Als het aan mij ligt nergens... Maar als het dan toch moet dan liever in een achterbuurt. Die mensen zijn beter bestand tegen de fratsen van de asielzoekers.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja geef iedereen gelijk. Maar waarom daar niet, en in Enschede wel?
Dat blijkt uit de half gesloopte raadzaal van Purmerend. Eerlijk verdelen die ellende. Ook in die rijke plaatsjes.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt nergens... Maar als het dan toch moet dan liever in een achterbuurt. Die mensen zijn beter bestand tegen de fratsen van de asielzoekers.
Ja, goed artikel idd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vandaag een verbazingwekkend eerlijk artikel in de Volkskrant over de immigratie:
http://www.geenstijl.nl/a(...)zoekers_nou_png.html
Kregen zeker geen Fifa16 in hun Finse AZC.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:57 schreef BarryOSeven het volgende:
https://news.yahoo.com/fi(...)-back-152042061.html
Asielzoekers in Finland vinden het te koud en te saai. Vertrekken weer. Waarheen weet niemand
Fifa16 hebben ze wel. Ze kunnen alleen niet roken, en dat speelt niet lekker natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kregen zeker geen Fifa16 in hun Finse AZC.
Dan heeft rechts een mooie case om ons sociaal stelsel af te breken. Dat is een kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar het lijkt me niet echt heel erg moeilijk.
Als al die lui straks hun complete familie ook de bijstand in komen halen over drie maandjes. Dan begint de ellende pas echt.
Dan heb je dus 4-5 man zonder werk met 800e per maand. Daar kun je niet tegenaan werken, ook niet als je je modale salaris helemaal afstaat aan de bijstand van die familie.
We kunnen ook de moraal aanpassen en beargumenteren waarom verkrachting een goed iets is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:11 schreef Razoemichin het volgende:
At yet another migrant camp in Detmold, a city in central Germany, a 13-year-old Muslim girl was raped by a fellow migrant. The child and her mother had fled to Europe to escape a ‘culture of sexual violence’ in their own country.
Astonishingly, police kept silent about the rape, which took place in June. Only this month, after a local newspaper revealed that it had happened — and claimed German authorities are not ‘going public’ about crimes involving migrants because they don’t want to ‘give legitimacy’ to critics of mass migration — did they confirm it had taken place.
The area’s police chief, Bernd Flake, insists the official silence was meant to protect the rape victim. But he adds: ‘We will continue this policy (of not informing the public) whenever crimes are committed in migrant facilities.
(http://www.dailymail.co.u(...)g.html#ixzz3mq0tcPJF)
Meestal is de Daily Mail enorm gekleurd - dit artikel ook hoor - maar er staan toch wel een paar schokkende verhalen in. Moeite waard om het artikel te lezen. Het voorbeeld wat ik aanhaal is slechts en helaas een van de vele voorbeelden die blootleggen dat het samenvoegen van verschillende culturen en gewoontes in een klein gebied gegarandeerd leidt tot disintegratie en disharmonie; twee mooie woorden om het woord chaos te vermijden.
Op de langere termijn gaan we daar ook heen natuurlijk. Niet de richting op van een basisinkomen, maar juist van het tegendeel hiervan. Heb je dat interview van Kokkelmans met Kofi Annan gezien toevallig? Komt er op neer dat we in de EU ook de groeiende bevolkingsdruk van Afrika zullen moeten opvangen... Afrika verdubbelt wat populatie betreft in een luttel aantal decennia en wij zitten met vergrijzing...quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:09 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dan heeft rechts een mooie case om ons sociaal stelsel af te breken. Dat is een kwestie van tijd.
Dan maakt het ook niets meer uit van welke afkomst je ook bent. Een VS in de maak.
Wat goed dat deze ingeburgerde asielzoekers - hooligans rellen immers toch ook? - de plaatselijke bevolking laten zien dat zij ook een plek hebben in de maatschappij. Als ik asielzoeker was zou ik mijn frustratie ook ventileren met de steen en de worp. Die negatieve berichtgeving in de media leidt immers tot vervreemding. En dan begin ik nog niet eens over al die oorlogen die het Westen is begonnen in het Midden Oosten. Afschuwelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:13 schreef tralalala het volgende:
"incidentje" of zouden het gewoon Russen zijn?![]()
Och ik ben ervan overtuigd dat onze mooie sociaal democratie waar ik een groot voorstander van ben op de schop gaat. Helaas. Het probleem is dat ik in een andere tijd ben opgegroeid en steeds meer moeite krijg met dit soort vernieuwingen waarvan ik geen enkel voordeel zie. Daarmee zeg ik niet dat vroeger alles beter was. In tegendeel. Maar nu is het door aan het schieten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:11 schreef Razoemichin het volgende:
At yet another migrant camp in Detmold, a city in central Germany, a 13-year-old Muslim girl was raped by a fellow migrant. The child and her mother had fled to Europe to escape a ‘culture of sexual violence’ in their own country.
Astonishingly, police kept silent about the rape, which took place in June. Only this month, after a local newspaper revealed that it had happened — and claimed German authorities are not ‘going public’ about crimes involving migrants because they don’t want to ‘give legitimacy’ to critics of mass migration — did they confirm it had taken place.
The area’s police chief, Bernd Flake, insists the official silence was meant to protect the rape victim. But he adds: ‘We will continue this policy (of not informing the public) whenever crimes are committed in migrant facilities.
(http://www.dailymail.co.u(...)g.html#ixzz3mq0tcPJF)
Meestal is de Daily Mail enorm gekleurd - dit artikel ook hoor - maar er staan toch wel een paar schokkende verhalen in. Moeite waard om het artikel te lezen. Het voorbeeld wat ik aanhaal is slechts en helaas een van de vele voorbeelden die blootleggen dat het samenvoegen van verschillende culturen en gewoontes in een klein gebied gegarandeerd leidt tot disintegratie en disharmonie; twee mooie woorden om het woord chaos te vermijden.
Dit zou ook gewoon strafbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:22 schreef Resistor het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)elzoekers-weren.html
Amen...quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:09 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dan heeft rechts een mooie case om ons sociaal stelsel af te breken. Dat is een kwestie van tijd.
Dan maakt het ook niets meer uit van welke afkomst je ook bent. Een VS in de maak.
Waar gaat dit over dan? Ik bedoel, ik zie 2 mensen zonder bovenkleding stenen gooien en een stoel vernielen, maar voor de rest kan ik er niet veel uit opmaken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:21 schreef Razoemichin het volgende:
[..]
Deze video is echt om te huilen.
Typisch symptoom van de politiek correcte rot die er over de westerse wereld waart.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:11 schreef Razoemichin het volgende:
Astonishingly, police kept silent about the rape, which took place in June.
German authorities are not ‘going public’ about crimes involving migrants because they don’t want to ‘give legitimacy’ to critics of mass migration — did they confirm it had taken place.
Een AZC was toch een grote supermarkt volgens Dijkhof? Waarom zou je die willen weren?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:22 schreef Resistor het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)elzoekers-weren.html
Al eens in je opgekomen dat er rechtsen zijn die niet het sociale stelsel omver willen werpen? Vind het een prachtig systeem, maar op deze manier gaan we er aan ten onder.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amen...
En maar schelden op links. Rechts spint hier juist garen bij: het creëren van een gigantische onderlaag, autochtoon, allochtoon, dat maakt niet uit... Victoriaans tijden herleven.
Ja, dat verhaal over de hoogopgeleide Syriërs duikt nog steeds op, maar dat heeft zijn langste tijd inmiddels wel gehad wrs. Je kon zelf ook wel beredeneren dat het niet steekhoudend was natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:25 schreef Buster24 het volgende:
Nou de Volkskrant ontkracht wel een paar "sprookjes"
[ afbeelding ]
De kans is groter dat ze een uitkering krijgen dan een baan.
[ afbeelding ]
En die opleiding is al helemaal geen garantie voor werk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hele verhaal dat "migratie" geld oplevert kan de prullenbak in.
De Bron = Volkskrant
Uhm, nee, ik heb eigenlijk nog nooit rechtsen gezien die het sociale stelsel een warm hart toedragen. Altijd dat 'in de écht noodzakelijke gevallen (+ disclaimer)' riedeltje. Rechts kan niet wachten om de hele sociale zekerheid te slopen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Al eens in je opgekomen dat er rechtsen zijn die niet het sociale stelsel omver willen werpen? Vind het een prachtig systeem, maar op deze manier gaan we er aan ten onder.
Grenzen dicht of sociale vangnet weg.
Als zelfs de Volkskrant al wakker wordt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:25 schreef Buster24 het volgende:
Nou de Volkskrant ontkracht wel een paar "sprookjes"
[ afbeelding ]
De kans is groter dat ze een uitkering krijgen dan een baan.
[ afbeelding ]
En die opleiding is al helemaal geen garantie voor werk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hele verhaal dat "migratie" geld oplevert kan de prullenbak in.
De Bron = Volkskrant
dan ben ik niet rechts, kom ik net achter.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, nee, ik heb eigenlijk nog nooit rechtsen gezien die het sociale stelsel een warm hart toedragen. Altijd dat 'in de écht noodzakelijke gevallen (+ disclaimer)' riedeltje. Rechts kan niet wachten om de hele sociale zekerheid te slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |