Vraag ik me af, want als je alle valse stemmen er nog tussenuit moet halen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:01 schreef MrGuma het volgende:
Zullen ze de +500.000 halen met geschreven handtekeningen?
Dan kan je net zo goed de zetels van D66 weg doen als maar 30% kwam opdagenquote:Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben niet getekend?
Ik gok op zo'n 30.000 valse stemmen maar meer dan genoeg overquote:Op zondag 27 september 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vraag ik me af, want als je alle valse stemmen er nog tussenuit moet halen.
Nee tuurlijk niet die zijn bang dat ze meer budgetcuts krijgenquote:Op zondag 27 september 2015 19:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Is het al op de staatsomroep te zien?
380.000 bevestigde stemmen, dus ook nog meer dan genoeg inderdaadquote:Op zondag 27 september 2015 19:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik gok op zo'n 30.000 valse stemmen maar meer dan genoeg over
Hmm ja die zitten er ook nog tussen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 27 september 2015 19:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik gok op zo'n 30.000 valse stemmen maar meer dan genoeg over
Nee, dat heb je nu eenmaal bij representatiedemocratie, dan kun je moeilijk bindende referenda gaan houden.quote:Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef vigen98 het volgende:
Ik vind het alleen wel erg jammer van dat het kabinet de uitslag gewoon naast zich neer kan leggenDat is toch geen democratie? Dat is gewoon een schijndemocratie.
380.000 zijn er al bevestigdquote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel handtekeningen er over blijven na foutcontrole.
Hoeveel hebben niet gestemd bij de verkiezingen van het Europees Parlement? Met die redenatie kunnen we dat parlement beter ook ontbinden.quote:Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben niet getekend?
Wat begrijp je niet aan raadgevend?quote:Op zondag 27 september 2015 19:17 schreef Loekie1 het volgende:
Jippie! Macht aan de burger! Geen fascistisch Oekraine bij de EU!
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
twitter:emileroemer twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:18:37440.000 handtekeningen. Mooi dat Nederland zich kan gaan uitspreken over EU-verdrag! #GeenPeil reageer retweet
Mwuaahh Geertje!!quote:Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
En dan linkt die naar de Televaagquote:Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
JUICHENquote:Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
Dat kan niet, de kiesraad begint dinsdag pas met de controle, waarschijnlijk steeksproefgewijs.quote:
We zijn afhankelijk van wetten die worden ingediend, nu maar hopen dat de Kamer verdragen niet opeens 'stilzwijgend' gaat goedkeuren.quote:Op zondag 27 september 2015 19:26 schreef Infection het volgende:
Nou, wie start alvast het volgende referendum? Over TTIP of het vluchtelingenprobleem bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |