ah, jij rijdt die route ook?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:56 schreef eRKa het volgende:
[..]
Klimmen! Op weg van werk naar huis, én ik mag weer
Vrijdag ophalen, stokje nachtje warm laten slapen en dan zaterdag een nieuwe gemeente zoeken.
Fien heeft straks eerder alle provincies gehad dan jij. Schiet es op met ophalen en neerleggen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Had hem dan noordelijker neergelegd
Zat mensen die daar wel kunnen verplaatsen.
In Flevoland ligt ie nooiot en Friesland heb ik nog nooit de kans voor gekregenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Fien heeft straks eerder alle provincies gehad dan jij. Schiet es op met ophalen en neerleggen.
breng hem dan zelf daar heenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Flevoland ligt ie nooiot en Friesland heb ik nog nooit de kans voor gekregen
Het gaat om het ophalen natuurlijk. Met wegleggen heb ik enkel Zuid- en Noord-Holland gehadquote:
New objective: stok ook in elke provincie een keer droppenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat om het ophalen natuurlijk. Met wegleggen heb ik enkel Zuid- en Noord-Holland gehad
Nah. Ik heet geen Fien.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
New objective: stok ook in elke provincie een keer droppen
Stok had liever bij mij warm geslapenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:56 schreef eRKa het volgende:
[..]
Klimmen! Op weg van werk naar huis, én ik mag weer
Vrijdag ophalen, stokje nachtje warm laten slapen en dan zaterdag een nieuwe gemeente zoeken.
Hmmm... op zich is dat geen slecht idee!quote:Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
New objective: stok ook in elke provincie een keer droppen
Maar dan verlaat hij Limburg waarschijnlijk te snelquote:Op woensdag 30 september 2015 23:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Stok had graag iets noordelijker willen klimmen
Omg... bedoel je die "ik in vuilniszak"-foto?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers... Had je dr afgelopen nacht moeten zien .....
Nee dat zou ik niet durven in een vuilniszak ....quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:08 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan verlaat hij Limburg waarschijnlijk te snel
[..]
Omg... bedoel je die "ik in vuilniszak"-foto?
zo te zien is de streetview auto daar inderdaad nog niet langs geweestquote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef Fien1989 het volgende:
Dat bord van klimmen staat volgens mij niet in Google Maps
Dan daarna alle plaatsen!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gaat lekker, nog vijf gemeentes te gaan in Limburg
Wiki's weer bijgewerkt
Waarom heb jij nog geen ABO?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:35 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dan daarna alle plaatsen!Ik zag gisteren op mijn route binnendoor hele leuke dorpjes met bijhorende borden
Een FOK! abo. En waarom niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:08 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Wat voor ABO? En waarom zou ik er eentje moeten hebben?
Je kan met je abo nog steeds ads aanhouden hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:12 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Danny heeft zelf gezegd dat niet-abo's meer opleveren dan Abo's... dus ach... prima toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |