Zaterdagmiddag kan ook nogquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
En dat is alleen op zondag?
Ik denk namelijk dat ik 'm eerder dan zondag verplaats
Jij kan er met 1x overstappen komenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:19 schreef nofxtbr het volgende:
waar halen sommige mensen toch de tijd en het geld vandaan
eerder 3xquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan er met 1x overstappen komen
ik woon in alkmaar?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is toch een trein van Alkmaar naar Maastricht?
nehquote:Op woensdag 30 september 2015 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ergens tussen Alkmaar en Amsterdam
Vrijdag in de tweede helft van de middag kan ook nog, last-minute wijziging van de plannen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
En dat is alleen op zondag?
Ik denk namelijk dat ik 'm eerder dan zondag verplaats
Hmmm... maar ik ben er nog niet zeker van dat ik eind deze week nog tijd heb voor Stokquote:Op woensdag 30 september 2015 11:53 schreef eRKa het volgende:
[..]
Vrijdag in de tweede helft van de middag kan ook nog, last-minute wijziging van de plannen.
nice! en nu zo snel mogelijk weer terug naar de bewoonde wereld met de stokquote:Op woensdag 30 september 2015 19:23 schreef Fien1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze zat er nog op, maar is er nu weer afgehaald
[ afbeelding ]
Dat kan niet, de navigatie geeft maar 14km weerquote:Op woensdag 30 september 2015 19:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nice! en nu zo snel mogelijk weer terug naar de bewoonde wereld met de stok
Yup!quote:
en ducttape!quote:Op woensdag 30 september 2015 19:28 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Yup!
Ik ga maar eens beginnen met rijdenAnders word ik straks nog als verdachte aangemerkt hier, zo in een woonstraat vlak voor iemands oprit, met een laptop met aangekoppelde telefoon in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij vond men mijn wel verdacht... vooral toen ik daar rondliep met een cameraHet was al helemaal donker. Een voorbijkomende BMW reed me wel erg langzaam voorbij en stopte een stukje verderop bij een stel koeien
Maar de wegen in Zuid-Limburg... echt geweldig!Ik was binnendoor gereden door allemaal dorpjes en heuveltjes... echt leuk!
Ik zou zó weer nog een keer rijden!
Van mij mag Stok nog wel even in Zuid-Limburg blijven
Er heeft zich maar één geïnteresseerde gemeld en die moest nog één beurt wachten. Terwijl ik wèl weer mochtquote:Op woensdag 30 september 2015 20:04 schreef Puala het volgende:
Ik weet niet, maar er waren toch mensen die hem wel op wilde halen? Waarom gaat Fien dan zo snel weer? Dat hoeft toch helemaal niet? Zo lang lag ie er nog niet toch?
Of snap ik t nou even niet?En hij kan sowieso pas vrijdag.
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:38 schreef Fien1989 het volgende:
Stok is een halfuur geleden weer uitgezet!Maar hij was verdrietig toen ik 'm uit ging zetten
Hij had liever met mij mee naar huis gewild om een keer warm te kunnen slapen
![]()
[ afbeelding ]autolamp stuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij vond men mijn wel verdacht... vooral toen ik daar rondliep met een cameraHet was al helemaal donker. Een voorbijkomende BMW reed me wel erg langzaam voorbij en stopte een stukje verderop bij een stel koeien
Maar de wegen in Zuid-Limburg... echt geweldig!Ik was binnendoor gereden door allemaal dorpjes en heuveltjes... echt leuk!
[..]
Er heeft zich maar één geïnteresseerde gemeld en die moest nog één beurt wachten. Terwijl ik wèl weer mochtEn hij kan sowieso pas vrijdag.
en klimmen is mij nog steeds te ver voor een ochtendje op en naar voor de stok. dus nog even wachten
Hooray for boobies!
Nee, want ik wil deze nieuwe gemeentequote:Op woensdag 30 september 2015 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Had hem dan noordelijker neergelegd
Zat mensen die daar wel kunnen verplaatsen.
Klopt, lampje van het stadslichtquote:Op woensdag 30 september 2015 20:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
autolamp stuk!en klimmen is mij nog steeds te ver voor een ochtendje op en naar voor de stok. dus nog even wachten
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:38 schreef Fien1989 het volgende:
Stok is een halfuur geleden weer uitgezet!Maar hij was verdrietig toen ik 'm uit ging zetten
Hij had liever met mij mee naar huis gewild om een keer warm te kunnen slapen
![]()
[ afbeelding ]Klimmen! Op weg van werk naar huis, én ik mag weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij vond men mijn wel verdacht... vooral toen ik daar rondliep met een cameraHet was al helemaal donker. Een voorbijkomende BMW reed me wel erg langzaam voorbij en stopte een stukje verderop bij een stel koeien
[..]
Er heeft zich maar één geïnteresseerde gemeld en die moest nog één beurt wachten. Terwijl ik wèl weer mochtEn hij kan sowieso pas vrijdag.
Vrijdag ophalen, stokje nachtje warm laten slapen en dan zaterdag een nieuwe gemeente zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |