Limburg krijgt z'n natje, bij mij met vlagenquote:
hey chevyquote:Op woensdag 23 september 2015 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
hier geen regenachtig wolkje aan de lucht
goed zo, ga maar door met deze uit spraken dat help mij alleen maar bij de rechtszaak tegen jouquote:
Petertje voelde zich ff in het nauw gedreven hequote:Op woensdag 23 september 2015 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
hey chevy
genoot je ook zo van pauw
2 rechtzaken lopen alquote:Op woensdag 23 september 2015 00:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
goed zo, ga maar door met deze uit spraken dat help mij alleen maar bij de rechtszaak tegen jou
waarom dat danquote:
Wat heb je uitgespookt?quote:
misschien maar beter ookquote:Op woensdag 23 september 2015 00:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verstandiger om daar geen uitspraken over te doen.
ah jammerquote:Op woensdag 23 september 2015 00:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verstandiger om daar geen uitspraken over te doen.
Je bent in zoveel landen geweest, dan moet NL toch wel meevallen wat corruptie betreftquote:Op woensdag 23 september 2015 00:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Corrupte teringbende dat Nederland. Ik ga daar niet mee akkoord.
Meest corrupt in noord-west-europa. Grootste wapenhandelaar ter wereld ook. Zo'n Beatrix gaat echt niet alleen een kopje thee drinken in Yemen hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bent in zoveel landen geweest, dan moet NL toch wel meevallen wat corruptie betreft
Niets nieuws onder de zon, tijdens de 80 jarige oorlog verkochten we wapens aan de Spanjolenquote:Op woensdag 23 september 2015 00:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Meest corrupt in noord-west-europa. Grootste wapenhandelaar ter wereld ook. Zo'n Beatrix gaat echt niet alleen een kopje thee drinken in Yemen hoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wapenhandel
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:49 schreef niels0 het volgende:
Nederlanders zouden 'ns moeten stoppen met zichzelf op de borst te kloppen. We zijn de ergsten in Europa als schoothondje van de USA.
Ik ben 'r onderdeel van. Dat is het zieke. Zo terug.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo.
Maar goed, ik heb corruptie voor m'n eigen ogen kunnen zien in Peru
M'n ex schoonmoeder had een hoge functie bij Policia Nacional.
wel met uitleg danquote:Op woensdag 23 september 2015 00:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben 'r onderdeel van. Dat is het zieke. Zo terug.
Ok.quote:
Tja, je kiest er zelf voor om er voor te werken.quote:Op woensdag 23 september 2015 01:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ok.
Ik werk voor de grootste olie-bedrijven, daar ben ik het niet mee eens, maar ik heb brood op de plank nodig, daarom ben ik akkoord met hun.
Ik ga echt niet voor m'n lol naar het Midden-Oosten of China. Het is het zwarte goud. Denk je nou echt dat ik voor de lol naar naar West-Afrika ga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |