Ik hoorde het. In de tussentijd is ze ook nog 8 maanden store-manager bij de Bijenkorf geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze vertelde net dat ze 6 jaar had gewerkt en een krultang van ¤200,- als bedankje meekreeg.
Misschien verkeersregelaar tijdens de voormalige dolle dagenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het. In de tussentijd is ze ook nog 8 maanden store-manager bij de Bijenkorf geweest.
Geloof jij het? Ik niet.
Die stond voor elke spiegel, en dat zijn er nogal wat in de Bijenkorf, pukkels uit te knijpen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien verkeersregelaar tijdens de voormalige dolle dagen
Ik denk dat ze bij de Bijenkorf zo`n dame was die je onder de parfum spuit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het. In de tussentijd is ze ook nog 8 maanden store-manager bij de Bijenkorf geweest.
Geloof jij het? Ik niet.
Dwaze Dagen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Misschien verkeersregelaar tijdens de voormalige dolle dagen
Ook goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dwaze Dagen.![]()
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.
Kist pakken en naar huis gaan, enige wat ie nog kan doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:08 schreef rowan634 het volgende:
ivan moet iets leuks doen voor nicole, volgens gina
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dwaze Dagen.![]()
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook goed, ben er ook weg van. Ciao a tutti
![]()
cees wil er ook graag bij horenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
jammer dat Cees hieraan meedoet
een Stijfje vrees ikquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat las ik laatst, als Wim gaat dansen krijgt hij een stijve?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kist pakken en naar huis gaan, enige wat ie nog kan doen.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oprotten daar met je spastische klauwen.
Ze gooide iets in die bak, geen idee wat, ze zei niet tegen Bas zeggen hequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Laat die beesten nou eens met ruhusssst, stelletje idioten. Begin niet met die beesten als je niet weet hoe ermee om te gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die dot onder zijn kin ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef beequeen het volgende:
Die dot boven op zijn kop blijft gewoon zitten?
[ afbeelding ]
Deze zin snap ik niet helemaal, wat bedoeld hij mits het hier lopende zou zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ivan had gisteren gezegd dat hij uit zichzelf zou weggaan, mits het hier lopende zou zijn.![]()
Waaif wil settelen.
gina zei dat, geen ideequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze zin snap ik niet helemaal, wat bedoeld hij mits het hier lopende zou zijn?
Promo voute partyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |