abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156428329
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel handtekeningen er over blijven na foutcontrole.
380.000 zijn er al bevestigd ;)
pi_156428345
Tis je boy Mehmed.

pi_156428367
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Tis je boy Mehmed.

[ afbeelding ]
Dat word lache
pi_156428374
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Tis je boy Mehmed.

[ afbeelding ]
Hij heeft zelf wel getekend :P
pi_156428379
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Tis je boy Mehmed.

[ afbeelding ]
:')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_156428383
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Tis je boy Mehmed.

[ afbeelding ]
Ja, hij had zich al bedacht. Inmiddels 'steunt' hij het referendum _O-
pi_156428429
Ook mooi om te zien hoe die teller maar door blijft gaan. In een aantal minuten al zo'n 300 bij gekomen.
pi_156428437
GeenPeil haalt 443.000 handtekeningen

AMSTERDAM -
Er komt een referendum over het associatieverdrag van de EU met Oekraïne. Weblog Geenstijl haalde meer dan genoeg handtekeningen binnen om dat voor elkaar te krijgen.

Foto: GeenPeil.nl
De actie GeenPeil haalde tot nu toe al meer dan 443.000 handtekeningen binnen. Er waren er 300.000 nodig.
GeenPeil is een initiatief van Burgercomité-EU, weblog GeenStijl en het Forum voor Democratie van eurofoob Thierry Baudet. Ze zijn tegen de uitbreidingsdrift van de EU, die volgens hen ten koste gaat van de Nederlandse democratie. Volgens hen komt de regering in Den Haag niet meer op voor de belangen van het Nederlandse volk, maar doet zij enkel nog wat Brussel wil.
De afgelopen weken hebben de initiatiefnemers met hulp van vrijwilligers campagne gevoerd om handtekeningen te verzamelen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)andtekeningen__.html

Jippie! Macht aan de burger! Geen fascistisch Oekraine bij de EU!
pi_156428458


Juichen.rar
Genot
pi_156428549
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Hoeveel hebben niet getekend?
Hoeveel hebben niet gestemd bij de verkiezingen van het Europees Parlement? Met die redenatie kunnen we dat parlement beter ook ontbinden.
  zondag 27 september 2015 @ 19:21:29 #286
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_156428572
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Juichen.rar
Genot
Pechtold is nu heel mad :)
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 27 september 2015 @ 19:21:44 #287
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156428581
Haha! mooi dit
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156428598
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Pechtold is nu heel mad :)
Pechtold neemt maar wat extra vluchtelingen in huis.
pi_156428617
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:17 schreef Loekie1 het volgende:

Jippie! Macht aan de burger! Geen fascistisch Oekraine bij de EU!
Wat begrijp je niet aan raadgevend?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_156428645
Edensnator over 'n out
pi_156428657
geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20 GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
pi_156428658
emileroemer twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:18:37 440.000 handtekeningen. Mooi dat Nederland zich kan gaan uitspreken over EU-verdrag! #GeenPeil reageer retweet
pi_156428693
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20 GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
Mwuaahh Geertje!! _O-
Dat wordt weer +3 zetels in de peiling als de debatten gaan losbarsten.
pi_156428697
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20 GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
En dan linkt die naar de Televaag :')

PVV :')
pi_156428702
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zondag 27-09-2015 om 19:23:20 GEWELDIG! GEFELICITEERD GEENPEIL EN GEFELICITEERD NEDERLAND! #REFERENDUM https://t.co/4NflGwhEUL reageer retweet
JUICHEN
pi_156428722
En dan zijn de enveloppen met meer dan 1 getekend formulier ook niet eens meegeteld.
pi_156428724
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

380.000 zijn er al bevestigd ;)
Dat kan niet, de kiesraad begint dinsdag pas met de controle, waarschijnlijk steeksproefgewijs.
pi_156428739
Arme printer wel
pi_156428743
Nou, wie start alvast het volgende referendum? Over TTIP of het vluchtelingenprobleem bijvoorbeeld.
pi_156428770
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:26 schreef Infection het volgende:
Nou, wie start alvast het volgende referendum? Over TTIP of het vluchtelingenprobleem bijvoorbeeld.
We zijn afhankelijk van wetten die worden ingediend, nu maar hopen dat de Kamer verdragen niet opeens 'stilzwijgend' gaat goedkeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')