Heeft hij gisteren gedaan,de kookplaat...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is dat hij zo'n bloedzuigend karakter heeft, anders had hij beter de plaat kunnen poetsen
Ik raap je wel weer op. Komt goed.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef Disana het volgende:
Oké. Je begrijpt dat mijn wereld instort als het niet juist blijkt te zijn.
Cees heeft gewoon gelijk. Ivan is alleen maar druk met Floor en achter. Belofte maakt schuld.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Cees tegen Ivan: Je moet aan de bak, anders sta ik echt voor lul.
Eén of andere award en meneer Oudborg.
Princess kom er maar in.
ik zie nog geen verschil met ervoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De award voor de traagste kapster is in de pocket.
Bjorn is zowiezo een grapje.Dit is voor het foute feest...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Is die bril een grapje? Ziet er niet uit.
ze is klaar wtfquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef beequeen het volgende:
Die dot boven op zijn kop blijft gewoon zitten?
[ afbeelding ]
Ow oke, had ik nog niet mee gekregen. Dank je.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bjorn is zowiezo een grapje.Dit is voor het foute feest...
Geen wonder dat Zwartkop afgehaakt is(denk ik). Net als Dolf bakt zij ook niks van haar zogenaamde beroep.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier is die troela meer dan een uur!!!! mee bezig geweest.
Als ik hem onder handen had genomen had hij er anders uitgezienquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze vertelde net dat ze 6 jaar had gewerkt en een krultang van ¤200,- als bedankje meekreeg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen wonder dat Zwartkop afgehaakt is. Net als Dolf bakt zij ook niks van haar zogenaamde beroep.
en die baard is vreselijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
En dan ziet het er uiteindelijk nog niet uit ook ....quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De award voor de traagste kapster is in de pocket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |