abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156428048
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:01 schreef MrGuma het volgende:
Zullen ze de +500.000 halen met geschreven handtekeningen?
Vraag ik me af, want als je alle valse stemmen er nog tussenuit moet halen.
pi_156428051
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Hoeveel hebben niet getekend?
Dan kan je net zo goed de zetels van D66 weg doen als maar 30% kwam opdagen :')
pi_156428059
Laat dat referendum maar komen! _O_ _O_ _O_
Copthorne 2.0
pi_156428065
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Vraag ik me af, want als je alle valse stemmen er nog tussenuit moet halen.
Ik gok op zo'n 30.000 valse stemmen maar meer dan genoeg over :P
pi_156428092
Dit aantal geeft mij vertrouwen in een deel van de Nederlandse bevolking. Ik ben blij.
(she/her)
  zondag 27 september 2015 @ 19:08:06 #256
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156428103
Is het al op de staatsomroep te zien?
pi_156428127
Dit is historisch te noemen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_156428138
HI STO RISCH
(she/her)
pi_156428146
W T F!!!!!!
pi_156428147
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Is het al op de staatsomroep te zien?
Nee tuurlijk niet die zijn bang dat ze meer budgetcuts krijgen :P
pi_156428159
En dit zijn dus alleen de digitale handtekeningen, verwacht ook nog zo'n 25.000 normale handtekeningen.
pi_156428163
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik gok op zo'n 30.000 valse stemmen maar meer dan genoeg over :P
380.000 bevestigde stemmen, dus ook nog meer dan genoeg inderdaad :)
pi_156428164
Ik ben bezig om het aantal stemmen in een leuk plaatje te krijgen. Misschien leuk voor in de OP ofzo. Voor die laatste 5 uurtjes :@

* d4v1d verveelt zich.
pi_156428175
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik gok op zo'n 30.000 valse stemmen maar meer dan genoeg over :P
Hmm ja die zitten er ook nog tussen. Ben benieuwd.
pi_156428208
Het is nog maar het begin, de discussie moet nog komen, hier op FOK!, bij jou op je werk, overal.
I´m back.
pi_156428226
Nou dat moet wel een veilige marge zijn :D _O_
pi_156428229
443k. :o
pi_156428247
Kan iemand met HTML rechten deze even misbruiken?

<iframe src="http://www.geenstijl.nl/paginas/geenpeil2015countdown/tellert.html" frameborder="0" width="534" height="151"></iframe>
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_156428266
Hey de NOS heeft een push notificatie
pi_156428275
Nou is mijn handtekening dus niet doorslaggevend geweest en voel ik me niet meer speciaal :@
pi_156428282
quote:
17s.gif Op zondag 27 september 2015 19:12 schreef d4v1d het volgende:
Hey de NOS heeft een push notificatie
RTL ook. :D
pi_156428298
Ben wel benieuwd hoeveel handtekeningen er over blijven na foutcontrole.
pi_156428315
Van onder op.
I´m back.
  zondag 27 september 2015 @ 19:14:07 #274
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_156428321
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef vigen98 het volgende:
Ik vind het alleen wel erg jammer van dat het kabinet de uitslag gewoon naast zich neer kan leggen :{ Dat is toch geen democratie? Dat is gewoon een schijndemocratie.
Nee, dat heb je nu eenmaal bij representatiedemocratie, dan kun je moeilijk bindende referenda gaan houden.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_156428326
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

380.000 bevestigde stemmen
Waar staat dat? :P
pi_156428329
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel handtekeningen er over blijven na foutcontrole.
380.000 zijn er al bevestigd ;)
pi_156428345
Tis je boy Mehmed.

pi_156428367
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Tis je boy Mehmed.

[ afbeelding ]
Dat word lache
pi_156428374
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Tis je boy Mehmed.

[ afbeelding ]
Hij heeft zelf wel getekend :P
pi_156428379
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Tis je boy Mehmed.

[ afbeelding ]
:')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_156428383
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Tis je boy Mehmed.

[ afbeelding ]
Ja, hij had zich al bedacht. Inmiddels 'steunt' hij het referendum _O-
pi_156428429
Ook mooi om te zien hoe die teller maar door blijft gaan. In een aantal minuten al zo'n 300 bij gekomen.
pi_156428437
GeenPeil haalt 443.000 handtekeningen

AMSTERDAM -
Er komt een referendum over het associatieverdrag van de EU met Oekraïne. Weblog Geenstijl haalde meer dan genoeg handtekeningen binnen om dat voor elkaar te krijgen.

Foto: GeenPeil.nl
De actie GeenPeil haalde tot nu toe al meer dan 443.000 handtekeningen binnen. Er waren er 300.000 nodig.
GeenPeil is een initiatief van Burgercomité-EU, weblog GeenStijl en het Forum voor Democratie van eurofoob Thierry Baudet. Ze zijn tegen de uitbreidingsdrift van de EU, die volgens hen ten koste gaat van de Nederlandse democratie. Volgens hen komt de regering in Den Haag niet meer op voor de belangen van het Nederlandse volk, maar doet zij enkel nog wat Brussel wil.
De afgelopen weken hebben de initiatiefnemers met hulp van vrijwilligers campagne gevoerd om handtekeningen te verzamelen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)andtekeningen__.html

Jippie! Macht aan de burger! Geen fascistisch Oekraine bij de EU!
pi_156428458


Juichen.rar
Genot
pi_156428549
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Hoeveel hebben niet getekend?
Hoeveel hebben niet gestemd bij de verkiezingen van het Europees Parlement? Met die redenatie kunnen we dat parlement beter ook ontbinden.
  zondag 27 september 2015 @ 19:21:29 #286
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_156428572
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Juichen.rar
Genot
Pechtold is nu heel mad :)
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 27 september 2015 @ 19:21:44 #287
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156428581
Haha! mooi dit
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156428598
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Pechtold is nu heel mad :)
Pechtold neemt maar wat extra vluchtelingen in huis.
pi_156428617
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:17 schreef Loekie1 het volgende:

Jippie! Macht aan de burger! Geen fascistisch Oekraine bij de EU!
Wat begrijp je niet aan raadgevend?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_156428645
Edensnator over 'n out
pi_156428657
geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20 GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
pi_156428658
emileroemer twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:18:37 440.000 handtekeningen. Mooi dat Nederland zich kan gaan uitspreken over EU-verdrag! #GeenPeil reageer retweet
pi_156428693
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20 GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
Mwuaahh Geertje!! _O-
Dat wordt weer +3 zetels in de peiling als de debatten gaan losbarsten.
pi_156428697
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20 GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
En dan linkt die naar de Televaag :')

PVV :')
pi_156428702
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20 GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
JUICHEN
pi_156428722
En dan zijn de enveloppen met meer dan 1 getekend formulier ook niet eens meegeteld.
pi_156428724
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

380.000 zijn er al bevestigd ;)
Dat kan niet, de kiesraad begint dinsdag pas met de controle, waarschijnlijk steeksproefgewijs.
pi_156428739
Arme printer wel
pi_156428743
Nou, wie start alvast het volgende referendum? Over TTIP of het vluchtelingenprobleem bijvoorbeeld.
pi_156428770
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:26 schreef Infection het volgende:
Nou, wie start alvast het volgende referendum? Over TTIP of het vluchtelingenprobleem bijvoorbeeld.
We zijn afhankelijk van wetten die worden ingediend, nu maar hopen dat de Kamer verdragen niet opeens 'stilzwijgend' gaat goedkeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')