Rondje lopen buiten ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dus je zegt "niet doen en de rest v/d dag bij de PC blijven zitten?"
Nee, ik wil eerst nog even Limburg!quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen als je hem in Zuid-Holland plaatst, zal ik je aanmoedigen om te gaan. Maasland bijvoorbeeld. Of 't Woudt, of Den Hoorn... just sayin'..
Die doet het nogquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee.. telefoon proberen te fixen
Hahahaquote:
Lopen naar Limburg danquote:
Maar dan ben ik niet meer voor 22u thuisquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is op de fiets net zo ver als met de auto
Misschien mag je de studentenov-chipkaart van Nattekat lenen, dan kan je gratis reizen met het OVquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:53 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet meer voor 22u thuis
+ ik kan niet fietsen
Ziet hij er qua uiterlijk een beetje hetzelfde uit als ik dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien mag je de studentenov-chipkaart van Nattekat lenen, dan kan je gratis reizen met het OV
met wat water zie je er vast wel uit als een nattekatquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:57 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ziet hij er qua uiterlijk een beetje hetzelfde uit als ik dan?
Dit is zonder water...quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
met wat water zie je er vast wel uit als een nattekat
Tssquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:02 schreef Fien1989 het volgende:
Met OV red ik het blijkbaar ook niet om voor 22u weer terug te zijn. Dit is nog alleen de heenreis, zonder verplaatsen:
[ afbeelding ]
Die paar minuten zorgen er echt niet voor dat ik wèl voor 22u thuis kan zijnquote:
Zuid-Limburg je zal er maar wonen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:10 schreef Maringo het volgende:
Er staat teveel Limburg op de deze pagina. Ik krijg Limburgreclame...
mooi moment om even flikken maastricht te kijken vanaf de DVRquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:10 schreef Maringo het volgende:
Er staat teveel Limburg op de deze pagina. Ik krijg Limburgreclame...
Jij doet er net zo hard aan mee, van mij staat er nog 0x reclamequote:Op dinsdag 29 september 2015 16:10 schreef Maringo het volgende:
Er staat teveel * op de deze pagina. Ik krijg *reclame...
Voor zondag moet waarschijnlijk wel lukkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:55 schreef eRKa het volgende:
Fien, als jij hem nog voor zondag verplaatst dan leg ik hem zondag wel weer in een andere gemeente
En dat is alleen op zondag?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:03 schreef eRKa het volgende:
Of we spreken een release-and-catch af
Jij haalt hem op in Simpelveld, legt hem neer in X waar ik hem die middag weer weghaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |