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Behalve Jans zijn dat toevallig allemaal non-trainers
Het tweede seizoen onder Huistra was weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onder Huistra zijn fenomenale prestaties geleverd
Toen zat het stadion ook week na week vol
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, Eindhoven speelt morgen middag pas.
Worden gewoon teruggedrongen door Ajax.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Waarom spelen alle teams in de Arena altijd zo schijterig slecht. Groningen ook weer nu, niet te doen.
Nee.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Worden gewoon teruggedrongen door Ajax.
Jou nemen we niet serieus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huistra, slechtste trainer die we in laatste tijden gehad hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:40 schreef Paxcon het volgende:
Onder Huistra zijn fenomenale prestaties geleverd
Toen zat het stadion ook week na week vol
Goed verhaal, je droomt nogquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Daar kan hij ook niets aan doen! Het is een aandoening!quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:45 schreef Gutanoth het volgende:
Rojadirecta stottert fucking veel :/
Dat doet Ronaldo ook.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:47 schreef Tagliano het volgende:
El Ghazi moet ook eens ophouden met constant boos worden om het minste of geringste op de scheids
El Ghazi heeft dankzij Ronaldo voor het Nederlands Elftal gekozen.quote:
Het is in redelijk veel opzichten een type Ronaldo ja, veel minder in kwaliteit natuurlijkquote:
Counterploegquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
OOOOOOOOOOOO
Wat een counter mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |