Je bedoelt dat men vele kannen met ijswater nog extra uitvragen...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien is het wel zo lekker dat ze sommige gerechten gewoon nog een keer uitvragen
Ja joh eend of varkensvlees. Lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want gekke chineesche eten lust ik vast niet
Jij en Golfer ook op de planning.quote:
Wijn! Water helpt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt dat men vele kannen met ijswater nog extra uitvragen...
Zoete thee inderdaad.quote:
Surequote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Mag ik ook op de misschien lijst?
Moet die avond laat toch nog in Dordt zijn en wil de bakkerij ook wel eens zien.
Hoe tof is dat!quote:
Is wel lang geleden dat we elkaar gezien hebben, inderdaad.quote:
lijkt me leuk. Daarna ga ik de markt op blaak leegkopen. Ik ga niet mee uiteten. Ligt niet binnen mijn budget. En geen zin om vriend te vragen hoe graag hij dat ook zou willen doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:55 schreef Myraela het volgende:
Middagplanning is naar de bakkerij en door de markthal slenteren?
Markt voor het eten of voor de rest? Voor het eten zou ik namelijk even de metro pakken naar Afrikaanderplein. Veel betere prijzen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
lijkt me leuk. Daarna ga ik de markt op blaak leegkopen. Ik ga niet mee uiteten. Ligt niet binnen mijn budget. En geen zin om vriend te vragen hoe graag hij dat ook zou willen doen.
Ik ken mijn klassiekers in Rotterdam. Maar als ik dan toch op blaak benquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Markt voor het eten of voor de rest? Voor het eten zou ik namelijk even de metro pakken naar Afrikaanderplein. Veel betere prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |