SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gina vindt de aanschaf van de ijsmachine echt zonde.
Ze had veel liever een machine voor snoepjes, wafels en dingetjes gehad.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Je hebt het goedgemaakt met de TTquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef mazaru het volgende:
Ik wist niets, ik heb geen geluid aan staan
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt het goedgemaakt met de TT
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ben jij er een van die vijf ton van het koningslied?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:43 schreef Disana het volgende:
Waar blijft nou die stem met die mededeling die sommigen zeker wisten dat zou komen?
(modern Nederlands)
Werkt bij iemand anders de 360 binnen nog wel?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nee dat niet, maar aangezien het een half miljoen heeft gekost, moet het wel correct geschreven zijn. Toch?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben jij er een van die vijf ton van het koningslied?![]()
Gina ziet de kapsalon eik niet meer zitten, knippen kan ze in de buitenwereld ook. Stroopwafels ziet ze wel toekomst in.
Zwartkop geen sponsor meer en geen klanten, dat is de reden volgens mij.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
bij mij welquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Werkt bij iemand anders de 360 binnen nog wel?TEAM TAFEL![]()
Tnx, hier nu ook weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het is modern maar zo correct vind ik het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar aangezien het een half miljoen heeft gekost, moet het wel correct geschreven zijn. Toch?![]()
Hehe, nee inderdaad. Het is foeilelijk en enorm fout.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is modern maar zo correct vind ik het eigenlijk niet![]()
Jammer dat de voorspelde stem het laat afweten.![]()
Informatiekunde, iets met computers, zegt Noom.
Ze bedoelt informatica.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik heb het nog niet opgegeven hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:50 schreef Disana het volgende:
Hehe, nee inderdaad. Het is foeilelijk en enorm fout.
Jammer dat de voorspelde stem het laat afweten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe, nee inderdaad. Het is foeilelijk en enorm fout.
Jammer dat de voorspelde stem het laat afweten.
Bjorn maakt vast geen werk van zijn haar omdat hij zo naar bed gaat. Cees poetst zijn kiezels.
We houden hoop.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Is er nog hoop? Het is al bijna negen uur. En ze zouden toch ook een klein feestje krijgen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet opgegeven hoor.![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Werkt bij iemand anders de 360 binnen nog wel?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Alsof er veel aan Bjorns haar te doen valt. Maar goed, het gaat om de illusie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bjorn maakt vast geen werk van zijn haar omdat hij zo naar bed gaat. Cees poetst zijn kiezels.
We houden hoop.![]()
Feestje volgt op de mededeling. For real.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:51 schreef Disana het volgende:
Is er nog hoop? Het is al bijna negen uur. En ze zouden toch ook een klein feestje krijgen?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het is dat hij zo'n bloedzuigend karakter heeft, anders had hij beter de plaat kunnen poetsenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We houden hoop.
Hoe op,ik word duizelig.quote:
Noom weet niet wie Janis Joplin is...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is dat hij zo'n bloedzuigend karakter heeft, anders had Cees beter de plaat kunnen poetsenDienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Oké. Je begrijpt dat mijn wereld instort als het niet juist blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Feestje volgt op de mededeling. For real.![]()
Heeft hij gisteren gedaan,de kookplaat...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is dat hij zo'n bloedzuigend karakter heeft, anders had hij beter de plaat kunnen poetsen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cees tegen Ivan: Je moet aan de bak, anders sta ik echt voor lul.
Eén of andere award en meneer Oudborg.
Princess kom er maar in.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik raap je wel weer op. Komt goed.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef Disana het volgende:
Oké. Je begrijpt dat mijn wereld instort als het niet juist blijkt te zijn.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Email van de tandarts dat ze spullen komen brengen.
Cees: Daar zijn ze redelijk laat mee.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Cees heeft gewoon gelijk. Ivan is alleen maar druk met Floor en achter. Belofte maakt schuld.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Cees tegen Ivan: Je moet aan de bak, anders sta ik echt voor lul.
Eén of andere award en meneer Oudborg.
Princess kom er maar in.
Oh wacht.......“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik zie nog geen verschil met ervoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De award voor de traagste kapster is in de pocket.
TEAM TAFEL![]()
Die dot boven op zijn kop blijft gewoon zitten?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
gina denkt dat gabs, ivan en bas wel stemmen kunnen verwachten omdat ze populair zijn buitenTEAM TAFEL![]()
Bjorn is zowiezo een grapje.Dit is voor het foute feest...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Is die bril een grapje? Ziet er niet uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ze is klaar wtfquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
Ow oke, had ik nog niet mee gekregen. Dank je.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bjorn is zowiezo een grapje.Dit is voor het foute feest...![]()
Hier is die troela meer dan een uur!!!! mee bezig geweest.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Geen wonder dat Zwartkop afgehaakt is(denk ik). Net als Dolf bakt zij ook niks van haar zogenaamde beroep.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier is die troela meer dan een uur!!!! mee bezig geweest.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als ik hem onder handen had genomen had hij er anders uitgezienquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier is die troela meer dan een uur!!!! mee bezig geweest.
Ze vertelde net dat ze 6 jaar had gewerkt en een krultang van ¤200,- als bedankje meekreeg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen wonder dat Zwartkop afgehaakt is. Net als Dolf bakt zij ook niks van haar zogenaamde beroep.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
en die baard is vreselijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier is die troela meer dan een uur!!!! mee bezig geweest.![]()
En dan ziet het er uiteindelijk nog niet uit ook ....quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De award voor de traagste kapster is in de pocket.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoorde het. In de tussentijd is ze ook nog 8 maanden store-manager bij de Bijenkorf geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze vertelde net dat ze 6 jaar had gewerkt en een krultang van ¤200,- als bedankje meekreeg.
Geloof jij het? Ik niet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan had gisteren gezegd dat hij uit zichzelf zou weggaan, mits het hier lopende zou zijn.![]()
Waaif wil settelen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Misschien verkeersregelaar tijdens de voormalige dolle dagenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het. In de tussentijd is ze ook nog 8 maanden store-manager bij de Bijenkorf geweest.
Geloof jij het? Ik niet.
Die stond voor elke spiegel, en dat zijn er nogal wat in de Bijenkorf, pukkels uit te knijpen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien verkeersregelaar tijdens de voormalige dolle dagenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk dat ze bij de Bijenkorf zo`n dame was die je onder de parfum spuit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het. In de tussentijd is ze ook nog 8 maanden store-manager bij de Bijenkorf geweest.
Geloof jij het? Ik niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dwaze Dagen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Misschien verkeersregelaar tijdens de voormalige dolle dagen![]()
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ook goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dwaze Dagen.![]()
, ben er ook weg van. Ciao a tutti
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Kist pakken en naar huis gaan, enige wat ie nog kan doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:08 schreef rowan634 het volgende:
ivan moet iets leuks doen voor nicole, volgens gina![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dwaze Dagen.![]()
Nou zeg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook goed, ben er ook weg van. Ciao a tutti
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
cees wil er ook graag bij horenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
jammer dat Cees hieraan meedoetTEAM TAFEL![]()
een Stijfje vrees ikquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat las ik laatst, als Wim gaat dansen krijgt hij een stijve?![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kist pakken en naar huis gaan, enige wat ie nog kan doen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oprotten daar met je spastische klauwen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gooide iets in die bak, geen idee wat, ze zei niet tegen Bas zeggen hequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Laat die beesten nou eens met ruhusssst, stelletje idioten. Begin niet met die beesten als je niet weet hoe ermee om te gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die dot onder zijn kin ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga hard man.![]()
![]()
Deze zin snap ik niet helemaal, wat bedoeld hij mits het hier lopende zou zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ivan had gisteren gezegd dat hij uit zichzelf zou weggaan, mits het hier lopende zou zijn.![]()
Waaif wil settelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gina zei dat, geen ideequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze zin snap ik niet helemaal, wat bedoeld hij mits het hier lopende zou zijn?TEAM TAFEL![]()
Promo voute partyquote:
Dat schiet op ha ha haquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee, misschien 'goed achterlaten'?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze zin snap ik niet helemaal, wat bedoeld hij mits het hier lopende zou zijn?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die draait er zo een wokkel vanquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
wil Rowtje wel eens goed bezopen zien"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Muurbloem zoensletje helemaal in zijn element, zou er al een stijfje kriebelen?![]()
![]()
zoensletje ook
![]()
Ik begrijp uit twee berichten dat als Nicole er uit gaat ze niet op Ivan wacht, met andere woorden als Utopia voor haar of Ivan afgelopen is hebben ze niets meer?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, misschien 'goed achterlaten'?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe opquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Muurbloem zoensletje helemaal in zijn element, zou er al een stijfje kriebelen?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Zijn eigen woorden. Ik zou het niet durven verzinnen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
nog ergerquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn eigen woorden. Ik zou het niet durven verzinnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor voornamelijk geschreeuw,weinig promo...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ivan zei dat nicole wil settelen na utopia, ze is al wat ouder. en ik denk dat ivan nog niet weet of hij dat ook wel wilquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begrijp uit twee berichten dat als Nicole er uit gaat ze niet op Ivan wacht, met andere woorden als Utopia voor haar of Ivan afgelopen is hebben ze niets meer?TEAM TAFEL![]()
Snomiquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
die snerpende KUDTstem van de Gnoom
SOONY![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Meen je dit echt???? Dus er is nog hoop dat hij haar dumpt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan zei dat nicole wil settelen na utopia, ze is al wat ouder. en ik denk dat ivan nog niet weet of hij dat ook wel wil![]()
Oh aan de zuip zie ik"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
ik denk dat ivan niet meer ziet dat er ook nog een leven buiten utopia is en dat er ook nog andere vrouwen buiten nicole zijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:25 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Meen je dit echt???? Dus er is nog hoop dat hij haar dumpt.zal wel anders zijn buiten
TEAM TAFEL![]()
O, op die manier. Ja als je van iemand houdt dan wacht je wel is mijn idee.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan zei dat nicole wil settelen na utopia, ze is al wat ouder. en ik denk dat ivan nog niet weet of hij dat ook wel wil
ALs je je wilt settelen na Utopia zal je toch iemand moeten hebben
Ik hoop het zo , en dat meen ik echt ! Waaif verpest hem helemaal.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat ivan niet meer ziet dat er ook nog een leven buiten utopia is en dat er ook nog andere vrouwen buiten nicole zijnzal wel anders zijn buiten
![]()
Wat een afgrijselijk gebeuren"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
![]()
Nicole naast robquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef rowan634 het volgende:
waar zijn feestbeesten nicole en gabs?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dans maar fijn meequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat een afgrijselijk gebeuren![]()
![]()
Gabs ligt ziek in bed dacht ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef rowan634 het volgende:
waar zijn feestbeesten nicole en gabs?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Die houdt niet van deze muziek...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe zielig en moe was gnoom toch vandaag"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik ga patat bakken
Vout is het zeker...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BOOM BOOM BOOM BOOM: I want you in my room
Let's spent the night together
From now untill forever
BOOM BOOM BOOM BOOM
I wanna go boom boom
Let's spend the night together
Together in my room
who-ho who-ho![]()
Alweer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:35 schreef Yeszie het volgende:
BOOM BOOM BOOM BOOM: I want you in my room
Let's spent the night together
From now untill forever
BOOM BOOM BOOM BOOM
I wanna go boom boom
Let's spend the night together
Together in my room
who-ho who-ho
Bomen zijn relaxed.quote:
Lekker rustig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Kijk die Noom nu die mens kan helemaal niet dansen . Morgen ligt ze weer plat
quote:
Captain Jack lalalalala![]()
Badadadidado
Badideido, badideido, badideidideidideido
Stiff on acid...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nicole is meer van de Marsen...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:41 schreef StephanL het volgende:
Stiff kan beter dansen dan Nicole, die staat er altijd bij als een zoutzak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waaif is nog erger met dansenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:41 schreef StephanL het volgende:
Stiff kan beter dansen dan Nicole, die staat er altijd bij als een zoutzak![]()
Dat komt door defensiequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:41 schreef StephanL het volgende:
Stiff kan beter dansen dan Nicole, die staat er altijd bij als een zoutzak
SOONY![]()
Horst Wessel mars?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nicole is meer van de Marsen..."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Links rechts, links rechtsquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nicole is meer van de Marsen...![]()
![]()
Is net zo iets als een auto kopen, je pomp wat lucht in de banden, brandstof in de tank, en de rest van het jaar hoef je er niks aan te doen, ideaal.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mijn god ze krijgen echt een pony. Hoeft alleen maar hooi in de winter en een borstel.
Tjonge.![]()
Gvd ik schakel net in en hoor Stif zingen met een microfoon.En wie komt daar weer bovenuit gegilt,juist Naomi![]()
Nee, nee een pony eet alleen een beetje gras.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mijn god ze krijgen echt een pony. Hoeft alleen maar hooi in de winter en een borstel.
Tjonge.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Iooo,iooo,awayoo....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo zien ze het wel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:43 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Is net zo iets als een auto kopen, je pomp wat lucht in de banden, brandstof in de tank, en de rest van het jaar hoef je er niks aan te doen, ideaal.![]()
![]()
Gelukkig is niemand weldenkend daar"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Muziek???quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In de winter is er haast geen gras maar dan heeft ze alleen maar een beetje hooi nodig hoorde ik net. Zit net een filmpje van centraal te kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, nee een pony eet alleen een beetje gras.![]()
Uptown girlOrigineel laast nog opgezocht, verschilt nauwelijks van die van Westlife of eigenlijk andersom
![]()
Het moet een promo zijn voor het Voute Feest...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
o,quote:
mannen doen een vleeskeuring de vrouwen hoereren?
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Voute.quote:
Uptown girl is toch echt 80squote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Natuurlijk, er moet tv worden gemaaktquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o,
mannen doen een vleeskeuring de vrouwen hoereren?
SOONY![]()
volgens mij is dat de cover van westlifequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Uptown girl is toch echt 80s
TEAM TAFEL![]()
Is ook gras, maar dan gedroogd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In de winter is er haast geen gras maar dan heeft ze alleen maar een beetje hooi nodig hoorde ik net. Zit net een filmpje van centraal te kijken.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Westlife cover niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Uptown girl is toch echt 80s“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij is dat de cover van westlife
Ken ik nietquote:
Als ze er niks mee doen kan het, maar als iedereen ermee gaat lopen en weet ik veel wat, heeft ie wel een beetje bix nodig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Is ook gras, maar dan gedroogd.![]()
Daar mis je ook niets aan...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan aan het trekken in de keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ivan aan het trekken in de keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook met Elton John .quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Westlife = boyband uit Ierland, zong alleen maar covers iets anders konden ze niet zingen
bas denkt dat kreupel kuikentje het niet overleeft.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:53 schreef LLgetikt het volgende:
bas denkt dat kreupel kuikentje het niet overleeft.![]()
![]()
![]()
slettennr hequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:55 schreef StephanL het volgende:
Naomi kent het hele liedje uit der hoofd.![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Behalve als je Joran heetquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Zand schuurt zo...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oei dan gaan de kosten oplopen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als ze er niks mee doen kan het, maar als iedereen ermee gaat lopen en weet ik veel wat, heeft ie wel een beetje bix nodig.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef schizolientje het volgende:
wat is dit voor feestje? Spontaan?![]()
![]()
Vraag maar aan Rowanquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef schizolientje het volgende:
wat is dit voor feestje? Spontaan?
SOONY![]()
Dit durf ik niet op te zetten. Mijn vriendin is allergisch voor dit plaatje en wordt er behoorlijk agressief van.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:56 schreef Klapskaats het volgende:
Misschien kan Bas dat kreupele kuikentje wat toezingen met dit nummer:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Spontaan in Utopia???quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef schizolientje het volgende:
wat is dit voor feestje? Spontaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark maakt het bed op in de B&BWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als dat geen n******n wordt,oh nee wacht...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jeequote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef Yeszie het volgende:
Nou Mark mag vannacht in de welness met zuippie Gina BOOM BOOM BOOMWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gina gaat gewoon slapen en Markie Mark mag helemaal niets.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef Yeszie het volgende:
Nou Mark mag vannacht in de welness met zuippie Gina BOOM BOOM BOOM![]()
Hahaha, ja 1x geluisterd en het blijft voor ik weet niet hoe lang na ijlen in je hoofd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit durf ik niet op te zetten. Mijn vriendin is allergisch voor dit plaatje en wordt er behoorlijk agressief van.![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gina gaat gewoon slapen en Markie Mark mag helemaal niets.![]()
helaas Markie
![]()
EN BEDANKT HE!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:56 schreef Klapskaats het volgende:
Misschien kan Bas dat kreupele kuikentje wat toezingen met dit nummer:FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
quote:Daar doe ik niet aan. Dan denken ze dat er een walvis is aangespoeld
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Zoenen achter het kakhok?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is Mark nu al klaargekomen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is Mark nu al klaargekomen?![]()
![]()
Ze heeft haar slapie nodig...quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die amoebe gaat nu al slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is er gaande nu? Geschreeuw, rare hoedjes. Vreemd sfeertje. En die Rowena schreeuwt er steeds doorheen.![]()
Was een promo voor de vouteparty van vrijdagquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat is er gaande nu? Geschreeuw, rare hoedjes. Vreemd sfeertje. En die Rowena schreeuwt er steeds doorheen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waaif stond voorheen met een Utopia feestje altijd als eerste slut te droppen. Die taaid is voorbaai?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Moet je noom zien dansen !quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat is er gaande nu? Geschreeuw, rare hoedjes. Vreemd sfeertje. En die Rowena schreeuwt er steeds doorheen.![]()
Dankje. Dat is er dus aan de hand, vandaar dat het volk zo hyper is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was een promo voor de vouteparty van vrijdag
Ze moeten echt alles uitmelken bij gebrek aanbeter.![]()
Waar is de taaid heengegaan...quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Waaif stond voorheen met een Utopia feestje altijd als eerste slut te droppen. Die taaid is voorbaai?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Sommige zijn echt druk daar, Noompje ook die is irritant aanwezig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dankje. Dat is er dus aan de hand, vandaar dat het volk zo hyper is.
Ze moeten echt alles uitmelken bij gebrek aanbeter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel erg, samen met die nieuwe. Ik denk dat het zelfs Gina te druk wordt (ze wil zelf de drukste zijn), zodat ze naar bed gaat.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige zijn echt druk daar, Noompje ook die is irritant aanwezig.![]()
Rob moet nog een paar biertjes,komt goed...quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:19 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Krijgt hij geen aandacht van Rob !“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Row zei haar net dat ze de laatste tijd zo rustig was, Gina gaf aan dat ze moe is, het arme kind.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Heel erg, samen met die nieuwe. Ik denk dat het zelfs Gina te druk wordt (ze wil zelf de drukste zijn), zodat ze naar bed gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Waaif zou toch stoppen met de boodschappen?
Hou je toch eens een keer aan je woord, schaaitwaaif.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lijkt op een printer.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:22 schreef Dotteke het volgende:
Er is weer wat binnen gekomen, geen idee wat
[ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Toe maar, het gaat weer lekker daar. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze weer in de min staanquote:
Tijdens centraal wordt er ook niet meer gezegd hoeveel ze hebben of niet hebben
Zak met zout...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Totaal onduidelijk. Ze geven bakken met geld uit. En er komt niets binnen. Het lijkt mij heel sterk dat de markten zoveel opleveren dat ze weken lang kunnen uitgeven en niets doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toe maar, het gaat weer lekker daar. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze weer in de min staan
Tijdens centraal wordt er ook niet meer gezegd hoeveel ze hebben of niet hebben
Forum Opties Forumhop: Hop naar: