abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156393582
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 07:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat kan dus niet.

Maar als jij en iedereen nou gewoon braaf je mening over dit verdrag geeft waar het referendum over gaat, ipv. er een proteststem tegen de hele EU / de euro / de regering / wat dan ook van te maken, misschien dat de politiek het dan ooit aandurft om over meer soorten dingen een referendum te houden. :)
Als de politiek de afgelopen 20 jaar wat democratischer en open was geweest en de EU niet zo keihard had doorgedenderd toen de meerderheid vond dat het teveel was geweest, dan waren dit soort protestacties misschien niet nodig geweest. De politiek heeft hier zelf voor gekozen. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2015 08:03:45 ]
pi_156393596
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als de politiek de afgelopen 20 jaar wat democratischer en open was geweest en de EU niet zo keihard had doorgedenderd toen de meerderheid vond dat het teveel was geweest, dan waren dit soort protestacties misschien niet nodig geweest. De politiek heeft hier zelf voor gekozen. :)
"Ja maar hij..."

Nee.

Als je als burger serieus wil worden genomen moet je je verantwoordelijk gedragen. Punt. En dit wordt de kans om dat te laten zien.
pi_156393598
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat klopt, ik hoop er dan ook op dat de opkomst keihard tegenvalt.
Politici vinden jouw soort geweldig. Het argument om - als het wel echt ergens om gaat - ook niks aan het volk te vragen.
pi_156393608
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:05 schreef Igen het volgende:

[..]

"Ja maar hij..."

Nee.

Als je als burger serieus wil worden genomen moet je je verantwoordelijk gedragen. Punt. En dit wordt de kans om dat te laten zien.
Er is geen sprake van "ja maar hij..."

Actie - reactie. En de politiek kan een protestreactie verwachten. Eigen schuld.
pi_156393633
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er is geen sprake van "ja maar hij..."

Actie - reactie. En de politiek kan een protestreactie verwachten. Eigen schuld.
:')

Als je er op die manier in gaat dan geef je de politiek alleen maar opnieuw argumenten om de uitslag te negeren, want een 'nee' is dan dus helemaal geen teken dat men het met het besluit in kwestie echt oneens is. Je onderstreept dan het idee dat indirecte democratie beter is waarbij heet domme volk niet zelf mag beslissen maar alleen maar verstandige politici mag uitkiezen.

Is dat wat je wil als resultaat van het referendum? Nee toch!?
  zaterdag 26 september 2015 @ 09:07:55 #132
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156394104
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:11 schreef Igen het volgende:

[..]

:')

Als je er op die manier in gaat dan geef je de politiek alleen maar opnieuw argumenten om de uitslag te negeren, want een 'nee' is dan dus helemaal geen teken dat men het met het besluit in kwestie echt oneens is. Je onderstreept dan het idee dat indirecte democratie beter is waarbij heet domme volk niet zelf mag beslissen maar alleen maar verstandige politici mag uitkiezen.

Is dat wat je wil als resultaat van het referendum? Nee toch!?
Het probleem is natuurlijk precies het omgekeerde: als je als een klein kind wordt behandeld dan ga je je daar ook naar gedragen. Een overweldigende meerderheid stemde in 2005 tegen die Europese grondwet. Maar nee, pappa weet wat goed voor jullie is dus we trekken ons er niets van aan! Op die manier kun je natuurlijk ook niet anders meer doen dan een beetje keet gaan schoppen en zand in de machine gooien.

De kiezer hoeft niets te bewijzen naar de politiek toe. Het is precies andersom
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156394117
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:07 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het probleem is natuurlijk precies het omgekeerde: als je als een klein kind wordt behandeld dan ga je je daar ook naar gedragen. Een overweldigende meerderheid stemde in 2005 tegen die Europese grondwet. Maar nee, pappa weet wat goed voor jullie is dus we trekken ons er niets van aan! Op die manier kun je natuurlijk ook niet anders meer doen dan een beetje keet gaan schoppen en zand in de machine gooien.

De kiezer hoeft niets te bewijzen naar de politiek toe. Het is precies andersom
Ik wil een goed draaiend land, geen land waar mensen over en weer kinderachtig doen en zand in de machine gooien totdat alle radertjes stil staan.

Maar goed, elk volk krijgt de leiders die het verdient, dus als een meerderheid het zo wil dan zij het zo. Dan ben ik alleen wel blij dat er een EU met vrij verkeer van personen/werknemers bestaat. :P
pi_156394127
quote:
DE LAATSTE GEENPEIL TUSSENSTAND!
Hahahaha. 299.000? Dat gelooft toch helemaal niemand? Klopt. Dit getal klopt niet. Het is hoger. Of lager. Weet u veel. Wij weten het wel. Maar we hebben nog twee dagen - zaterdag en zondag - om GeenPeil over de drempel van 300.000 geldige handtekeningen te trekken. Dat vinden ze in Den Haag niet leuk. Dus we doen er nog even het zwijgen toe en hopen dat iedereen blijft tekenen. Zodat we marge kunnen bouwen. Marge is mooi. Marge is nodig. Marge is het duwtje over de drempel van de digitale democratie. Marge is het toverwoord van dit weekend. Dus blijf (mensen oproepen om te) tekenen. Op teken.geenpeil.nl. Doe mee. Red de democratie. En schrijf geschiedenis.


Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_de_democratie.html

*O* *O* *O*

Reken maar dat ze een dikke foutmarge hebben ingerekend :Y
pi_156394152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:10 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_de_democratie.html

*O* *O* *O*

Reken maar dat ze een dikke foutmarge hebben ingerekend :Y
_O-

Zou me niks verbazen als ze al 500.000 stemmen blijken te hebben.
pi_156394158
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik wil een goed draaiend land, geen land waar mensen over en weer kinderachtig doen en zand in de machine gooien totdat alle radertjes stil staan.

Maar goed, elk volk krijgt de leiders die het verdient, dus als een meerderheid het zo wil dan zij het zo. Dan ben ik alleen wel blij dat er een EU met vrij verkeer van personen/werknemers bestaat. :P
Misschien is D66 wat voor jou? Die hebben het ook niet zo op met democratie en weten het zelf wel beter dan het klootjesvolk (ze hebben zelfs sterke meningen over zaken waar ze geen woord van gelezen hebben en dan nog vinden ze anderen slecht geïnformeerd :D).
pi_156394192
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:14 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Misschien is D66 wat voor jou? Die hebben het ook niet zo op met democratie en weten het zelf wel beter dan het klootjesvolk (ze hebben zelfs sterke meningen over zaken waar ze geen woord van gelezen hebben en dan nog vinden ze anderen slecht geïnformeerd :D).
Doe niet zo flauw: ik heb getekend vóór het referendum. Helemaal op papier met envelop en postzegel enzo zelfs. En ik hoop dat 'de mensen' het referendum serieus nemen, hun stem laten afhangen van wat ze écht vinden van het onderwerp waar het over gaat (het Associatieverdrag met Oekraïne), dat de opkomst hoog is en dat de politiek dus vooral argumenten krijgt om de uitslag níét naast zich neer te leggen. Wat die uitslag ook maar moge zijn.
pi_156394216
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Doe niet zo flauw: ik heb getekend vóór het referendum. Helemaal op papier met envelop en postzegel enzo zelfs. En ik hoop dat 'de mensen' het referendum serieus nemen, hun stem laten afhangen van wat ze écht vinden van het onderwerp waar het over gaat (het Associatieverdrag met Oekraïne), dat de opkomst hoog is en dat de politiek dus vooral argumenten krijgt om de uitslag níét naast zich neer te leggen. Wat die uitslag ook maar moge zijn.
^O^

Mijn excuses voor mijn flauwheid.
  zaterdag 26 september 2015 @ 09:23:22 #139
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156394235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik wil een goed draaiend land, geen land waar mensen over en weer kinderachtig doen en zand in de machine gooien totdat alle radertjes stil staan.

Maar goed, elk volk krijgt de leiders die het verdient, dus als een meerderheid het zo wil dan zij het zo. Dan ben ik alleen wel blij dat er een EU met vrij verkeer van personen/werknemers bestaat. :P
Er zijn eigenlijk geen realistische democratische middelen meer om dit monster nog te stoppen. Deze zomer hebben we het ook weer gezien toen de VVD die de verkiezingen had gewonnen vanwege "geen cent naar de Grieken" toch weer een dikke cheque uitschreef. Dus het idee dat je op een partij kunt stemmen die jou vertegenwoordigt gaat gewoon mank. Dit soort bedrog is echt het failliet van de democratie.

Dus leg mij bijvoorbeeld maar eens uit wat de meerderheid van de bevolking die tegen transfers naar het zuiden is daar nog tegen kan doen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156394257
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:23 schreef SeLang het volgende:

[..]

Er zijn eigenlijk geen realistische democratische middelen meer om dit monster nog te stoppen. Deze zomer hebben we het ook weer gezien toen de VVD die de verkiezingen had gewonnen vanwege "geen cent naar de Grieken" toch weer een dikke cheque uitschreef. Dus het idee dat je op een partij kunt stemmen die jou vertegenwoordigt gaat gewoon mank. Dit soort bedrog is echt het failliet van de democratie.

Dus leg mij bijvoorbeeld maar eens uit wat de meerderheid van de bevolking die tegen transfers naar het zuiden is daar nog tegen kan doen.
Van de VVD was dat toch 100% te verwachten? Het is op Europees niveau immers de partij van Verhofstadt!

Als het de kiezer echt menens is dan moeten die maar eens massaal op de PVV, SP, PvdD, CU of SGP gaan stemmen. Net zoals de Grieken hebben gedaan.
  zaterdag 26 september 2015 @ 09:42:47 #141
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156394377
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Van de VVD was dat toch 100% te verwachten? Het is op Europees niveau immers de partij van Verhofstadt!

Als het de kiezer echt menens is dan moeten die maar eens massaal op de PVV, SP, PvdD, CU of SGP gaan stemmen. Net zoals de Grieken hebben gedaan.
Je bevestigt hier dus gewoon mijn punt dat we als een stelletje kleine kinderen worden behandeld, dat we 100% moeten verwachten dat politici hun expliciete beloften breken en dat we dus alleen nog maar zand in de machine kunnen gooien zoals de Grieken hebben gedaan. Want een verantwoordelijk doordachte stem op basis van standpunten en verkiezingsprogramma's vergelijken e.d. is kennelijk voor suckers.

En de partijen die je daar noemt hebben met uitzondering van CU ook nog nooit geregeerd dus je weet helemaal niet wat die in de praktijk doen als het erop aan komt. Neemt niet weg dat mijn volgende stem waarschijnlijk op één uit dat rijtje gaat zijn want de rest staat inmiddels op de zwarte lijst. Het is nu gewoon een afstreep versje geworden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:04:59 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156394566
die vooringenomenheid van GS is best zielig eigenlijk, maar goed kijken wat er gaat gebeuren, denk dat er weinig met het idee gaan stemmen om het verdrag zelf maar om iets geheel anders
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156394585
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

Je bevestigt hier dus gewoon mijn punt dat we als een stelletje kleine kinderen worden behandeld, dat we 100% moeten verwachten dat politici hun expliciete beloften breken en dat we dus alleen nog maar zand in de machine kunnen gooien zoals de Grieken hebben gedaan. Want een verantwoordelijk doordachte stem op basis van standpunten en verkiezingsprogramma's vergelijken e.d. is kennelijk voor suckers.
Nee. Ten eerste doe je Syriza geen recht aan door te zeggen dat die alleen maar zand in de machine gooien. En ten tweede droop er aan alle kanten vanaf dat beloftes zoals "geen cent meer naar Griekenland" en "1000 euro voor elke werkende" verkiezingsprietpraat zijn. Wie daar in stinkt is gewoon dom en dat Rutte zulke dingen zegt wil ook niet zeggen dat de hele politiek verdorven is.
quote:
En de partijen die je daar noemt hebben met uitzondering van CU ook nog nooit geregeerd dus je weet helemaal niet wat die in de praktijk doen als het erop aan komt. Neemt niet weg dat mijn volgende stem waarschijnlijk op één uit dat rijtje gaat zijn want de rest staat inmiddels op de zwarte lijst. Het is nu gewoon een afstreep versje geworden.
Je kan in ieder geval een poging wagen, ipv. je te laten bedonderen met valse verkiezingsbeloftes en uit boosheid daarover weer op dezelfde politicus te stemmen.

Edit: Als je het echt belangrijk vindt dan. Kan ook zijn dat je bijv. niet op de SGP wil stemmen omdat je hun conservatieve standpunten erger vindt dan de EU, om maar wat te noemen, maar dat is dan ook weer een signaal over hoeveel bezwaar tegen de EU je nou écht hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2015 10:13:52 ]
pi_156394679
ChristenUnie en SGP zijn toch helemaal niet zo EU kritisch :?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:17:17 #145
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156394697
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:04 schreef Re het volgende:
die vooringenomenheid van GS is best zielig eigenlijk, maar goed kijken wat er gaat gebeuren, denk dat er weinig met het idee gaan stemmen om het verdrag zelf maar om iets geheel anders
Joh.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:18:35 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156394716
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:17 schreef eriksd het volgende:

[..]

Joh.
ja daar is het dus niet voor bedoeld, en dan maar jammeren en klagen over de voorstanders van de EU
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:19:18 #147
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156394723
Geen idee wat je wil zeggen. Het is gewoon vermakelijk.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156394742
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:04 schreef Re het volgende:
die vooringenomenheid van GS is best zielig eigenlijk, maar goed kijken wat er gaat gebeuren, denk dat er weinig met het idee gaan stemmen om het verdrag zelf maar om iets geheel anders
No shit.
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:20:47 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156394748
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:19 schreef eriksd het volgende:
Geen idee wat je wil zeggen. Het is gewoon vermakelijk.
wat is vermakelijk dan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156394759
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:
ChristenUnie en SGP zijn toch helemaal niet zo EU kritisch :?
SP en PvdD ook niet trouwens. Roemer had voor de vorige verkiezingen een grote mond dat ze geen boete gingen betalen als ze boven de 3,5% begrotingstekort uit zouden komen. Toen ze de grootste waren in de peilingen slikte hij deze woorden alweer in, was 65 geen 65 meer en ga zo maar door. Als ze op het pluche zitten zal het niet anders zijn dan bijvoorbeeld de PvdA.

Er valt gewoon geen reet te kiezen, zodra ze in het kabinet zitten gaan ze gewoon met hetzelfde beleid door waar het vorige kabinet mee is geëindigd.
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:23:50 #151
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156394781
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee. Ten eerste doe je Syriza geen recht aan door te zeggen dat die alleen maar zand in de machine gooien.
Geen zand in de machine? Het hele land is piepend en krakend tot stilstand gekomen na de verkiezingen.

En vervolgens heeft Syriza een 180 graden draai gemaakt en een slechtere deal geaccepteerd dan ze oorspronkelijk hadden! Dat is nog erger dan wat Rutte heeft gedaan. Die Grieken zijn door Syriza nog veel harder belazerd dan de Nederlanders door Rutte!

quote:
En ten tweede droop er aan alle kanten vanaf dat beloftes zoals "geen cent meer naar Griekenland" en "1000 euro voor elke werkende" verkiezingsprietpraat zijn. Wie daar in stinkt is gewoon dom en dat Rutte zulke dingen zegt wil ook niet zeggen dat de hele politiek verdorven is.
Wat ik dus al zei: we worden als kleuters behandeld. En jij vind dat kennelijk wel okee. Maar ga dan niet doen alsof het probleem bij de kiezer ligt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156394950
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:23 schreef SeLang het volgende:

[..]

Geen zand in de machine? Het hele land is piepend en krakend tot stilstand gekomen na de verkiezingen.

En vervolgens heeft Syriza een 180 graden draai gemaakt en een slechtere deal geaccepteerd dan ze oorspronkelijk hadden! Dat is nog erger dan wat Rutte heeft gedaan. Die Grieken zijn door Syriza nog veel harder belazerd dan de Nederlanders door Rutte!

Lolwut? De deal was precies hetzelfde maar dan voor veel meer geld.
pi_156395142
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:04 schreef Re het volgende:
die vooringenomenheid van GS is best zielig eigenlijk, maar goed kijken wat er gaat gebeuren, denk dat er weinig met het idee gaan stemmen om het verdrag zelf maar om iets geheel anders
Tja dan moet je niet liegen als politieke partij zijnde, persoonlijk ga ik stemmen omdat ik mijn mening wil geven bij zulke beslissing. Maar ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn die tegenstemmen vanwege het extra geld naar Griekenland, of het vluchtelingenprobleem wat we nu hebben. Wat er mijn inziens mis is met de EU is dat het een ondemocratische janboel is.
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat we dat referendum moeten houden terwijl we voorzitter van de EU zijn
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_156395156
Alsof ik ga stemmen.
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:59:16 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156395214
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Alsof ik ga stemmen.
ik wel hoor, tegen Putin
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 26 september 2015 @ 11:07:12 #156
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_156395343
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:46 schreef ZOA het volgende:

[..]

Al ben ik nog zo naief en jij nog zo kritisch .. de EU en VS roeren zich net zo hard in
buurlanden en ver daarbuiten en het zijn toch echt deze 2 mogendheden die Oekraine in de ellende gestort hebben met het associatieverdrag..
Ik zie de EU en de VS nog niet actief oorlog voeren in hun buurlanden. Het is trouwens van den zotte om Russische veroveringsoorlogjes te gaan zitten verdedigen en dan vervolgens te wijzen naar de EU en de VS vanwege hun "bemoeienis". Hypocrisie ten top.
pi_156395401
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:23 schreef SeLang het volgende:

Wat ik dus al zei: we worden als kleuters behandeld. En jij vind dat kennelijk wel okee. Maar ga dan niet doen alsof het probleem bij de kiezer ligt.
Het ligt bij beide partijen. Kiezers begrijpen vaak niet genoeg van de materie en politici maken daar gebruik van.

Die uitspraken van Rutte, die zijn heel bewust gedaan omdat Geert Wilders vliegen af te vangen. Dat gebeurt allemaal onder het mom van 'als wij de zaken niet zo simplistisch brengen, dan doet Geert het en kost het ons stemmen, en éígenlijk willen we ook geen cent meer naar Griekenland en voor iedereen 1000 eu erbij al weten we dat dat niet haalbaar is. We liegen dus eigenlijk niet echt'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156395414
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Alsof ik ga stemmen.
Als het echt zo ver komt ga ik wel stemmen :)

I love stemmen! O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156395474
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:23 schreef SeLang het volgende:

[..]

Geen zand in de machine? Het hele land is piepend en krakend tot stilstand gekomen na de verkiezingen.

En vervolgens heeft Syriza een 180 graden draai gemaakt en een slechtere deal geaccepteerd dan ze oorspronkelijk hadden! Dat is nog erger dan wat Rutte heeft gedaan. Die Grieken zijn door Syriza nog veel harder belazerd dan de Nederlanders door Rutte!
Niet waar. Syriza's prioriteiten waren en zijn als volgt:
1. In de euro blijven
2. De deal afzwakken.

Dat hebben ze waargemaakt: Griekenland zit nog in de euro en, zoals Nielsch al zei, met de hervormingen die oorspronkelijk alleen voor het overbruggingshalfjaar bedoeld waren hebben ze een heel derde steunpakket gekregen.

De leden van Syriza die de prioriteiten andersom zagen en liever een grexit hadden gehad, hebben bij de laatste verkiezingen onder eigen naam meegedaan maar de meerderheid van de Syriza-regering niet ondermijnd.

De Grieken willen gewoon wat anders dan jij, accepteer dat nou gewoon.
pi_156395503
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:59 schreef Re het volgende:

[..]

ik wel hoor, tegen Putin
Kan ik ook op Putin stemmen?
pi_156395555
Wat is het probleem nu eigenlijk? Dat iedereen moet gaan betalen, en hervormen, en langer werken, minder geld te spenderen hebben, geen of minder zeggenschap over alles, wie kan daar nu tegen zijn?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zaterdag 26 september 2015 @ 11:31:10 #162
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156395764
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Politici vinden jouw soort geweldig. Het argument om - als het wel echt ergens om gaat - ook niks aan het volk te vragen.
Verkiezingen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 26 september 2015 @ 11:32:59 #163
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156395789
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Niet waar. Syriza's prioriteiten waren en zijn als volgt:
1. In de euro blijven
2. De deal afzwakken.
Zo werd het anders niet gebracht in de campagne :D!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 26 september 2015 @ 11:43:01 #164
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156395949
Zou wel hard zijn als blijkt dat er een absolute status qua op het wereldtoneel is momenteel. Heren politici van alle wereldlanden weten dit net stabiel te houden.

Komt geenpeil met een burgerinitiatief even de hele status quo in de war schoppen waarna er atoombommen over en weer gaan vliegen en de hele wereld naar de klote gaat.
  zaterdag 26 september 2015 @ 12:11:18 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156396386
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:16 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Kan ik ook op Putin stemmen?
ja door tegen te stemmen c_/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2015 @ 12:20:01 #166
230491 Zith
pls tip
pi_156396533
Goed initiatief, officieel gaat het om een verdrag met een land, maar het volk ziet het als een stem voor of tegen Putin.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156396751
Het zullen ondertussen wel iets van 320k handtekeningen zijn. Toch leuk dat ze doen alsof ze die 300k nog niet gehaald hebben. Levert in ieder geval nog wat extra handtekeningen op voor de foutmarge.
pi_156396783
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:20 schreef Zith het volgende:
Goed initiatief, officieel gaat het om een verdrag met een land, maar het volk ziet het als een stem voor of tegen Putin.
wat? ik denk dat de meerderheid het ziet als een stem tegen de EU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')