SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 26-09-2015 16:53:56 ]![]()
Train race water is t bij mijJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Na de marathon weerquote:Op woensdag 23 september 2015 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Partypooper
Nee hoor, hier meestal ook. Maar volgens m'n pet niet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik durf de stelling aan dat jouw omslagpunt veel hoger ligt. Mijn maximale hartslag is ongeveer 186, en mijn omslag ligt rond de 172, Een gat van 36 slagen tussen omslag-punt en maximum is echt uitgesloten. Hoe kom je tot die waarde als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:59 schreef wyccie het volgende:
Mijn omslagpunt is 164, maar ik loop al mijn wedstrijden tegen de 170 aan. Max is ergens rond de 200.
Ik ben nog steeds niet dood (..)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
wel al een schone onderbroek aangetrokken?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanavond lekker fartjes gelektZonder pijntjes
![]()
Dat probeer ik ook altijd.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:36 schreef Voccar het volgende:
Ik ben niet gestopt met biertjes, maar ben wel heel stuk minder gaan drinken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, dat doe ik morgen welquote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef luckass het volgende:
[..]
wel al een schone onderbroek aangetrokken?F means you're fucked![]()
Vandaar altijd die camokleuren.. Nu weten we wat je camoufleertquote:Op woensdag 23 september 2015 21:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanavond lekker fartjes gelektZonder pijntjes
Vandaag was ik All-Blackquote:Op woensdag 23 september 2015 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vandaar altijd die camokleuren.. Nu weten we wat je camoufleert
F means you're fucked![]()
Bier is toch juist goed voor herstel ( alcohol vrij bier) Maar toch maar geen zuippartijen meer, lopen werkt wel na het zuipen als herstel van de kater, maar de kater na het lopen werkt helaas niet.
![]()
Haka gedaan aan de ontbijttafel?quote:
En de Hoka's thuisgelatenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haka gedaan aan de ontbijttafel?F means you're fucked![]()
Ik drink nauwelijks, eigenlijk alleen als we uit eten gaan. Boeit me gewoon niks en het scheelt een boel kilo's meesjouwen![]()
![]()
Ik moet wel zeggen dat de max. van 200 daadwerkelijk gemeten is tijdens trainingen (wel onder tropische omstandigheden) en het omslagpunt bij een sportmedisch onderzoek. Tijdens dat onderzoek had ik een max. hartslag van maar 174 of 177, terwijl ik daar in de praktijk dus met gemak overheen ga.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:12 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik durf de stelling aan dat jouw omslagpunt veel hoger ligt. Mijn maximale hartslag is ongeveer 186, en mijn omslag ligt rond de 172, Een gat van 36 slagen tussen omslag-punt en maximum is echt uitgesloten. Hoe kom je tot die waarde als ik vragen mag?![]()
Je bent een dag te vroeg!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ik drink ook sloten minder als voorheen, en kan niet zeggen dat ik het mis.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:01 schreef GotC het volgende:
Ik drink nauwelijks, eigenlijk alleen als we uit eten gaan. Boeit me gewoon niks en het scheelt een boel kilo's meesjouwen
Af en toe een speciaal biertje (als ik niet in marathon training ben) maar niet meer de hele avond hijsen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De hele avond hijsen doe ik niet meer omdat anders het afvallen niet zo goed gaat.![]()
Geen alcohol in de dagen voor een wedstrijd, dat heb ik mezelf wel opgelegd.![]()
Soms schiet mijn hartslag fors omhoog aan het begin vd training. Die hoge hartslag haal ik daarna niet meer.
Is dat een meetfout? Meer mensen ervaring mee? Mijn hartslagmeter is een wahoo tickr.![]()
Kan ook een echte waarde zijn, je hartslag stabiliseert gemiddeld na 10-15 minuten. Daarom is een warming up ook nuttig..quote:Op donderdag 24 september 2015 09:10 schreef steffelonio het volgende:
Soms schiet mijn hartslag fors omhoog aan het begin vd training. Die hoge hartslag haal ik daarna niet meer.
Is dat een meetfout? Meer mensen ervaring mee? Mijn hartslagmeter is een wahoo tickr.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gisterenavond bij vrienden kreeg ik ineens een glutenvrij biertje voor mn neus geduwd! Dat zijn leuke verassingen!!!![]()
![]()
Vanavond maar weer eens voor mijn begrippen een LDL doen, welgeteld 11 km
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb gisteren voor het eerst dit jaar weer met mijn belachelijk reflecterende jas gelopen. Het is weer die tijd van het jaar.![]()
Was voor mij ook weer de eerste keer met hesje jaquote:Op donderdag 24 september 2015 09:37 schreef Devv het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst dit jaar weer met mijn belachelijk reflecterende jas gelopen. Het is weer die tijd van het jaar.
Was het niet veel te warm gisteren?quote:Op donderdag 24 september 2015 09:37 schreef Devv het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst dit jaar weer met mijn belachelijk reflecterende jas gelopen. Het is weer die tijd van het jaar.![]()
Zo, gisteren vanuit ons vakantiehuisje even een stukje route verkend wat ik zondag met een collega wil lopen.. Maar het was een zwaar loopje zeg. Vooral de temperatuur zat me best wel dwars. Had al een pet tegen de zon op, maar ik raakte gewoon over de kook en kon me er niet overheen zetten...
Terwijl ik afgelopen zomer tijdens de 30+ dagen ook gewoon wel loopjes heb gedaan.
Nou ja, toch weer 10k gelogd, het kan niet altijd feest zijn.
Wel gisteravond een paar biertjes gehad ook. Het blijft soort van vakantie deze week...
@Devv, hier was het gistermdidag 17-18 graden, 20+ in de zon vermoedelijk![]()
Dan moet de conclusie zijn dat dit sportmedisch onderzoek niet goed gegaan is. Ik heb meerdere van die tests ondergaan, en de waardes die ik daar had (en ook die van andere sporters) komen wel ongeveer overheen met wat men in praktijk haalt.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de max. van 200 daadwerkelijk gemeten is tijdens trainingen (wel onder tropische omstandigheden) en het omslagpunt bij een sportmedisch onderzoek. Tijdens dat onderzoek had ik een max. hartslag van maar 174 of 177, terwijl ik daar in de praktijk dus met gemak overheen ga.
Als je max boven de 200 ligt ligt je omslagpunt zomaar rond de 180, want zou betekenen dat er niets klopt van je zones.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Bij mij riep zo'n stomme assistente ook 'je mag ook stoppen hoor!' toen ik een beetje begon te hijgenquote:Op donderdag 24 september 2015 09:41 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dan moet de conclusie zijn dat dit sportmedisch onderzoek niet goed gegaan is. Ik heb meerdere van die tests ondergaan, en de waardes die ik daar had (en ook die van andere sporters) komen wel ongeveer overheen met wat men in praktijk haalt.
Als je max boven de 200 ligt ligt je omslagpunt zomaar rond de 180, want zou betekenen dat er niets klopt van je zones.
Ehh het is toch de bedoeling dat je mensen net zo lang pusht om door te gaan tot ze echt niet meer kunnen, dan heb je pas de max bereikt.
Maar goed ik ga binnenkort weer eens zo'n test doen, niet bij een sportarts maar bij het energylab, ben wel benieuwd hoe die zones eventueel veranderd zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh, en ik zat even door mijn foto's te kijken in het kader van #throwbackthursday
Deze blijft toch wel erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik daag de Fok! deelnemers aan de 7^^ van dit jaar uit om hem te overtreffen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Toen, vroeger!
Leuk!
Wij hebben gisteren weer 5km gehobbeld. Deed wat miespelen, maar vandaag pijnvrij. Vreemd lichaam, vreemde rug. Vanavond fitness pilates.
Ja doei.![]()
Dit, het was toch gewoon kortebroekenweer?quote:Op donderdag 24 september 2015 09:38 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Was het niet veel te warm gisteren?
Komende weken maar wat korte wedstrijden lopen om te kijken of we weer wat motivatie kunnen kweken. Zonder een 5km bij HRR in het 1vd4 circuit van de lokale clubs, eens kijken of er een <26:10 in zit.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ja, maar ik deed het ook niet vanwege de kou. Het was ook veel te warm voor een jas maar ik kon mijn led bandje niet vinden.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:38 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Was het niet veel te warm gisteren?![]()
Ik wou juist gaan posten dat ik ook maar wat beter reflecterend's aan moet want mijn led bandje hielp voor geen meter! Bij schemering bijna aangereden door fietsers zonder licht, of bij stoplichten waarbij het zebrapad en de rijbaan tegelijk op groen gaan.. Ik dacht als ik nu zo,n enorme schijnwerper op doe dat mensen dat dan wel zien.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed het ook niet vanwege de kou. Het was ook veel te warm voor een jas maar ik kon mijn led bandje niet vinden.![]()
Ja het wegseizoen gaat weer echt beginnen! Veel leuke, kleine wedstrijdjes in de regio, voor mij als eerste de 10km bij HRR komende zondag. Ik heb er ook echt veel zin in. De tijd is voor mij nog niet het belangrijkst, wel de positie voor het o zo belangrijke 1vd4 klassement. Zal dan ook meer een tactische race wordenquote:Op donderdag 24 september 2015 10:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dit, het was toch gewoon kortebroekenweer?
Komende weken maar wat korte wedstrijden lopen om te kijken of we weer wat motivatie kunnen kweken. Zonder een 5km bij HRR in het 1vd4 circuit van de lokale clubs, eens kijken of er een <26:10 in zit.![]()
Zo, dat was mijn laatste bezoekje aan de fysio voordat ik volgende week naar de orthopeed mag. Toch niet overbodig, want hij kan 's ochtend de boel goed losmaken en dat scheelt een hoop qua pijn. Het antwoord op mijn vraag naar wát hij dan precies doet (zodat ik dit zelf ook kan doen thuis) had ik misschien liever niet willen weten. Iets met schouderkop en dat die bij bepaalde bewegingen niet goed in de kom zit en er zelfs wat uit dreigt te schietenLeuk joh, zo'n wintersport
![]()
Ik hoop maar dat ze wat vinden. Leg dan maar open die boel. Want anders weet ik het ook niet. Afijn, bij hardlopen vooralsnog weinig tot geen last ervan, dat is fijn
En nu![]()
![]()
Ja zin in wel, over 2 weken meteen weer een(tweequote:Op donderdag 24 september 2015 10:26 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja het wegseizoen gaat weer echt beginnen! Veel leuke, kleine wedstrijdjes in de regio, voor mij als eerste de 10km bij HRR komende zondag. Ik heb er ook echt veel zin in. De tijd is voor mij nog niet het belangrijkst, wel de positie voor het o zo belangrijke 1vd4 klassement. Zal dan ook meer een tactische race worden). Gezien ik niet in het linkerrijtje kom hoef ik me niet druk te maken over de posities
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Het is voor mij altijd korte broeken-weerquote:Op donderdag 24 september 2015 10:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dit, het was toch gewoon kortebroekenweer?
[..]. Ik heb niet eens iets langs in huis.
![]()
http://www.runners-high.n(...)pel-meten-met-humon/ En we hebben weer een extra sensor erbij, dit keer voor op de kuit.![]()
Ik had ook al een keer zoiets gelezen over sokken die dat konden meten. Ik vraag me alleen af wat je met deze kennis kan als loper, volgens mij moet je toch wel een geschoold bewegingswetenschapper zijn om dat goed te interpreteren..quote:Op donderdag 24 september 2015 11:08 schreef mytec het volgende:
http://www.runners-high.n(...)pel-meten-met-humon/ En we hebben weer een extra sensor erbij, dit keer voor op de kuit.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tja tenzij dit ding in realtime een alarm afgeeft wanneer je gaat verzuren, of een specifiek herstel advies zie ik er ook nog niet zoveel in. Lijkt me inderdaad vrij moeilijke materie voor een loper. Nu krijg je straks op endomondo/smashrun etc ook een melkzuurdrempel grafiekje..quote:Op donderdag 24 september 2015 11:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik had ook al een keer zoiets gelezen over sokken die dat konden meten. Ik vraag me alleen af wat je met deze kennis kan als loper, volgens mij moet je toch wel een geschoold bewegingswetenschapper zijn om dat goed te interpreteren..![]()
Dat moet ik echt eens serieus gaan nemen.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan ook een echte waarde zijn, je hartslag stabiliseert gemiddeld na 10-15 minuten. Daarom is een warming up ook nuttig..
Ik voel me altijd zo slecht de eerste paar kilometers van een run, hartslag en ademhalen gaan alle kanten op...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Afgelopen dinsdag voor het eerst als kerstboom gelopen. Een refelecterende band met rode lichtjes achterop de rugzak. Een fietslamp om mijn schouder om het pad beter te verlichten. Dat was een experiment om te kijken of ik met zo'n lamp niet enorm misselijk zou worden. Valt mee. Maar de hele route die ik verzonnen had is best oke verlicht.
Hesje niet om gehad.
Ga eens kijken naar de verlichting op de hak van de schoenen. Geen idee of dat goed blijft zitten.![]()
Ik krijg ineens weer lederhosenreclames
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik blijf het leuk vinden om dit topic te volgen. Ook ik schrik ervan hoe dichtbij de marathon van Eindhoven daadwerkelijk is.. Het voelt als 10 dagen geleden dat ik me besloot in te schrijven, maar dat is dan ook zo![]()
![]()
Ik zit ook heel veel te zoeken op Google voor 'my first marathon blog', 'how to taper/lsd run/optimal heartrate blablabla', en er zijn al heel veel gezonde zenuwen als ik aan 11 oktober denk.
Gelukkig gaat het naar omstandigheden eigenlijk allemaal heel erg goed. Gisteren een kort rondje gedaan nadat ik maandag 25km gedaan heb. Mijn benen zijn weer helemaal blij. Ook van mijn hamstring heb ik geen last gehad. Thank God. Morgen ga ik weer een stuk hollen, en dan staat het nog op de planning om deze maandag de echte test van 32km te lopen. Daarna begint mijn taper periode, met af en toe kleine loopjes voor de beweging.
Ondertussen eet ik alles wat ik normaal eet, maar dan met een factor 1,5. Ik ben heel benieuwd wat mijn tijd gaat worden voor de 42km. Het doel blijft om ten eerste de finish met een goed gevoel te halen, en als de omstandigheden goed zijn is 4:00:00 nog steeds mijn richttijd. Time will tell.![]()
Weet je zeker dat je nog een 32 gaat doen? Denk dat je alleen maar afbreekt daarmee...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
2 week om te herstellen van die 32 is dat niet wat kort zo voor de marathon? Ik zou het verkorten naar max 25.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:23 schreef Doncamatic het volgende:
Ik blijf het leuk vinden om dit topic te volgen. Ook ik schrik ervan hoe dichtbij de marathon van Eindhoven daadwerkelijk is.. Het voelt als 10 dagen geleden dat ik me besloot in te schrijven, maar dat is dan ook zo![]()
![]()
Ik zit ook heel veel te zoeken op Google voor 'my first marathon blog', 'how to taper/lsd run/optimal heartrate blablabla', en er zijn al heel veel gezonde zenuwen als ik aan 11 oktober denk.
Gelukkig gaat het naar omstandigheden eigenlijk allemaal heel erg goed. Gisteren een kort rondje gedaan nadat ik maandag 25km gedaan heb. Mijn benen zijn weer helemaal blij. Ook van mijn hamstring heb ik geen last gehad. Thank God. Morgen ga ik weer een stuk hollen, en dan staat het nog op de planning om deze maandag de echte test van 32km te lopen. Daarna begint mijn taper periode, met af en toe kleine loopjes voor de beweging.
Ondertussen eet ik alles wat ik normaal eet, maar dan met een factor 1,5. Ik ben heel benieuwd wat mijn tijd gaat worden voor de 42km. Het doel blijft om ten eerste de finish met een goed gevoel te halen, en als de omstandigheden goed zijn is 4:00:00 nog steeds mijn richttijd. Time will tell.![]()
@ Murmeli @ Mytec
Ja, mijn gevoel heeft een beetje 2 kanten, waardoor ik er tussen twijfel.
Enerzijds zou die 32 km de langste afstand to date voor mij worden. Vorige week heb ik 42 km hardgelopen in totaal (18 + 7 + 17) en deze week ben ik van plan 43 km te doen (25 + 7 + 11). Het lijkt mij wat betreft het uithoudingsvermogen goed om mijn benen voor te bereiden op wat komen gaat. De 25 km heb ik 'probleemloos' gedaan. Ik verwacht op een 32 km wat meer problemen (misschien de man met de hamer?) tegen te komen, waardoor ik mezelf wat beter kan voorbereiden (mentaal en fysiek) op de marathon.
Anderzijds ben ik het met jullie eens dat 32 km misschien wat te veel is. Zeker in het kader van het meeste uit de marathon halen, dus wanneer ik geen 32 km doe dat ik dan meer over heb later tijdens de marathon. Ook is die 32 km het grootste obstakel tussen nu en 11 oktober. Zou ik deze korter maken weet ik bijna zeker dat ik in ieder blessurevrij aan de start sta.
Het is een beetje een overweging tussen: 1) ga ik baat hebben bij het verhogen van mijn duurloopvermogen/uithoudingsvermogen? 2) ga ik baat hebben bij het sparen van energie en pieken tijdens de marathon?
Input graag!![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat het handig is om de man met de hamer tegen te komen in training, aangezien dat waarschijnlijk ook betekent dat je nóg langer van die training moet herstellen. En stel dat het gebeurt, hoe gaat je dat helpen om je er dan mentaal op voor te bereiden? Beter wil je hem helemaal niet tegenkomen, ook niet tijdens de marathon zelf. Dat is een kwestie van niet te hard lopen en goed blijven eten en drinken onderweg.
Je duurloopvermogen gaat sowieso niet meer verbeteren in 2 weken denk ik. Ik denk wel dat het goed is om je pezen verder te trainen op +2 uur lopen dus een 23-28km run lijkt me zeker geen slecht idee, eventueel met de laatste 3km op marathontempo. Maar wat al gezegd is; 32km is wel een erg grote stap omhoog vanaf 25 dus de kans dat je spieren daar een klap van krijgen en het negatief werkt op de echte marathon is groot.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Anders doe je op zaterdag een 25 en dan zondagmorgen een 10km. Dan weet je in ieder geval hoe het is om met vermoeide benen te lopenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:07 schreef Doncamatic het volgende:
@ Murmeli @ Mytec
Ja, mijn gevoel heeft een beetje 2 kanten, waardoor ik er tussen twijfel.
Enerzijds zou die 32 km de langste afstand to date voor mij worden. Vorige week heb ik 42 km hardgelopen in totaal (18 + 7 + 17) en deze week ben ik van plan 43 km te doen (25 + 7 + 11). Het lijkt mij wat betreft het uithoudingsvermogen goed om mijn benen voor te bereiden op wat komen gaat. De 25 km heb ik 'probleemloos' gedaan. Ik verwacht op een 32 km wat meer problemen (misschien de man met de hamer?) tegen te komen, waardoor ik mezelf wat beter kan voorbereiden (mentaal en fysiek) op de marathon.
Anderzijds ben ik het met jullie eens dat 32 km misschien wat te veel is. Zeker in het kader van het meeste uit de marathon halen, dus wanneer ik geen 32 km doe dat ik dan meer over heb later tijdens de marathon. Ook is die 32 km het grootste obstakel tussen nu en 11 oktober. Zou ik deze korter maken weet ik bijna zeker dat ik in ieder blessurevrij aan de start sta.
Het is een beetje een overweging tussen: 1) ga ik baat hebben bij het verhogen van mijn duurloopvermogen/uithoudingsvermogen? 2) ga ik baat hebben bij het sparen van energie en pieken tijdens de marathon?
Input graag!![]()
. Zo heb ik het ook gedaan met mijn 75km. Mijn 1-na-langste duurloop was 30km en de dag erop 20km. Toen wel een keer 48 gelopen, maar daar kreeg ik last van mijn enkel van, door de hoogtemeters vooral. Of je doet 20 en 15 ofzo.
![]()
Oke, bedankt voor de feedback! (wederom)
Ik schroef hem dan maar gewoon terug naar 25km, misschien iets meer. (Het is niet zo dat ik nu verdrietig ben, zou na mijn werk moeten lopen dus planningstechnisch niet zo knal)
@ La_Tramposa
Jij doet dezelfde marathon ook toch? Hoe gaat jou voorbereiding? Al een streeftijd vastgesteld?![]()
Ja ik doe ook Eindhovenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:18 schreef Doncamatic het volgende:
Oke, bedankt voor de feedback! (wederom)
Ik schroef hem dan maar gewoon terug naar 25km, misschien iets meer. (Het is niet zo dat ik nu verdrietig ben, zou na mijn werk moeten lopen dus planningstechnisch niet zo knal)
@ La_Tramposa
Jij doet dezelfde marathon ook toch? Hoe gaat jou voorbereiding? Al een streeftijd vastgesteld?Voorbereiding is bij mij erg goed gegaan, ben nu 13 weken een schema aan het volgen, wel 1x een 30+ loop moeten overslaan vanwege ziekte en tijdens mijn vakantie ook niet heel veel lange trainingen kunnen doen, maar uiteindelijk toch 29, 33 en 37km als langste duurlopen kunnen doen en nog wel veel vaker loopjes van 18-25km. Ik merk wel dat ik nog wat beter moet herstellen om echt topfit te zijn, sinds de laatste zware weken blijft mijn rustpols wat hoger, maar ik denk dat dat in de laatste 2 weken taperen goed gaat komen.
Lastig vergelijkbaar met jouw situatie dus
Ik heb wel een streeftijd in mijn hoofd, maar wel met een marge van 10 minuten of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
3.15quote:Op donderdag 24 september 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik doe ook EindhovenVoorbereiding is bij mij erg goed gegaan, ben nu 13 weken een schema aan het volgen, wel 1x een 30+ loop moeten overslaan vanwege ziekte en tijdens mijn vakantie ook niet heel veel lange trainingen kunnen doen, maar uiteindelijk toch 29, 33 en 37km als langste duurlopen kunnen doen en nog wel veel vaker loopjes van 18-25km. Ik merk wel dat ik nog wat beter moet herstellen om echt topfit te zijn, sinds de laatste zware weken blijft mijn rustpols wat hoger, maar ik denk dat dat in de laatste 2 weken taperen goed gaat komen.
Lastig vergelijkbaar met jouw situatie dus
Ik heb wel een streeftijd in mijn hoofd, maar wel met een marge van 10 minuten of zo.
Als je daaronder komt ben je sneller dan ik![]()
![]()
Donca, wb eten zou ik ook niet standaard 1.5x wat je normaal eet. Heeft op dit moment geen nut (waarom zou je?) en daarbij gaat het vooral om wat je eet.![]()
Mwah, als je ineens tientallen kms gaat lopen moet je toch echt wel meer eten, dan is genoeg eten belangrijker dan wátquote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef GotC het volgende:
Donca, wb eten zou ik ook niet standaard 1.5x wat je normaal eet. Heeft op dit moment geen nut (waarom zou je?) en daarbij gaat het vooral om wat je eet.![]()
Maar met 45km/week zou je ongeveer 400-500 kcal per dag méér verbranden dan als je niet sport, dus 1.5 keer meer is inderdaad wel overdreven
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@La_Tramposa
Inderdaad weinig vergelijkmateriaal tussen onze voorbereidingen, ja. Klinkt alsof je van plan bent een stevige tijd neer te zetten! Succes!
@GotC
Ja, het was ook wel wat kort door de bocht, die opmerking. In de taperperiode ben ik van plan dagelijks een banaan te doen, en veel rijst en pasta. Normaal sta ik geen moment stil van wat ik eet en of dat wel/niet gezond voor me is, dus tijdens mijn voorbereiding nu probeer ik vooral veel te eten om energie te krijgen.![]()
Mja, hangt er wel vanaf wat toch? Tuurlijk, meer eten, maar meer van het juiste heeft sowieso meer nutquote:Op donderdag 24 september 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, als je ineens tientallen kms gaat lopen moet je toch echt wel meer eten, dan is genoeg eten belangrijker dan wát![]()
Maar met 45km/week zou je ongeveer 400-500 kcal per dag méér verbranden dan als je niet sport, dus 1.5 keer meer is inderdaad wel overdreven. Je moet wel de juiste brandstof erin proppen.
![]()
Ja kan zeker helpen, stond vandaag nog op losseveter dat havermout ontstekingsremmend kan werken of zoquote:Op donderdag 24 september 2015 15:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, hangt er wel vanaf wat toch? Tuurlijk, meer eten, maar meer van het juiste heeft sowieso meer nut. Je moet wel de juiste brandstof erin proppen.
Maar uiteindelijk is je lichaam toch een verbrandingsmotor die het op vrij veel dingen doet, dus zolang je niet teveel aan het finetunen bent lijkt me met zo'n 'crash-course marathonvoorbereiding' genoeg eten toch het allerbelangrijkste.
Iets meer eiwitten ipv alleen maar extra rijst en pasta lijkt me misschien ook wel handig. En @Doncomatic ik denk niet dat je bij jou echt van een taperperiode moet sprekenWat niet per se erg is hoor! Er zijn ook atleten die uberhaupt niet in taperen geloven.
quote:Op donderdag 24 september 2015 09:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh, en ik zat even door mijn foto's te kijken in het kader van #throwbackthursday
Deze blijft toch wel erg leukWe gaan ons best doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik daag de Fok! deelnemers aan de 7^^ van dit jaar uit om hem te overtreffen![]()
![]()
Havermoutquote:Op donderdag 24 september 2015 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja kan zeker helpen, stond vandaag nog op losseveter dat havermout ontstekingsremmend kan werken of zoMaar uiteindelijk is je lichaam toch een verbrandingsmotor die het op vrij veel dingen doet, dus zolang je niet teveel aan het finetunen bent lijkt me met zo'n 'crash-course marathonvoorbereiding' genoeg eten toch het allerbelangrijkste.
Iets meer eiwitten ipv alleen maar extra rijst en pasta lijkt me misschien ook wel handig. En @Doncomatic ik denk niet dat je bij jou echt van een taperperiode moet sprekenWat niet per se erg is hoor! Er zijn ook atleten die uberhaupt niet in taperen geloven.
. Van de week havervlokken gehaald voor overnight oats. Ben benieuwd!
![]()
@Doncamatic, denk ook dat een 32km-loop meer zal kunnen afbreken dan dat het echt veel zou kunnen opleveren voor je. Ik merkte ook wel dat ik veel sneller herstelde van een loop van 25 dan van 30km. Doe het zelf de weken tot de marathon ook wat rustiger aan qua kilometers, valt toch niet heel veel meer aan te doen voor mijn gevoel.![]()
Koolhydraten stapelen hoeft maar een aantal dagen van te voren icm veel vocht. Eiwitten zijn nu nog belangrijker voor herstel. Wat Jero zei dacht ik ook aan, een back-to-back training.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat wordt dan 27 voor Doncaquote:Op donderdag 24 september 2015 16:04 schreef Voccar het volgende:
@Doncamatic, denk ook dat een 32km-loop meer zal kunnen afbreken dan dat het echt veel zou kunnen opleveren voor je. Ik merkte ook wel dat ik veel sneller herstelde van een loop van 25 dan van 30km. Doe het zelf de weken tot de marathon ook wat rustiger aan qua kilometers, valt toch niet heel veel meer aan te doen voor mijn gevoel.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op donderdag 24 september 2015 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik krijg ineens weer lederhosenreclames
Zondag gaan ze. Geen Oktoberfest, waarschijnlijk geen UHT... potverdorie.
Semtex, moet je nog steeds van je startbewijs voor de Posbankloop af?![]()
![]()
Hier een filmpje voor Doncomatic met alle antwoorden
Net een rondje van iets meer dan 11 km gelopen. Vol tegen de wind in en om de regen op de dijk. Toch mijn eigen tempo kunnen behouden met een aardig tempo. Terug gelopen door de stad en met hetzelfde tempo door kunnen lopen. Geeft vertrouwen![]()
![]()
Net een WTF-momentje, ik had een vriendschapsbericht op facebook. Dus ik even kijken, heeft Abdi Nageeye mij gewoon toegevoegd als vriend. Wel 45 gemeenschappelijke vrienden, maar toch wel tof.
En een mini-fokmeet in Putten waar ik Guppy tegenkwam die daar aan het lopen was in de regen. Ik fietste net naar huis toen ik aan de overkant van de rotonde iets bekends zag rennen. Dus even omgedraaid en een praatje gemaakt. Erg toevallig, al werkt ze vlak bij mijn werk.
![]()
Zo zelf nog even een rondje lopen![]()
![]()
Net lekker getraind, geen bekenden helaas of vriendschaps-verzoeken van bekende snellerds...
Ik heb het gevoel dat ik er wel klaar voor ben, maar het duurt nog even voordat het uur "M" is...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Weer te laat thuis voor de training. Dat moet verdorie geen gewoonte worden. Morgen maar lopen dan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier ook geen nieuwe snelle vrienden
Wel een leuke middag met Prorun in het verschiet op 10 okt. Schoenen en kleding passen, meenemen én een stukje lopen met z'n alOp de Veluwe, want daar ben ik dan toch. De dag erna de Hoge Veluweloop, hoezee
![]()
![]()
Die max was wel uitzonderlijk hoor, het was echt te heet en ik voelde me redelijk slecht. Bij een gewone zware training met sprint kom ik over de 190.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:41 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dan moet de conclusie zijn dat dit sportmedisch onderzoek niet goed gegaan is. Ik heb meerdere van die tests ondergaan, en de waardes die ik daar had (en ook die van andere sporters) komen wel ongeveer overheen met wat men in praktijk haalt.
Als je max boven de 200 ligt ligt je omslagpunt zomaar rond de 180, want zou betekenen dat er niets klopt van je zones.
Het onderzoek is gedaan in de zomermaand, toen ik weliswaar veel aan duur deed, maar erg weinig aan snelheid. Weet niet of dat iets uitmaakt.
Mytec, als je in de schemer wordt aangereden door fietsers zonder licht helpt reflectie echt niet beter dan lampjes, want zonder licht is er geen reflectie. Ik zou betere lichtbandjes kopen.![]()
Ik kwam laatst iemand tegen die een echt fel licht had. Dat hing op zijn buik.
Volgens mij was het dit:
http://www.decathlon.nl/run-light-id_8283426.html.
Echt een andere categorie dan die ledjes (die ik ook zelf heb)![]()
Lijkt me een fijn ding, omdat je ook verschillende lichtsterktes hebt.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:28 schreef steffelonio het volgende:
Volgens mij was het dit:
Ik heb de neiging om lang-lang te gaan. Heb het steeds zo koud.Gelukkig ben ik weer ietsje aangekomen, maar misschien is dat alleen maar vocht.
![]()
die hadden we in een topic of 2 ook voorbij door Mc_Twente als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:28 schreef steffelonio het volgende:
Volgens mij was het dit:
Van een afstand denk ik bij dat soort lichten altijd eerst dat er een paard aankomt, dan een brommer en dan blijkt het 'gewoon' een loper. Die loper heeft dan zelf genoeg licht, maar verblindt elke tegenligger
Maar beter dan de kamikaze zwartgeklede lopers in het donker![]()
![]()
Dit weekend gaat het zonnetje weer schijnenquote:Op donderdag 24 september 2015 19:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de neiging om lang-lang te gaan. Heb het steeds zo koud.Gelukkig ben ik weer ietsje aangekomen, maar misschien is dat alleen maar vocht.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik probeer het niet zo vaak, maar mijn harslag komt zelden boven de 180 ook niet in korte wedstrijden, terwijl mijn max zoals gezegd hoger ligt. Jouw waarden liggen allebei hoger, en je geclaimde omslagpunt veel lager.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:23 schreef wyccie het volgende:
Die max was wel uitzonderlijk hoor, het was echt te heet en ik voelde me redelijk slecht.
Als je extreem ongetraind bent kan het gat wel iets groter zijn, maar zoveel als jij rapporteert is gewoon onwaarschijnlijk, en duidt imho op een meetfout. Kortom, die waarde kan je beter niet gebruiken als meetwaarde, omdat de kans dat de waarde klopt enorm klein is. Veel logischer is een waarde van ruim boven de 170.
Wellicht moet je de methode die Zwabberhark hier ooit postte proberen. Dat is een test die gewoon buiten uitvoert:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Conconi-testZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Yay voor onverwachte mini-fokmeetquote:Op donderdag 24 september 2015 18:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Net een WTF-momentje, ik had een vriendschapsbericht op facebook. Dus ik even kijken, heeft Abdi Nageeye mij gewoon toegevoegd als vriend. Wel 45 gemeenschappelijke vrienden, maar toch wel tof.
En een mini-fokmeet in Putten waar ik Guppy tegenkwam die daar aan het lopen was in de regen. Ik fietste net naar huis toen ik aan de overkant van de rotonde iets bekends zag rennen. Dus even omgedraaid en een praatje gemaakt. Erg toevallig, al werkt ze vlak bij mijn werk.
![]()
Zo zelf nog even een rondje lopenik maak m'n doordeweekse rondjes inderdaad weer in Putten, want het wordt alweer wat donker voor alleen in het bos. Was leuk om je tegen te komen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb dan wel geen nieuwe beroemde snelle vrienden op FB, maar de Petzl Night Trail gebuikt wel de foto waar ik op sta als foto voor het FB-evenement...telt dat ook?F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 24 september 2015 20:30 schreef YUR het volgende:
Ik heb dan wel geen nieuwe beroemde snelle vrienden op FB, maar de Petzl Night Trail gebuikt wel de foto waar ik op sta als foto voor het FB-evenement...telt dat ook?Ik wil ook weer meedoen! Die is leuk!
Ik zie net ook een Stuwwaltrail Winter editie, supergaaf! Helaas wel 1 week na Marathon Spijkenisse. Volgend jaar misschien.
![]()
Ik heb vorig jaar in de "uitverkoop" (was zelfs toen nog schofterig duurquote:Op donderdag 24 september 2015 19:28 schreef steffelonio het volgende:
Volgens mij was het dit:
Echt een andere categorie dan die ledjes (die ik ook zelf heb)) een Nike Flash jacket gekocht. De coating van die jas reflecteerd zo erg dat je verder geen lampjes meer nodig hebt.
![]()
Klopt. Ik noemde als (potentieel) nadeel het heen en weer schudden waar sommige mensen slecht tegen kunnen. Maar fel zijn dit soort lampjes wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:47 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
die hadden we in een topic of 2 ook voorbij door Mc_Twente als ik me niet vergis.![]()
Die zag ik ook ja...helaas op dezelfde dag als de Bruggenloopquote:Op donderdag 24 september 2015 20:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Ik wil ook weer meedoen! Die is leuk!
Ik zie net ook een Stuwwaltrail Winter editie, supergaaf! Helaas wel 1 week na Marathon Spijkenisse. Volgend jaar misschien.
Beetje te fel voor een rondje in de stad.
Had deze discussie kennelijk 2 topics geleden gemist.
#spuitelf![]()
Die klinkt ook wel leuk, Stuwwaltrail Winter editiequote:Op donderdag 24 september 2015 20:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Ik wil ook weer meedoen! Die is leuk!
Mag ik nog in de OP voor de Ladiesrun in Zoutelande?quote:
1
2[b]2 oktober 2015- [url=www.marathonzeeland.nl]Ladiesrun Kustmarathon (Zoutelande)[/url][/b]
[*] Gogo83 - 10 km![]()
ook bij het nut van koolhydraten stapelen wordt tegenwoordig al weer vraagtekens geplaatstquote:Op donderdag 24 september 2015 16:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Koolhydraten stapelen hoeft maar een aantal dagen van te voren icm veel vocht.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Done!quote:Op donderdag 24 september 2015 20:56 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mag ik nog in de OP voor de Ladiesrun in Zoutelande?
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Wauw! Die zien er echt wel bruut uit
Vind ik ook!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw! Die zien er echt wel bruut uit![]()
![]()
![]()
Zooo, ik heb weer getraind. Dit keer ging het beter dan maandag. Helaas is de hele week de knie aan het zeuren en toenet tijdens de training ook weer dus heb het niet op hele volle kracht gedaan. Maargoed ben weer geweest..![]()
6,59 km gelopen. Nu lekker rustig aan doen tot zondag..De km's komen dus wel goed zondag.. Maar die heuvel(s). Weet iemand of het echt steil omhoog loopt of geleidelijk zegmaar?
Mijn doel is 40 minuten.. Zou moeten kunnen toch?(5 km tijd = 32.20)
Nou linkjee;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie schoenen!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Oei![]()
![]()
Race schoentjes!
[ afbeelding ]
Maar als ik Salomon zie dan lijken ze altijd zo smal, klopt dat Jero?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja deze zijn volgens mij best smal inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie schoenen!
Maar als ik Salomon zie dan lijken ze altijd zo smal, klopt dat Jero?
Minder luchtweerstand he
Niet voor niets de S-Lab Speed.![]()
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:30 schreef xMissi het volgende:
Zooo, ik heb weer getraind. Dit keer ging het beter dan maandag. Helaas is de hele week de knie aan het zeuren en toenet tijdens de training ook weer dus heb het niet op hele volle kracht gedaan. Maargoed ben weer geweest..![]()
6,59 km gelopen. Nu lekker rustig aan doen tot zondag..De km's komen dus wel goed zondag.. Maar die heuvel(s). Weet iemand of het echt steil omhoog loopt of geleidelijk zegmaar?
Nou linkjee;Maak je maar niet druk over die heuvels in Nijmegen joh. Daar ben je over voor je er erg in hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou linkjee;Hier heb je een filmpje van de route, vanuit de auto gezien. Vanaf 06:15min zit er een wildrooster in de weg, daar begint de Muur van AalbertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja, hij gaat ècht omhoog. Vóór dat wildrooster gaat het ook al een beetje omhoog, maar dat is dus nog niet dé heuvel. Die begint pas na het wildrooster, denk daar dus om. Tot daar rustig aan doen. Maar daarna is het allemaal nog maar naar beneden rennen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou linkjee;Het hoogteprofielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
![]()
![]()
Verkeersdempeltje voor jouquote:Op donderdag 24 september 2015 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het hoogteprofiel:
[ afbeelding ]
Aardige stulpjes langs het parcours, zeker aan het beginMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ow het gaat over de Posbankloop. Ja, die Muur van Aalbers is kut jaMaar ik vind hem wel cool. Heb er nu al zin in!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thnx guppy en jero! @Mossel ging idd over de posbank haha. Ik vind het gewoon spannend.. Het is wel de eerste keer met heuvel enzo. Maar als ik deze heb overleefd dan kan ik die 7^ nacht ook aan.
En ik heb er toch ook wel zin in hoor.
Sorry voor mijn gemiep. Zondag komt het vast wel goed en heb ik me weer eens druk gemaakt om niks haha![]()
![]()
Als je naar beneden gaat, staan er nog grotere huizenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:45 schreef Guard het volgende:
Aardige stulpjes langs het parcours, zeker aan het beginmaar, na de Gooische Run ben ik van die niet meer van onder de indruk
er is maar een echte schoen die de naam Speed eer aan doet en dat is de Speedgoatquote:Op donderdag 24 september 2015 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja deze zijn volgens mij best smal inderdaad.
[ afbeelding ]
Minder luchtweerstand he
Niet voor niets de S-Lab Speed.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dit stoot de Elfstedentocht van '63 van de troon als het op helletochten aankomt!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het hoogteprofiel:
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Deze?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is maar een echte schoen die de naam Speed eer aan doet en dat is de Speedgoat![]()
![]()
ja, echt een heerlijke schoen!!quote:
maar ja, ieder zijn merk
Te smal voor mijn lompe hoevenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja deze zijn volgens mij best smal inderdaad.
[ afbeelding ]
Minder luchtweerstand he
Niet voor niets de S-Lab Speed.![]()
Alleen daarom al zal ik nooit in team Salomon lopen ...![]()
Abdi is tof, hij liket ook vaak mijn instagram foto'squote:Op donderdag 24 september 2015 18:47 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Zo zelf nog even een rondje lopenDat filmpje ook over zijn marathontraining, zo cool! Ik hoop dat hij de 2.09 haalt, zou legendarisch zijn!
Mijn eigen training ging niet zo lekker, door moeheid kon ik niet in een goede houding lopen dus ging ik weer stomme pijntjes voelen. Heb het maar bij 4x1000 gehouden ipv 6. Mijn trainer is al een week ziek dus ook een beetje balen dat ik daarmee niet kon overleggen, toen heb ik maar even mijn hart gelucht bij de fysio en die zei dat het allemaal wel goed ging komen
Tik hem aanquote:Op donderdag 24 september 2015 19:41 schreef wyccie het volgende:
Maar heb niet zozeer het idee dat een kg meer of minder veel uitmaakt, meer dat het vermoeidheid is. Maar ik had het zelfs tijdens de duizendjes niet warm vanavond en op de terugweg op de fiets baalde ik dat ik geen handschoenen aanhad.. fucking september!
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:28 schreef steffelonio het volgende:
Volgens mij was het dit:
Echt een andere categorie dan die ledjes (die ik ook zelf heb)
Ik heb zelf begin dit jaar de Nathan LightFit Vest Safety Yellow gekocht, maar die heb ik nu 10x gedragen ofzo en het achterlicht is nu al stukgeroest. Had ik kennelijk telkens de stripjes met leds uit moeten halen als ik hem te drogen hing.Life is what you make it.![]()
Grote meid geweest, ben in kort-kort gegaan en het was prima te doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:12 schreef Guard het volgende:
Dit weekend gaat het zonnetje weer schijnenJoh, dat is me te veel gedoe. Vind ik wel iets voor pijll om te doen (grafiekjes maken).quote:Op donderdag 24 september 2015 20:16 schreef Corniel het volgende:
[...] Veel logischer is een waarde van ruim boven de 170.
Wellicht moet je de methode die Zwabberhark hier ooit postte proberen. Dat is een test die gewoon buiten uitvoert:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Conconi-test
Trouwens, ik vind die 164 eigenlijk wel prettig voor de intervallen. Had alleen daarnet wel wat moeite om mijn hartslag omhoog te krijgen tijdens de eerste twee blokken terwijl ik best hard liep. Ik weet niet of mijn conditie nou zo erg is verbeterd of dat ik niet hersteld ben van het weekend. En altijd op hetzelfde punt schiet het richting 170 terwijl ik lekker loop (in de tippelzone).
Hallo! Die zou ik achteruit moeten lopen om mijn achillespees niet te laten knappen (gisteren een pijnscheut toen ik de trap af denderde).quote:Op donderdag 24 september 2015 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
Het hoogteprofiel:
[ afbeelding ]![]()
O ja nu we het toch over Muren hebben even een kleine illustratie van de muur van Wengen. Iets verderopp in de week was ik toch wel benieuwd of die muur echt zo belachelijk was of dat ik toch iets teveel had gegeven. Even wat plaatjes bij het praatje.
Dit is genomen vanaf Lauterbrunen en dat dorpje wat er bovenop ligt is Wengen en je komt daar door een slingerpad langs de rotswand.
Dit straatje is het begin van de ellende. Je komt de bocht om het hardloopfeest is over.
Via dit soort paadjes is ga je al slingerend omhoog. Een kleine 350 meter omhoog op een stukje van 2 km.![]()
Vermoeidheid zou kunnen meespelen, maar eigenlijk is dat bij mij niet anders dan het altijd is geweest. Ik ga me maar gewoon wat warmer kleden, en meer eten.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tik hem aanMaar heb niet zozeer het idee dat een kg meer of minder veel uitmaakt, meer dat het vermoeidheid is. Maar ik had het zelfs tijdens de duizendjes niet warm vanavond en op de terugweg op de fiets baalde ik dat ik geen handschoenen aanhad.. fucking september!
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O ja nu we het toch over Muren hebben even een kleine illustratie van de muur van Wengen. Iets verderopp in de week was ik toch wel benieuwd of die muur echt zo belachelijk was of dat ik toch iets teveel had gegeven. Even wat plaatjes bij het praatje.
[ link | afbeelding ]
Dit is genomen vanaf Lauterbrunen en dat dorpje wat er bovenop ligt is Wengen en je komt daar door een slingerpad langs de rotswand.
[ link | afbeelding ]
Dit straatje is het begin van de ellende. Je komt de bocht om het hardloopfeest is over.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Via dit soort paadjes is ga je al slingerend omhoog. Een kleine 350 meter omhoog op een stukje van 2 km.En je hebt het toch maar mooi gedaan.
![]()
Op zich ben ik sinds de vakantie wel weer lekker aan het lopen. De laatste twee weken alleen minder dan ik zou willen, een verhuizing in de familie die heel veel stress en gedoe met zich mee brengt en het studeren is onwijs wennen (wel leuk trouwens!). Maar ik ben blij als ik twee keer lopen red in de week en daar baal ik wel een beetje van. Deze week nog geen één keer geweest. Misschien morgen als ik op tijd thuis ben en dan zondag de Posbankloop.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe gaat het btw? In Oostenhout was je effe klaar met hardlopen, hoe gaat het nu?![]()
Hé Schanulleke, nog 3 weken tot Amsterdam. Al nerveus? En wat voor tijd richt je je op? Succesquote:Op donderdag 24 september 2015 22:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Ik heb zelf begin dit jaar de Nathan LightFit Vest Safety Yellow gekocht, maar die heb ik nu 10x gedragen ofzo en het achterlicht is nu al stukgeroest. Had ik kennelijk telkens de stripjes met leds uit moeten halen als ik hem te drogen hing.![]()
![]()
Leuk! Tarawera Ultramarathon is een WSER Qualifier voor 2017. En laat ik die nu net op mijn lijstje hebben staan voor 2016. Het moet wel nog even binnen 16 uur gebeuren, dat dan weer wel...
![]()
Leuk filmpje! Doncomatic, dat gaat dus gewoon lukken! 4:35 wordt je tijd.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier een filmpje voor Doncomatic met alle antwoorden![]()
Oh! Dat moet lukken, is maar 2900 hoogtemeter op 100km.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:00 schreef Devv het volgende:
Leuk! Tarawera Ultramarathon is een WSER Qualifier voor 2017. En laat ik die nu net op mijn lijstje hebben staan voor 2016. Het moet wel nog even binnen 16 uur gebeuren, dat dan weer wel...
![]()
Als het op de FiveFingers al kan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O nee, wacht. De inschrijving voor 2016 is allang gesloten. Dan maar hopen dat ze ook WSER Qualifier voor 2018 zijn...
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh! Dat moet lukken, is maar 2900 hoogtemeter op 100km.![]()
Als het op de FiveFingers al kan...
over 2 maanden weer een date met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weersvooruitzichten zijn wel ideaal17-19 graden de komende twee weken. Plezierige temperatuur voor het lopen van wedstrijden!
![]()
Er is a.s. zondag trouwens een wedstrijdje van 6 of 9 kilometer. Zie dat het inschrijfgeld maar 7,50 is. Is het echter wel verstandig om dat te doen een week voor de HM?![]()
Een kortere wedstrijd (tot 10km) kan prima als snelheidprikkel een week voor een HM. Als je normaal gesproken snel herstelt van een wedstrijd van die afstand moet het zeker kunnen en kan het ook best nuttig zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:08 schreef DavetheNL het volgende:
Er is a.s. zondag trouwens een wedstrijdje van 6 of 9 kilometer. Zie dat het inschrijfgeld maar 7,50 is. Is het echter wel verstandig om dat te doen een week voor de HM?
Van mij mag de temperatuur trouwens nog wel een graad of 10 lager zijn voor wedstrijden. Maar het ziet er inderdaad naar uit dat het lekker hardloopweer wordt dit weekend.![]()
zij doet ook mee aan de colorrun?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over 2 maanden weer een date met haar![]()
Ja hoor, daar ben je binnen notime weer van hersteldquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:08 schreef DavetheNL het volgende:
Er is a.s. zondag trouwens een wedstrijdje van 6 of 9 kilometer. Zie dat het inschrijfgeld maar 7,50 is. Is het echter wel verstandig om dat te doen een week voor de HM?
Succes! Wat is trouwens je doel voor de HM?quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:40 schreef DavetheNL het volgende:
Top! Ga hem dan lopen. Doel: 9 km binnen 45 minuten.![]()
Zo dicht mogelijk in de buurt van de 1 uur 50 min komenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:42 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Succes! Wat is trouwens je doel voor de HM?![]()
![]()
Ik vind foto's van mezelf doorgaans stom, maar toch het is altijd leuk om hardloopfoto's van jezelf te vinden. Zo vond ik net twee foto's van de Wisenttrail die ik nog niet eerder had gezien
Aha. En het blijft bij deze mededeling?quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:03 schreef YUR het volgende:
Ik vind foto's van mezelf doorgaans stom, maar toch het is altijd leuk om hardloopfoto's van jezelf te vinden. Zo vond ik net twee foto's van de Wisenttrail die ik nog niet eerder had gezien![]()
Niet goed?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Aha. En het blijft bij deze mededeling?
OK danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:09 schreef YUR het volgende:
OK danPrima foto's hoor, volgens mij was het (daar) wel zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was na een kilometer of 11. Alles ging daar nog prima! Een paar kilometer later kapte 1 hamstring ermeequote:Op vrijdag 25 september 2015 14:15 schreef Voccar het volgende:
[..]
Prima foto's hoor, volgens mij was het (daar) wel zwaar.F means you're fucked![]()
OK danToffe foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK danGeen zweef, geen duimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef ze toch 7/10. Vanwege de truckers cap![]()
Mooie omgeving: +1
Geen zweef: boeien: -0
Geen duim: +1
Die blik: +5
hardlopen +1
Petje +1
Fotogeniek +1
10!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een serieuze blikhet gaat toch altijd om de lol? Dan moet je wel lachen
Ja dat is steil.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Via dit soort paadjes is ga je al slingerend omhoog. Een kleine 350 meter omhoog op een stukje van 2 km.
Ik kan dat uit eigen ervaring mededelen.
Ter illustratie: Het treintje wat van Lauterbrunnen naar Wengen rijdt heeft een tandrad nodig om de berg op te komen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vlak lopenVanochtend 8km gedaan met 5km op 6:00 min/km ongeveer. Dus ik liep zo 6:52, 6:22, 5:58, 5:54, 5:54, 5:54, 6:23, en 6:53. Ik was verrast, want vlak lopen vind ik nou niet echt makkelijk ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 4km tot mijn hoogste maandtotaal en dat moet wel lukken met nog een 9,5km en een 3km op het programma.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
WtfbbqIk heb net een PR gelopen op de 10. Weer tijdens m'n zware intervaltraining. 1:03:48
Bijna 2 min van m'n Vredesloop tijd af
En een 5k gelopen 30:37, dus ook PR. Volgens Endomondo zelfs 29:52! Zonder GPS fuckup.
Wtf is dit!
[ Bericht 17% gewijzigd door GotC op 25-09-2015 16:07:34 ]![]()
Hou je nog wel wat over voor de wedstrijden?
Goed gelopen, mooie tijden en vooruitgang.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:01 schreef GotC het volgende:
WtfbbqIk heb net een PR gelopen op de 10. Weer tijdens m'n zware intervaltraining. 1:03:48
En een 5k gelopen 30:37, dus ook PR. Volgens Endomondo zelfs 29:52! Zonder GPS fuckup.
Wtf is dit!![]()
Ik denk dat je voortaan je wedstrijden maar als training moet gaan lopen. Gewoon lekker intervallen tijdens de 7HL![]()
Ik ga voor m'n LDL voortaan wel een max tempo alarm instellen
Ga iets te snel tijdens trainingen denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:01 schreef GotC het volgende:
Wtf is dit!Bewaar dit nou voor je wedstrijden!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Die vreetbuien door de calorieën die je verbrand herken ik nu richting Amsterdam Marathon ook weer inderdaad. Na lange trainingen ook een paar dagen een beetje uitgeblust gevoel?quote:Op donderdag 24 september 2015 14:23 schreef Doncamatic het volgende:
![]()
Ondertussen eet ik alles wat ik normaal eet, maar dan met een factor 1,5. Ik ben heel benieuwd wat mijn tijd gaat worden voor de 42km. Het doel blijft om ten eerste de finish met een goed gevoel te halen, en als de omstandigheden goed zijn is 4:00:00 nog steeds mijn richttijd. Time will tell.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ik ben weer door de APK heen bij de masseur. Alles was goed, dus ik mag volgende week een marathon lopen van hem.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haal die fles champagne nou maar in huisquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:17 schreef GotC het volgende:
Ik ga voor m'n LDL voortaan wel een max tempo alarm instellen
Ga iets te snel tijdens trainingen denk ik.you're gonna need it!
Mossel: fijn
En GotC: blijf vooral heel voor je einddoel idd. Maar intussen bén je ook gewoon veel sneller geworden!![]()
Ik haak straks aan bij een 12 km duurloop. Intensief hardloopweekje zo. Op een rustig tempo, zodat zeurderige pijntjes niet doorzetten![]()
![]()
Training net met 3 km ingekort, kuit stond een beetje strak, en aangezien ik voor zondag nog een "rondje" op de rol heb staan was ik een keer niet zo heel eigenwijs.
Was wel heerlijk weertje, plus eerste kilometers op de nieuwe schoenen gemaakt
Ja dat moet ik even goed blijven onthouden, heel blijven voor m'n einddoel. Het was ook alles behalve m'n bedoeling vandaag
Verstandig Guard! Ik heb het vast gemist, welke schoenen heb je erbij?![]()
![]()
3e paartje Mizuno Sayonara alweer, deze keer in zwart met geel:quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:51 schreef GotC het volgende:
Ja dat moet ik even goed blijven onthouden, heel blijven voor m'n einddoel. Het was ook alles behalve m'n bedoeling vandaag
Verstandig Guard! Ik heb het vast gemist, welke schoenen heb je erbij?
Tofquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:54 schreef Guard het volgende:
[..]
3e paartje Mizuno Sayonara alweer, deze keer in zwart met geel:
[ afbeelding ]!
![]()
Al drie weken licht geblesseerd. Mijn lekenmening is dat het de aanhechting is van de pees waarmee mijn hamstring aan mijn bil vast zit.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:55 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Hé Schanulleke, nog 3 weken tot Amsterdam. Al nerveus? En wat voor tijd richt je je op? Succes
Ik kan nog (weer) lopen en het wordt langzaam beter, maar ben wel zenuwachtig inderdaad, wil heel graag heel blijven.
Ik richt me op 3:59.59, maar word niet verdrietig als ik in een langzamere tijd binnen kom. Zolang ik naderhand maar bier kan drinken.Life is what you make it.![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:54 schreef Guard het volgende:
[..]
3e paartje Mizuno Sayonara alweer, deze keer in zwart met geel:
[ afbeelding ]Life is what you make it.![]()
Loop ff een weekje niet. Kan totaal geen kwaad!quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Al drie weken licht geblesseerd. Mijn lekenmening is dat het de aanhechting is van de pees waarmee mijn hamstring aan mijn bil vast zit.
Ik kan nog (weer) lopen en het wordt langzaam beter, maar ben wel zenuwachtig inderdaad, wil heel graag heel blijven.
Ik richt me op 3:59.59, maar word niet verdrietig als ik in een langzamere tijd binnen kom. Zolang ik naderhand maar bier kan drinken.F means you're fucked![]()
ai hopelijk nog net op tijd weer hersteld dan!quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Al drie weken licht geblesseerd. Mijn lekenmening is dat het de aanhechting is van de pees waarmee mijn hamstring aan mijn bil vast zit.
Ik richt me op 3:59.59, maar word niet verdrietig als ik in een langzamere tijd binnen kom. Zolang ik naderhand maar bier kan drinken.![]()
Wat is er mis met Duimpjes?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:50 schreef mosselmossel het volgende:
Mooie omgeving: +1
Geen zweef: boeien: -0
Geen duim: +1
Die blik: +5
hardlopen +1
Petje +1
Fotogeniek +1
10!
Life is what you make it.![]()
Een heel scherp mes?quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:32 schreef wyccie het volgende:
Yur, heb je tips voor me om de hamstring los te maken?F means you're fucked![]()
Kartelmesjes doen teveel schade...quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen botte. Alhoewel ... de kartelmesjes van de Xenos zijn best goed.
Ik ben zelf bij de masseur geweest. Dat in combinatie met een paar dagen rust deed het voor mij
Het is hardlopen. Bij hardlopen horen geen duimpjes op foto's. Duimpjesfoto's zijn de Crocs van het hardlopen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had de foamroller al mishandeld, maar misschien moet ik morgen toch ook maar langs de masseur.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is hardlopen. Bij hardlopen horen geen duimpjes op foto's. Duimpjesfoto's zijn de Crocs van het hardlopen.![]()
MoBlo, jij ouwe Crocs-drager!![]()
Hebbon! Geen meter meer lopen zonder duimpjesquote:
je moet ook niet met gesloten handen (vuisten) lopen dus je hebt altijd die duimpjes omhoogquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Hebbon! Geen meter meer lopen zonder duimpjes![]()
![]()
Vind ik leuk
Eindelijk een redelijke aanbieding gevonden voor Falke RU4 (zonder cushion) sokkenGelijk 4 paar gekocht
.
![]()
en als ze dan er nog bij lachen ook dan hoop ik stilletjes dat ze de vliegende vinketering krijgen met hun duimpjes!!quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is hardlopen. Bij hardlopen horen geen duimpjes op foto's. Duimpjesfoto's zijn de Crocs van het hardlopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De smaak van poep in hun mond voor de rest van hun leven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en als ze dan er nog bij lachen ook dan hoop ik stilletjes dat ze de vliegende vinketering krijgen met hun duimpjes!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Training op asfalt i.p.v. op het strand omdat ik de hele dag het lopen aan het uitstellen was. Ging wel redelijk, uithoudingsvermogen wordt steeds beter dus in 2016 kan ik weer aan PR's denken![]()
Zondag weer een relaxed rondje doen![]()
![]()
Ik deed ook een GotC-je vanavond, aka een snelle snelle training. Voor mij niet zo erg, maar voor die enkeling die met z'n tenen op z'n schoenen voor de halve traint
Voor mij was het een snelle 12. Heb alleen de afgelopen weken veel, vaak en snel gelopen en dit weekend neem ik even loopvrij. Dan dinsdag er weer tegenaan![]()
![]()
Mossel en RD op aankomende foto's
Alleen dan blank en een stuk minder gespierd.
what are you trying to say??!!quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Mossel en RD op aankomende foto's
[ afbeelding ]
en een stuk minder gespierd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een GotC-jequote:Op vrijdag 25 september 2015 21:46 schreef Quoi het volgende:
Ik deed ook een GotC-je vanavond, aka een snelle snelle training. Voor mij niet zo erg, maar voor die enkeling die met z'n tenen op z'n schoenen voor de halve traint
Voor mij was het een snelle 12. Heb alleen de afgelopen weken veel, vaak en snel gelopen en dit weekend neem ik even loopvrij. Dan dinsdag er weer tegenaan![]()
. Ok, nu ga ik rustiger trainen haha!
Lekker dat het zo soepel ging! Behalve voor de man met de tenen op de schoenen![]()
![]()
![]()
quote:
Niks mis met duimpjes, behalve tijdens een colorrun. Maar met crocs mag het dan weer wel.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2015 22:04:32 ]![]()
Tenen=Tongquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Een GotC-je![]()
. Ok, nu ga ik rustiger trainen haha!
Lekker dat het zo soepel ging! Behalve voor de man met de tenen op de schoenen![]()
![]()
![]()
Och ja tong! Ik kon er echt geen voorstelling van maken bij tenen op de schoenen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het schema is heilig toch?!quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Loop ff een weekje niet. Kan totaal geen kwaad!
In ieder geval komende zondag mijn langste loop. 12 km inlopen en dan de Halve van Haarlem. Daarna zie ik wel weer verder.Life is what you make it.![]()
Nee, je lichaam is heiligquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het schema is heilig toch?!
In ieder geval komende zondag mijn langste loop. 12 km inlopen en dan de Halve van Haarlem. Daarna zie ik wel weer verder.
Dat is uiteraard wel mijn uitgangspunt. Ik luister best goed naar mijn lijf, anders had ik allang bij de fysio gezeten.Life is what you make it.![]()
Morgen is de Marathon van Berlijn en volgens mij wordt het alleen nog uitgezonden door de Duitse ARD, niet door Eurosport. Dat wordt m'n Duits even oppoetsen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed dat je het zegt! Dat is alweer een jaar geledenquote:Op zaterdag 26 september 2015 08:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Morgen is de Marathon van Berlijn en volgens mij wordt het alleen nog uitgezonden door de Duitse ARD, niet door Eurosport. Dat wordt m'n Duits even oppoetsen!![]()
![]()
Lijkt alweer zoveel langer geleden...quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Dat is alweer een jaar geleden
Dat hoor ik net ook iemand zeggenquote:Op zaterdag 26 september 2015 08:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Lijkt alweer zoveel langer geleden...![]()
![]()
Startnummers voor de "Barrage" van volgende week zijn ook bekend, wordt niet heel druk, slechts 137 deelnemers tot nu toe op de 31 km, en een vrije start. Dus dat wordt waarschijnlijk een heel groot deel van het parcours moederziel alleen lopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zat er net aan te denken, we hebben het er vorige week nog over gehad, Mr Q en ik. Beetje herinneringen ophalen aan Berlijn '14quote:Inmiddels beiden al een tweede gelopen en nog plannen zat voor de lange afstand.
Ik zie dat Stream de 31 km ook loopt en ik zie nog twee bekenden op de 13 km.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:32 schreef Guard het volgende:
Startnummers voor de "Barrage" van volgende week zijn ook bekend, wordt niet heel druk, slechts 137 deelnemers tot nu toe op de 31 km, en een vrije start. Dus dat wordt waarschijnlijk een heel groot deel van het parcours moederziel alleen lopen.![]()
Niet de 31 waarschijnlijk, maar hij gaat wel mee (21 km). En Jero heeft deze week besloten om ook de 31 te lopen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:50 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik zie dat Stream de 31 km ook loopt en ik zie nog twee bekenden op de 13 km.
Fok! roadtrip
Ik zie ook een BV-er (Bekende Vlaming) op de 13 km: Sabine Appelmans
Sabinequote:Op zaterdag 26 september 2015 09:02 schreef Guard het volgende:
Ik zie ook een BV-er (Bekende Vlaming) op de 13 km: Sabine Appelmans![]()
![]()
Deze Fok!er is weer terug van roadtrip. Steeds 's ochtends weer naar de volgende bestemming gereden, dus weinig tijd gehad om te lopen. Alleen een kort loopje in Pilsen (geen leuke loopstad), en verder alleen autogereden en bier gedronken. Vandaag even bijkomen, en morgen weer aan de hobbel.![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:56 schreef hatsaflats het volgende:
Deze Fok!er is weer terug van roadtrip. Steeds 's ochtends weer naar de volgende bestemming gereden, dus weinig tijd gehad om te lopen. Alleen een kort loopje in Pilsen (geen leuke loopstad), en verder alleen autogereden en bier gedronken. Vandaag even bijkomen, en morgen weer aan de hobbel.
Mooi
Doet me eventjes denken aan bijna een jaar geleden, tijdens de Rottemerenloop. Over mijn laatste positie gedurende de helft van die HM kan ik ook wel 10 columns schrijven. Mijn clubgenootjes herinnerden me er gister nog aan, hoe verbeten ik richting de finish rende en dat ze daar van waren geschrokken. Ik had nét voor de finish mijn twee voorgangers eindelijk ingehaald en wilde alleen maar weten "of ze op voldoende afstand achter me liepen" (op niet zo'n vriendelijke toon)![]()
![]()
Dit vind ik een mooi woord. Die onthoud ik.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:02 schreef mosselmossel het volgende:
Een schema is een lijdraad. Geen wet.![]()
ja eerste marathon was geen marathon enzo..quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het verhaal niet helemaal klopt.
Maar ik vind hem wel goed:
"you're not a runner, especially not a marathon runner, but at the end of this, you will be"Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, de tegenhanger van de loefdraadquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooi woord. Die onthoud ik.
Life is what you make it.![]()
Net een vrouw tijdens een bevalling.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:49 schreef Quoi het volgende:
Mijn clubgenootjes herinnerden me er gister nog aan, hoe verbeten ik richting de finish rende en dat ze daar van waren geschrokken. Ik had nét voor de finish mijn twee voorgangers eindelijk ingehaald en wilde alleen maar weten "of ze op voldoende afstand achter me liepen" (op niet zo'n vriendelijke toon)![]()
![]()
Eén van hen maakte ook die vergelijking jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net een vrouw tijdens een bevalling.![]()
![]()
![]()
Meer het feit dat hij stierf na "slechts" een marathon afstand. Als het al waar is het hele verhaal dan had de beste man de dagen ervoor al aardig wat kilometers in de benen zitten. Even van Athene naar sparta lopen in twee dagen een kleine 220 km. Vervolgens weer terug naar athene en meteen weer door naar Marathon 250 km. De beste man had dus ongeveer 470 km gelopen en geen schamele 42 om vervolgens neer te vallen. Als dit al klopt. En vervolgens kan ik weer gaan uitleggen dat een Marathon helemaal niet zo ongezond is als men denkt zolang je er maar voor getraind bent.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:56 schreef Guard het volgende:
[..]
ja eerste marathon was geen marathon enzo..
Maar ik vind hem wel goed:
"you're not a runner, especially not a marathon runner, but at the end of this, you will be"![]()
En een Nike-shirtje aantrektquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Meer het feit dat hij stierf na "slechts" een marathon afstand. Als het al waar is het hele verhaal dan had de beste man de dagen ervoor al aardig wat kilometers in de benen zitten. Even van Athene naar sparta lopen in twee dagen een kleine 220 km. Vervolgens weer terug naar athene en meteen weer door naar Marathon 250 km. De beste man had dus ongeveer 470 km gelopen en geen schamele 42 om vervolgens neer te vallen. Als dit al klopt. En vervolgens kan ik weer gaan uitleggen dat een Marathon helemaal niet zo ongezond is als men denkt zolang je er maar voor getraind bent.
Oh dat maakt dus het verschil...quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En een Nike-shirtje aantrektMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoi GotC,
Kan je iemand aan de OP toevoegen?
1
2[b]28 november 2015 - [url=http://www.meijendelloop.nl]Meijendelloop (Wassenaar)[/url][/b]
[*] Murmeli - 25km
Dank je wel, mede namens Murms. Als je nog iemand weet die zich ingeschreven heeft, mag je die er natuurlijk bijzetten![]()
![]()
![]()
![]()
Onder het mom van: als ik een hm kan lopen kan ik vast ook 25 km.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Afgelopen week wat last van mijn wreef. Of het komt door mijn nieuwe schoenen, of veters te strak, of overbelast.
Ik twijfel tussen morgen ldl op mijn vorige schoenen, of stuk fietsen. Denk het laatste. Op stadsfietsje.![]()
Wordt een gezellige boel, die MeyendelloopBlij dat ik daar aan de koffie mag rond dat tijdstip.
Wreef-boks. Bij mij is het wrs toch door de nieuwe trailschoentjes in combi met nieuwe (relatief dikke!) sokken (jammer dat ze zo winters warm en dik moeten zijn).quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:26 schreef steffelonio het volgende:
Afgelopen week wat last van mijn wreef. Of het komt door mijn nieuwe schoenen, of veters te strak, of overbelast.
Ik twijfel tussen morgen ldl op mijn vorige schoenen, of stuk fietsen. Denk het laatste. Op stadsfietsje.![]()
Volgend jaar ook de Meijendel loop doen misschien. Eerst zo maar eens op pad voor een 10k om de auto op te halen
Ja doei.![]()
Klik ik eenmaal op zo'n filmpje en drie uur later eindig ik bij Tanning Mom.quote:
Nu maar eens wat gaan doen.![]()
![]()
Nope, kan de OP niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:45 schreef pijll het volgende:
Hoi GotC,
Kan je iemand aan de OP toevoegen?
[ code verwijderd ]
Dank je wel, mede namens Murms. Als je nog iemand weet die zich ingeschreven heeft, mag je die er natuurlijk bijzettenDus even geduld!
![]()
Dat is korter geworden, of niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope, kan de OP niet meer aanpassenDus even geduld!
Misschien heeft Mo er zin in?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zal 'm even voor je opengooienquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
Nee joh, lekker rustigquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zal 'm even voor je opengooienMoeten mensen maar doorlullen
![]()
![]()
Waarom en naar wat voor periode Is het kunnen wijzigen van de Op omgezet Mo?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tssss!quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee joh, lekker rustigMoeten mensen maar doorlullen
Ze wil mijn lijst met loopjes ook al niet in de OP zetten. Zijn er maar een paar...F means you're fucked![]()
Vertel ze maar aan ons dan
Ik heb ook nog geen lijst met codes gezienquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:14 schreef YUR het volgende:
Ze wil mijn lijst met loopjes ook al niet in de OP zetten. Zijn er maar een paar...![]()
![]()
Hebbertquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, nu hou ik ze lekker voor mezelf
Ik moest lachen om deze creatieve Posbankloopstartnummersfijn dat 1726 van me houdt
Ik ga dus echt geen leuke teksten of woordgarpjes bedenken om daar vervolgens mee op mijn buik te gaan lopen.
Bij Vegas kon je ook opgeven wat er op je bib moest staan, gewoon mijn naam dus.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij mij staat er ook heel saai m'n voornaam op. Ik moet er niet aan denken dat er "ben ik er al bijna?" op staat... Dan moet je de hele weg "ja, bijnaquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:47 schreef Guard het volgende:
Ik ga dus echt geen leuke teksten of woordgarpjes bedenken om daar vervolgens mee op mijn buik te gaan lopen.
Bij Vegas kon je ook opgeven wat er op je bib moest staan, gewoon mijn naam dus." aanhoren
Worry les is dan weer een beetje jammer, maar Usain Bolt vind ik dan wel weer humor.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
24 uur geloof ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:06 schreef Murmeli het volgende:
Waarom en naar wat voor periode Is het kunnen wijzigen van de Op omgezet Mo?en om te voorkomen dat mensen na verloop van tijd al hun posts leeghalen zodat topics onleesbaar worden.
Ja doei.![]()
Ik heb geen startnummer en geen mail met mijn nummer zoals mossel wel heeft ontvangen. Nou ja, komt wel goed, we gaan gewoon op tijd naar Velp..![]()
gister en vandaag toch erg gezondigd, eerste een biertje toen wat wijntjes en toen nog maar een biertje en twee shots, dat gaat niet zo lekker als je de ochtend erna wou hardlopen. Nu ook vandaag nog een broodje rookworst voor lunch gehadMorgen toch maar weer beter bezig en maar geen bier en wijn meer voor de marathon.
![]()
Je hebt je wel voor 2 september ingeschreven? Want dan had je nummer toegestuurd moeten zijn. Nou ja, wedstrijdsecretariaat kan je vast helpen, want jullie staan wel op de deelnemerslijstquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:24 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb geen startnummer en geen mail met mijn nummer zoals mossel wel heeft ontvangen. Nou ja, komt wel goed, we gaan gewoon op tijd naar Velp..Gaat goedkomen dus!
Geen idee meer wanneer. Denk erna eerlijk gezegd. Maar als er een lijst is komt het hoe dan ook goed!quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt je wel voor 2 september ingeschreven? Want dan had je nummer toegestuurd moeten zijn. Nou ja, wedstrijdsecretariaat kan je vast helpen, want jullie staan wel op de deelnemerslijstGaat goedkomen dus!
![]()
Vanmiddag aan een plaatselijk loopje meegedaan. 2e geworden![]()
van de 10
4 kilometer wat uiteindelijk iets meer dan 3,5 was. Leuke tegoedbon voor bij de gezonde apotheker gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen de 7 kilometer van Martenshoek, zin in!![]()
Sowieso! En als het zo doorgaat, moet er nog zonnebrand mee!quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:36 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Geen idee meer wanneer. Denk erna eerlijk gezegd. Maar als er een lijst is komt het hoe dan ook goed![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
van de 10
4 kilometer wat uiteindelijk iets meer dan 3,5 was. Wel weer rijker geworden dan voor het lopenkin der mit deur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen de 7 kilometer van Martenshoek, zin in!Goed bezig
![]()
van de 10
4 kilometer wat uiteindelijk iets meer dan 3,5 was. Leuke tegoedbon voor bij de gezonde apotheker gewonnenWauw! Nice one BroodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen de 7 kilometer van Martenshoek, zin in!en weer een Fok!king podiumplaats!
van de 10
4 kilometer wat uiteindelijk iets meer dan 3,5 was. Leuke tegoedbon voor bij de gezonde apotheker gewonnenPodium!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen de 7 kilometer van Martenshoek, zin in!
Je hebt een piemel gelopen.
![]()
Een giraf!quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Podium!
Je hebt een piemel gelopen.![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Podium!
Je hebt een piemel gelopen.![]()
![]()
![]()
Vanmiddag even 16km gedaan, na een tijdje kwam ik in de natuur uit, waar koeien en paarden ook gewoon gebruikmaken van de weg die er is.
Was lekker lopen, lekker temperatuurtje, redelijk trainingstempo. Niet moe of zo, alleen was de afstand voor mij misschien nog net te lang (mijn langste afstand tot nu toe). Beetje pijn aan de achillespees links.. Of zou ik me verstapt hebben..so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Als marathonloper ben je toch al snel verdacht, marathon lopen is voor criminelen? LOL
http://www.geenstijl.nl/m(...)den_van_pim_vol.html
uit de brief: "Nu wij ook hebben vernomen dat Volkert van der Graaf aan marathons meedoet hebben wij het angstige vermoeden dat hij zich op iets aan het voorbereiden is. Destijds heeft Volkert van der Graaf op 6 mei 2002 niet kunnen winnen met hardlopen van Hans Smolders, sportatleet, die Volkert van de Graaf achterna ging, zodat Volkert van der Graaf opgepakt kon worden, na de moord die Volkert van der Graaf net 18.06 uur gepleegd had op Prof. Dr. W.S.P. Fortuyn."
Nu straks ook voor elke hardloopwedstrijd een Verklaring Omtrent Gedrag laten maken.![]()
Is dat al zondigen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:29 schreef mytec het volgende:
gister en vandaag toch erg gezondigd, eerste een biertje toen wat wijntjes en toen nog maar een biertje en twee shots, dat gaat niet zo lekker als je de ochtend erna wou hardlopen. Nu ook vandaag nog een broodje rookworst voor lunch gehadMorgen toch maar weer beter bezig en maar geen bier en wijn meer voor de marathon.
![]()
Ik probeer het toch met een iets andere levensstijl te combineren denk ik.Life is what you make it.![]()
Laten we zeggen dat dit een paar maand terug geen zondigen en normaal was, maar nu even wel ;-)quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is dat al zondigen?![]()
Ik probeer het toch met een iets andere levensstijl te combineren denk ik.![]()
Ik ben al een week clean. Heb er al moeite mee![]()
Nu ben ik echt een nuchtere tukker
Zolang je je niet elke avond lam drinkt, kan alcohol volgens mij geen kwaad in een marathonvoorbereiding. Een biertje op zijn tijd kan best, daar ga je echt niet minder goed van lopen tijdens de wedstrijd. Jezelf kwellen met absolute onthouding is dus overbodig.Gewoon doordrinken dus![]()
![]()
Ik ga morgen ook naar Velp in de hoop me via de na-inschrijving nog in te kunnen schrijven voor de Posbankloop. Hopelijk lukt het om ook wat medelopers van Fok! te meeten.![]()
Does not compute.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:16 schreef Mr.B. het volgende:
Zolang je je niet elke avond lam drinkt, kan alcohol volgens mij geen kwaad in een marathonvoorbereiding. Een biertje op zijn tijd kan best, daar ga je echt niet minder goed van lopen tijdens de wedstrijd. Jezelf kwellen met absolute onthouding is dus overbodig.Gewoon doordrinken dusJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, ik neem er eentje hoor. Ik loop morgen eens even nietHelaas is het niet gelukt om een tweede estafetteteam bij elkaar te krijgen voor de marathon bij AV'40 in Delft. Alleen het bestuur van de club loopt dus en dat is tegenwoordig ook mijn meneer. Ik ga dus lekker aanmoedigen in de zon (met een setje hardloopkleding + schoenen in de auto voor evt afvallers
)
![]()
ARD meende ik eerder gelezen te hebben. Geen idee hoe laat ze starten...quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef TMan het volgende:
Hoe laat is Berlijn eigenlijk morgen? Weet iemand of het ergens uitgezonden wordt?![]()
Hoewel mijn knie nog af en toe wel zo iets heeft van " wat je me in Naseby heb aangedaan is vergeven maar niet vergeten" heb ik mijzelf genezen verklaart... volgende week's St.Paul's half is het begin van de Kepler training'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://tvgids.mobi/14232441-Berlin-Marathon.htmlquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef TMan het volgende:
Hoe laat is Berlijn eigenlijk morgen? Weet iemand of het ergens uitgezonden wordt?![]()
9 AMJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heel begrijpelijk. Dank je voor de uitlegquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
24 uur geloof iken om te voorkomen dat mensen na verloop van tijd al hun posts leeghalen zodat topics onleesbaar worden.
Loop je nog met de ekiden? Ik ben vrijwilliger, sta op keerpunt bij de 7,2 kmquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:09 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik neem er eentje hoor. Ik loop morgen eens even nietHelaas is het niet gelukt om een tweede estafetteteam bij elkaar te krijgen voor de marathon bij AV'40 in Delft. Alleen het bestuur van de club loopt dus en dat is tegenwoordig ook mijn meneer. Ik ga dus lekker aanmoedigen in de zon (met een setje hardloopkleding + schoenen in de auto voor evt afvallers
)
Zo, ik zit met mijn tracker vol vrienden en clubgenoten klaar voor BerlijnEn daarna lekker zelf de duinen in
Ik zit ook te kijken. Wat een lekker weer in Berlijn!
Ik wil ook! Ik heb mn startnummer voor volgende week nog...quote:Op zondag 27 september 2015 08:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit ook te kijken. Wat een lekker weer in Berlijn!
Holy shit, die crash van Zanardiquote:Op zondag 27 september 2015 08:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil ook! Ik heb mn startnummer voor volgende week nog...ik had dat nog nooit gezien! Wist wel dat ie een ongeluk gehad had, maar what the fuck...
Maar jij gaat toch niet meer volgende week?? Of heb je stiekem nog een achterdeurtje open staan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga inderdaad niet volgende weekquote:Op zondag 27 september 2015 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Holy shit, die crash van Zanardiik had dat nog nooit gezien! Wist wel dat ie een ongeluk gehad had, maar what the fuck...
Maar jij gaat toch niet meer volgende week?? Of heb je stiekem nog een achterdeurtje open staan?
Wel zonde van die ballonnen nog steeds... Maar ze zijn weg
1458 Nederlanders, ik had er meer verwacht'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Meer? Dat zijn er bijna net zoveel als het totaal aantal deelnemers in Eindhoven of bij de Kustmarathon hè?quote:Op zondag 27 september 2015 09:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
1458 Nederlanders, ik had er meer verwachtZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
mooi excuus voor een weekendje weg zou ik zeggenquote:Op zondag 27 september 2015 09:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Meer? Dat zijn er bijna net zoveel als het totaal aantal deelnemers in Eindhoven of bij de Kustmarathon hè?
Ohh ik wil ook Berlijn lopenMisschien voor de grap maar inschrijven voor de loting. Kans dat dat lukt is vrij klein
.
Vandaag duurloop van 75 minuten met max tempo 6:50min/km. Slimme trainer![]()
![]()
Ik wil ook weer naar Berlijnmaar de marathon hoeft niet
Ja, Berlijn is een toffe stad. Maar voorlopig ga ik daar geen marathon lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
GotC heeft dan vast een crew nodigquote:Op zondag 27 september 2015 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wil ook weer naar Berlijnmaar de marathon hoeft niet
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: