Het was apart lekker eigenlijk. Zat wel te zwetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:53 schreef Soury het volgende:
Ik heb daar niet zo veel mee, ik proef niks meer dan.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hou wel van pittig, mits ik daarnaast nog iets meer proef.
Tegen die tijd maar kijken of reserveren nodig isquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil idd ook wel aanhaken vanaf de markthal, de bakkerij al gezien
Kom jij ook Iwanius?
Denk het wel als je met zo'n grote groep op zaterdagavond uit eten wilt gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
Tegen die tijd maar kijken of reserveren nodig is
Zo groot was het nog nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk het wel als je met zo'n grote groep op zaterdagavond uit eten wilt gaan.
Het heeft af en toe wat uitleg nodig. Zo is het buikspek van de voorgerechten op de kaart 1 peper. Die zou ik er toch zéker twee geven. De hang so-ya (eend) staat als twee pepers op de kaart, terwijl er niets pittigs aan is. En bevat de vegetarische 'fish fragrant' aubergine varkensgehaktquote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_(gerecht)quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
Waar komt de kapsalon ook al weer vandaan?
Sjoef, ga jij kapsalon bestellen bij San Sanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
Waar komt de kapsalon ook al weer vandaan?
Die op de site staat is wel verouderdquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:46 schreef golfer het volgende:
Ik ga binnenkort even alvast de menukaart van San San bestuderen voor het geval dat er besloten wordt daarheen te gaan.
Waarschijnlijk wel, want gekke chineesche eten lust ik vast nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sjoef, ga jij kapsalon bestellen bij San San
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil idd ook wel aanhaken vanaf de markthal, de bakkerij al gezien
Kom jij ook Iwanius?
Als 'Bep' ( Robin) en Piet ook komen. Dan is het feest compleet. Nee,ik ben er niet bij omdat ik wat anders doe.quote:
Ik zeg zo gevoelsmatig dat het niet ,over de hele genomen, jouw smaak is. Iets zal je wel bevallen maar over de gehele linie is het toch niet jouw soort keuken denk ik. En dan zeg ik niet om negatief te zijn Golfer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:46 schreef golfer het volgende:
Ik ga binnenkort even alvast de menukaart van San San bestuderen voor het geval dat er besloten wordt daarheen te gaan.
Ik hou wel erg van wat pittige gerechten, maar dan wel niet alleen pittig maar ook smaakvol met ander zaken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg zo gevoelsmatig dat het niet over de hele genomen jouw smaak is. Iets zal je wel bevallen maar over de gehele linie is het toch niet jouw soort keuken denk ik. En dan zeg ik niet om negatief te zijn Golfer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Des te meer redenen om het een keer uit te proberen en eventueel af te kraken, toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:13 schreef Iwanius het volgende:
Ja,nee, je begrijpt mij niet. Dat van je achtergrond wist ik en nam ik juist mee in de uitspraak. Daarom juist zei ik wat ik zei. Het gaat daarom ook niet om de pittigheid maar juist om de smaak De gevarieerde kruidigheid die jij vanuit de Indische keuken en ik vanuit de Thaise keuken gewend ben en zo specifiek is,zal je missen bij San San. Dat bedoelde ik ermee.
Je bedoelt dat men vele kannen met ijswater nog extra uitvragen...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien is het wel zo lekker dat ze sommige gerechten gewoon nog een keer uitvragen
Ja joh eend of varkensvlees. Lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want gekke chineesche eten lust ik vast niet
Jij en Golfer ook op de planning.quote:
Wijn! Water helpt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt dat men vele kannen met ijswater nog extra uitvragen...
Zoete thee inderdaad.quote:
Surequote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Mag ik ook op de misschien lijst?
Moet die avond laat toch nog in Dordt zijn en wil de bakkerij ook wel eens zien.
Hoe tof is dat!quote:
Is wel lang geleden dat we elkaar gezien hebben, inderdaad.quote:
lijkt me leuk. Daarna ga ik de markt op blaak leegkopen. Ik ga niet mee uiteten. Ligt niet binnen mijn budget. En geen zin om vriend te vragen hoe graag hij dat ook zou willen doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:55 schreef Myraela het volgende:
Middagplanning is naar de bakkerij en door de markthal slenteren?
Markt voor het eten of voor de rest? Voor het eten zou ik namelijk even de metro pakken naar Afrikaanderplein. Veel betere prijzen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
lijkt me leuk. Daarna ga ik de markt op blaak leegkopen. Ik ga niet mee uiteten. Ligt niet binnen mijn budget. En geen zin om vriend te vragen hoe graag hij dat ook zou willen doen.
Ik ken mijn klassiekers in Rotterdam. Maar als ik dan toch op blaak benquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Markt voor het eten of voor de rest? Voor het eten zou ik namelijk even de metro pakken naar Afrikaanderplein. Veel betere prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |