Ik vind wel dat Melina ouder lijkt dan Tommy, maar dat kan aan mij liggen. Maar wat je zegt klopt wel, ik had ook een 'aha!' moment toen ze begonnen over terug gaan in de tijd. Alleen bedenk ik opeens dat Angela 'nu' wel heel oud is danquote:Op maandag 2 november 2015 20:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er zit vijf jaar (ofzo) tussen Heroes en Reborn, dus er kan van alles gebeurd zijn.
Ik vind het leuk dat ze de opbouw naar de onthulling dat Tommy en Melina de kids van Claire zijn zo geleidelijk hebben gedaan dat je de conclusie al kon trekken voordat het besluit om ze naar het verleden te sturen was genomen. En het is een soort twist die erg leuk past bij de serie.
Wel had ik een beetje last van het hele "Hayden Panettiere doet niet mee, dus we tonen een pop/figurant onder een laken". Het viel op dat er niet even een blik op Claire zelf was.
Ja, dat idee had ik ook een beetje. Maar Robbie kay heeft ook gewoon een beetje een jong koppie, natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Melina ouder lijkt dan Tommy, maar dat kan aan mij liggen.
We hebben Angela nog niet post-jump, 15-jaar-later gezien, maar inderdaad.quote:Maar wat je zegt klopt wel, ik had ook een 'aha!' moment toen ze begonnen over terug gaan in de tijd. Alleen bedenk ik opeens dat Angela 'nu' wel heel oud is dan
En nu dus wel. Grijs haar en alles. Verhaal wordt wel steeds interessanter.quote:Op maandag 2 november 2015 20:11 schreef Breuls het volgende:
We hebben Angela nog niet post-jump, 15-jaar-later gezien, maar inderdaad.
Vooral de laatste aflevering was erg goed in elkaar gezet om alle losse dingen in elkaar te vlechten. Dingen waarvan je voorheen dacht dat ze nutteloze flarden waren, passen er ineens goed in.quote:
Ik herkende hem omdat ik vroeger Dynasty keekquote:
Ik begrijp echt niet waarom hij na deze eerste kill van zijn crazy bitch wijf bij haar bleef.quote:Op maandag 9 november 2015 10:51 schreef Mirel het volgende:
Ja, qua comic book stijl onzinverhaal is het best leuk aan het worden.
Qua topkwaliteit filmkunst is het lachwekkend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Hiro is een heldquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:12 schreef Prego het volgende:
Ben ik de enige die het geen klap kan schelen dat Hiro weer terug is?
Ja Hiro is grappig en schattig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:12 schreef Prego het volgende:
Ben ik de enige die het geen klap kan schelen dat Hiro weer terug is?
De chick die evo's omlegt. Die is pas irritant.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:36 schreef Prego het volgende:
Ik vind hem redelijk irritant en niet grappig, maar goed, ieder z'n ding
Mee eens. Buiten dat het een irritant personage is, vind ik haar ook nog eens bijzonder irritant acteren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:05 schreef Happel het volgende:
[..]
De chick die evo's omlegt. Die is pas irritant.
En dat haar... Lijkt wel een mongoolquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mee eens. Buiten dat het een irritant personage is, vind ik haar ook nog eens bijzonder irritant acteren.
Ik snapte eigenlijk niet wat je met deze post bedoelde.quote:
imdb geeft geen datum aan voor episode 11 daarom denk ik datquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:40 schreef Breuls het volgende:
Hm, een winterstop in een serie van maar 13 afleveringen? Lame.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:36 schreef Roland_Deschain het volgende:
Godver, ik kijken of de nieuwste aflevering online stond, was ik vergeten dat ze pas in januari weer verder gaan.
thnx, was het alweer compleet vergeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:33 schreef Karina het volgende:
Kick want het is weer begonnen, aflevering 11 is te bekijken.
Ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:00 schreef Magic_Twisty het volgende:
Is Reborn goed te begrijpen zonder de originele serie gezien te hebben?
Is nog niet echt voorbijgekomen dacht ik, alleen dat hij de vader is van de tweeling.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef Friday12 het volgende:
Weten we al wat er met peter was gebeurd?
... incest much? Denk niet dat hij de vader isquote:Op zondag 10 januari 2016 09:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is nog niet echt voorbijgekomen dacht ik, alleen dat hij de vader is van de tweeling.
Ik dacht dat dat verteld werd dat Claire en hij de ouders waren...quote:Op zondag 10 januari 2016 15:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
... incest much? Denk niet dat hij de vader is
Nee je denkt aan een dat hij een Petrelli is.. Maar Nathan was Claire's vader en de broer van Peterquote:Op zondag 10 januari 2016 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verteld werd dat Claire en hij de ouders waren...
Oh ze hadden het wel heel even over Peterquote:Op zondag 10 januari 2016 19:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee je denkt aan een dat hij een Petrelli is.. Maar Nathan was Claire's vader en de broer van Peter
Nope voor zover ik weet nietquote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ze hadden het wel heel even over PeterDan weet ik het niet. Dan is dus ook niet bekend wie de vader is van de tweeling?
Heroes is wel de moeite waard. Zeker het eerste seizoen. Daarna is het meer Reborn-niveau, maar door het eerste seizoen blijf je hoop houden dat het weer vet wordt. Op momenten heeft het ook wel weer die magie van het eerste seizoen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:00 schreef Magic_Twisty het volgende:
Ik heb Heroes persoonlijk nooit gezien. Is Reborn goed te begrijpen zonder de originele serie gezien te hebben? Of is het verstandig eerst Heroes te bingen/ is Heroes de moeite waard?
Had ook niet anders verwacht.quote:
Ik wil gewoon weten wat er van peter/sylar geworden is gvdquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:43 schreef Karina het volgende:
En er missen wat bekenden zoals Claire en Peter dat had het wel leuker gemaakt m.i.
Ik hoop dat ze dat iig nog even uitleggen ja. Sylar vooralquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat er van peter/sylar geworden is gvd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |