Oh sorry ik wilde hem niet perse kapen maar ik werd ongeduldig.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:56 schreef DjinN het volgende:
Je was net een tikkeltje sneller dan mijHad al bijna op verzenden geklikt
Maakt niet uitquote:Op donderdag 24 september 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik wilde hem niet perse kapen maar ik werd ongeduldig.
Serieus? Wat is dat voor vercrackte spelling joh.quote:
Ik heb altijd de neiging haar een suikerklontje en een bakje haver te geven.quote:
VARAquote:Op donderdag 24 september 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Met Mathijs van Nieuwkerk, wat een vreselijk, zelfingenomen persoon
ja maar iemand heeft het in een plaatje gezet ofzo dus ik kan het niet makkelijk aanpassen.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:58 schreef DjinN het volgende:
Wietze moet trouwens even grijsgemaakt worden
Kunnen ze haar niet inwisselen voor Nicolette van Dam? Net zo "slim", maar in ieder geval leuk om naar te kijken.quote:
Bij TOp2000 vind ik hem wel erg leuk altijd. Hij zit trouwens vanavond bij Humberto.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Met Mathijs van Nieuwkerk, wat een vreselijk, zelfingenomen persoon
Nicolette van Dam zal ideaal zijn of Eviquote:Op donderdag 24 september 2015 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet inwisselen voor Nicolette van Dam? Net zo "slim", maar in ieder geval leuk om naar te kijken.
Niets mis met Matthijs als persoon vind ik zelf.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij TOp2000 vind ik hem wel erg leuk altijd. Hij zit trouwens vanavond bij Humberto.
/off topic
Zo keek ze ook nadat Klaas zei dat het jammer was dat Wietse er uit was.quote:
Ik dacht dat Tim wel in de smaak viel onder de dames.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik zie geen leuke mannen. Vorig jaar had je tenminste Remy nog
Sharon, Amara en Anna weinig in beeld.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er 3, 4 vrouwen nauwelijks in beeld zijn.
Niet mijn type. Beetje te soft.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tim wel in de smaak viel onder de dames.
Anna veel te weinig in beeld.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Sharon, Amara en Anna weinig in beeld.
Kim ook niet echt veel, alleen de eerste x omdat ze misschien zou worden weggestemd.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Sharon, Amara en Anna weinig in beeld.
Exposure man.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Moira. het volgende:
Echt WAAROM THE FUCK doe je mee aan Robinson als je zo als Teske bent?![]()
Haar over het hoofd gezien, moet genoeg zeggenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kim ook niet echt veel, alleen de eerste x omdat ze misschien zou worden weggestemd.
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:03 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou wel met Teske alleen op eiland willen zitten
Amara is vooral echt weinig in beeld trouwens, die gaat dus winnen.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar over het hoofd gezien, moet genoeg zeggen
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:04 schreef Moira. het volgende:
Arme Klaas dat hij straks met een beetje pech ook nog eens Teske op dat eiland krijgt
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:05 schreef Mabawa. het volgende:
Teske wordt als laatste gekozen, verrassend
Vorige keer ook alquote:
Ik hoop het niet.quote:
Inderdaad, maar ben bang dat het wel gebeurt.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik hoop dat ze naar huis gaat, want ik gun haar dat losereiland niet, en ik vind dat ook zielig voor Klaas.
Ik stiekem ookquote:Op donderdag 24 september 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ben bang dat het wel gebeurt.
daar ben ik het wel helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik hoop dat ze naar huis gaat, want ik gun haar dat losereiland niet, en ik vind dat ook zielig voor Klaas.
Klaas brengt zichzelf in die positie, laat die wijven gewoon zelf voor het eten zorgen.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Kan die 3 vrouwen gaan voorzien van etenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:04 schreef Moira. het volgende:
Arme Klaas dat hij straks met een beetje pech ook nog eens Teske op dat eiland krijgt
Fair enough wel. Ik zou als ik hem was ook gewoon lekker zelf zee-egels en visjes gaan vreten ergens aan de andere kant van het eiland. En dan terug komen en doen alsof je niks gevangen/gevonden hebtquote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klaas brengt zichzelf in die positie, laat die wijven gewoon zelf voor het eten zorgen.
wat ik zeiquote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klaas brengt zichzelf in die positie, laat die wijven gewoon zelf voor het eten zorgen.
Precies!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was ook gewoon lekker zelf zee-egels en visjes gaan vreten ergens aan de andere kant van het eiland. En dan terug komen en doen alsof je niks gevangen/gevonden hebt
Ik zie het helemaal voor me, op z'n hurken rauwe vis weg te stouwenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fair enough wel. Ik zou als ik hem was ook gewoon lekker zelf zee-egels en visjes gaan vreten ergens aan de andere kant van het eiland. En dan terug komen en doen alsof je niks gevangen/gevonden hebt
CoD is sowieso teringoverrated.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Enorm kut spel met die gay exo.
Idee is tof, maar ernaar kijken is... ja, saai.quote:
Dit!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Idee is tof, maar ernaar kijken is... ja, saai.
Laatste edities wel, al ziet BO3 er wel goed uit, beta was chillquote:Op donderdag 24 september 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CoD is sowieso teringoverrated.
Ditquote:Op donderdag 24 september 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit ja, en ik denk het doen ook, want je ligt daar gerust 15 minuten in de bloedhete zon vastgebonden stil te wachten tot je eindelijk gedraaid wordt en water in je bakje krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zware proeven maken het wel leuker om te kijken.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef Moira. het volgende:
Is ook eigenlijk niet zo slim bedacht van de productie om die mensen uren in de bloedhete zon liggend vast te binden
Neuh, Teske gaat eruitquote:
Mja dat geklaag vind ik nou ook niet echt leuk om te zien hoorquote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Beetje zware proeven maken het wel leuker om te kijken.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef Moira. het volgende:
Eerder exit Teske dan exit Ronnie toch?
Juist wel eindelijk moeten ze eens afzien.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef Moira. het volgende:
Is ook eigenlijk niet zo slim bedacht van de productie om die mensen uren in de bloedhete zon liggend vast te binden
Ik denk haast dat ze het ook een beetje zo hebben gemonteerd, om extra te benadrukken dat het een zeikerd is zodat ze de zondebok van de kijker wordt. Niet dat ik 'r in haar youtubefilmpjes wel mag ofzo (heb wat gekeken n.a.v. haar kandidaatschap), maar het kán toch haast niet alleen maar negativiteit zijn? Dat móét toch geknipt zijn? Toch? Toch?!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan ook niet begrijpen hoe je wel sympathie kan opwekken voor Teske.
Het valt te betwisten of het een beloning is voor de stemmersquote:Op donderdag 24 september 2015 21:18 schreef tralalala het volgende:
In je ER-outfit naar de televizierringuitreiking is toch ook een tegenprestatie? Die Jan Kooijemans mocht dat ook niet doen.
Hebben ze volgend jaar weer een kandidaat voor expeditiequote:Op donderdag 24 september 2015 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
The Voice, hoe geloofwaardig is het nou nog om elk jaar weer met het ultieme talent te komen waar je een jaar later niets meer van hebt gehoord.
Nee, op Youtube is het ook niksquote:Op donderdag 24 september 2015 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk haast dat ze het ook een beetje zo hebben gemonteerd, om extra te benadrukken dat het een zeikerd is zodat ze de zondebok van de kijker wordt. Niet dat ik 'r in haar youtubefilmpjes wel mag ofzo (heb wat gekeken n.a.v. haar kandidaatschap), maar het kán toch haast niet alleen maar negativiteit zijn? Dat móét toch geknipt zijn? Toch? Toch?!![]()
![]()
De broertjes Saunders zouden volgend jaar kunnen meedoen. ik ben benieuwd wat er dan gebeurt tijdens de expeditie.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hebben ze volgend jaar weer een kandidaat voor expeditie
Voor je OP:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan van wel, anders hebben veel meer mensen een bril op. Dat zou ook een reden kunnen zijn waarom Tim zn kop niet onder water doet.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zou je lenzen mee mogen nemen?
Die proeven worden volgens mij gemaakt/gebruikt in samenspraak met alle landen die zo hun eigen editie van Expeditie Robinson hebben. Dit wordt niet alleen puur voor onze ER gebouwd.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, anders hebben veel meer mensen een bril op. Dat zou ook een reden kunnen zijn waarom Tim zn kop niet onder water doet.
Wat een vage proef trouwens. Wie bedenkt zoiets
Ja, dat begrijp ik. De proeven worden elk jaar vager. Geef mij de normale eetproef maar.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Die proeven worden volgens mij gemaakt/gebruikt in samenspraak met alle landen die zo hun eigen editie van Expeditie Robinson hebben. Dit wordt niet alleen puur voor onze ER gebouwd.
Die komt nog wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. De proeven worden elk jaar vager. Geef mij de normale eetproef maar.
Ik wil weer een slaapproef nadat ze een hoop alcohol hebben gedronken.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. De proeven worden elk jaar vager. Geef mij de normale eetproef maar.
Inderdaad, de klassieke proeven zijn veel toffer. Wie herinnert zich nog die worstenproef waarbij je elke ronde een stukje af moest snijden?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
de eetproef voot teske!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het klonk erg sarcastisch hoor. EN TERECHTquote:Op donderdag 24 september 2015 21:26 schreef JaneDoe het volgende:
jaap is de enige die zich af en toe om dr bekommert
tis ook meer vanuit een soort vaderlijke verplichtingquote:Op donderdag 24 september 2015 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het klonk erg sarcastisch hoor. EN TERECHT
Vertel!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
DIE HELE YOUTUBE COMMUNITY IS OM TE KOTSEN. Meerdere malen aanvaringen mee gehad.
Ronnie Flex is de God van de hook.quote:
Elaboratequote:Op donderdag 24 september 2015 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
DIE HELE YOUTUBE COMMUNITY IS OM TE KOTSEN. Meerdere malen aanvaringen mee gehad.
Nog nooit van gehoord tbhquote:Op donderdag 24 september 2015 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Begon ooit op FOK!. http://forum.fok.nl/topic/1842160/13/25
Mja als niemand zich druk maakt om de eilandraad weet je wel hoe het zitquote:Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef Moira. het volgende:
Niemand maakt zich druk om de eilandraad omdat iedereen weet dat Teske de lul is
Incest kneusjes die zichzelf heel serieus nemen omdat kinderen niks beters te doen hebben dan achter de iPad YouTube filmpjes te kijken. BAH BAH BAHquote:Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord tbh
Jurassic park nu.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef DKUp het volgende:
Alle muziek wordt uit computerspelletjes geplukt
Bij widm zit er vaak een hoop M83 tussenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef DKUp het volgende:
jurassic parkquote:Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef DKUp het volgende:
sowieso zelfmoordquote:Op donderdag 24 september 2015 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Incest kneusjes die zichzelf heel serieus nemen omdat kinderen niks beters te doen hebben dan achter de iPad YouTube filmpjes te kijken. BAH BAH BAH
Dan is het een show.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:32 schreef zoem het volgende:
En opeens komt er een dinosaurier uit de bossen
Onee het is Ryanne.pquote:Op donderdag 24 september 2015 21:32 schreef zoem het volgende:
En opeens komt er een dinosaurier uit de bossen
Gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 24 september 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Teske naar huis gaat.
Ja joh.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Teske naar huis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |