Ha, Nelis de weermanquote:
Dan lig ik nog te knorren, heb middagdienstquote:
Het is voor de komende dag. Luchthavens komen elk uur met een update, KNMI elk dagdeel. Dat is per 3 uur. Rond 7 staan veel mensen op, vandaar dat ik dan de meest actuele data paas.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan lig ik nog te knorren, heb middagdienst
snap ik, niet iedereen werkt in ploegen.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is voor de komende dag. Luchthavens komen elk uur met een update, KNMI elk dagdeel. Dat is per 3 uur. Rond 7 staan veel mensen op, vandaar dat ik dan de meest actuele data paas.
wie is remwo?quote:
Het is ondertussen woensdag, dus ik heet Henkquote:
Weerrapport is nooit een garantie.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:22 schreef Stompzinnig het volgende:
je hebt het weer altijd fout niels
wat is je hele naam? ik ga je aanklagen voor mijn dag verpesten met foute weer nieuws
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vindt echt niemand geil.
hoi henkquote:Op woensdag 23 september 2015 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is ondertussen woensdag, dus ik heet Henk
Niels Pelleboerquote:Op woensdag 23 september 2015 00:22 schreef Stompzinnig het volgende:
je hebt het weer altijd fout niels
wat is je hele naam? ik ga je aanklagen voor mijn dag verpesten met foute weer nieuws
hoi fylax, hoe is het?quote:
dan moet je wat etenquote:
Wat kan het leven toch simpel zijnquote:
het is nog geen 7 uurquote:Op woensdag 23 september 2015 00:27 schreef niels0 het volgende:
Wel kut bij DP[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen "ja maar", gewoon etenquote:
Limburg krijgt z'n natje, bij mij met vlagenquote:
hey chevyquote:Op woensdag 23 september 2015 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
hier geen regenachtig wolkje aan de lucht
goed zo, ga maar door met deze uit spraken dat help mij alleen maar bij de rechtszaak tegen jouquote:
Petertje voelde zich ff in het nauw gedreven hequote:Op woensdag 23 september 2015 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
hey chevy
genoot je ook zo van pauw
2 rechtzaken lopen alquote:Op woensdag 23 september 2015 00:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
goed zo, ga maar door met deze uit spraken dat help mij alleen maar bij de rechtszaak tegen jou
waarom dat danquote:
Wat heb je uitgespookt?quote:
misschien maar beter ookquote:Op woensdag 23 september 2015 00:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verstandiger om daar geen uitspraken over te doen.
ah jammerquote:Op woensdag 23 september 2015 00:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verstandiger om daar geen uitspraken over te doen.
Je bent in zoveel landen geweest, dan moet NL toch wel meevallen wat corruptie betreftquote:Op woensdag 23 september 2015 00:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Corrupte teringbende dat Nederland. Ik ga daar niet mee akkoord.
Meest corrupt in noord-west-europa. Grootste wapenhandelaar ter wereld ook. Zo'n Beatrix gaat echt niet alleen een kopje thee drinken in Yemen hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bent in zoveel landen geweest, dan moet NL toch wel meevallen wat corruptie betreft
Niets nieuws onder de zon, tijdens de 80 jarige oorlog verkochten we wapens aan de Spanjolenquote:Op woensdag 23 september 2015 00:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Meest corrupt in noord-west-europa. Grootste wapenhandelaar ter wereld ook. Zo'n Beatrix gaat echt niet alleen een kopje thee drinken in Yemen hoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wapenhandel
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:49 schreef niels0 het volgende:
Nederlanders zouden 'ns moeten stoppen met zichzelf op de borst te kloppen. We zijn de ergsten in Europa als schoothondje van de USA.
Ik ben 'r onderdeel van. Dat is het zieke. Zo terug.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo.
Maar goed, ik heb corruptie voor m'n eigen ogen kunnen zien in Peru
M'n ex schoonmoeder had een hoge functie bij Policia Nacional.
wel met uitleg danquote:Op woensdag 23 september 2015 00:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben 'r onderdeel van. Dat is het zieke. Zo terug.
Ok.quote:
Tja, je kiest er zelf voor om er voor te werken.quote:Op woensdag 23 september 2015 01:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ok.
Ik werk voor de grootste olie-bedrijven, daar ben ik het niet mee eens, maar ik heb brood op de plank nodig, daarom ben ik akkoord met hun.
Ik ga echt niet voor m'n lol naar het Midden-Oosten of China. Het is het zwarte goud. Denk je nou echt dat ik voor de lol naar naar West-Afrika ga?
Draait om geld helaas.quote:Op woensdag 23 september 2015 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, je kiest er zelf voor om er voor te werken.
daar hebben we onze lieve engerdquote:
Hoiquote:
Ben stiekem niet eng.quote:
het blijft een keuzequote:
Die judas cradle was maar een beginnetjequote:
U can't buy happiness.quote:
De betere versie:quote:
quote:
Nah, dat overleeft niemandquote:Op woensdag 23 september 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die judas cradle was maar een beginnetje
Ehhhhhquote:Op woensdag 23 september 2015 01:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nah, dat overleeft niemandDus dat is meteen het eindpunt. Maar in het beste geval ga je dood aan een infectie voordat je helemaal gepenetreerd bent.
Ik heb het niet bedacht :squote:
Waar heb je hem voor nodig? :squote:Op woensdag 23 september 2015 01:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee nee :s waar is slappe zak als je hem nodig hebt
eindelijk iemand die er naar vraagtquote:Op woensdag 23 september 2015 01:21 schreef Stompzinnig het volgende:
Ja godverdomme, Remspoor. Post die paint gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op woensdag 23 september 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
eindelijk iemand die er naar vraagtHey moemoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
eindelijk iemand die er naar vraagtBen je aant hosselen weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Kan ook zonder hem :squote:
Je bent me er eentjequote:Op woensdag 23 september 2015 01:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nah, dat overleeft niemandDus dat is meteen het eindpunt. Maar in het beste geval ga je dood aan een infectie voordat je helemaal gepenetreerd bent.
[..]
eindelijk iemand die er naar vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook gepaint, ziet er heel anders uitquote:
:squote:
zij hosselt mij, elke keer weerquote:
Doe je goedquote:
daar hoef ik niets voor te doenquote:
Veels te makkelijk allemaal.quote:
Deed jij maar eens niet zo hard to getquote:
;squote:Op woensdag 23 september 2015 01:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Deed jij maar eens niet zo hard to get
We moeten weer tot vrijdag wachten, dan kan Frank weer glurenquote:
Dat wil ik niet ;squote:Op woensdag 23 september 2015 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
We moeten weer tot vrijdag wachten, dan kan Frank weer gluren
Het is toch kinky als Frank door het sleutelgat gluurt?quote:
Ik hou daar niet van, te verlegen voor ;squote:Op woensdag 23 september 2015 01:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is toch kinky als Frank door het sleutelgat gluurt?
Welnee, je pest die man altijd, en als hij er niet is moet je mij hebbenquote:Op woensdag 23 september 2015 01:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van, te verlegen voor ;s
Maar ik pest iedereenquote:Op woensdag 23 september 2015 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, je pest die man altijd, en als hij er niet is moet je mij hebben
het is dat WCH te bed ligtquote:Op woensdag 23 september 2015 01:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ik pest iedereenKan ik nog wel verlegen zijn ;s
Want?quote:
Jullie vormen een front tegen Frank en mijquote:
Onzin. We hebben alleen pas ontdekt dat we een goed team zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jullie vormen een front tegen Frank en mij
Frank en ik denken er anders overquote:Op woensdag 23 september 2015 01:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onzin. We hebben alleen pas ontdekt dat we een goed team zijn.
Heeft ie dat gezegd dan? Je kan alleen voor jezelf sprekenquote:Op woensdag 23 september 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank en ik denken er anders over
Frank heeft al eerder aangegeven dat je een rood duiveltje bentquote:Op woensdag 23 september 2015 02:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd dan? Je kan alleen voor jezelf spreken
Doe normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |