Kriegspire | woensdag 23 september 2015 @ 04:49 |
Vrijdag 11 september is Super Mario Maker verschenen, een game waarbij je je eigen Super Mario levels kunt maken én kunt delen, en andermans levels kunt spelen. Dit topic is bedoeld om levels, tips en ervaringen te delen, zodat de levels niet ondergesneeuwd worden in het centrale Wii U topic. En wellicht ooit een top 10 levels van FOK!kers te maken. Trailer van de game: Super Mario Maker workshop: Review van de game op FOK!games: Super Mario Maker ![]() Levels van FOK!kers die al gedeeld zijn: 3057-0000-0021-7BA9 - Cherrycoke C824-0000-0021-235C - ClapClapYourHands A3B8-0000-0021-C037 - ClapClapYourHands DB1D-0000-0024-BDAD - ClapClapYourHands 0045-0000-0027-6813 - ClapClapYourHands A61D-0000-0036-86E8 - ClapClapYourHands 5127-0000-002C-E073 - TheDeedster A425-0000-002E-E6A2 - TheDeedster C28E-0000-0037-D19A - TheDeedster 047F-0000-003D-1130 - TheDeedster B0A5-0000-002D-A707 - Kensuke F0B9-0000-0038-580C - Kensuke 36D6-0000-0036-E6A0 - Kensuke C6F5-0000-002D-C742 - Nikmans C94B-0000-0032-1BA6 - GGMM C0B8-0000-0026-7795 - GGMM DB59-0000-0031-D43A - GGMM 3730-0000-0024-0592 - GGMM 3C81 0000 002E A112 - Groentespecialist 3361 0000 003D 8FE5 - Groentespecialist 29CF-0000-0016-F549 - Vlaggenroof (deel was niet zelfgemaakt begrijp ik) 88AF-0000-0015-0A76 - s0ul1991 CDA5-0000-001F-5FE0 - s0ul1991 44C2-0000-002F-8C52 - s0ul1991 6C89-0000-003D-DC5A - s0ul1991 12E4 0000 0031 FCB7 - koei 4959-0000-0038-4FE9 - Melleyn 6FC9-0000-0039-49F3 - Melleyn 2741-0000-0018-467F - Kriegspire D5DE-0000-001A-9B93 - Kriegspire 9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire 8BC2-0000-003D-AB06 - Henno 0441-0000-003E-FC80 - Henno B5D8-0000-003D-BDA3 - Notorius_Roy E682-0000-003E-5590 - Infinitism --- En verder met de volgende! Ik zal proberen de openingspost een beetje bij te houden qua nieuwe levels e.d. | |
Notorious_Roy | woensdag 23 september 2015 @ 08:59 |
Op zich is één code per persoon voldoende. Met die code kun je alle levels can de maker vinden. Dan is de lijst niet zo lang ![]() | |
Young_David | woensdag 23 september 2015 @ 09:00 |
Mijn LaPo
| |
Young_David | woensdag 23 september 2015 @ 14:06 |
Kun je trouwens screenshots maken van je SMM-level? | |
koei | woensdag 23 september 2015 @ 14:15 |
Misschien is het ook leuk als mensen erbij zetten wat voor soort level ze gemaakt hebben, of een screen erbij. Dat maakt het kiezen welke voor jou interessant zijn om te spelen wat makkelijker. Met info als level-stijl, wat voor soort level het is en de moeilijkheidsgraad. Mijn nieuwe level Super Koei World is gisteren online gegaan! Een normaal platform Super Mario World-level goed speelbaar voor iedereen. Levelcode heb ik niet bij de hand, maar te vinden via 12E4 0000 0031 FCB7 | |
Seroczynski | woensdag 23 september 2015 @ 15:50 |
Ik ben nog even bezig geweest met wat aanvullingen voor supermariomaker.nl. Eén daarvan is een 'badge' of 'banner', hoe je het ook wilt noemen. Daarmee krijg je een kant-en-klare afbeelding om bijvb. gemakkelijk te delen op verschillende fora. Hier een paar vroege versies: Zoals je kan zien moet ik er nog wat dingen aan fine-tunen (tips zijn welkom), maar vond het leuk om dit te delen. De banners worden gegenereerd op basis van het ID dat toegekend wordt aan een course zodra deze gedeeld wordt via de website. | |
thealterego1 | woensdag 23 september 2015 @ 19:07 |
Mijn Mariomaker is ook binnen en het eerste level is ook gemaakt. Er waren nog geen vrachtwagens langs geweest, dus qua elementen is het level lekker basic. Het is een kort maar uitdagend level, met veel sprongen en een soort puzzelelement (kwam bij toeval op het concept, maar mss is het al in heel veel levels gebruikt) in het midden. Code is F109-0000-0062-141B. En nu ga ik jullie levels spelen! | |
thealterego1 | woensdag 23 september 2015 @ 19:19 |
Pff, netjes dat je hem zelf gehaald hebt. Moeilijk... | |
Young_David | woensdag 23 september 2015 @ 19:27 |
Het grappige is dat ik hem zelf met gemak haal, maar tot nu toe nog niemand anders :p. Zal wel komen omdat ik de hele avond met niets anders bezig was en hem ook constant aan het testen was. | |
koei | woensdag 23 september 2015 @ 22:10 |
Tof! De screens erbij zijn wel fijn, dan weet je een beetje wat voor soort level het is. En met zo'n afbeelding vallen de levels meer op tussen alle andere posts. | |
RIVDSL | woensdag 23 september 2015 @ 22:25 |
De topic titel klopt helemaal. Heb deze week een wii u gehaald. Netjes aangesloten op de tv. Bleek echter niet nodig, gebruik alleen de gamepad. Ik was bang dat ik mijn courses te moeilijk aan het maken was. Maar jullie kunnen er ook wat van. Net dat sawmill level uit de op zitten spelen en daarna follow de money. Ben gelijk helemaal gaar nu. Wel leuke levels overigens. Had een eerste level gemaakt, maar niemand die hem geprobeerd heeft, heeft het einde behaald. Daarna maar wat makkelijkers gemaakt. Zal de course IDs even spammen. F3F9-0000-005E-23CC Is een mario bros bovengronds level met wat lastige jumps 670C-0000-0066-5A15 Is een mario bros castle, niet al te moeilijk | |
Frumzel | woensdag 23 september 2015 @ 22:40 |
Nieuw level van mij: Airships: AC0E-0000-0066-3128 Level met veel detail, zoals het hoort. ![]() Kom tegenwoordig wel steeds vaker levels van wat hogere kwaliteit tegen en niet alleen maar onmogelijk levels en levels met 1 kubus met 200 vijanden op elkaar gestapeld... | |
Seroczynski | woensdag 23 september 2015 @ 22:51 |
Ik heb dat eerste level 17 pogingen gegeven. Eén van die keren net op dat laatste blokje voor de vlag gestorven ![]() | |
RIVDSL | woensdag 23 september 2015 @ 23:18 |
Echt een smb3 waardig level dit. Had je even te kort gedaan door te denken dat ik vast zat aan het einde. Maar was gelukkig toch een oplossing voor. Er zijn inderdaad veel van die levels met hele stapels vijanden. Vind het persoonlijk ook jammer dat alle top rated courses allemaal van die automario levels zijn. Thnx for trying. Dat "lost levels" style blokje was overigens het eerste wat ik bedacht. | |
Seroczynski | woensdag 23 september 2015 @ 23:27 |
Misschien probeer ik het later nog wel een keertje, maar ik was nu ook even druk met die plaatjes van hierboven ![]() Om het gebruik van de banners wat gemakkelijker te maken kan er nu een URL aangeroepen worden met een Course ID om een dynamische afbeelding te laden. https://supermariomaker.nl/course/id/2FBD-0000-0065-5CBB levert de volgende banner op: | |
Young_David | woensdag 23 september 2015 @ 23:52 |
Ik dacht, omdat jij als eerste (en vooralsnog als enige) mijn level hebt gecomplete, laat ik jouw levels eens spelen. Niet te doen man, kga constant dood ![]() | |
Seroczynski | woensdag 23 september 2015 @ 23:54 |
Wat is jouw level dan? ![]() | |
Kriegspire | woensdag 23 september 2015 @ 23:57 |
Klinkt goed; leg me even uit waar die code staat; dan pas ik de openingspost aan. | |
Young_David | woensdag 23 september 2015 @ 23:59 |
265D-0000-0062-7EEB | |
Seroczynski | woensdag 23 september 2015 @ 23:59 |
Ik heb net die van RIVDSL gehaald, zal die van jou eens bekijken ^^ | |
Kriegspire | donderdag 24 september 2015 @ 00:01 |
Als je een echte bikkel bent; heb wel 2 leveltjes voor je die bijzonder lastig zijn. ![]() 9CFC-0000-003A-6EE4 25CF-0000-004b-B40C Mocht je ze halen, respect ![]() | |
Seroczynski | donderdag 24 september 2015 @ 00:03 |
Als je maar niet met Pit van Panga enzo aankomt ![]() | |
Kriegspire | donderdag 24 september 2015 @ 00:04 |
Nee. Ze zijn kort en relatief makkelijk als je het daarmee gaat vergelijken. Heb ze in vorige post gezet Ga zelf Panga proberen te halen vrijdag. Hele dag voor uittrekken ![]() | |
Seroczynski | donderdag 24 september 2015 @ 00:10 |
Ik ben een uurtje bezig geweest met P-Break en heb echt alleen die eerste jump onder de knie ![]() Got it Young_David! Leuk level. | |
Frumzel | donderdag 24 september 2015 @ 00:17 |
Je bedoelt vast bij de eindbaas ![]() ![]() Maar thanks voor compliment ![]() | |
happynjitram | donderdag 24 september 2015 @ 13:40 |
Ik had hem al in het vorige topic gepost, maar volgens mij heeft nog niemand hem gechecked ![]() 1ACA-0000-0060-B6F5 Kasteel in New super mario bros style. Heb heel wat werk in de aankleding gestopt en de obstakels zijn een combi van wat oude Mario levels en wat zelfverzonnen ideeen. Level is best lang, maar moet in 3 keer best te halen zijn. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, dan neem ik dat mee in mijn volgende creatie! @Seroczynski Ik heb geprobeerd een banner te maken, maar het lukt niet. | |
Seroczynski | donderdag 24 september 2015 @ 13:44 |
Je kan een banner maken zodra je het level gedeeld hebt via supermariomaker.nl. Daar kan je de link invoeren van het level dat je gemaakt hebt en zodoende kan de banner ook gemaakt worden. De link naar je level staat op deze pagina: https://miiverse.nintendo.net/users/ + jouw Nintendo Network ID + /posts In mijn geval is dat dus https://miiverse.nintendo.net/users/Seroczynski/posts Ik heb voor vanavond nog twee leveltjes te doen van hier ![]() | |
happynjitram | donderdag 24 september 2015 @ 13:57 |
Dan zal ik vanavond nog even kijken of ik een banner kan maken ![]() | |
MMaRsu | donderdag 24 september 2015 @ 14:42 |
Hadden jullie het Giant Bomb level nog getest? God wat wil ik voor dit spel graag een Wiiu ![]() | |
Pheno | donderdag 24 september 2015 @ 20:03 |
Jullie vergeten toch niet mee te doen he ![]() GAM / Win met Super Mario Maker | |
Notorious_Roy | donderdag 24 september 2015 @ 20:10 |
Ik was goed onderweg met een level, maar vervolgens werd het weer een troepzooi ![]() ![]() | |
Seroczynski | donderdag 24 september 2015 @ 21:27 |
Zo, ik heb je eerste level zelfs nog even gedownload om in delen te proberen, en ik weet wel hoe je tot aan de vlag moet komen, inclusief die laatste paar hops, maar het is me niet gelukt om in 1x te doen. Die tweede snap ik niet. Leuk level. Niet te moeilijk, deze kon ik wel in 1x halen ![]() [ Bericht 38% gewijzigd door Seroczynski op 24-09-2015 22:08:20 ] | |
happynjitram | vrijdag 25 september 2015 @ 10:52 |
Thanks! Ik probeer inderdaad iets te maken wat overeenkomt met de moeilijkheidsgraad van normale Mario games. Ik kom maar weinig levels online tegen die een beetje kwalitatief sterk zijn en dat is wel jammer. Misschien vanavond tijd om aan iets nieuws te werken ![]() | |
cherrycoke | vrijdag 25 september 2015 @ 14:20 |
D275-0000-006B-A7BC succes ![]() | |
Kriegspire | vrijdag 25 september 2015 @ 16:57 |
Tweede level moet je door de deur en dan via de POWblock die uit de buis komt bij de andere deur komen. Daar zit de P-switch die je moet gebruiken om bij de bloem te kunnen komen. It's not easy, I know ![]() | |
Dagger87 | vrijdag 25 september 2015 @ 19:34 |
Best wel moeilijke level vind ik zelf, maar niet te moeilijk. Moest het ook een paar keer doen om het te uploaden. 0962-0000-006C-7A29 | |
Jesse_ | zaterdag 26 september 2015 @ 15:09 |
ik zie in veel levels rails terug komen die rond is. Hoe zorg je dat een rail rond wordt? Ik krijg alleen maar hoeken ![]() | |
RIVDSL | zaterdag 26 september 2015 @ 15:44 |
Ik kreeg het niet voor elkaar om op dat POW block te springen. | |
RIVDSL | zaterdag 26 september 2015 @ 16:35 |
Te doen deze. Weet niet of het de bedoeling was, maar na het laatste kanon kun je het eerste deel van het lift gedeelte skippen. | |
GGMM | zaterdag 26 september 2015 @ 18:16 |
Ik heb de 100-mario missie uitgespeeld op hard ![]() Wat een baas ben ik. | |
GGMM | zaterdag 26 september 2015 @ 18:17 |
Ik ben vooralsnog de enige die dat fire-level van jou heeft uitgespeeld. ![]() | |
creno | zondag 27 september 2015 @ 00:12 |
Mag dit Level ook in de Op? The disco caves Level ID: 1C95-0000-0057-2067 | |
Seroczynski | zondag 27 september 2015 @ 01:50 |
Fleischmeister | zondag 27 september 2015 @ 03:16 |
Mijn level banners: Erg handig te delen zo! P.s voor de modjes/TS: mijn de oude code voor Woodshop in de OP (0441-0000-003E-FC80) is niet meer geldig, die heb ik ooit eens gereviseerd. Een bestaand stukje 45° rails oppakken en schudden, dat wordt dan een bocht. Was voor mij ook verwarrend eerst, sommige items kan je niet direct schudden vanuit de toolbar, maar moet je eerst neerzetten. | |
Jesse_ | zondag 27 september 2015 @ 09:57 |
Ah zo simpel kan het dus zijn ![]() Dank je. | |
thedeedster | zondag 27 september 2015 @ 14:38 |
Nog een op FOK gebaseerd level. Niet mijn favoriet, maar ik heb geen zin om reeds geüploade levels opnieuw te plaatsen. Run to your Fokker100 Mario! 1552 0000 0075 C271 | |
Notorious_Roy | zondag 27 september 2015 @ 15:28 |
Ik heb mijn wedstrijdlevel af, toepasselijk genaamd 'FOK! it' ![]() 41FB-0000-0075-F6EE Er zit van alles wat in waardoor het niet echt als EEN geheel voelt, maar ik heb het geduld toch niet echt blijkt nu ![]() | |
thedeedster | zondag 27 september 2015 @ 16:01 |
Misschien is dit al eens aan de orde geweest en heb ik dit gemist, maar met dat boekje: onder elke afbeelding staat een sleutel met een code. Wat kan je hier nu precies mee doen en hoe doe je dat dan? Edit: ik heb het gevonden http://www.gamefaqs.com/boards/805618-super-mario-maker/72476896 [ Bericht 33% gewijzigd door thedeedster op 27-09-2015 16:10:03 ] | |
Frumzel | zondag 27 september 2015 @ 18:49 |
Level wordt herzien... [ Bericht 45% gewijzigd door Frumzel op 28-09-2015 01:00:38 (-edit-) ] | |
GGMM | zondag 27 september 2015 @ 18:51 |
Ik zal niet rusten tot ik dit leven heb uitgespeeld. | |
GGMM | zondag 27 september 2015 @ 19:17 |
Na 10 mislukte pogingen moet ik hier helaas op terug komen. Ik snap er niks van. ![]() | |
Frumzel | zondag 27 september 2015 @ 19:21 |
Zaten toch nog een paar schoonheidsfoutjes in, dus de levelcode is gewijzigd. ![]() | |
GGMM | zondag 27 september 2015 @ 19:22 |
Dan zal ik later nog een nieuwe poging wagen. ![]() | |
Frumzel | zondag 27 september 2015 @ 19:24 |
Work In Progress... ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door Frumzel op 28-09-2015 01:02:00 ] | |
Notorious_Roy | zondag 27 september 2015 @ 20:20 |
Ik zag een level dat mijn 'Choose your Destiny'-idee goed heeft uitgewerkt. Nice! Weet soms niet wie wie is omdat nicknames op Wii U anders zijn dan op FOK! ![]() | |
Frumzel | zondag 27 september 2015 @ 20:25 |
Wan't me... ![]() | |
happynjitram | maandag 28 september 2015 @ 09:35 |
Watvoor idee was dat dan? ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 28 september 2015 @ 09:44 |
Een aantal buizen bij de start die allemaal via een andere weg naar de finish leiden. | |
Notorious_Roy | maandag 28 september 2015 @ 12:21 |
Vanavond deze maar eens proberen![]() | |
koei | maandag 28 september 2015 @ 13:12 |
Ik had die gedaan, maar kwam via elke buis op dezelfde manier bij de finish ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 28 september 2015 @ 13:31 |
Ja, ben er zelf niet helemaal tevreden over. Overigens kun je volgens mij niet vastzitten, er is als het goed is altijd ergens een verborgen powerup. Anders moet ik terug om m aan te passen! ![]() | |
koei | maandag 28 september 2015 @ 13:35 |
Dan was die erg goed verborgen ![]() | |
Jesse_ | maandag 28 september 2015 @ 20:30 |
Zo dit wordt mijn inzending voor de prijsvraag: Er zitten 10 Fok!'s in verstopt die in principe in een run te zien zouden moeten zijn. | |
Jesse_ | maandag 28 september 2015 @ 21:01 |
In dat level van Roy kan je uit het onderste stuk komen door in het linker deel mid-air te bukken | |
Seroczynski | maandag 28 september 2015 @ 21:20 |
Ik denk dat ik er zo ongeveer vier duidelijk tegen ben gekomen ![]() | |
Tsuraiden | dinsdag 29 september 2015 @ 17:13 |
It takes a journey to grow up. 8C19-0000-007C-A817 Medium-hard tot hard level. 3 secties met jumps met tussenliggende checkpoints. Geen trolling. Geen cheap deaths. Enjoy! | |
Frumzel | dinsdag 29 september 2015 @ 19:22 |
Opnieuw, de sterk verbeterde versie van mijn laatste creatie. Enjoy! ![]() Choose The Right One: 5B76-0000-007C-EBE4 [ Bericht 3% gewijzigd door Frumzel op 29-09-2015 20:24:22 ] | |
Seroczynski | dinsdag 29 september 2015 @ 20:54 |
Ok, ik wist niet dat je als kleine Mario gewoon blokken op de grond openen kan. Nevermind ![]() Alleen dat blok bij die grote Koopa kan je maar éénmaal gebruiken dus dan moet je toch resetten. | |
Kriegspire | woensdag 30 september 2015 @ 04:02 |
3CBE-0000-006B-5E3C Nieuwe stage; Het moet een puzzelkasteel voorstellen. P blocks indrukken om bepaalde paden te unlocken voor powerups of een trampoline oid. Geen makkelijke stage, maar heb 't zo gemaakt dat als je een foutje maakt je niet meteen dood gaat en de door middel van een deur terug kunt naar het begin van dezelfde kamer. Hoop dat jullie 'm goed vinden! | |
Pheno | woensdag 30 september 2015 @ 13:08 |
Nou, bijna 1 oktober, eens kijken wat mensen er van gebakken hebben een dezer dagen ![]() | |
Nikmans | woensdag 30 september 2015 @ 15:03 |
Ben vooral bezig geweest met Amiibo's unlocken, blijkt dat je ze niet allemaal via de Easy stages kunt halen ![]() Moet ik nog meer van die rommel doorspelen ![]() | |
Tsuraiden | woensdag 30 september 2015 @ 17:03 |
Bij dat blok bij die grote koopa had ik rekening mee gehouden. Als je een warp pipe in gaat, dan gaan vines weer terug het blok in. Dus dan kun je het weer opnieuw doen. Ik had eerst ipv een blok met een vine een blok met meerdere coins. Maar als die op zijn, kun je het niet simpelweg resetten door een warp pipe in te gaan. Een vine gaat er altijd terug in. Ik had gehoopt dat mensen dat zouden merken als ze vaker die vines in de grond moesten ground pounden. | |
thedeedster | woensdag 30 september 2015 @ 19:24 |
Geen verrassing voor de fans maar al meer dan een miljoen SMMetjes verkocht! ![]() http://www.insidegamer.nl(...)mario-maker-verkocht En terecht. | |
koei | donderdag 1 oktober 2015 @ 13:12 |
ik vind het aantal gemaakte levels wel teleurstellend. 2,5 level per verkochte game. | |
Seroczynski | donderdag 1 oktober 2015 @ 13:22 |
Ik heb er in het begin vrijwel gemakkelijk zes gemaakt en geupload, maar zit nu ook al een tijdje zonder een goed idee voor een level ![]() | |
koei | donderdag 1 oktober 2015 @ 15:05 |
Ik zit op de vijf geuploade levels denk ik, maar dan nog is 2,5 per spel echt heel weinig. Er zijn genoeg mensen die de spellen met meerdere personen (om de beurt) spelen. Dat betekent dat er dus heel veel mensen hun levels niet uploaden, of alleen maar levels spelen. Is er trouwens een manier om levels online terug te vinden ergens op internet, zonder tussenkomst van de Wii U? | |
Seroczynski | donderdag 1 oktober 2015 @ 15:07 |
Ja, dat kan op Miiverse .. of je kan ze delen op supermariomaker.nl - Daar kan je ook bannertjes vandaan halen ![]() | |
thedeedster | donderdag 1 oktober 2015 @ 18:45 |
Ik heb er zelf 7, met 21 sterren. Vanaf 20 sterren mag je er toch meer dan 10 publiceren? Ik moet wel zeggen, dat ik niet denk 20 levels of meer zelf te gaan uploaden. | |
djkoelkast | donderdag 1 oktober 2015 @ 19:19 |
Ik heb net een nieuw level klaar, ik kom ook niet snel aan veel levels, ik speel niet veel en een level maken kost, als je het goed wil doen, best veel tijd. DD2C-0000-0081-D30B Leuk als jullie wat feedback geven. Is gewoon een rechttoe rechtaan-level, geen verborgen shit of dat je geen kant op kunt. Ik heb ook nog lang niet alles vrijgespeeld ook. | |
Seroczynski | donderdag 1 oktober 2015 @ 21:26 |
Je moet 50 sterren hebben voor de 2e munt, vanaf wanneer je 20 levels mag uploaden. | |
thedeedster | vrijdag 2 oktober 2015 @ 20:21 |
Nieuw level: a song of fire and ice. 237D 0000 0084 6966 Veel plezier! | |
Seroczynski | zaterdag 3 oktober 2015 @ 01:11 |
djkoelkast | zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:11 |
Op die site komt mijn level nooit naar voren, heb weer een nieuwe: DD3C-0000-0087-52BB | |
Fleischmeister | zaterdag 3 oktober 2015 @ 21:15 |
Castlevania: Beginning in SMM ![]() Je hebt hier eigenlijk te weinig elementen voor als je een compositie 1 op 1 wil overnemen, in beide sublevels heb ik de max van vijanden en powerups volledig opgebruikt :/ | |
Seroczynski | zaterdag 3 oktober 2015 @ 23:58 |
Zo, heb lekker veel tijd gehad om even iets minder originele levels te bouwen ![]() | |
djkoelkast | zondag 4 oktober 2015 @ 01:26 |
Ah, alleen die van jezelf komen er op ![]() | |
Seroczynski | zondag 4 oktober 2015 @ 11:11 |
Wat bedoel je? | |
djkoelkast | zondag 4 oktober 2015 @ 11:15 |
Als ik mijn code invul gebeurt er helemaal niets, die van jou doen het wel, maar 't is jouw site zo te zien ![]() | |
Seroczynski | zondag 4 oktober 2015 @ 11:20 |
Mja, ik ben er nu even mee bezig om het allemaal wat duidelijker te maken. Het is niet de code die je dient in te voeren op de website, maar het adres naar je Miiverse post. Deze kan je vinden door naar https://miiverse.nintendo.net/users/<je NNID>/posts te gaan en daar een van je levels aan te klikken. Die kan je dan in het invoerveld op de home pagina doen om je level te delen en tevens de mogelijkheid om een banner te creeren door na dit process de volgende URL te gebruiken https://supermariomaker.nl/course/id/<JE-COURCSE-ID> | |
djkoelkast | zondag 4 oktober 2015 @ 11:32 |
Ik wist niet eens van het bestaan van die site af ![]() Nu werkt het wel ![]() | |
cherrycoke | zondag 4 oktober 2015 @ 19:45 |
hij is moeilijk | |
Seroczynski | zondag 4 oktober 2015 @ 20:02 |
Hoe kan je ongeschonden langs die drie thomps in het begin komen? | |
cherrycoke | zondag 4 oktober 2015 @ 20:03 |
| |
Fleischmeister | zondag 4 oktober 2015 @ 22:50 |
Vandaag een nieuwe gadget (Elgato Game Capture HD60) gescoord en wat geklooid met hun software en ffmpeg met twee van mijn levels: Puik apparaatje, zo klein en dan USB bus-powered eventjes 1080p/60fps encoden ![]() | |
Seroczynski | maandag 5 oktober 2015 @ 13:14 |
Gaaf, ik heb die van mij vandaag binnen gekregen ![]() | |
Frumzel | maandag 5 oktober 2015 @ 21:05 |
Find The Easiest Way: F5D4-0000-0090-263E | |
nomar83 | dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:34 |
Waarom sta ik niet in de openingspost? ![]() Anyway, iemand heeft de e-World van Super Mario Advance 4 nagemaakt. Erg de moeite: http://www.nintendolife.c(...)to_super_mario_maker | |
Seroczynski | woensdag 7 oktober 2015 @ 17:34 |
Notorious_Roy | woensdag 7 oktober 2015 @ 20:37 |
Congrats! | |
Seroczynski | woensdag 7 oktober 2015 @ 20:39 |
Ik heb het net in de comments op de frontpagina geplaatst, maar hier zal het ook niet mis staan ![]() | |
Jesse_ | woensdag 7 oktober 2015 @ 21:28 |
He wat vet! ![]() Ook erg leuk om een playthrough van een eigen gemaakt level te zien ![]() | |
DarkY.NL | woensdag 7 oktober 2015 @ 21:28 |
Heb de laatste dagen 4 lvls met basic stuff gemaakt, niet lang en vrij easy. En net een uurtje wat rond geklikt om (bijna?) alles vrij te spelen. Kan eindelijk een buis maken en maar redelijke easy lvl als je het 1 maal door hebt...: Maar moet nog een leuke ingeving krijgen, online zijn echt leuke dingen te vinden ![]() Die was wel fun ![]() [ Bericht 29% gewijzigd door DarkY.NL op 07-10-2015 22:04:05 ] | |
Infinitism | woensdag 7 oktober 2015 @ 22:43 |
Level name The Legend of the Spiky Skull Level ID 4AEC-0000-0094-85C0 **Description** Super Mario World - Ghost House Gebruik het stekelschild om de verschillende route's in dit level te vinden! niet te moeilijk, hoop dat het zo veel mogelijk als een normaal mario level voelt! album | |
JoeyC | donderdag 8 oktober 2015 @ 23:05 |
Cave of Puzzles 55A5-0000-0096-A207 Hopelijk heb ik de pijlen een beetje logisch neer gezet. | |
Seroczynski | vrijdag 9 oktober 2015 @ 12:12 |
Thanks! ![]() | |
DarkY.NL | vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:08 |
| |
djkoelkast | vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:31 |
Misschien leuk om alle inzendingen even op een rijtje te zetten? | |
Frumzel | zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:42 |
2 nieuwe van mij: The New Underground: 6FE3-0000-0092-0772 Wait for the BOMBS!!: 31ED-0000-009B-B6C5 Have fun!! [ Bericht 4% gewijzigd door Frumzel op 11-10-2015 00:00:57 (Typo) ] | |
Gutanoth | zondag 11 oktober 2015 @ 13:25 |
Maandag ook aan de slag ![]() | |
DarkY.NL | zondag 11 oktober 2015 @ 21:30 |
leuke lvls. Heb net ook een simpele gemaakt, beetje een lookalike van de Marioland lvl waarin je kan vliegen. Je kan bovenlangs vliegen en alles omzeilen, maar ja... b46a-0000-00a0-aad8 | |
Frumzel | zondag 11 oktober 2015 @ 22:35 |
'k Ga 'm eens checken! ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Frumzel op 11-10-2015 23:52:02 ] | |
Frumzel | zondag 11 oktober 2015 @ 22:48 |
Hier een nieuw overzicht van levels uit de openingspost + de in dit topic geplaatste codes in volgorde van plaatsing (codes uit banners zijn later onderaan toegevoegd) Enjoy! ![]() 3057-0000-0021-7BA9 - cherrycoke C824-0000-0021-235C - ClapClapYourHands A3B8-0000-0021-C037 - ClapClapYourHands DB1D-0000-0024-BDAD - ClapClapYourHands 0045-0000-0027-6813 - ClapClapYourHands A61D-0000-0036-86E8 - ClapClapYourHands 5127-0000-002C-E073 - TheDeedster A425-0000-002E-E6A2 - TheDeedster C28E-0000-0037-D19A - TheDeedster 047F-0000-003D-1130 - TheDeedster B0A5-0000-002D-A707 - Kensuke F0B9-0000-0038-580C - Kensuke 36D6-0000-0036-E6A0 - Kensuke C6F5-0000-002D-C742 - Nikmans C94B-0000-0032-1BA6 - GGMM C0B8-0000-0026-7795 - GGMM DB59-0000-0031-D43A - GGMM 3730-0000-0024-0592 - GGMM 3C81-0000-002E-A112 - Groentespecialist 3361-0000-003D-8FE5 - Groentespecialist 29CF-0000-0016-F549 - Vlaggenroof (deel was niet zelfgemaakt begrijp ik) 88AF-0000-0015-0A76 - s0ul1991 CDA5-0000-001F-5FE0 - s0ul1991 44C2-0000-002F-8C52 - s0ul1991 6C89-0000-003D-DC5A - s0ul1991 12E4-0000-0031-FCB7 - koei 4959-0000-0038-4FE9 - Melleyn 6FC9-0000-0039-49F3 - Melleyn 2741-0000-0018-467F - Kriegspire D5DE-0000-001A-9B93 - Kriegspire 9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire 8BC2-0000-003D-AB06 - Henno 0441-0000-003E-FC80 - Henno B5D8-0000-003D-BDA3 - Notorius_Roy E682-0000-003E-5590 - Infinitism 36D9-0000-005C-976C - Frumzel AA4D-0000-005C-99E6 - Frumzel 59C0-0000-005E-5992 - Frumzel AC0E-0000-0066-3128 - Frumzel 5B76-0000-007C-EBE4 - Frumzel F5D4-0000-0090-263E - Frumzel 6FE3-0000-0092-0772 - Frumzel 31ED-0000-009B-B6C5 - Frumzel 265D-0000-0062-7EEB - Young_David 670C-0000-0066-5A15 - RIVDSL F3F9-0000-005E-23CC - RIVDSL 2FBD-0000-0065-5CBB - Seroczynski 9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire 25CF-0000-004b-B40C - Kriegspire 1ACA-0000-0060-B6F5 - Happynjitram D275-0000-006B-A7BC - cherrycoke 0962-0000-006C-7A29 - Dagger87 1C95-0000-0057-2067 - creno 1552 0000 0075 C271 - thedeedster 41FB-0000-0075-F6EE - Notorius_Roy 8C19-0000-007C-A817 - Tsuraiden 3CBE-0000-006B-5E3C - Kriegspire DD2C-0000-0081-D30B - djkoelkast 237D-0000-0084-6966 - thedeedster 4AEC-0000-0094-85C0 - Infinitism 55A5-0000-0096-A207 - JoeyC B46A-0000-00A0-AAD8 - DarkY.NL DD3C-0000-0087-52BB - djkoelkast 5A7F-0000-006C-20C3 - djkoelkast 655A-0000-0061-BF05 - djkoelkast 2FBD-0000-0065-5CBB - Seroczynski 9F2D-0000-0016-61FB - Seroczynski 8BC2-0000-003D-AB06 - Henno AB12-0000-003F-8A9C - Henno 8177-0000-006E-19BD - Henno ECD4-0000-0072-F3E8 - Henno DACE-0000-007A-6BCE - Jesse_ 8C19-0000-007C-A817 - Tsuraiden 3F9B-0000-0085-0C8F - Seroczynski 5CAB-0000-0088-D403 - Henno 0328-0000-0089-15FF - Seroczynski 0C37-0000-0089-3297 - Seroczynski 9C76-0000-008D-20F8 - cherrycoke B8EA-0000-0093-DA0E - Seroczynski 5ECD-0000-0094-7728 - DarkY.NL [ Bericht 1% gewijzigd door Frumzel op 12-10-2015 18:39:28 ] | |
Seroczynski | maandag 12 oktober 2015 @ 15:19 |
Zo, dat zijn er eigelijk al heel wat ![]() Die banners zijn gewoon te kopieren, is gewoon een plaatje. Die vier op de eerste pagina waren een vroege versie en die zijn offline, maar van Fok! mag ik mijn reacties niet meer wijzigen om die afbeeldingen aan te passen of te verwijderen ![]() | |
djkoelkast | maandag 12 oktober 2015 @ 15:57 |
Proceed with care. (DD3C-0000-0087-52BB) djkoelkast's dungeon (DD2C-0000-0081-D30B) FOK! djkoelkast (5A7F-0000-006C-20C3) >> mijn inzending voor de prijsvraag retroforum.nl (655A-0000-0061-BF05) | |
Frumzel | maandag 12 oktober 2015 @ 18:34 |
Had het niet eens geprobeerd op die manier. Dacht dat ie toch alleen de link van het plaatje zou kopiëren. Bij deze toegevoegd! ![]() | |
Morrigan | maandag 12 oktober 2015 @ 23:00 |
Ik heb het spel nog geen week en ik merk nu al dat het slecht is voor mijn studie. ![]() | |
Seroczynski | dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:38 |
Ik ben op een gegeven moment toch wel door al mijn ideeen heen, en speel nu voornamelijk levels van mensen hier en andere locaties (dat zet ik vervolgens op YouTube trouwens). | |
satecl | donderdag 15 oktober 2015 @ 19:11 |
Zou iemand mijn level willen proberen: 2FB2-0000-00A9-FB49 Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ![]() | |
BdR | vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:17 |
Ik vraag me af welke "komende Super Mario-versie" ze bedoelen.. ![]() Laat maar, het nieuwsbericht is aangepast. Gewoon een actie van Nintendo om de Wii U bij studenten onder de aandacht te brengen.. [ Bericht 4% gewijzigd door BdR op 16-10-2015 12:01:08 ] | |
Tsuraiden | vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:36 |
![]() D196-0000-00AA-422E Ik heb een haunted house level gemaakt. Moeilijkheidsgraad 3 uit 5. Geen trolling. Secrets, shortcuts en een checkpoint. Enjoy! | |
Notorious_Roy | vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:33 |
Ik denk dat ik al een beetje uitgekeken ben op Mario Maker. Had het er vorige week met een vriendin over, maar het bouwen van levels is mij te tijdrovend en het spelen van levels mist een gevoel van achievement, er is geen progressie. Als een update voor de volgende drie zaken kan zorgen wordt dat een stuk beter denk ik: › Mogelijkheid tot maken van werelden, dus 1-1, 1-2, 1-3, etc. › Star coins › Savepoints in de levels | |
Jesse_ | vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:03 |
Dat heb ik er ook een beetje mee. Dat en het is gewoon te veel werk om leuke levels te spelen. | |
Young_David | vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:07 |
Wel herkenbaar. Ik mis bij bij veel onlinelevels toch een stukje kwaliteit. Moeilijkheid wordt vaak gemaakt door slecht leveldesign. En de hoogst beoordeelde levels zijn van die vreselijke automatische levels. Worlds en Star Coins zijn erg welkom. Plus wat meer redactie op goede levels. | |
Gutanoth | vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:21 |
Dit idd, die auto levels zijn knap enzo, maar nou nietecht leuk om een hele avond mee te vullen | |
djkoelkast | vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:17 |
Speel mijn levels, die zijn stuk voor stuk gemaakt zonder fratsen ![]() | |
Seroczynski | maandag 19 oktober 2015 @ 14:12 |
Ik zal eens naar je levels kijken djkoelkast. Ik vind mensen die proberen de authentieke Mario-levels na te bootsen met hun eigen creaties velen malen leuker dan Kaizo of auto (blegh) levels. Heb vorige week ook nog wat "subtiele" aanpassingen gemaakt aan supermariomaker.nl. Kreeg via Tweakers al vaker het verzoek om een favorietenlijst bij te kunnen houden, dus dat zit er nu in ![]() | |
Frumzel | maandag 19 oktober 2015 @ 18:30 |
Heb het nu ook door, van die banners. ![]() | |
Seroczynski | dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:44 |
Leuk level. Niet te moeilijk maar heb hem ook niet in één keer gehaald ![]() | |
Gutanoth | dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:33 |
Hoe werkt dat met die banners? | |
Seroczynski | dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:41 |
Miiverse adres van je level invoeren op supermariomaker.nl en dan is de afbeelding https://supermariomaker.nl/course/id/ + het Course ID van je level, dus in het geval van Frumzel https://supermariomaker.nl/course/id/DA3A-0000-00AF-FF97 En dat dan plaatsen binnen [img][ /img] tags hier op het forum ![]() Je miiverse adres kan je vinden op Nintendo Network. Of klik op de link in de uitleg op de website. | |
Redbullkid | dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:54 |
Mogen mijn levels ook in de OP? ![]() 1. Your choice ccdf-0000-0056-37d6 2. Complete adventure 91cd-0000-002c-e3e0 3. Blazing Ice fe2c-0000-0024-1ade 4. End boss dilemma 3a36-0000-0022-6ec9 5. Boss 4b7e-0000-0018-4614 6. Kamek's place bb6c-0000-0017-d063 7. Cloud castle e38e-0000-0016-6fa6 8. Joojs (gemaakt door mijn vriendin) 7430-0000-0015-4acd 9. Hardcore 1-1 66da-0000-0015-13b2 | |
Infinitism | dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:09 |
mijn nieuwste level Level name Legendary Lava Lake Level ID 497C-0000-00B6-8BCB Description Super Mario Bros 3 - Castle Durf je het aan om dit level te halen, waar vijanden zich bijna niet durven te vertonen? gebruik je platform skills om aan het eind te komen. Tip: Je kunt het level halen met je schoenen aan! **An image/video** http://imgur.com/a/iLSGj | |
Frumzel | dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:04 |
Cool. Ga kijken of ik het filmpje kan vinden. Had 'm gisteren ingestuurd bij een streamer op twitch, maar die snapte denk ik weinig van mario maker en dat er designfouten in zaten... ![]() ![]() | |
Frumzel | dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:06 |
-oh, is al uitgelegd...- | |
Frumzel | dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:10 |
Zag trouwens laatst een level waarin een password was verwerkt. Halverwege het level kreeg je het password te zien wat je aan het begin kon maken met items, waardoor je na afgaan in het begin halverweg verder kon (een soort checkpoint dus)... | |
Seroczynski | dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:30 |
![]() Enne, wat een prutser moet dat zijn geweest ![]() | |
Frumzel | dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:57 |
Had 'm inderdaad daar ook gevonden. ![]() Sowieso, goed bezig met die site! ![]() | |
Seroczynski | vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:29 |
![]() Valt een beetje tegen hoe actief dit thread nog is :S | |
djkoelkast | vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:05 |
Het nieuwtje is er wel af hè ![]() Dat level met die schoen vind ik echt niks, zou ik nooit uitgekomen zijn. | |
Seroczynski | vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:11 |
True, op Tweakers is het ook nog maar een klein clubje. Ik follow zo'n beetje iedere Nederlander die hier een en daar een keertje een level heeft gedeeld dus zie in-game zat nieuwe levels. Ben benieuwd of de game uiteindelijk een lang leven is gegund of niet. | |
djkoelkast | vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:57 |
Ik vind het vooral vervelend dat ik zo lang moet wachten op nieuwe items, ik moet op 3 verschillende dagen dingen doen wil ik er eens wat bijkrijgen. Die andere dingen heb ik nu wel gezien. Ik had liever gewoon elke keer als ik opstart nieuwe dingen gehad, ik heb geen tijd om elke dag te spelen en geen zin om uren achter elkaar te spelen. | |
Seroczynski | vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:08 |
![]() ![]() | |
djkoelkast | vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:07 |
Hoe moet ik dat weten, ik speel het spel gewoon en ga er niet op internet van alles over lezen. | |
Seroczynski | vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:10 |
Ik zoek altijd naar oplossingen voor dingen die ik vervelend vind. Bij deze, kan je zelf kijken of je er gebruikt van gaat maken of niet ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 26 oktober 2015 @ 10:30 |
![]() | |
creno | dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:05 |
http://www.eurogamer.nl/a(...)oegt-checkpoints-toe | |
Seroczynski | woensdag 28 oktober 2015 @ 15:06 |
Geinig, ontving ineens een link naar een Facebook pagina op een van de playthrough video's. Blijkt dat Nintendo Duitsland het level van één van de gebruikers heeft gehighlight.![]() | |
WesleyB | vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:52 |
Zo, die Auto Mario-levels ben ik meer dan zat zeg ![]() Ik heb zelf inmiddels zes levels gemaakt, zal die hieronder plaatsen. Mine Kart Carnage Part One (DKC): 20E9-0000-00C9-8B34 Jungle Hijinxs Redux: 25D3-0000-00C8-04E5 Project Eldor: 7FCF-0000-00C6-30EC Ghost Trick: FA6C-0000-00C4-6955 Cruel Castle: 3370-0000-00C3-2BAB Jump for Joy: 8BE3-0000-00BEF209 (dit was m'n eerste level) En nu ga ik wat levels uit dit topic spelen! Ik ben benieuwd wat jullie van mijn levels vinden, guys. Oh en ik ben vrijgevig met sterren, omdat we allemaal meer levels zouden mogen uploaden, amirite? | |
Notorious_Roy | vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:10 |
Drie glazen sinas voor deze man | |
WesleyB | vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:23 |
Een voor elk level dat ik heb uitgespeeld? ![]() (Bovenste drie van de lange lijstje hierboven!) | |
Gutanoth | maandag 2 november 2015 @ 21:06 |
Hee jongens, dit zijn 2 van mijn levels: Hopelijk vinden jullie ze leuk!! | |
Seroczynski | dinsdag 3 november 2015 @ 14:10 |
Skycastle vond ik een leuk level om te doen, heb daar ook even een comment achter gelaten. Het andere level ben ik nog niet aan toe gekomen. | |
Gutanoth | woensdag 4 november 2015 @ 12:43 |
Haha tof, grappig om iemand anders je level te zien doen ![]() | |
Gutanoth | woensdag 4 november 2015 @ 12:55 |
damn die eerste | |
Frumzel | woensdag 4 november 2015 @ 17:16 |
Seroczynski | woensdag 4 november 2015 @ 23:53 |
Het level ging niet overal even goed. Ik moest meerdere malen erg lang wachten bij de mushroom en dat blauwe platform, omdat de mushroom weer naar beneden viel. Ook het gedeelte met de bommetjes moest ik even doorkrijgen. Voelde aan als een beetje priegelen, maar uiteindelijk toch gehaald ![]() | |
nomar83 | donderdag 5 november 2015 @ 11:09 |
Update 1.2 is uit! | |
Frumzel | zondag 8 november 2015 @ 20:02 |
Mijn eerste nieuwe level met Checkpoints. Enjoy! ![]() | |
Jesse_ | maandag 9 november 2015 @ 18:47 |
Dat level van Bowser wat bij de update zat is echt geniaal. En moeilijk | |
Frumzel | donderdag 12 november 2015 @ 00:34 |
-gewijzigd- [ Bericht 93% gewijzigd door Frumzel op 13-11-2015 01:50:52 ] | |
Seroczynski | donderdag 12 november 2015 @ 08:23 |
Leuk level ![]() | |
Frumzel | vrijdag 13 november 2015 @ 00:25 |
Hidden Blocks ![]() | |
Frumzel | vrijdag 13 november 2015 @ 00:33 |
Na de update meeste van m'n levels voorzien van CheckPoints en hier en daar wat verbeteringen aangebracht. Hieronder een overzicht van m'n tot nu toe geüploade levels (ook te vinden via www.supermariomaker.nl). Levels zijn op volgorde van creatie (onderste is het nieuwst). Enjoy! [ Bericht 0% gewijzigd door Frumzel op 13-11-2015 15:14:21 ] | |
Frumzel | vrijdag 13 november 2015 @ 00:45 |
Ook video-url's op de site aangepast (waren er zover ik kon zien 2 nodig). Video komt dan niet meer volledig overheen met het level, maar het idee is er nog wel. (en heb zelf geen capturekaart, dus kan ze niet zelf uploaden). ![]() | |
Seroczynski | vrijdag 13 november 2015 @ 08:47 |
Ik heb de omschrijving van de video's ook aangepast :-) | |
Frumzel | vrijdag 13 november 2015 @ 15:12 |
Goed bezig! ![]() | |
Seroczynski | zaterdag 14 november 2015 @ 22:10 |
Mooi voor iedereen die Super Mario Maker speelt, minder mooi voor mij ![]() ![]() ![]() Ik heb nog een van je updated leveltjes doorgespeeld. Ik loop er een beetje traag door heen maar wist op het moment van opnemen dan ook niet wat me te wachten stond ![]() [ Bericht 57% gewijzigd door Seroczynski op 15-11-2015 01:25:49 ] | |
koei | zondag 13 maart 2016 @ 16:10 |
Schop! Er is van de week weer een update geweest. In december was onderstaande al toegevoegd En in november al onderstaande
| |
koei | zondag 13 maart 2016 @ 16:15 |
Ik heb nav de update Super Mario Maker maar weer eens aangeslingerd. De checkpoints zijn een goede toevoeging, en de rode muntjes zijn ook leuk, ik had alleen liever gezien dat die de functie van rode muntjes uit andere Mario-games had gehad. Nu moet je daarna iets met een deur doen, anders is die sleutel nutteloos. Ik heb ook nog wat levels van anderen gespeeld, maar die meest gespeelde lijst is echt drama. Dat zijn alleen nog maar automatische levels. Ik heb in de hele top 20 één leuk level gezien. De rest zijn kunstige levels die niet leuk zijn om te spelen. Erg jammer, ik had gehoopt dat de leukheid daar ondertussen wel vanaf zou zijn en dat er daadwerkelijk goede levels zouden staan. Iemand hier nog een goed level gemaakt? Of speelt niemand het meer? ![]() | |
djkoelkast | zondag 13 maart 2016 @ 17:58 |
Mijn levels natuurlijk ![]() | |
nomar83 | maandag 14 maart 2016 @ 13:40 |
Ga naar de bookmark-site: https://supermariomakerbookmark.nintendo.net Handiger om de leuke levels er uit te vissen dan het in-game systeem. | |
Altron | maandag 14 maart 2016 @ 14:09 |
Nice! Heb het al effe een paar weken niet meer gespeeld. Vanavond maar eens een nieuw level in elkaar zetten ![]() |