Maar in Limburg staan wel de meeste openstaande gemeentesquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Wat boeit het nou dat ie in Limburg ligt? Als ze nou in de rij stonden om hem te verplaatsen... Maar helaas.
Gewoon terug naar het westen
Als hij zaterdag/zondag in de buurt van gelderland is kan ik hem meenemen naar het noorden zondagquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:13 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar in Limburg staan wel de meeste openstaande gemeentes
En nee, niks terug naar het Westen, als die hierheen komt, slaapt hij vannacht bij mijEn gaat hij morgen naar een plekje héél ver weg
Westen is hij al te vaak geweest, dan gaat hij weer een beetje in de midden-strook v/h land slingeren met te weinig afwijkingen naar Noord en Zuid![]()
Of je moet met "Westen" eigenlijk Zuid-Westen bedoelen... Zeeland en zo... dat is wèl
Maar dat is pas over 5 dagen, als je uitgaat van zondagquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Als hij zaterdag/zondag in de buurt van gelderland is kan ik hem meenemen naar het noorden zondag
Kan soms zo lachen om jouquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:13 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar in Limburg staan wel de meeste openstaande gemeentes
En nee, niks terug naar het Westen, als die hierheen komt, slaapt hij vannacht bij mijEn gaat hij morgen naar een plekje héél ver weg
Westen is hij al te vaak geweest, dan gaat hij weer een beetje in de midden-strook v/h land slingeren met te weinig afwijkingen naar Noord en Zuid![]()
Of je moet met "Westen" eigenlijk Zuid-Westen bedoelen... Zeeland en zo... dat is wèl
Anders verplaats je hem naar Vlieland, dan heb je 1: erg grote afstand, 2: een gemeente die nog moet en 3: gelijk enige plaats in die gemeente, dus hele gemeente is dan totaal afgestreeptquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:59 schreef Fien1989 het volgende:
Ik zit na te denken of ik vandaag Stok ga halenHet is nog best vroeg op de dag en voor de rest heb ik vandaag geen verplichtingen
Alleen... waar zou ik Stok achterlaten?In Limburg laten is leuk
Alleen... ergens is het best wel stom om 'm na een paar kilometer weer uit te zetten als ik daar helemaal voor naar Limburg ben gegaan
Maar als ik 'm deze kant op neem, dan komt hij waarschijnlijk lang niet meer in Limburg![]()
![]()
Ik kan Stok ook 's avonds ophalen en dan mee naar huis nemen, dan mag hij een keer bij mij slapenZal Stok vast blij mee zijn, een keer niet in de kou overnachten
En dan morgen bijv. naar... Texel!
Maar dan gaan mensen mij hier vast haten, zo van *Ik haat je Fien! Breng Stok terug!*
Uiteindelijk is in Limburg laten toch wel het beste![]()
Of ik haal 'm gewoon niet
Op zich is er niks te klagen over het aantal verplaatsingen in Limburgquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan soms zo lachen om jou![]()
Er zijn twee redenen dat Limburg nog niet klaar is. De eerste is mijn treinreis naar Bunde, terwijl het zo lekker liep, de tweede is de hoeveelheid mensen die daar verplaatsingen uitvoeren als ie er ligt.
Brabant kan ook nog
Daar zat ik gisteren al naar te kijken, maar ik denk dat ik daarmee wacht totdat het weer zomer is...quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Anders verplaats je hem naar Vlieland, dan heb je 1: erg grote afstand, 2: een gemeente die nog moet en 3: gelijk enige plaats in die gemeente, dus hele gemeente is dan totaal afgestreept
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
kan je bijna je FOK!stok acties gaan combineren met koeriersdiensten Fien
kan je wel kosten drukken..quote:
Maar dat bedenken is op zich ook best leukquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kan je wel kosten drukken..en je hoeft zelf niet meer te bedenken waar je de stok gaat dumpen :p
Daar ben ik al een tijdje mee bezig..quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
laat maar weten wanneer je daar aan gaat beginnen .
ik moet nog wat mooie fietsritjes hebben vanuit het Haagse
jah als ie weer eens in de buurt is hequote:Op dinsdag 29 september 2015 15:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijdje mee bezig..
Dus je zegt "niet doen en de rest v/d dag bij de PC blijven zitten?"quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:32 schreef KaBuf het volgende:
¤40 om een stok te halen en te verplaatsen![]()
Alleen als je hem in Zuid-Holland plaatst, zal ik je aanmoedigen om te gaan. Maasland bijvoorbeeld. Of 't Woudt, of Den Hoorn... just sayin'..quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dus je zegt "niet doen en de rest v/d dag bij de PC blijven zitten?"
nee.. telefoon proberen te fixenquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Rondje lopen buiten ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, ik wil eerst nog even Limburg!quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen als je hem in Zuid-Holland plaatst, zal ik je aanmoedigen om te gaan. Maasland bijvoorbeeld. Of 't Woudt, of Den Hoorn... just sayin'..
Die doet het nogquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee.. telefoon proberen te fixen
Hahahaquote:
Lopen naar Limburg danquote:
Maar dan ben ik niet meer voor 22u thuisquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is op de fiets net zo ver als met de auto
Misschien mag je de studentenov-chipkaart van Nattekat lenen, dan kan je gratis reizen met het OVquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:53 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet meer voor 22u thuis
+ ik kan niet fietsen
Ziet hij er qua uiterlijk een beetje hetzelfde uit als ik dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien mag je de studentenov-chipkaart van Nattekat lenen, dan kan je gratis reizen met het OV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |