Oh sorry ik wilde hem niet perse kapen maar ik werd ongeduldig.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:56 schreef DjinN het volgende:
Je was net een tikkeltje sneller dan mijHad al bijna op verzenden geklikt
Maakt niet uitquote:Op donderdag 24 september 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik wilde hem niet perse kapen maar ik werd ongeduldig.
Serieus? Wat is dat voor vercrackte spelling joh.quote:
Ik heb altijd de neiging haar een suikerklontje en een bakje haver te geven.quote:
VARAquote:Op donderdag 24 september 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Met Mathijs van Nieuwkerk, wat een vreselijk, zelfingenomen persoon
ja maar iemand heeft het in een plaatje gezet ofzo dus ik kan het niet makkelijk aanpassen.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:58 schreef DjinN het volgende:
Wietze moet trouwens even grijsgemaakt worden
Kunnen ze haar niet inwisselen voor Nicolette van Dam? Net zo "slim", maar in ieder geval leuk om naar te kijken.quote:
Bij TOp2000 vind ik hem wel erg leuk altijd. Hij zit trouwens vanavond bij Humberto.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Met Mathijs van Nieuwkerk, wat een vreselijk, zelfingenomen persoon
Nicolette van Dam zal ideaal zijn of Eviquote:Op donderdag 24 september 2015 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet inwisselen voor Nicolette van Dam? Net zo "slim", maar in ieder geval leuk om naar te kijken.
Niets mis met Matthijs als persoon vind ik zelf.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij TOp2000 vind ik hem wel erg leuk altijd. Hij zit trouwens vanavond bij Humberto.
/off topic
Zo keek ze ook nadat Klaas zei dat het jammer was dat Wietse er uit was.quote:
Ik dacht dat Tim wel in de smaak viel onder de dames.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik zie geen leuke mannen. Vorig jaar had je tenminste Remy nog
Sharon, Amara en Anna weinig in beeld.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er 3, 4 vrouwen nauwelijks in beeld zijn.
Niet mijn type. Beetje te soft.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tim wel in de smaak viel onder de dames.
Anna veel te weinig in beeld.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Sharon, Amara en Anna weinig in beeld.
Kim ook niet echt veel, alleen de eerste x omdat ze misschien zou worden weggestemd.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Sharon, Amara en Anna weinig in beeld.
Exposure man.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Moira. het volgende:
Echt WAAROM THE FUCK doe je mee aan Robinson als je zo als Teske bent?![]()
Haar over het hoofd gezien, moet genoeg zeggenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kim ook niet echt veel, alleen de eerste x omdat ze misschien zou worden weggestemd.
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:03 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou wel met Teske alleen op eiland willen zitten
Amara is vooral echt weinig in beeld trouwens, die gaat dus winnen.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar over het hoofd gezien, moet genoeg zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |