quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:36 schreef Roland_Deschain het volgende:
Godver, ik kijken of de nieuwste aflevering online stond, was ik vergeten dat ze pas in januari weer verder gaan.
thnx, was het alweer compleet vergeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:33 schreef Karina het volgende:
Kick want het is weer begonnen, aflevering 11 is te bekijken.
Ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:00 schreef Magic_Twisty het volgende:
Is Reborn goed te begrijpen zonder de originele serie gezien te hebben?
Is nog niet echt voorbijgekomen dacht ik, alleen dat hij de vader is van de tweeling.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef Friday12 het volgende:
Weten we al wat er met peter was gebeurd?
... incest much? Denk niet dat hij de vader isquote:Op zondag 10 januari 2016 09:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is nog niet echt voorbijgekomen dacht ik, alleen dat hij de vader is van de tweeling.
Ik dacht dat dat verteld werd dat Claire en hij de ouders waren...quote:Op zondag 10 januari 2016 15:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
... incest much? Denk niet dat hij de vader is
Nee je denkt aan een dat hij een Petrelli is.. Maar Nathan was Claire's vader en de broer van Peterquote:Op zondag 10 januari 2016 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verteld werd dat Claire en hij de ouders waren...
Oh ze hadden het wel heel even over Peterquote:Op zondag 10 januari 2016 19:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee je denkt aan een dat hij een Petrelli is.. Maar Nathan was Claire's vader en de broer van Peter
Nope voor zover ik weet nietquote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ze hadden het wel heel even over PeterDan weet ik het niet. Dan is dus ook niet bekend wie de vader is van de tweeling?
Heroes is wel de moeite waard. Zeker het eerste seizoen. Daarna is het meer Reborn-niveau, maar door het eerste seizoen blijf je hoop houden dat het weer vet wordt. Op momenten heeft het ook wel weer die magie van het eerste seizoen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:00 schreef Magic_Twisty het volgende:
Ik heb Heroes persoonlijk nooit gezien. Is Reborn goed te begrijpen zonder de originele serie gezien te hebben? Of is het verstandig eerst Heroes te bingen/ is Heroes de moeite waard?
Had ook niet anders verwacht.quote:
Ik wil gewoon weten wat er van peter/sylar geworden is gvdquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:43 schreef Karina het volgende:
En er missen wat bekenden zoals Claire en Peter dat had het wel leuker gemaakt m.i.
Ik hoop dat ze dat iig nog even uitleggen ja. Sylar vooralquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat er van peter/sylar geworden is gvd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |