wat?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:37 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie ook allemaal al getekend?
Uiteraard.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:37 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie ook allemaal al getekend?
Ok. Niet getekend dan maar.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Als je niet voor GeenPeil hebt getekend ben je tegen democratie.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk niet. Wat een onzin vind ik dat joh.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
286.223 handtekeningen voor GeenPeil
Moeten we daar lang tegenaankijken ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Specularium op 24-09-2015 22:44:37 ]bivd kijkt met u mee.
Lekker debiel standpunt weer, ik had niet anders van je verwachtquote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Stemrecht is een illusie.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
heb je caitlyn in south pakrk gezienquote:Op donderdag 24 september 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker debiel standpunt weer, ik had niet anders van je verwacht
Ik begon al te schuimbekken.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
Ik heb je plaatje in een spoiler gezet, niet iedereen hier kan daar tegen.
Censuur ik wist het.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begon al te schuimbekken.
Gelukkig was ik al in Den Haag. Vindt niemand gek.
Jawel, maar dan in het duits...quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Over een paar jaar is het toch Ein Reich Europa en dan valt er sowieso toch niks meer te zeggen.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Censuur ik wist het.
Kan je UI's ook in een spoiler zetten?
Nou ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk niet. Ik schaam me niet te zeggen dat ik mezelf veel te goed vind voor South Parkquote:Op donderdag 24 september 2015 22:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb je caitlyn in south pakrk gezien
Mais, je ne parle pas Allemandquote:Op donderdag 24 september 2015 22:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Jawel, maar dan in het duits...
Kut, kan mijn moeder mij straks gerechtvaardigd in een dirndl stoppen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Jawel, maar dan in het duits...
Als je gaat snijden, alleen op je bovenbenen hč! Zodat niemand het zietquote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Censuur ik wist het.
Kan je UI's ook in een spoiler zetten?
Nou ?
Heil Frau Merkel!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Over een paar jaar is het toch Ein Reich Europa en dan valt er sowieso toch niks meer te zeggen.
Ow, en bovenin de plaatjes balk blijft ie lekker toch zichtbaar.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]Crap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-0
bivd kijkt met u mee.
Ik ga sowieso deserteren dan, echt niet dat ik voor een geopolitiek machtsspelletje oorlog ga voerenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heil Frau Merkel!.
Alsof we nu al iets te zeggen hebben .. De vraag is blijft het staan of valt het .. en is er dan wel een EU of ... Die omstandigheid is er trouwens altijd, alleen is het nu wat minder stabiel en is er nogal wat gaande en broeit er hier en daar wat. Het kan zomaar zijn dat je over 5 jaar alsnog je dienstplicht mag gaan vervullen.
Als ik ga snijden , dan zal het een remleiding zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je gaat snijden, alleen op je bovenbenen hč! Zodat niemand het ziet
Ga je toch gewoon op "verbindingen"quote:Op donderdag 24 september 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga sowieso deserteren dan, echt niet dat ik voor een geopolitiek machtsspelletje oorlog ga voeren
Tegenwoordig is dat een beetje twitteraccounts afsporenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon op "verbindingen"Beetje pluggenneuken.
Is toch leuk?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een beetje twitteraccounts afsporen
Er hoeven ook geen honden naar me te luisteren.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Pas de problem, ne rien du chien va toi ecoute.
Ik ga wel gewoon propaganda makenquote:
Gewoon het verzet in, maar daar kan je ook propaganda voor maken natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon propaganda maken
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon propaganda maken
Das goed, maar dan wil ik wel Fatima als mijn lieftallige assistentequote:Op donderdag 24 september 2015 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon het verzet in, maar daar kan je ook propaganda voor maken natuurlijk.
Ok deal, omdat je kan fotosoep kan maken mag jij de pamfletten en plaatjes voor de courant maken.
Leuk plaatje van een regenboog, niet gelezen verder.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Zo, mijn langverwachte opinie-artikel is online: Tweede Kamer, kom naar Zwolle!
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk plaatje van een regenboog, niet gelezen verder.
Ik heb gereageerdquote:Op donderdag 24 september 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Zo, mijn langverwachte opinie-artikel is online: Tweede Kamer, kom naar Zwolle!
Over jou .. want je bent drones vergeten.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:16 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd
Zegt dat iets over mij, of over jou, of over ons?
Het was net iets te kort dag, volgende keer sta ik er gewoon en kan je me rustig aanranden.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
Ik ben veilig thuis, niemand is aangerand.
Viel wel een beetje tegen, als troost eet ik nu een vers stuk hazelnootbrood.
#liefdagboek
Omdat het een reeks is, groetjens!quote:Op donderdag 24 september 2015 23:21 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom SC's met slotje in je myAT blijven staan.
Maar ik ga het nog niet vragen.
Nog niet.
Morgen, als Frutsel er weer is, dan is het vroeg genoeg denk ik.
En wat ie ook antwoord, doorvragen... uitleg willen.. onbegrip tonen...
Ik verheug mer er nu al op.
Je had beter je best kunnen doen, echt teleurstellend..quote:Op donderdag 24 september 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
Ik ben veilig thuis, niemand is aangerand.
Viel wel een beetje tegen, als troost eet ik nu een vers stuk hazelnootbrood.
#liefdagboek
Er is een rij hoor,... achteraansluiten aub.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was net iets te kort dag, volgende keer sta ik er gewoon en kan je me rustig aanranden.
Het welkomstcommitee stond trouwens aan de verkeerde kant, maar ik waardeer de moeite.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was net iets te kort dag, volgende keer sta ik er gewoon en kan je me rustig aanranden.
Haha, ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:23 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Er is een rij hoor,... achteraansluiten aub.
Don't fuck with Frutsel.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:21 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Nog niet.
niet voorzeggenquote:Op donderdag 24 september 2015 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat het een reeks is, groetjens!
Het kwam vast door het offerfeest, er was geen Marokkaan te zien.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:22 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Je had beter je best kunnen doen, echt teleurstellend..
Zeker geen korte rok aan met zichtbaar jarretel-randje he?
Dat is ook vragen om genegeerd te worden.
maar die is nog niet echt aan de beurt geweest, en ik ben tegen discriminatie...quote:Op donderdag 24 september 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Don't fuck with Frutsel.
#TeamFrutsel
En de straat lag vol bloedende schapenkoppen?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het kwam vast door het offerfeest, er was geen Marokkaan te zien.
Aan de beurt voor wat?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:25 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
maar die is nog niet echt aan de beurt geweest, en ik ben tegen discriminatie...
In dit topic discrimineren we op basis van art 1 van de Grondwet, maakt niet uit welk ras, geloof, geaardheid blabla je bent, je komt vanzelf een keer aan de beurt.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:25 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
maar die is nog niet echt aan de beurt geweest, en ik ben tegen discriminatie...
Leuke reactie hoorquote:Op donderdag 24 september 2015 23:16 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd
Zegt dat iets over mij, of over jou, of over ons?
Daar krijgen ze nog wat van te horen! Helikopter was er ook niet, volgende keer stuur ik wel de drone.. Ik had vandaag tijd zat om de accu's op te laden, ik had beter moeten weten .. sorry.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het welkomstcommitee stond trouwens aan de verkeerde kant, maar ik waardeer de moeite.
Voor begrip en steun, en onvoorwaardelijke gehoorzaamheid.quote:
Ik vroeg me al af waarom er hersenen aan mijn schoenen zaten, dacht even dat ADO gespeeld had, maar toen realiseerde ik me dat daar geen hersenen aan te pas komen.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:26 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
En de straat lag vol bloedende schapenkoppen?
Daar zie ik het altijd aan...
Wel goed idee dat soort items/artikelen/ nieuwsberichten/ uitlok-verhalen.quote:
met buttplug.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
Jaap de Groot gaat ook steeds meer op een uit de kluiten gewassen tuinkabouter lijken.
#ditboeitechtniemand
Ik kijk ook, maar ben met Mani aan het rellen in het Pauw-topic.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
Jaap de Groot gaat ook steeds meer op een uit de kluiten gewassen tuinkabouter lijken.
#ditboeitechtniemand
Ik moest eigenlijk wel lachen, vrouwtje theelepel noemt iemand die de Groot heet een tuinkabouterquote:Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
#ditboeitechtniemand
ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom er hersenen aan mijn schoenen zaten, dacht even dat ADO gespeeld had, maar toen realiseerde ik me dat daar geen hersenen aan te pas komen.
Ik geloof niet dat ik dit wil weten van Jaap de Groot.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
met buttplug.
[ afbeelding ]
Oh dan doe ik even ramptoeristen.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk ook, maar ben met Mani aan het rellen in het Pauw-topic.
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk wel lachen, vrouwtje theelepel noemt iemand die de Groot heet een tuinkabouterWhehhehehehehehe.
Hopelijk komt de boodschap een beetje over. Het gaat me namelijk niet zozeer om Zwolle, maar om het feit dat die politici eens weg moeten uit die Haagse kaasstolp. Ze doen net alsof ze het recht hebben om daar op het Binnenhof te blijven tijdens de verbouwing.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Wel goed idee dat soort items/artikelen/ nieuwsberichten/ uitlok-verhalen.
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk komt de boodschap een beetje over. Het gaat me namelijk niet zozeer om Zwolle, maar om het feit dat die politici eens weg moeten uit die Haagse kaasstolp. Ze doen net alsof ze het recht hebben om daar op het Binnenhof te blijven tijdens de verbouwing.
Dat snapt Henk niet, die zit in het verre oosten, snapt niets van het wilde westen.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Het is hier gewoon 10x kut, maar het Binnenhof is wel onze bestaansrecht, dus nogal logisch dat ze niet ergens in het oosten tussen de heideschapen gaan zitten vergaderen.
Wat eigenlijk nog kwalijker is , is dat er een compleet ingerichte, overal op voorbereide plek voor ze is om te schuilen bij een echte aanval....quote:Op donderdag 24 september 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk komt de boodschap een beetje over. Het gaat me namelijk niet zozeer om Zwolle, maar om het feit dat die politici eens weg moeten uit die Haagse kaasstolp. Ze doen net alsof ze het recht hebben om daar op het Binnenhof te blijven tijdens de verbouwing.
Die zijn er op meerdere plaatsen in NL, niets bijzonders aan.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Wat eigenlijk nog kwalijker is , is dat er een compleet ingerichte, overal op voorbereide plek voor ze is om te schuilen bij een echte aanval....
En dat ze daar gewoon niet inwillen, maar hem voor het gemak wel van echt alle denkbare luxe hebben voorzien.
Ik zou er zo in willen wonen, en dan ook nog gratis een dweil door de gangen halen als dank.
Laat dat tuig lekker in Den Haag blijven.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat snapt Henk niet, die zit in het verre oosten, snapt niets van het wilde westen.
En įls ze dan zouden moeten verhuizen, dan kies je natuurlijk voor het midden .. Utrecht of zo.
Vast niet zo groot en luxe als die op loopafstand van waar ze nu al zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zijn er op meerdere plaatsen in NL, niets bijzonders aan.
* mannenkokengewoonbeter steunt deze motiequote:Op donderdag 24 september 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat dat tuig lekker in Den Haag blijven.
Oh echt wel, Haarlem, Amsterdam, zeker wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:43 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Vast niet zo groot en luxe als die op loopafstand van waar ze nu al zijn.
Zou wel Jackass zijn om daar overal een keer te schijten.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh echt wel, Haarlem, Amsterdam, zeker wel.
Probleem opgelost dan zou je haast zeggen....quote:Op donderdag 24 september 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh echt wel, Haarlem, Amsterdam, zeker wel.
Zo ver in het Oosten ligt Zwolle niet....quote:Op donderdag 24 september 2015 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat snapt Henk niet, die zit in het verre oosten, snapt niets van het wilde westen.
En įls ze dan zouden moeten verhuizen, dan kies je natuurlijk voor het midden .. Utrecht of zo.
Lol, publieke tribune van 2e kamer ook.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou wel Jackass zijn om daar overal een keer te schijten.
Je moet ook niet ineens gaan doen alsof je er nu bij hoort ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo ver in het Oosten ligt Zwolle niet....
Als dat zou lukken dan ben je meteen baas. Want je komt natuurlijk gewoon niet binnen. Ik kan daar verder niks over zeggen. Maar het is wel een stunt.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou wel Jackass zijn om daar overal een keer te schijten.
Hebben ze daarom allemaal een duits kenteken, en een kuilenschep als ze naar scheveningen komen?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon een dweil meenemen en zegen dat je de schoonmaker bent.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als dat zou lukken dan ben je meteen baas. Want je komt natuurlijk gewoon niet binnen. Ik kan daar verder niks over zeggen. Maar het is wel een stunt.
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nope. Je komt er echt niet in.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon een dweil meenemen en zegen dat je de schoonmaker bent.
Is niet zo moeilijk hoor...quote:Op donderdag 24 september 2015 23:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als dat zou lukken dan ben je meteen baas. Want je komt natuurlijk gewoon niet binnen. Ik kan daar verder niks over zeggen. Maar het is wel een stunt.
Je komt niet binnen. Klaar. Het ligt onder het provinciehuis in Haarlem, Houtplein. Ruimte voor 300 man.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:55 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor...
Gewoon wat rode vlaggetjes triggeren, en dan de DikKeDeBielen achterna rijden die in paniek blonde politici moeten redden.
en de RGB heeft vast ergens de plattegronden openbaar, voor de aanbesteding van de muurverf
Denk na, 1 fax met juiste logo en je komt wel binnen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je komt niet binnen. Klaar. Het ligt onder het provinciehuis in Haarlem, Houtplein. Ruimte voor 300 man.
Gewoon gat boren vanaf de parkeergarage. Je moet toch meer in oplossingen denken, Yoki.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je komt niet binnen. Klaar. Het ligt onder het provinciehuis in Haarlem, Houtplein. Ruimte voor 300 man.
Ja, nou .. laat ik het zo zeggen; dan ben je er nog niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon gat boren vanaf de parkeergarage. Je moet toch meer in oplossingen denken, Yoki.
Een kenner, met initiatief, zo cool....quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon gat boren vanaf de parkeergarage. Je moet toch meer in oplossingen denken, Yoki.
Alles wat ik online pleur is niet geheim en ik hou me altijd aan de SEC's. Heb ik ooit wel eens ruzie mee gehad met zo'n fanatiekeling in DEF. Wat ik nu heb gezegd is op te zoeken en openbaar, de rest vertel ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
Yoki zit weer superinteressant te doen met zijn geheime kennis.
Vroegāh was ik er gewoon binnengekomen hč, bestaan van de inventaris vaststellen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, nou .. laat ik het zo zeggen; dan ben je er nog niet.
Leer mij de overheid kennenquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:08 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Een kenner, met initiatief, zo cool....
Denk het wel, onder bijzondere omstandigheden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroegāh was ik er gewoon binnengekomen hč, bestaan van de inventaris vaststellen.
Ok wel onder begeleiding, maar binnen was ik er gekomen.
[..]
Leer mij de overheid kennen
Ook niet iedereen, maar ik had een AIVD en MIVD screening, zal nu wel verlopen zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Denk het wel, onder bijzondere omstandigheden.
Ja, die zijn niet lang geldig en zodra je eruit bent ben je eruit.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook niet iedereen, maar ik had een AIVD en MIVD screening, zal nu wel verlopen zijn.
4 of 5 jr, beide als externe.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die zijn niet lang geldig en zodra je eruit bent ben je eruit.
Ach, boys be boys, maar er is er één ... noh.. Dat was wel lachen, maar ik ga niemand zwart maken. Ging over de kernwapens, meer zeg ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl je dat niet verwacht.
Nope, die verlopen nooit, je dossiers worden alleen maar uitgebreider.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook niet iedereen, maar ik had een AIVD en MIVD screening, zal nu wel verlopen zijn.
I know, maar zodra je weg bent zijn al je rechten en toegang ingetrokken. Jij komt nu met geen mogelijkheid meer op dat intranet of op locaties.quote:
Hoezo dossier, mijn eerste justitiedossier is van toen ik 4 maanden oud was, ik heb een eigen archiefruimte.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:16 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Nope, die verlopen nooit, je dossiers worden alleen maar uitgebreider.
![]()
Oh zo, ja ik heb ook alle passen ingeleverd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know, maar zodra je weg bent zijn al je rechten en toegang ingetrokken. Jij komt nu met geen mogelijkheid meer op dat intranet of op locaties.
Ik vind het niet kunnen. Snel, post een gifje van een kat die een hond krabt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
Yoki zit weer superinteressant te doen met zijn geheime kennis.
Word jij om 5 uur weer gewekt door de kids?quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:14 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Ik ga maffen, #trustenwereld.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo dossier, mijn eerste justitiedossier is van toen ik 4 maanden oud was, ik heb een eigen archiefruimte.
Klinkt interessanter dan het is, maar voor nu laat ik het hier gewoon bij.quote:
05:30 als ik mazzel heb, en het is er maar 1.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Word jij om 5 uur weer gewekt door de kids?
Voor jou hebben we een aparte server bij IVENT.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo dossier, mijn eerste justitiedossier is van toen ik 4 maanden oud was, ik heb een eigen archiefruimte.
Hoe oud is ie? Niet de hond.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:20 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
05:30 als ik mazzel heb, en het is er maar 1.
maar hij werkt wel samen met de hond, dus jah....
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen. Snel, post een gifje van een kat die een hond krabt.
Net 9 geworden, maar dat boeit 'm niks,..quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe oud is ie? Niet de hond.
Ben jij de vader van Fylax?quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:26 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Net 9 geworden, maar dat boeit 'm niks,..
Pappa moet brinta en thee maken, en zelf z'n haar wassen verdomt ie ook gewoon....
Jouw UI is één van de weinigen die ook in de nieuwe forumlayout nog een beetje uit de verf komt. Talloze UI's slaan nergens meer op.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:31 schreef Uccie het volgende:
Zit ik een beetje door topics te scrollen, zie ik tot 2x toe de scheve smiley als UI. Gelukkig heeft Elfje de mijne gepersonaliseerd.
*Jouw.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jou UI is één van de weinigen die ook in de nieuwe forumlayout nog een beetje uit de verf komt. Talloze UI's slaan nergens meer op.
De UI-wisseltruc?quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:46 schreef Uccie het volgende:
Oh nee niet de grote UI-wisseltruc
Ik ga trouwens maar eens slapen, morgen weer verder met opruimen en ik loog enorm achter op mijn eigen planning.
Slaap lekker lieve NWS-SC-ers
Ik heb betere foto's maar die doe ik maar niet als UIquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:46 schreef Uccie het volgende:
Ik ga trouwens maar eens slapen, morgen weer verder met opruimen en ik loog enorm achter op mijn eigen planning.
Toedels!quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:46 schreef Uccie het volgende:
Ga ik misschien morgen weer ff langs. Al moet ik zeggen, ik had vandaag gewoon hamburgers van de Vomar op normale witte bolletjes en dat kwam op de een of andere manier best wel in de buurt, fucking lekker!quote:
Gewoon even normaal doen tegen Frutsel jaquote:Op donderdag 24 september 2015 23:21 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Nog niet.
Alsof het normaal is dat je je kraan en spoelbak achterstevoren hebt.. Wats dat?quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen tegen Frutsel ja
Die zitten verdomme gewoon goed johquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alsof het normaal is dat je je kraan en spoelbak achterstevoren hebt.. Wats dat?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zitten verdomme gewoon goed joh
Redelijke Harry-imitatie. Ik geef 2 blije bijtjes.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alsof het normaal is dat je je kraan en spoelbak achterstevoren hebt.. Wats dat?
Als jij 2 minuten in die keuken staat weet je precies waarom die kraan zo zitquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En ik ben niet eens een keukenprins want het boeit me geen fuck, eten wel maar daar kom ik toch wel aan. En een beetje beweging is ook niet verkeerd maar die kraan van jou jonguh!! Nee, dat gaat je echt nog heel lang achtervolgen![]()
En dan zit je ook nog eens met die vloer .. Gelukkig heb je een vriendin die niet kan koken, HAHAAAA, het is om te gieren!!!![]()
2 minuten? Dat gaan we een keer timenquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij 2 minuten in die keuken staat weet je precies waarom die kraan zo zit
Al zit het woord praktisch sowieso niet in mijn woordenboek
Je bent van harte welkomquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
2 minuten? Dat gaan we een keer timen
Weetje, ik heb een grote bek want ik moet ook zo gaan slapen, omdat ik morgen mijzelf gewoon om 1100u naar de McDonalds laat rijden om hamburgers te vretenquote:
Ja zo heeft ieder zijn prioriteiten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weetje, ik heb een grote bek want ik moet ook zo gaan slapen, omdat ik morgen mijzelf gewoon om 1100u naar de McDonalds laat rijden om hamburgers te vreten![]()
Nou inderdaad, met zijn bijdehandte hoofd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen tegen Frutsel ja
En als mijn vuilnisbak geleegd is dan ga ik naar mijn ouders en krijg ik daar lekker te etenquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo heeft ieder zijn prioriteiten natuurlijk
Prima maaltijd, lekker oer-Hollandschquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En als mijn vuilnisbak geleegd is dan ga ik naar mijn ouders en krijg ik daar lekker te eten.
Maar maandag moet ik weer zelf koken, ga aardappelpuree met spinazie en gehaktballetje maken.
Ja, of een schnitzel, want maandag ga ik weer naar de supermarkt om een winkelwagentje vol te gooien, maar nu ga ik slapen. DAAAAGGGGG!!!quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima maaltijd, lekker oer-Hollandsch
Trustenquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, of een schnitzel, want maandag ga ik weer naar de supermarkt om een winkelwagentje vol te gooien, maar nu ga ik slapen. DAAAAGGGGG!!!
Ben je weer zooi aan het verkopen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:13 schreef Peunage het volgende:
Mensen die bijdehand doen op marktplaats
Is het daar 's nachts spannender?quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:13 schreef Peunage het volgende:
Mensen die bijdehand doen op marktplaats
Kopen juist. Maar ja iemand bied iets aan voor X prijs. Ik reageer er op en bied een lagere prijs aan. Krijg ik als reactie "volgens mij kun je niet lezen want er staat X prijs".quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer zooi aan het verkopen?
Ik heb er eigenlijk al jaren niks meer gekocht vanwege zulke figurenquote:Op vrijdag 25 september 2015 02:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kopen juist. Maar ja iemand bied iets aan voor X prijs. Ik reageer er op en bied een lagere prijs aan. Krijg ik als reactie "volgens mij kun je niet lezen want er staat X prijs".
Ja succes met de verkoop op deze manier
Hij heeft toch gelijk?quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kopen juist. Maar ja iemand bied iets aan voor X prijs. Ik reageer er op en bied een lagere prijs aan. Krijg ik als reactie "volgens mij kun je niet lezen want er staat X prijs".
Nee, je zet je spul op marktplaats, niet een winkel. Zelfs bij sommige winkels kun je tegenwoordig over de prijs praten.quote:
Wist niet dat je kwaad werd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, je zet je spul op marktplaats, niet een winkel. Zelfs bij sommige winkels kun je tegenwoordig over de prijs praten.
Het is toch geen souk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, je zet je spul op marktplaats, niet een winkel. Zelfs bij sommige winkels kun je tegenwoordig over de prijs praten.
Gewoon even niet doen dit.quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee geen sok. Waarom zou ik bieden op 1 sok
Als er 1 ding matiger is dan Zwolle dan is het wel Almere.quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon even niet doen dit.
Dit is nog matiger dan Zwolle.
Vergeet vooral Emmeloord niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er 1 ding matiger is dan Zwolle dan is het wel Almere.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 september 2015 02:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://1.bp.blogspot.com/(...)je0107vertraging.gifquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:35 schreef d4v1d het volgende:
Tussen Rotterdam C. en Dordrecht rijden minder treinen door inzet van de brandweer.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een billenman
Njos, ik hoor sinds gisteren de hele tijd mijn bloed stromen door mijn linker ook. Weet je wat ik er aan kan doen want het is fucking irritant.quote:
In je oor? Heb je ook oorpijn?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Njos, ik hoor sinds gisteren de hele tijd mijn bloed stromen door mijn linker ook. Weet je wat ik er aan kan doen want het is fucking irritant.
Nopes en ook niet het idee dat ik minder hoor :pquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In je oor? Heb je ook oorpijn?
in je oor?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Njos, ik hoor sinds gisteren de hele tijd mijn bloed stromen door mijn linker ook. Weet je wat ik er aan kan doen want het is fucking irritant.
Dit vind altijd wel een beetje engquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
in je oor?
Zo jah, zelfde als in vliegtuig doen bij drukverschil.
Neus dichthouden, en zo hard mogelijk proberen uit te ademen door neus, totdat je oor weer "openspringt".
en neusspray halen met moeilijk lang woord met xylo-dinges erin, dat helpt ook.
Dat zit toch ook in Viks?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Xylometazoline. Zou ik niet meteen doen, als het van verkoudheid komt eerst stomen met heet water met evt eukalyptus er in.
Werkt nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:48 schreef anonymoussie het volgende:
Neus dicht houden en slikken, Fatima.
Nee heb dat spul niet ....quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet gestoomd?
Wat denk je zelf ...quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet gestoomd?
Die vrouw is nog eigenwijzer dan ik, wat op zich best een prestatie isquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, dacht een beetje out of the box enzo.
Dan luistert er tenminste nog iemand naar me.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
Zit Marianne weer interessant te doen met haar medische kennis?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:21 schreef Specularium het volgende:
Denk dat ik mijn ogen binnenkort maar eens laat meten.
Kan ik daarna een hipsterige bril op mijn bak zetten.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan luistert er tenminste nog iemand naar me.
Lijkt wel een angry bird.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zat meer aan deze te denken.
[ afbeelding ]
Hoe is het met je oor?quote:
Past wel bij je ja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zat meer aan deze te denken.
[ afbeelding ]
Hoe lang heb je het al? Ook verkouden?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het zelfde :p Misschien gaat het snel weg
Ja verkouden al ruim anderhalve week oor sinds gisteren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het al? Ook verkouden?
Dokter, ik heb een kikker op mijn voohoofd.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:21 schreef Specularium het volgende:
Vervelend. Kun je niet zoveel aan doen alleen. Hopelijk helpt het stomen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja verkouden al ruim anderhalve week oor sinds gisteren.
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vrouw is nog eigenwijzer dan ik, wat op zich best een prestatie is
Ja ik had misschien beter ook mijn mond kunnen houden ...quote:
* Maakt notitie.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had misschien beter ook mijn mond kunnen houden ...
Was maar een grapjequote:
Houd je er gewoon even buiten ja.quote:
Je gaat dan wel naar Specsavers, toch?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:21 schreef Specularium het volgende:
Woon je in Dordtquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:39 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Stakingen politie hebben geholpen, pot met goud lijkt aangekomen.
[ afbeelding ]
Dat is toch dat bureau bij Dubbeldam?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch dat bureau bij Dubbeldam?
Zie mij even lekker kennis van Dordt hebbenquote:
Daar mag je anders best trots op zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie mij even lekker kennis van Dordt hebben
Nee niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar mag je anders best trots op zijn.
Verkapt ik ben buiten geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijkAl was ik er gisteren nog, maar de Makro ligt nogal buiten de stad zelf
quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt ik ben buiten geweest.
Ja niet te vaak naartoe gaan nee, doodengquote:
Tranen over mijn wangetjes.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:41 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Peuter heeft grensbewaking versierd.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik was vroeger verliefd op Ariėl.
Dat heb ik volgens mij zelfs nog nooit gezienquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij liep natuurlijk weer rond in een iets te strak Peter Pan pakje.
Wat is er met haar tiet aan de hand? Staat ze tegen een ruit ofzoquote:
Denkt het wel anders terug naar de implantatenarts.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is er met haar tiet aan de hand? Staat ze tegen een ruit ofzo
ik nog steeds.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik was vroeger verliefd op Ariėl.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV was verliefd op haar vader.
Ze gebruiken niet eens Poseidon maar gewoon een slap aftrekselquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV was verliefd op haar vader.
Dat klinkt heel eng, pas je wel een beetje op?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
Ik was gewoon weer een avond weg...ik ben gewoon licht in mijn hoofd van alle zuurstof.
De zoon van Poseidon en koning van zijn deel van de wereldzeeėn. Half mens/half vis, 100% baasquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gebruiken niet eens Poseidon maar gewoon een slap aftreksel
Ik van die fles wijn, mij hoor je ook niet klagenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
Ik was gewoon weer een avond weg...ik ben gewoon licht in mijn hoofd van alle zuurstof.
Hades is de eindbaasquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De zoon van Poseidon en koning van zijn deel van de wereldzeeėn. Half mens/half vis, 100% baas
Ga Triton niet lopen dissen, teef, een eindbaas onder de Griekse goden
Ik mis al de twee afgelopen weekenden, ik denk dat ik me deze week ga inhouden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik van die fles wijn, mij hoor je ook niet klagen
Wat een taalgebruik tegen Moeder Aarde zegquote:
Klinkt verstandig.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mis al de twee afgelopen weekenden, ik denk dat ik me deze week ga inhouden.
Griekse goden zijn watjes.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De zoon van Poseidon en koning van zijn deel van de wereldzeeėn. Half mens/half vis, 100% baas
Ga Triton niet lopen dissen, teef, een eindbaas onder de Griekse goden
Da's sneller dan je moeder sluitquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:08 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |