Ja da's ook weer zoquote:Op donderdag 24 september 2015 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk niet dat anouk zich door vriendschap laat weerhouden zich uit te spreken
ze zei ook niet echt iets gemeens over trijn, maar had commentaar op de jurk en het feit dat niemand de ballen had om eerlijk te zijn
Idd, zo zei ze het ook.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk niet dat anouk zich door vriendschap laat weerhouden zich uit te spreken
ze zei ook niet echt iets gemeens over trijn, maar had commentaar op de jurk en het feit dat niemand de ballen had om eerlijk te zijn
Denk ook dat de heren in het perscentrum een stuk positiever gaan klinken als hij zo het podium op komt wandelen.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Douwe in die boxer mag er best zijn trouwens
Volgens mij was Trijn meer best friends met Anouk, dan andersom. Tijdens College Tour kwam er een aubade van Trijn aan het adres van Anouk langs. Hoe ze zulke grote vriendinnen waren en dat Anouk de beste mens op heel de aarde was. Anouk keek toen echt een beetje zo van: wtf? Ik herinner me dat dat toen best een beetje awkward was.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:06 schreef Meike26 het volgende:
Anouk en Trijntje 'waren' toch vriendinnen enzo ? Buiten songfestival heeft anouk ook nog meer gedaan voor Traintjah... Zal wel niet meer zo dikke mik zijn dan
Net nog even terug gekeken en volgens mij was Anouk een beetje verbaasd dat Trijntje die opmerking maakte dat ze verschillende mannen in haar leven had. Dat ze een beetje als player werd weg gezet (haar eigen woorden).quote:Op donderdag 24 september 2015 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij was Trijn meer best friends met Anouk, dan andersom. Tijdens College Tour kwam er een aubade van Trijn aan het adres van Anouk langs. Hoe ze zulke grote vriendinnen waren en dat Anouk de beste mens op heel de aarde was. Anouk keek toen echt een beetje zo van: wtf? Ik herinner me dat dat toen best een beetje awkward was.
Ze hebben natuurlijk wel samen een plaat gemaakt en zo, maar ik denk dat Anouk e.e.a. ietwat nuchterder en zakelijker bekijkt dat Trijntje.
tja zou kunnen! Ik dacht bij de aankondiging 'hier is een boodschap van je vriendin Trijntje' al wat verbazing te zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:20 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Net nog even terug gekeken en volgens mij was Anouk een beetje verbaasd dat Trijntje die opmerking maakte dat ze verschillende mannen in haar leven had. Dat ze een beetje als player werd weg gezet (haar eigen woorden).
Anoukquote:Op donderdag 24 september 2015 23:57 schreef Reismeis het volgende:
Hier het stukje uit Rtl late night:
http://www.rtllatenight.n(...)je_what_the_hell.../
Ja dat klopt wel haha, zag ik nu ook.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
tja zou kunnen! Ik dacht bij de aankondiging 'hier is een boodschap van je vriendin Trijntje' al wat verbazing te zien.
Het lag niet voor niets nog bij haar op de plank he...quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar heeft Anouk ook nog in de hand in eigen boezem gestoken en opgemerkt dat 'Walk Along' eigenlijk een flutlied was?
Dat zei ze al vóór het songfestival. Dat Trijn er kansloos mee was. Het nummer was én nog helemaal niet af én gewoon niet geschikt. Maar Trijn moest en zou per se dat nummer hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar heeft Anouk ook nog in de hand in eigen boezem gestoken en opgemerkt dat 'Walk Along' eigenlijk een flutlied was?
Gelukkig zijn de echte kenners wel geraadpleegd!quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Greys het volgende:
De nieuwe Johnny Logan
[ afbeelding ]
Kan Douwe Bob de Nederlandse Johnny Logan worden?
door Richard van de Crommert
Met het sturen van een mannelijke solo-artiest naar het Songfestival heeft Nederland het nooit lekker gedaan op het Eurovisie Songfestival. Maar de 22-jarige singersongwriter Douwe Bob gaat het tij keren. Dat denken Ben Cramer, Gerard Joling en Ronnie Tober, die eerder de Nederlandse driekleur op de grootste muziekwedstrijd ter wereld verdedigden.
“De nieuwe Johnny Logan? Douwe Bob is de nieuwe Elvis Presley”, zegt Ben Cramer. “Een jonge knul is alleen maar positief”, zegt Ronnie Tober. “En Douwe Bob is hartstikke zelfverzekerd. Dat is precies wat je daar nodig hebt.” Gerard Joling vindt dat we in Nederland maar twee mannelijke artiesten hebben van dit kaliber. “Naast Douwe is dat alleen Waylon.”
Toch heeft Ben Cramer niet alleen maar positieve herinneringen aan zijn solo-avontuur in de hel die dat jaar Luxemburg heette...
http://www.telegraaf.nl/b(...)Logan_worden___.html
Ja, das waar. Anouk had waarschijnlijk ook iets optimistischere verwachtingen over hoe het vertolkt zou gaan worden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zei ze al vóór het songfestival. Dat Trijn er kansloos mee was. Het nummer was én nog helemaal niet af én gewoon niet geschikt. Maar Trijn moest en zou per se dat nummer hebben.
Ah, spuit 11![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 26 september 2015 07:45 schreef TLC het volgende:
Wellicht heb ik onder een steen gelegen maar tot voor kort dacht ik dat Douwe Bob een of ander karakter uit de Donald Duck was, blijkt ie dus een zanger te zijn![]()
twitter:douwe_bob twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 10:11:15Nice meeting you, @manszelmerlow! http://t.co/FJMgEkAZii reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |