Leuk level. Niet te moeilijk maar heb hem ook niet in één keer gehaaldquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:30 schreef Frumzel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het nu ook door, van die banners.
Hoe werkt dat met die banners?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:30 schreef Frumzel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het nu ook door, van die banners.
Miiverse adres van je level invoeren op supermariomaker.nl en dan is de afbeeldingquote:
Cool. Ga kijken of ik het filmpje kan vinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:44 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Leuk level. Niet te moeilijk maar heb hem ook niet in één keer gehaaldHeb er een filmpje van gemaakt en geupload naar YouTube, hoop dat je het niet erg vind ^^ Collega zei ook al dat je een leuk level had.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:04 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Cool. Ga kijken of ik het filmpje kan vinden.
Had 'm gisteren ingestuurd bij een streamer op twitch, maar die snapte denk ik weinig van mario maker en dat er designfouten in zaten.... Een streamer die trouwens ook enorme eisen gaat stellen als max. 1 level per uur, je moet 'm volgen wil ie het level spelen en dat je moet laten weten dat je er nog bent in de Twitch-chat, terwijl ie ondertussen 3 kijkers had en zo'n 30 volgers in totaal...
Had 'm inderdaad daar ook gevonden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:30 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Staat ook bij je level op de website zelf (moet dat nog even tweaken zodat het beter opvalt).
Enne, wat een prutser moet dat zijn geweest
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Infinitism het volgende:
mijn nieuwste level
Level name Legendary Lava Lake
Level ID 497C-0000-00B6-8BCB
Description Super Mario Bros 3 - Castle
Durf je het aan om dit level te halen, waar vijanden zich bijna niet durven te vertonen? gebruik je platform skills om aan het eind te komen. Tip: Je kunt het level halen met je schoenen aan!
**An image/video**
http://imgur.com/a/iLSGj
True, op Tweakers is het ook nog maar een klein clubje. Ik follow zo'n beetje iedere Nederlander die hier een en daar een keertje een level heeft gedeeld dus zie in-game zat nieuwe levels. Ben benieuwd of de game uiteindelijk een lang leven is gegund of niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het vooral vervelend dat ik zo lang moet wachten op nieuwe items, ik moet op 3 verschillende dagen dingen doen wil ik er eens wat bijkrijgen. Die andere dingen heb ik nu wel gezien.
Ik had liever gewoon elke keer als ik opstart nieuwe dingen gehad, ik heb geen tijd om elke dag te spelen en geen zin om uren achter elkaar te spelen.
Hoe moet ik dat weten, ik speel het spel gewoon en ga er niet op internet van alles over lezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:08 schreef Seroczynski het volgende:
[..]Je kan alles heel snel unlocken. Van alle nieuwe items even ééntje neerzetten in je level, dan iets kiezen als een willekeurig blok of muntje, je hele scherm volspammen (stylus op het scherm, van links naar rechts en boven naar onder via d-pad / analoog) en dan krijg je binnen vijf minuten de volgende lading nieuwe items. Heb je in no-time alle unlockables. Dacht dat iedereen dat wel wist
Ik zoek altijd naar oplossingen voor dingen die ik vervelend vind. Bij deze, kan je zelf kijken of je er gebruikt van gaat maken of nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten, ik speel het spel gewoon en ga er niet op internet van alles over lezen.
Drie glazen sinas voor deze manquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:52 schreef WesleyB het volgende:
Zo, die Auto Mario-levels ben ik meer dan zat zegWat een lame ass community kan Mario Maker hebben.
Ik heb zelf inmiddels zes levels gemaakt, zal die hieronder plaatsen.
Mine Kart Carnage Part One (DKC): 20E9-0000-00C9-8B34
Jungle Hijinxs Redux: 25D3-0000-00C8-04E5
Project Eldor: 7FCF-0000-00C6-30EC
Ghost Trick: FA6C-0000-00C4-6955
Cruel Castle: 3370-0000-00C3-2BAB
Jump for Joy: 8BE3-0000-00BEF209 (dit was m'n eerste level)
En nu ga ik wat levels uit dit topic spelen! Ik ben benieuwd wat jullie van mijn levels vinden, guys. Oh en ik ben vrijgevig met sterren, omdat we allemaal meer levels zouden mogen uploaden, amirite?
Een voor elk level dat ik heb uitgespeeld?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie glazen sinas voor deze man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |