Lol, zou wel een leuk scenario zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 18:53 schreef BarryOSeven het volgende:
En dan hebben ze het net niet gehaald 299.541 of zo
Hoeveel hebben niet getekend?quote:Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef vigen98 het volgende:
Ik vind het alleen wel erg jammer van dat het kabinet de uitslag gewoon naast zich neer kan leggenDat is toch geen democratie? Dat is gewoon een schijndemocratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |