wat?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:37 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie ook allemaal al getekend?
Uiteraard.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:37 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie ook allemaal al getekend?
Ok. Niet getekend dan maar.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Als je niet voor GeenPeil hebt getekend ben je tegen democratie.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk niet. Wat een onzin vind ik dat joh.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
286.223 handtekeningen voor GeenPeil
Moeten we daar lang tegenaankijken ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Specularium op 24-09-2015 22:44:37 ]bivd kijkt met u mee.
Lekker debiel standpunt weer, ik had niet anders van je verwachtquote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Stemrecht is een illusie.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
heb je caitlyn in south pakrk gezienquote:Op donderdag 24 september 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker debiel standpunt weer, ik had niet anders van je verwacht
Ik begon al te schuimbekken.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
Ik heb je plaatje in een spoiler gezet, niet iedereen hier kan daar tegen.
Censuur ik wist het.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begon al te schuimbekken.
Gelukkig was ik al in Den Haag. Vindt niemand gek.
Jawel, maar dan in het duits...quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Over een paar jaar is het toch Ein Reich Europa en dan valt er sowieso toch niks meer te zeggen.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Censuur ik wist het.
Kan je UI's ook in een spoiler zetten?
Nou ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk niet. Ik schaam me niet te zeggen dat ik mezelf veel te goed vind voor South Parkquote:Op donderdag 24 september 2015 22:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb je caitlyn in south pakrk gezien
Mais, je ne parle pas Allemandquote:Op donderdag 24 september 2015 22:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Jawel, maar dan in het duits...
Kut, kan mijn moeder mij straks gerechtvaardigd in een dirndl stoppen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Jawel, maar dan in het duits...
Als je gaat snijden, alleen op je bovenbenen hè! Zodat niemand het zietquote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Censuur ik wist het.
Kan je UI's ook in een spoiler zetten?
Nou ?
Heil Frau Merkel!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Over een paar jaar is het toch Ein Reich Europa en dan valt er sowieso toch niks meer te zeggen.
Ow, en bovenin de plaatjes balk blijft ie lekker toch zichtbaar.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]Crap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-0
bivd kijkt met u mee.
Ik ga sowieso deserteren dan, echt niet dat ik voor een geopolitiek machtsspelletje oorlog ga voerenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heil Frau Merkel!.
Alsof we nu al iets te zeggen hebben .. De vraag is blijft het staan of valt het .. en is er dan wel een EU of ... Die omstandigheid is er trouwens altijd, alleen is het nu wat minder stabiel en is er nogal wat gaande en broeit er hier en daar wat. Het kan zomaar zijn dat je over 5 jaar alsnog je dienstplicht mag gaan vervullen.
Als ik ga snijden , dan zal het een remleiding zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je gaat snijden, alleen op je bovenbenen hè! Zodat niemand het ziet
Ga je toch gewoon op "verbindingen"quote:Op donderdag 24 september 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga sowieso deserteren dan, echt niet dat ik voor een geopolitiek machtsspelletje oorlog ga voeren
Tegenwoordig is dat een beetje twitteraccounts afsporenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon op "verbindingen"Beetje pluggenneuken.
Is toch leuk?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een beetje twitteraccounts afsporen
Er hoeven ook geen honden naar me te luisteren.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Pas de problem, ne rien du chien va toi ecoute.
Ik ga wel gewoon propaganda makenquote:
Gewoon het verzet in, maar daar kan je ook propaganda voor maken natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon propaganda maken
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon propaganda maken
Das goed, maar dan wil ik wel Fatima als mijn lieftallige assistentequote:Op donderdag 24 september 2015 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon het verzet in, maar daar kan je ook propaganda voor maken natuurlijk.
Ok deal, omdat je kan fotosoep kan maken mag jij de pamfletten en plaatjes voor de courant maken.
Leuk plaatje van een regenboog, niet gelezen verder.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Zo, mijn langverwachte opinie-artikel is online: Tweede Kamer, kom naar Zwolle!
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk plaatje van een regenboog, niet gelezen verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |