abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2015 @ 10:55:23 #201
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156368755
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met 7 man die ieder ¤ 60 per week aan leefgeld krijgen kunnen ze het zelf ook prima inhuren.

Geen enkele reden om het voor ze te regelen.
Dat gebeurt dus wel.

En verder nog: als dat leefgeld voldoende is om schoonmaaksters in te huren omdat ze zelf geen zin hebben om te poetsen, terwijl ze de hele dag vrij zijn, iedere dag opnieuw, dan vind ik dat leefgeld dus te hoog. Dan kan daar die 100 euro voor de poetsvrouw wel weer vanaf.
Die mensen krijgen dat geld om in hun onderhoud te voorzien, niet om zelf het poetswerk van hun eigen rotzooi nog uit te besteden!
The End Times are wild
  vrijdag 25 september 2015 @ 10:56:22 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156368778
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat gebeurt dus wel.
En dat concludeer je waaruit?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 september 2015 @ 10:57:21 #203
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156368793
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat concludeer je waaruit?
Toevallig ben ik de afgelopen periode met COA in aanraking gekomen. Dus weet ik er nu iets meer van.
The End Times are wild
pi_156368888
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:41 schreef Hathor het volgende:
Iedereen hoort gewoon zijn eigen meuk op te ruimen, of dat nou je cultuur is of niet.
Ik weet niet of het wel zo cultureel is, als je 5 jonge mannen bij elkaar in een huis zet dan maken ze er een puinhoop van.

quote:
Zitten ze trouwens met zijn allen te schijten in die wasbak of zo? Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar een wasbak zo'n smerig kleurtje te geven.
Komt me bekend voor sinds ik geen schoonmaakster meer heb. Als je geen filterkoffie zet, zoals gebruikelijk in het Oosten, en de koffiedik door de gootsteen mikt gaat het hard.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156369460
De vergelijking die door sommige mensen hier getrokken wordt met Nederlanders die niet goed schoonmaken, is wel erg slecht, hoor. :') Een kunstgreep om maar niet te hoeven toegeven dat een grote groep asielzoekers opnemen met een compleet andere cultuur/religie niet superhandig is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_156371855
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]

Daar zal de eigenaar heus wel voor vergoed worden. Die zijn niet gek. Het is trouwens maar een fluthuisje verder, vast 2 km van het centrum of verder:
[ afbeelding ]
Bijna geen ramen. Gazonnetje als tuin. Matig onderhouden. Zou jij er willen zitten dan?
Het ziet eruit als een voormalige boerderij. Hij wordt verhuurd om de grote ruimte, dus als deze asylzoekers en hun opvolgers vertrokken zijn, moet het schoon opgeleverd zijn om aan anderen te kunnen verhuren.

Ik begrijp die organisatie niet. Geen zin hebben moet geen optie zijn. Ze zijn zelf naar deze contreien gekomen en hebben zich dus aan te passen aan de leefregels hier.
Het is een paar keer voorgedaan, dus met de vuist op tafel staan: nog een maand de tijd om het samen van de vrijwillisters te leren en daarna zorgen dat je het goed onderhoud (voorbeeldrooster overhandigen) en het anders op straat verder bekijken. Genoeg mensen die hun plaats zullen willen innemen, ondanks het schoonmaken.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]

Ja, dit is van historische proporties en Europa zal ingrijpend en blijvend veranderen.

Maar het is niet zo dat dit nu pas in gang is gezet. Dat loopt natuurlijk al 30 jaar.

Ook is het nog altijd mijn mening dat het diepe, ware probleem is dat Europa zelf zwak en decadent geworden is. Dat de islam vervolgens in dat gat duikt is daar enkel een gevolg van. Was het de islam niet geweest, dan wel iets anders. Of gewoon langzaam maar zeker afglijden wegens lage geboortecijfers en gebrek aan doorzetten/werkethos.
Inderdaad, ik las in de jaren '90 dat we bezig waren met het verval. Eerst de top die overgaat in decadentie en wij zaten toen in die decadente periode die het einde inluidt. In de jaren '80 werden dit soort mensen regelrecht de bijstand in geleid door die onnozele vrijwilligers, ipv naar het arbeidsbureau.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef LXIV het volgende:
[..]

Maar in het vluchtelingenverdrag staat niets over het overnemen van normen en waarden van het gastland. De essentie is of zij in hun thuisland bedreigd worden. Daarom vind ik dat economische argument (voordelig of nadelig) ook zo slecht. We nemen ze niet op of weigeren ze niet op economische gronden. Ze mogen hier komen omdat ze in hun eigen land gevaar lopen en nergens anders om.
Als vluchteling hebben ze blijkbaar recht op bed bad brood en dat klinkt heel redelijk. Het klinkt echter anders dan bedje gespreid en je breed uitleven alsof je nog in het thuisland woont of in het tussenland parasiteert en verdommen om er wat van te maken in de andere omgeving waar je zelf naartoe trok. Ze hadden in Turkije en Libanon en Noord-Afrika kunnen blijven en die landen hadden meer steun van Europa's vluchtelingen- en ontwikkelingsgeld moeten krijgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:Wat kan het je schelen ?

Als die mannen in een vieze zooi willen leven is dat hun goed recht toch?
Het hoeft er niet netjes te zijn?

En als ze echt zwaar vervuilen laat je ze verplicht opnemen omdat ze niet voor zichzelf kunnen zorgen.

Ik zie het probleem niet.
Trefwoord: volksgezondheid.
Niet mogelijk: verplicht opnemen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]

Scheiding van kerk en staat en vrijheid van godsdienst is iets heel anders dan seculier zijn. De generatie van mijn ouders ging nog 7x per week naar de kerk.
Elke morgen voor het ontbijt naar de mis. Maar dat was toch waarschijnlijk een orthodox clubje.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]

Dat is vrijheid van Godsdienst. Maar Nederland was nog steeds heel gelovig, protestant of katholiek.
Onderschat verder de kracht van een geloof niet. De taliban zijn 20.000 man, bewapend met Kalashnikovs en Lee Enfield geweren (1910). Nauwelijks hulp uit het buitenland.
De hele militaire en economische macht van de NAVO-landen is niet in staat geweest om ze er in 10 jaar onder te krijgen. Gewoon niet! Het idee triomfeert boven het materieel.
Dat komt door de wreedheid waarmee ze te werk gaan en dat kan door het stammenverband.

De vrijheid van godsdienst werd door de gemeenten sterk ingeperkt. In de jaren '80 waren er nog kerkgemeenschappen waar de dominee langs kwam als er niet "elk jaar" een kind in het wiegje lag. Soms zie ik bij Ikea/Utrecht in het restaurant zo'n gezin met bibelbelt-uitstraling. Ziet er altijd samenhorig uit en ondanks vlechten en lange rokken zien de meisjes er best leuk uit. Het wordt pas een strafkamp als ze het geloof loslaten.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:10 schreef LXIV het volgende:
[..]

Bij de katholieken was dat wel anders. Die waren juist uiterst zichtbaar aanwezig in de samenleving. Met alles. Hier in het dorp nog steeds.
Bij mij was het andersom. Veel protestante kerken en aan de buitenrand een katholieke kerk. Dat we van het bestaan wisten kwam vooral doordat we in de katholieke school naar de gymzaal gingen. Nooit wat gemerkt van carnaval, deden ze in hun eigen zaaltje. Er was 1x per jaar nog dat de katholieke kinderen mogelijk vrij hadden wegen allerzielen/heiligen. Maar één van die kinderen kwam gewoon naar school, want zijn vader stond op het standpunt dat ze naar de kerk mochten, maar daarna gewoon naar school. Die kerk kon ze gestolen worden.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]

Nee. Zelfs ex-katholieken spreken er meestal nog warm over.
De weinige katholieken die ik gekend heb, hebben nooit over de kerk gepraat. Wel over de nachtmerrie van de nonnen en priesters waar ze op school zaten. En natuurlijk ook over die God der Wrake, wat voor velen de reden is om bij de kerk te blijven of om 7x/w naar de mis te gaan.
pi_156371951
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]

Met 7 man die ieder ¤ 60 per week aan leefgeld krijgen kunnen ze het zelf ook prima inhuren.

Geen enkele reden om het voor ze te regelen.
Dit punt kan dus mooi aangegrepen worden om ze te leren zelfstandig te leven in het westen: huishouden voeren incl. schoonmaken en budgetteren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Ik weet niet of het wel zo cultureel is, als je 5 jonge mannen bij elkaar in een huis zet dan maken ze er een puinhoop van.

[..]

Komt me bekend voor sinds ik geen schoonmaakster meer heb. Als je geen filterkoffie zet, zoals gebruikelijk in het Oosten, en de koffiedik door de gootsteen mikt gaat het hard.
Koffiedik door de gootsteen?
Ze hebben dus een complete huishoudelijke opvoeding nodig en niet alleen zij, maar voor de anderen is het geen zaak van het COA. Ik geef gelijk maar een tip door die huisbaas jaren geleden gaf nav verstopte toiletten: géén kattenbakvulling, geen tampons of maandverband door de wc spoelen.
pi_156372163
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:36 schreef Teslynd het volgende:

Koffiedik door de gootsteen?
Ja, als je elke dag koffiedik door de gootsteen spoelt ipv met filter en al in de afvalbak te gooien dan wordt je gootsteen heel snel bruin.

quote:
Ze hebben dus een complete huishoudelijke opvoeding nodig en niet alleen zij, maar voor de anderen is het geen zaak van het COA.
Ik zie het probleem niet zo, als zij niet opruimen dan moeten ze maar in de zooi leven.
pi_156372405
Hebben ze geen mannelijke schoonmakers in Syrië?
pi_156373169
Maar hoe zit dat nou met dat billen wassen en verzorgen van bejaarden en zieken wat al deze hoogopgeleide vluchtelingen zouden gaan doen? Dat is dan toch ook "vrouwenwerk"?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:52:58 #211
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373649
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:41 schreef blondetrien het volgende:
Ik heb erger gezien in studentenhuizen eerlijk gezegd.
Dus als jij mensen op jouw huis zou laten passen en dit zou het resultaat zijn dan zou je dat goed vinden?
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:53:34 #212
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373657
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Maar hoe zit dat nou met dat billen wassen en verzorgen van bejaarden en zieken wat al deze hoogopgeleide vluchtelingen zouden gaan doen? Dat is dan toch ook "vrouwenwerk"?
Pssssst niet over beginnen, dat was alleen om de domme mensen te paaien.
pi_156373685
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:55 schreef Loekie1 het volgende:
Hebben ze geen mannelijke schoonmakers in Syrië?
Deze hoogopgeleide mensen natuurlijk niet. Die hebben alleen vrouwen in dienst.
pi_156373714
quote:
Als je geen filterkoffie zet, zoals gebruikelijk in het Oosten, en de koffiedik door de gootsteen mikt gaat het hard.
Wat je dus eigenlijk zegt is dat je deze hoogopgeleide tandartsen, chirurgen, managers en ICT-ers nog moet leren om normaal koffie te zetten.
pi_156373838
quote:

[..]

[..]

Dat ze er een puinhoop van maken weet ik zelf ook wel, ik ben ook jong geweest. De vraag is, wil je dan vervolgens in die puinhoop blijven zitten of pak je een emmer met sop en een stofzuiger en doe je er wat aan? Dat hoeft niet meteen de volgende dag, met een kater ben je niet zo gemotiveerd, dat besef ik ook wel, maar dan toch zeker de dag erna, je voelt je zelf ook een stuk beter in een opgeruimd huis, ik wel in ieder geval. En dat van die koffie is ook gelul, als je dat koffiedik al door de gootsteen wil flikkeren, dan pak je even een fles chloor of een of ander vloeibaar schuurmiddel en een borsteltje en het ziet er weer goed uit, duurt ook een minuut. Moeilijk allemaal he?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156374580
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat ze er een puinhoop van maken weet ik zelf ook wel, ik ben ook jong geweest. De vraag is, wil je dan vervolgens in die puinhoop blijven zitten of pak je een emmer met sop en een stofzuiger en doe je er wat aan? Dat hoeft niet meteen de volgende dag, met een kater ben je niet zo gemotiveerd, dat besef ik ook wel, maar dan toch zeker de dag erna, je voelt je zelf ook een stuk beter in een opgeruimd huis, ik wel in ieder geval.
Waarom is het dan in veel studentenhuizen een nog grotere zooi? Ik heb schoonmaken nooit vrouwenwerk gevonden, maar in ieder geval geen werk voor mij. Nog steeds niet eigenlijk.

quote:
En dat van die koffie is ook gelul, als je dat koffiedik al door de gootsteen wil flikkeren, dan pak je even een fles chloor of een of ander vloeibaar schuurmiddel en een borsteltje en het ziet er weer goed uit, duurt ook een minuut. Moeilijk allemaal he?
Ja, en? De vraag was hoe je een gootsteen zo bruin krijgt, mijn antwoord was dat het met koffiedik heel snel gaat. Als zij dat niet als probleem ervaren dan laten ze het toch lekker zo?
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:36:37 #217
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156374628
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:

Ja, en? De vraag was hoe je een gootsteen zo bruin krijgt, mijn antwoord was dat het met koffiedik heel snel gaat. Als zij dat niet als probleem ervaren dan laten ze het toch lekker zo?
Wat als de eigenaar van de boerderij het wel als een probleem ziet?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_156374812
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:36 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Wat als de eigenaar van de boerderij het wel als een probleem ziet?
Dan moet die maar eisen stellen hoe het opgeleverd wordt, net als bij een huurhuis. Maar in de tussentijd mogen ze van mij in zo'n grote puinhoop wonen als ze zelf willen.
  Moderator vrijdag 25 september 2015 @ 15:58:25 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156375009
gewoon een negatieve aantekening in het dossier voor de asielaanvraag plaatsen

mooi dat ze direcht beginnen te poetsen ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156375313
quote:

Eh, oosterse koffie maken is nogal een proces dat van vrouw op vrouw wordt doorgegeven. Ik heb het wel geleerd en kan het maken met een speciaal "pannetje", maar ik ken verder geen man die het kan. Dus de kans dat er koffiedik in de gootsteen ligt is zo goed als 0.

Sterk spul trouwens..
pi_156375779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom is het dan in veel studentenhuizen een nog grotere zooi? Ik heb schoonmaken nooit vrouwenwerk gevonden, maar in ieder geval geen werk voor mij. Nog steeds niet eigenlijk.

[..]

Over dat eerste kan ik kort zijn...studenten zijn gewoon varkens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 25 september 2015 @ 21:41:15 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156384193
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Over dat eerste kan ik kort zijn...studenten zijn gewoon varkens.
Hetzelfde over deze groep vluchtelingen zeggen is echter een beetje tricky...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 september 2015 @ 21:43:31 #223
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_156384304
Zulke asielzoekers, dat wil zeggen,degenen die zich niet aan de NLse normen en waarden kunnen of willen voldoen, mogen ze wat mij betreft linea recta het land uitgooien.

En degenen die dat wel doen minimaal 10 jaar laten inburgeren voor je ze een paspoort geeft.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_156388659
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:43 schreef VeX- het volgende:
Zulke asielzoekers, dat wil zeggen,degenen die zich niet aan de NLse normen en waarden kunnen of willen voldoen, mogen ze wat mij betreft linea recta het land uitgooien.

En degenen die dat wel doen minimaal 10 jaar laten inburgeren voor je ze een paspoort geeft.
Alle studenten er ook meteen uit?
pi_156394088
Niet-moslims zijn toch de slaven van moslims? Die moeten schoonmaken.
pi_156396625
quote:

Met het eerste ben ik het eens. Met het tweede niet. Asielzoekers zijn wmb geen immigranten. We doen er beter aan om de oorzaak ter plaatse te bestrijden.
pi_156402107
quote:

En degenen die dat wel doen minimaal 10 jaar laten inburgeren voor je ze een paspoort bedoeld.
Niet paspoort zeggen als je de Nederlandse nationaliteit bedoelt. Paspoort kan immers ingetrokken worden, zonder dat het verworven Nederlandschap aangetast.

Je zou kunnen gaan voor 3 jaar proberen fatsoenlijk leven, dus met normen en waarden leren erkennen, Nederlandse leefregels buitenshuis en deels binnenshuis overnemen en dan bij goed gedrag 4 jaar serieus inburgeren met eruit als alternatief. Bij de nationalisering zou dan de eed op respecteren van de Nederlandse en overige normale westelijke normen en waarden horen, ongeacht wat je eigen religie, ideologie en/of theocratie is. Voor een paar landen is er de wetenschap dat de Nederlandse nationaliteit ieder moment afgenomen kan worden, omdat dat niet tot statenloosheid zal leiden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]

Met het eerste ben ik het eens. Met het tweede niet. Asielzoekers zijn wmb geen immigranten. We doen er beter aan om de oorzaak ter plaatse te bestrijden.
Ze krijgen toch de asielzoekersstatus, die impliceert dat ze terug moeten als de situatie in hun land neutraliseert? Maar we weten dat het lang, zo niet eeuwig duren kan.
Ook voor asielzoekers zou er een duidelijke regeling moeten zijn om mensen die zich misdragen eruit te schoppen. Het voordeel is, dat dan de illegale groepen zich weten te gedragen en beter geholpen kunnen worden.
pi_156402178
Blijkbaar hebben die asielzoekers geen probleem mee om in de viezigheid en rommel te leven. Pas als ze daarover gaan zeuren, gewoon aangeven dat ze ook zelf handjes hebben om op te ruimen en schoonmaken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_156402291
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:41 schreef Morrigan het volgende:
Blijkbaar hebben die asielzoekers geen probleem mee om in de viezigheid en rommel te leven. Pas als ze daarover gaan zeuren, gewoon aangeven dat ze ook zelf handjes hebben om op te ruimen en schoonmaken.
Het gaat niet alleen om het niet of gebrekkig schoonmaken, maar ook om de reden die daaraan ten grondslag ligt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_156402347
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om het niet of gebrekkig schoonmaken, maar ook om de reden die daaraan ten grondslag ligt.
Ze zullen vanzelf wel merken dat het in Nederland net iets anders gaat.
ROBODEMONS..................|:(
pi_156402385
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ze zullen vanzelf wel merken dat het in Nederland net iets anders gaat.
Hoezo anders?
In allochtonenwijken wordt de vuilnis gewoon uit het raam gegooid
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_156402437
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hetzelfde over deze groep vluchtelingen zeggen is echter een beetje tricky...
Nee dat klopt idd niet, wij zijn in de ogen van deze lieden zelfs minder dan varkens :{
Exaudi orationem meam
  zaterdag 26 september 2015 @ 19:35:46 #233
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156404515
In een hotel verwacht je wel roomkeeping inderdaad. Schrale zooi.
pi_156453841
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:52 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dus als jij mensen op jouw huis zou laten passen en dit zou het resultaat zijn dan zou je dat goed vinden?
Leuk dat je me quote maar... Waar zit het raakvlak met mijn post voor deze constatering?
  maandag 28 september 2015 @ 18:55:36 #235
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156454187
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:41 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Leuk dat je me quote maar... Waar zit het raakvlak met mijn post voor deze constatering?
Als je dat niet snapt dan heeft het geen zin om het uit te leggen. Er is een bepaalde minimumbasis nodig om dit te snappen.
pi_156454546
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Als je dat niet snapt dan heeft het geen zin om het uit te leggen. Er is een bepaalde minimumbasis nodig om dit te snappen.
:z Oké.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:11:30 #237
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156829834
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef MisterCe het volgende:

[..]

minumumbasis?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:31:12 #238
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156830263
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:55 schreef Oud_student het volgende:
wij zijn in de ogen van deze lieden zelfs minder dan varkens :{
Och Corrie toch, je moet nie alles geleuve wadde ze zegge!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156830656
Ik ben niet direct verbaasd. Ik kan mij herinneren dat in de flat van mijn ouders ook een stelletje asielzoekers werden geplaatst.

Binnen een week stond de brandweer voor de deur omdat ze een kampvuur in de woonkamer hadden gemaakt omdat ze niet begrepen hoe het fornuis werkte :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  donderdag 15 oktober 2015 @ 00:15:33 #240
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156844194
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Hoezo anders?
In allochtonenwijken wordt de vuilnis gewoon uit het raam gegooid
Bedoel je zo:

pi_156845817
Dus alle asielzoekers eerst naar een opvoedingscamp. Hebben ze gelijk een dagbesteding (theorie en praktijk).

Wel vreemd dat de tentenkampen niet met wintertenten gebouwd zijn. In september weet je toch, dat het migrantenleger er in de winter nog zal zitten. Dat staat los van de vroege pre-winterl die we nu lijken te krijgen.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:50:35 #243
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_156845892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:43 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

My God!
Als je ziet hoe het er in al die landen (en omliggende waar geen oorlog is) bij ligt weet je toch al genoeg, overal is het een zooi met onafgewerkte gebouwen en straten. Overal ligt vuil en afval.
pi_156845922
quote:
Dit is absoluut, zeker en vast, een verrijking voor onze maatschappij.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:54:45 #245
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156845923
quote:
Hele rij vuilniscontainers links bij de stoep, gewoon letterlijk te lui om even naar beneden te lopen. My lord. Walgelijk volk. :')
Graag op anoniem
pi_156845937
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:54 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hele rij vuilniscontainers links bij de stoep, gewoon letterlijk te lui om even naar beneden te lopen. My lord. Walgelijk volk. :')
Igen is het niet met je eens!
pi_156846026
quote:
Nee toch.

Het wegbrengen van het vuilnis is natuurlijk niet het leukste werkje, maar hoe DIT het eigen woongenot verbetert ontgaat me.

Anderzijds: zodra er een aantal zijn die zo leven en ermee wegkomen, zullen anderen snel volgen.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:07:16 #248
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156846036
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Igen is het niet met je eens!
Nou. Moeten de inwoners van de gemiddelde studentenflat eens proberen. Staat dezelfde dag nog een legertjes BOA's op de stoep.
Graag op anoniem
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:15:35 #249
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156846125
Dat constante goed praten begint me echt de keel uit te hangen. Zodra je ook maar iets negatiefs zegt is het HUR DUR SCHUIMBEK VIEZE RASCIST.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_156846227
Dat volk ga je nooit manieren bijbrengen. Een oude hond leert ook geen trucjes meer
  donderdag 15 oktober 2015 @ 10:13:16 #251
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_156847027
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Liever je noodwoning laten verrotten dan vrouwenwerk doen, de vrouwenhaat zit diep bij die mensen.
Sigh, daar gaan we weer. Dat is geen vrouwenhaat.
Maar zoals eerder aangedragen: gewoon vermelden dat vanaf nu er vrouwen ingehuurd worden om hun werk te doen, op hun kosten natuurlijk. En voor een ruime vergoeding, de vrouwen werken dan immers in een smerige en gevaarlijke situatie.
pi_156847147
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:13 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Sigh, daar gaan we weer. Dat is geen vrouwenhaat.
Maar zoals eerder aangedragen: gewoon vermelden dat vanaf nu er vrouwen ingehuurd worden om hun werk te doen, op hun kosten natuurlijk. En voor een ruime vergoeding, de vrouwen werken dan immers in een smerige en gevaarlijke situatie.
Dat is pas vrouwenhaat, om ze in een dergelijke omgeving voor weinig geld te laten schoonmaken (of je moet de bewoners eerst wegsturen) En trouwens, waarom moeten het vrouwen zijn? Militairen lijkt mij verstandiger
Exaudi orationem meam
  donderdag 15 oktober 2015 @ 10:37:41 #253
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_156847436
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:20 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dat is pas vrouwenhaat, om ze in een dergelijke omgeving voor weinig geld te laten schoonmaken (of je moet de bewoners eerst wegsturen) En trouwens, waarom moeten het vrouwen zijn? Militairen lijkt mij verstandiger
Bewoners er uit. En zij willen toch vrouwen? Krijgen ze vrouwen. Als je naar de hoeren gaat heb je ook de keuze tussen mannen en vrouwen, waarom met schoonmakers niet? Alleen dan dik betaald. En juist geen militairen. Die hebben al geen geld voor munitie, laat staan voor schoonmaakmiddelen.
pi_156852770
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:37 schreef Lothiriel het volgende:
Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen

BELGIE - HERK-DE-STAD - Dat de integratie van duizenden vreemdelingen geen sinecure is, wijst de praktijk uit. Neem nu Herk-de-Stad, waar sinds begin augustus acht asielzoekers zijn ondergebracht in het lokaal opvanginitiatief (LOI). 'Wij doen ontzettend veel voor die mensen. En terecht, want we willen solidair zijn. Maar ze weigeren te poetsen en hun afval op te ruimen. In hun cultuur is dat vrouwenwerk, hé', zucht OCMW-voorzitster Karolien Grosemans (N-VA) in Het Belang van Limburg. 'Om hen alsnog te overtuigen, ga ik voorstellen hun leefgeld van 60 euro per week in schijven uit te betalen. Dat bedrag verminderen mag immers niet.'
De gemeente Herk-de-Stad heeft één LOI om asielzoekers tijdens hun erkenningsprocedure op te vangen. Het OCMW huurt die woning met acht slaapkamers, twee keukens, twee ontspanningsruimten en drie douches van een inwoner uit de gemeente.

'Het voorbije jaar zat daar één Rus. Van uit Fedasil arriveerden begin augustus zeven mannen: vier Syriërs, een Iraniër, een Eritreeër en een man uit de Gazastrook. Zij wonen daar nu acht weken, maar het gaat van kwaad naar erger', zegt Karolien Grosemans. 'Hoewel de maatschappelijke assistenten het hen meermaals hebben voorgedaan, weigeren ze systematisch om te poetsen. Volgens hen is dat vrouwenwerk. Bijgevolg is alles er vuil en onhygiënisch. Een tijdje geleden was een tl-lamp om een of andere reden van het plafond gekomen. De glasscherven hebben ze met hun schoenen een beetje opzij gestampt. Onvoorstelbaar.'

Foto's van de woning:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denken jullie hiervan? Staan deze mannen in hun recht of niet?

En vinden jullie dit een goede reden om 'eruit' te gezet te worden (uit het land wel te verstaan). Ik namelijk wel. Met dit soort uitingen geef je al aan dat je nooit of te nimmer zal kunnen functioneren in een Westerse samenleving, als je geen vrouwelijke 'slaaf' hebt die je kan commanderen en in een tent steken :N
ze staan niet in hun recht nee, integreren heet dat he.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 15:48:16 #255
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_156853184
moeilijk gedoe.

Gewoon effe melden dat ze geen verblijfsvergunning krijgen maar wel een ticket retour als ze niet per direct gaan schoonmaken.
Zal je zien hoe snel die "principes" van ik ben geen vrouw en ik maak niet schoon. verdwijnen.

Wel consequent zijn dan he...
dus niet schoonmaken is eruit!!!!
Rayen 2½ jaar!
pi_156853386
Kuisen, trut!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:32:45 #257
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156853970
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:54 schreef Twiitch het volgende:

[..]

He ze hebben oorlogstrauma's opgelopen hoor.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:33:48 #258
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156853995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:48 schreef TimeJumper het volgende:
moeilijk gedoe.

Gewoon effe melden dat ze geen verblijfsvergunning krijgen maar wel een ticket retour als ze niet per direct gaan schoonmaken.
Zal je zien hoe snel die "principes" van ik ben geen vrouw en ik maak niet schoon. verdwijnen.

Wel consequent zijn dan he...
dus niet schoonmaken is eruit!!!!
Meestal zijn ze al goed ingelicht over hoeveel ruggegraat onze overheid heeft :')
pi_156857038
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:33 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Meestal zijn ze al goed ingelicht over hoeveel ruggegraat onze overheid heeft :')
Maar die Belgische minister heeft tenminste nog een afraad-filmpje gemaakt. Misschien moet iemand Rutte eens goed opporren om een schaterende-ontmoedigingsvideo te maken. Nu heeft hij trouwens de EU en de kamer wat meer mee.
pi_156857070
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:41 schreef luxerobots het volgende:
Lothiriel een beetje respect. Dit zijn de mensen die de vergrijzing hier in het westen op gaan lossen.
Daarbij hebben ze een all inclusive reis naar Europa geboekt.

Laten we ze dan ook een 4 sterren verblijf geven inc. dikke uitkering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')