Vraag ik me af, want als je alle valse stemmen er nog tussenuit moet halen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:01 schreef MrGuma het volgende:
Zullen ze de +500.000 halen met geschreven handtekeningen?
Dan kan je net zo goed de zetels van D66 weg doen als maar 30% kwam opdagenquote:Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben niet getekend?
Ik gok op zo'n 30.000 valse stemmen maar meer dan genoeg overquote:Op zondag 27 september 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vraag ik me af, want als je alle valse stemmen er nog tussenuit moet halen.
Nee tuurlijk niet die zijn bang dat ze meer budgetcuts krijgenquote:Op zondag 27 september 2015 19:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Is het al op de staatsomroep te zien?
380.000 bevestigde stemmen, dus ook nog meer dan genoeg inderdaadquote:Op zondag 27 september 2015 19:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik gok op zo'n 30.000 valse stemmen maar meer dan genoeg over
Hmm ja die zitten er ook nog tussen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 27 september 2015 19:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik gok op zo'n 30.000 valse stemmen maar meer dan genoeg over
Nee, dat heb je nu eenmaal bij representatiedemocratie, dan kun je moeilijk bindende referenda gaan houden.quote:Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef vigen98 het volgende:
Ik vind het alleen wel erg jammer van dat het kabinet de uitslag gewoon naast zich neer kan leggenDat is toch geen democratie? Dat is gewoon een schijndemocratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |