SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 26-09-2015 16:53:56 ]![]()
Train race water is t bij mijJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Na de marathon weerquote:Op woensdag 23 september 2015 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Partypooper
Nee hoor, hier meestal ook. Maar volgens m'n pet niet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik durf de stelling aan dat jouw omslagpunt veel hoger ligt. Mijn maximale hartslag is ongeveer 186, en mijn omslag ligt rond de 172, Een gat van 36 slagen tussen omslag-punt en maximum is echt uitgesloten. Hoe kom je tot die waarde als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:59 schreef wyccie het volgende:
Mijn omslagpunt is 164, maar ik loop al mijn wedstrijden tegen de 170 aan. Max is ergens rond de 200.
Ik ben nog steeds niet dood (..)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
wel al een schone onderbroek aangetrokken?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanavond lekker fartjes gelektZonder pijntjes
![]()
Dat probeer ik ook altijd.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:36 schreef Voccar het volgende:
Ik ben niet gestopt met biertjes, maar ben wel heel stuk minder gaan drinken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, dat doe ik morgen welquote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef luckass het volgende:
[..]
wel al een schone onderbroek aangetrokken?F means you're fucked![]()
Vandaar altijd die camokleuren.. Nu weten we wat je camoufleertquote:Op woensdag 23 september 2015 21:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanavond lekker fartjes gelektZonder pijntjes
Vandaag was ik All-Blackquote:Op woensdag 23 september 2015 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vandaar altijd die camokleuren.. Nu weten we wat je camoufleert
F means you're fucked![]()
Bier is toch juist goed voor herstel ( alcohol vrij bier) Maar toch maar geen zuippartijen meer, lopen werkt wel na het zuipen als herstel van de kater, maar de kater na het lopen werkt helaas niet.
![]()
Haka gedaan aan de ontbijttafel?quote:
En de Hoka's thuisgelatenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haka gedaan aan de ontbijttafel?F means you're fucked![]()
Ik drink nauwelijks, eigenlijk alleen als we uit eten gaan. Boeit me gewoon niks en het scheelt een boel kilo's meesjouwen![]()
![]()
Ik moet wel zeggen dat de max. van 200 daadwerkelijk gemeten is tijdens trainingen (wel onder tropische omstandigheden) en het omslagpunt bij een sportmedisch onderzoek. Tijdens dat onderzoek had ik een max. hartslag van maar 174 of 177, terwijl ik daar in de praktijk dus met gemak overheen ga.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:12 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik durf de stelling aan dat jouw omslagpunt veel hoger ligt. Mijn maximale hartslag is ongeveer 186, en mijn omslag ligt rond de 172, Een gat van 36 slagen tussen omslag-punt en maximum is echt uitgesloten. Hoe kom je tot die waarde als ik vragen mag?![]()
Je bent een dag te vroeg!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ik drink ook sloten minder als voorheen, en kan niet zeggen dat ik het mis.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:01 schreef GotC het volgende:
Ik drink nauwelijks, eigenlijk alleen als we uit eten gaan. Boeit me gewoon niks en het scheelt een boel kilo's meesjouwen
Af en toe een speciaal biertje (als ik niet in marathon training ben) maar niet meer de hele avond hijsen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De hele avond hijsen doe ik niet meer omdat anders het afvallen niet zo goed gaat.![]()
Geen alcohol in de dagen voor een wedstrijd, dat heb ik mezelf wel opgelegd.![]()
Soms schiet mijn hartslag fors omhoog aan het begin vd training. Die hoge hartslag haal ik daarna niet meer.
Is dat een meetfout? Meer mensen ervaring mee? Mijn hartslagmeter is een wahoo tickr.![]()
Kan ook een echte waarde zijn, je hartslag stabiliseert gemiddeld na 10-15 minuten. Daarom is een warming up ook nuttig..quote:Op donderdag 24 september 2015 09:10 schreef steffelonio het volgende:
Soms schiet mijn hartslag fors omhoog aan het begin vd training. Die hoge hartslag haal ik daarna niet meer.
Is dat een meetfout? Meer mensen ervaring mee? Mijn hartslagmeter is een wahoo tickr.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: