380.000 zijn er al bevestigdquote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel handtekeningen er over blijven na foutcontrole.
Hoeveel hebben niet gestemd bij de verkiezingen van het Europees Parlement? Met die redenatie kunnen we dat parlement beter ook ontbinden.quote:Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben niet getekend?
Wat begrijp je niet aan raadgevend?quote:Op zondag 27 september 2015 19:17 schreef Loekie1 het volgende:
Jippie! Macht aan de burger! Geen fascistisch Oekraine bij de EU!
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
twitter:emileroemer twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:18:37440.000 handtekeningen. Mooi dat Nederland zich kan gaan uitspreken over EU-verdrag! #GeenPeil reageer retweet
Mwuaahh Geertje!!quote:Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
En dan linkt die naar de Televaagquote:Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
JUICHENquote:Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
Dat kan niet, de kiesraad begint dinsdag pas met de controle, waarschijnlijk steeksproefgewijs.quote:
We zijn afhankelijk van wetten die worden ingediend, nu maar hopen dat de Kamer verdragen niet opeens 'stilzwijgend' gaat goedkeuren.quote:Op zondag 27 september 2015 19:26 schreef Infection het volgende:
Nou, wie start alvast het volgende referendum? Over TTIP of het vluchtelingenprobleem bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |