Ha, Nelis de weermanquote:
Dan lig ik nog te knorren, heb middagdienstquote:
Het is voor de komende dag. Luchthavens komen elk uur met een update, KNMI elk dagdeel. Dat is per 3 uur. Rond 7 staan veel mensen op, vandaar dat ik dan de meest actuele data paas.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan lig ik nog te knorren, heb middagdienst
snap ik, niet iedereen werkt in ploegen.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is voor de komende dag. Luchthavens komen elk uur met een update, KNMI elk dagdeel. Dat is per 3 uur. Rond 7 staan veel mensen op, vandaar dat ik dan de meest actuele data paas.
wie is remwo?quote:
Het is ondertussen woensdag, dus ik heet Henkquote:
Weerrapport is nooit een garantie.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:22 schreef Stompzinnig het volgende:
je hebt het weer altijd fout niels
wat is je hele naam? ik ga je aanklagen voor mijn dag verpesten met foute weer nieuws
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vindt echt niemand geil.
hoi henkquote:Op woensdag 23 september 2015 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is ondertussen woensdag, dus ik heet Henk
Niels Pelleboerquote:Op woensdag 23 september 2015 00:22 schreef Stompzinnig het volgende:
je hebt het weer altijd fout niels
wat is je hele naam? ik ga je aanklagen voor mijn dag verpesten met foute weer nieuws
hoi fylax, hoe is het?quote:
dan moet je wat etenquote:
Wat kan het leven toch simpel zijnquote:
het is nog geen 7 uurquote:Op woensdag 23 september 2015 00:27 schreef niels0 het volgende:
Wel kut bij DP[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen "ja maar", gewoon etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |